замовити дзвінок
+38 057 782-28-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
105
1

Стаття - переклад moz.com.

Коли ви публікуєте новий контент, ви хочете, щоб користувачі якомога швидше знаходили його в результатах пошуку.

На щастя, в наборі інструментів SEO є кілька порад та прийомів, які допоможуть вам у досягненні цієї мети.

Ми поговоримо про 10 порад щодо прискорення індексації та ранжування нового контенту.

Отже, ви публікуєте новий контент у своєму блозі, на своєму веб-сайті, сидите і чекаєте. Ви чекаєте, поки він з'явиться в індексі Google. Чекаєте, поки він займе позицію в пошуку. Це розчаровує процес, який може тривати тижні або місяці, перш ніж ви побачите зростання рейтингу.

Є кілька простих речей, які ми можемо зробити, щоб допомогти Google просунутися вперед, допомогти індексувати й ранжувати ваш контент швидше.


1. Індексування

Для прискорення індексування moz наводять 3 важливих пункти.


1.1 Перевірка URL/вибірка і рендерингг

Індексування контенту в Google не таке вже й складне. Google надає нам ряд інструментів.

Найпростіший і швидкий – інструмент перевірки URL-адрес. Він знаходиться в новій Search Console, раніше – у Fetch and Render.

*На момент написання оригіналу статті обидва інструменти все ще існують.

Новий інструмент перевірки URL-адрес дозволяє вам відправити URL-адресу та вказати Google, щоб він сканував її. Коли ви це зробите, Google розмістить її своєю чергою пріоритетного сканування. Це означає, що у Google є список URL-адрес для сканування. Адреса стає пріоритетною, і буде швидше скануватися та індексуватися.


1.2 Карти сайту

Інший поширений метод – просто використовувати карти сайту. Якщо ви не використовуєте карти сайту, це один з найпростіших і швидких способів проіндексувати ваші URL-адреси. Коли вони є у вашій карті сайта, ви хочете, щоб Google знав, що вони дійсно там. Існує ряд різних методів, які можуть трохи оптимізувати цей процес.

Перший і найпростіший, про який всі говорять, – це просто помістити карту сайту в файл robots.txt. У файлі robots.txt є список директив, і в кінці файлу robots.txt ви просто пишете назву карти сайту і так повідомляєте Google, де знаходяться ваші карти сайту. Це можна зробити для файлів індексу карти сайту. Крім того, можна вказати кілька карт сайту. Це дійсно просто.

Индексация и ранжирование

Рис. 1 – Файл robots.txt сайту Moz

Також це можна зробити за допомогою звіту Sitemap Search Console, ще одного звіту в новій Search Console. Для цього потрібно зайти туди й відправити карти сайту. Зробити це можливо і через API Search Console.

Але дійсно крутий спосіб повідомити Google про ваші карти сайту, який багато людей не використовують, – пінг за допомогою Google. Робиться це в URL-адресі браузера: набираємо google.com/ping і вставляємо карту сайту з URL-адресою.

Google негайно поставить цю карту сайту в чергу для сканування, і всі URL-адреси в ній повинні бути швидко проіндексовані, якщо вони відповідають стандарту якості Google.

Приклад: https://www.google.com/ping?sitemap=https://example.com/sitemap.xml


1.3 Google Indexing API

Протягом останніх кількох місяців Google і Bing представили нові API-інтерфейси, які допомагають прискорити й автоматизувати сканування та індексування URL-адрес.

Обидва ці рішення дозволяють значно прискорити індексацію, відправляючи 100 або 1000 URL-адрес через API.

Хоча Bing API підходить для будь-яких нових/оновлених URL-адрес, Google заявляє, що їх API призначений спеціально для «публікації вакансій або структурованих даних в реальному часі». Проте багато оптимізаторів пошукових систем, такі як Девід Соттімано, експериментували з API Google й виявили, що вони працюють з різними типами контенту.

Якщо ви хочете використовувати ці API індексування самостійно, у вас є кілька можливих варіантів:

А Yoast оголосив, що скоро вони будуть підтримувати індексування в реальному часі в Google і Bing у своєму плагіні SEO WordPress.


2. Індексація та ранжування

Тут піде мова про індексацію. Тепер є кілька інших способів, за допомогою яких можна швидше проіндексувати свій контент, і водночас підвищити його рейтинг.


2.1 Посилання з важливих сторінок

Коли ви публікуєте новий контент, то основне, в чому ви хочете переконатися, якщо ви більше нічого не робите з контентом, те, що розміщуєте в тексті посилання з важливих сторінок.

Важливими сторінками можуть бути ваша домашня сторінка, що додає посилання на новий контент, ваш блог, сторінку ваших ресурсів. Це основний крок, який необхідно зробити. Не потрібно, щоб ці сторінки вашого сайту залишалися без вхідних посилань.

Додавання посилань говорить Google про дві речі:

  1. про те, що потрібно просканувати це посилання у майбутньому;
  2. і що воно розміщується у звичайну чергу сканування.

Але це також робить посилання важливішим. Google може сказати: «Що ж, у нас є важливі сторінки, що мають посилання на це. У нас є деякі сигнали якості, які допоможуть нам визначити, яким чином її ранжувати ». Отже, посилання з важливих сторінок.


2.2 Оновіть старий контент

Але крок, про який люди часто забувають, – це не тільки посилання з ваших важливих сторінок, але і бажання повернутися до свого старого контенту та знайти підходящі місця для розміщення цих посилань. Багато людей використовують посилання на своїй домашній сторінці або посилання на старі статті, але вони забувають про крок, як повернутися до старих статей на вашому сайті й додати посилання на новий контент.

Так з яких сторінок потрібно додавати посилання?

Один з моїх улюблених прийомів – використовувати тут цей оператор пошуку, коли ви вводите ключові слова, про які йде мова, а потім використовувати site: example.com.
Це дозволяє знаходити на сайті релевантні сторінки, присвячені вашим цільовим ключовим словам, і вони насправді хороші сторінки для додавання цих посилань до вашого старого контенту.


2.3 Діліться контентом в соціальних мережах

Дійсно очевидний крок – це розшарювання в соціальних мережах.

Коли у вас є новий контент, коли ви ділитеся ним в соціальних мережах, існує висока кореляція між репостами в соціальних мережах і рейтингом контенту.

Особливо, коли ви публікуєте контент в агрегаторах типу Reddit. Вони створюють реальні посилання для сканування Google. Google може бачити ці сигнали й бачити цю соціальну активність на Reddit і Hacker News, де вони додають фактичні посилання. А це дає той же ефект, що і додавання посилань з вашого власного контенту.
За винятком того, що такі пости навіть дещо кращі, тому що вони містять зовнішні посилання.


2.4 Генеруйте трафік для URL-адреси

Це свого роду просунута техніка, що трохи суперечлива з точки зору її ефективності, але ми знову і знову спостерігаємо її працездатність. Це просто генерація трафіку до нового контенту.

Зараз ведуться суперечки про те, чи вважається трафік сигналом ранжування. Є кілька старих патентів Google, в яких йдеться про вимірювання трафіку, і Google, безумовно, може вимірювати трафік за допомогою Chrome. Вони можуть бачити, звідки ці сайти.

Але, наприклад, реклама у Facebook: ви запускаєте новий контент і залучаєте до нього величезний обсяг трафіку через рекламу у Facebook. Ви платите за цей трафік, але теоретично Google може бачити цей трафік, тому що він вимірює показники за допомогою браузера Chrome.
Коли вони бачать, що весь цей трафік йде на сторінку, вони можуть сказати: «Агов, може бути, це сторінка, яку нам потрібно включити до нашого індексу, і, можливо, нам потрібно її ранжувати відповідним чином».


3. Ранжування

Як тільки ми проіндексуємо наш контент, поговоримо про декілька ідей, які можуть допомогти вам швидше ранжувати ваш контент.


3.1 Генеруйте кліки в пошуку

Поряд з генерацією трафіку для URL-адреси ви можете фактично генерувати кліки в пошуку.

Що я маю на увазі? Отже, уявіть, що ви публікуєте URL-адресу в Twitter. Замість того, щоб ділитися безпосередньо URL-адресою, ви ділитеся результатами пошуку Google. Люди натискають на посилання, і вони потрапляють в результат пошуку Google, що містить ключові слова, за якими ви намагаєтеся ранжуватися, і люди будуть шукати і тиснути на ваш результат.

Ви бачите, як це роблять телевізійні рекламні ролики, наприклад, в рекламі Суперкубку кажуть: «Зайдіть в Google і знайдіть автомобілі Toyota 2020 року». Це означає, що Google може спостерігати за поведінкою того, хто шукає. Замість прямого переходу на сторінку він бачить, як люди натискають на Google й обирають ваш результат.

  1. Замість цього: https://moz.com/link-explorer
  2. Поділіться цим: https://www.google.com/search?q=link+tool+moz

Це робить пару речей:

  • допомагає збільшити ваш CTR, що може бути, а може і не бути сигналом ранжування;
  • допомагає вам ранжуватися за запитами з автоматичними пропозиціями.

Тому, коли Google бачить, що люди шукають «кращі автомобілі Toyota 2020 року», цей запит може з’явитися в панелі пропозицій, що також допомагає вам ранжуватися по цих запитах. Таким чином, створення кліків в пошуку замість прямого посилання на ваш URL це один з тих передових методів, які використовують деякі оптимізатори пошукових систем.


3.2 Цільовий запит заслуговує свіжості

Створюючи новий контент, ви можете допомогти йому швидше ранжуватися, якщо виберете запити, які, на думку Google, заслуговують свіжості. Буде краще, якщо я наведу тут пару прикладів.

Уявіть, що користувач вводить запит «кафе, що працюють на новий рік 2021». Це запит, для якого Google хоче надати свіжий результат. Вам потрібні найсвіжіші новини про кафе і ресторани, які будуть відкриті в Новий рік 2021.

Google буде віддавати перевагу сторінкам, які були створені зовсім недавно. Так що, коли ви націлюєтеся на ці запити, ви можете ранжуватися трохи краще.

Индексация и ранжирование

Рис. 2 – Запит “кафе, що працюють на новий рік 2021”

Порівняйте це з таким запитом, як «історія Біблії». Якщо ви зараз погуглите, то, ймовірно, знайдете багато дуже старих сторінок, сторінок Вікіпедії. Ці результати мало оновлюються, і вам буде складніше потрапити в ці результати пошуку з новим контентом.

Щоб це дізнатися, просто введіть запити, за якими ви намагаєтеся ранжуватися і подивіться, скільки років найостаннішим результатами. Це дасть вам уявлення про те, що думає Google, який свіжості заслуговує цей запит. Виберіть запити, які заслуговують трохи більшої свіжості, і, можливо, ваша відповідь буде розташовуватися вище.


3.3 Використовуйте структуру URL

Нарешті, остання порада: багато сайтів роблять це, а багато хто не роблять, тому що просто не знають про це. Використовуйте структуру URL. Коли Google бачить новий URL, нову сторінку для індексації, у нього ще немає всіх сигналів для її ранжування. У компанії є багато алгоритмів, які намагаються вгадати, на яке місце сторінку потрібно поставити. У минулому, Google вказували, що використовують структуру URL-адрес для ранжування.

Уявіть, що The New York Times розміщує всі рецензії на свої книги під однією і тією ж URL-адресою newyorktimes.com/book-reviews. У них є безліч встановлених сигналів ранжування для всіх цих URL. Коли новий URL публікується з використанням тієї ж структури, вони можуть призначити йому деякі тимчасові сигнали для відповідного ранжування.

Якщо у вас є URL-адреси з високим авторитетом (можливо, це ваш блог, або ресурси на вашому сайті), і ви використовуєте існуючу структуру URL-адрес, то новий контент, опублікований з використанням тієї ж структури, може мати невелику перевагу в ранжуванні, у короткостроковій перспективі, поки Google все не з’ясує.

Индексация и ранжирование

Рис. 3 – Структура URL

Ось лише кілька способів прискорити індексацію і ранжування вашого контенту. Це далеко не повний список. Є багато інших способів.
Ми будемо раді почути ваші ідеї та поради. Будь ласка, повідомте нас в коментарях нижче.


Як оформити сторінку Доставки?

Як SEO-спеціалісту створити ідеальне резюме та супровідний лист?

Каннібалізація ключових запитів

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.