замовити дзвінок
+38 044 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
442
3

Є профілі, які просуваються тільки Сторіс.

Кількість Сторіс зростає, а ось перегляди падають. Блогери борються за охоплення й намагаються зацікавити підписників. Чим? Залучають контентом. Це ідея + реалізація. Класна свіжа ідея та виконання, що викликає інтерес та бажання дивитися далі. Так і підвищуються перегляди та залученість в Сторіс.

Візуальні тренди оформлення Сторіс описані в статті Тренди візуала у 2021 в Інстаграм й частково Як налаштувати рекламу в сторіс Інстаграм.

Розповім про 5 основних та 4 додаткових трендів ідей, які я помітила в Сторіс у 2021 та які будуть актуальні й у 2022 році.


1. Вихідний від Сторіс

Прийом не новий, ним давно користуються, але в останні пів року зустрічається рази в 3 частіше.

Якщо раніше повідомлення «Хлопці, сьогодні у мене вихідний від Інстаграм» я бачила від 1-2 осіб на місяць, то сьогодні ця фраза з’являється у 2-3 акаунтів щотижня, й близько 5 інфлюенсеров щомісяця. Люди втомилися транслювати позитив та розважати аудиторію.

Інфлюенсер бере вихідний на 1-2 дня, а то й тиждень, тому що вигорів. І потім розповідає, як відмінно перезавантажився й відпочив. З’ясовується, що за час його відсутності кінець світу не настав й Інстаграм ще живий. «А що, так можна було?».

Тренды сторис 2021

Рис. 1 – Анонс вихідного та повернення до Сторіс (@yuliabevzenko, @geyzerkrik, @anikoyoga)

Тренд зустрічається все частіше. Деякі блогери навіть спеціально промовляють, що неділя – день без Інстаграм. І нічого не постять у свій вихідний.


2. Подорожі в період Covid-19

У цій темі активні не тільки тревел-блогери, а й звичайні туристи.

Сьогодні правила в’їзду/виїзду в кожну країну свої, й вони змінюються ледь не кожен день. Тому моніторити інформацію та давати потрібні та актуальні дані так важливо.

Сторис тренды 2021

Рис. 2 – Актуальна інформація про подорожі (@stockholm_ira, @sebova, @hanna.burlaka)

Блогери розповідають:

  • які країни відкриті для в’їзду;
  • де, за який час до вильоту та за якою ціною здавати ПЛР-тест;
  • описують особливості в’їзду та пересування.

Також вони інформують про точки вакцинації в Україні та інші супутні дані.
Цей важливий тренд в Сторіс буде актуальний і у 2022 році, тому що вакцинація та протидія COVID-19 – наша сьогоднішня реальність.


3. Лайфстайл

Інфлюенсери діляться своїм реальним життям. Тут є різні варіанти того, що показується: від заспаного лідера думок «я ще сплю, але всім привіт!» до «червоних доріжок» при укладці та макіяжі.


3.1 Орієнтир на людяність

Блогер = людина. Користувач = людина.
Кожному користувачеві близьке людське ставлення, реальність та факапи такої ж звичайної людини, як він.

З іншого боку, деякі блогери показують «домашню кухню», а потім постять коменти кривдників та скаржаться, що ті порушили їх межі.
В інеті, якщо ви виклали щось надто особисте, будьте готові до будь-яких реакцій. Дуже добре, якщо ви вмієте ставитися з гумором до недоброзичливців. Або ж тримайте факапи при собі.

Тут присутній двоякість:

  • готові до хейту від добродушних спочутливців – показуйте себе без макіяжу, в сльозах та переживаннях;
  • образливі коментарі зачіпають – переживайте неприємності самостійно й не просіть підтримки від підписників.

Наприклад:

Підтримати та взяти участь в ЛГБТ-параді – це нормально.
Запостити сторіс із засудженням секс-меншин – вас заклюють.
Як приклад нового погляду на Сторіс привожу профіль інтернет-магазину жіночої білизни @pantiesbox – хлопці показують в рекламі звичайних дівчат, а не ідеальних моделей 90-60-90.

Тренды сторис человечность

Рис. 3 – Сторіс з продукцією на звичайних людях

І блогери втомилися від нескінченного успішного успіху, й підписникам набрид глянець.
Якщо в англомовному сегменті соцмереж орієнтир змістився на реальність, то у нас тільки деякі застосовують цю механіку.
І цим треба користатися, бо це ще один тренд найближчих років.


3.2 ЗСЖ и антизсж

Відгалуження попереднього пункту. Тема здорового способу життя та його нав’язування порядком набридла. Але все ще актуальна й має попит. Тому користується популярністю й сьогодні. Особливо успішні історії тих, кому вдалося схуднути та триматися нового способу харчування.

Сторис тренды зож

Рис. 4 – Здоровий сніданок (@dolgorukova, @eva_fox)

Інші навпаки показують день-чітміл. Дозволяють собі раз на місяць або тиждень з’їсти заборонені продукти та постять це в Сторіс, наполягаючи на тому, що нормально – виходити за свої жорсткі харчові рамки. За умови, що таке трапляється не щодня.


3.3 Процес створення чого-небудь

Приготування їжі, тренування, процес роблення зачіски, покроковий макіяж, – працюють й у звичайному, й в прискореному прокручуванні.
Чотири або 5 сторіс дивитися стомливо, а прискорити ролик у 2+ раз й запостити – просто та цікаво.

Наприклад, історія одного ремонту в студії, переробленої з комуналки – репортаж зі сторіз в профілі Ольги Кравцової @kkkrem (студія озвучення «Кубик в кубе»):

Тренды сторис ремонт

Рис. 5 – Історія ремонту

Або ж процес роботи майстра (тату, вії, нігті та інша б’юті-індустрія). Звичайно, тут не кожна картинки буде коректна, та й потрібна згода клієнта.

Тренды сторис процесс

Рис. 6 – Процес нанесення тату (@vean_tattoo_kharkov)

Подібні живі сторіс набирають більше переглядів, ніж просто фото та текст. Кожному цікаво підглянути за процесом.


3.4 To-do list

Або списки справ. Пункти викреслюються по мірі їх виконання.
Тут й елемент гри присутній – чи встигне виконати блогер все, що запостив.

Сторис тренды to do list

Рис. 7 – Списки справ (@yuliabevzenko, @geyzerkrik, @stockholm_ira)

Відповідайте чесно – вам цікаво читати чужі списки справ? Цікаво – складайте та діліться своїми. Ні – не використовуйте цю механіку в сторіс.


4. Лекції в IGTV

ІГТВ не злетів, як очікувалося. Проте став гарною платформою для лекцій.
Інстаграмери проводять ефіри 1-2 рази в тиждень/місяць. Або за потребою.
При цьому зберігати ефір необов’язково, але бажано – це додаткові огляди та контент вашому профілю.

Тренды сторис ИГТВ

Рис. 8 – Анонс минулого ефіру (@anitasporty, @yuliabevzenko, @eva_fox)

Часто прямий ефір служить прогрівом аудиторії перед запуском навчання: вебінарів або курсів.

Тренды сторис прогрев аудитории

Рис. 9 – Приклад прогріву аудиторії (@tekamolo_sprachschule)

А іноді це просто болталка з підписниками для зближення та відповіді на питання аудиторії.


5. Реакції

Що дають реакції на Сторіс? Велику залученість в Сторіс Інстаграм.

Детальніше розповідала в блозі WebPromoExperts в статті «Ідеї для ігр сторіс».

Інші механіки

Інтерактивні ігри в Сторіс. Ідеї та приклади також шукайте в статті вище.
І ось ще пара прикладів використання стікерів:

Тренды сторис стикер

Рис. 10 – Стікер Тест (@1design_school)

Сторис тренды стикер вопрос

Рис. 11 – Стікер Питання (@jadulaciny)

Або використання гіфок в іграх. Якщо цікаво (ідея + реалізація + впізнаваність) придумати, фідбек підписників порадує.
Наприклад, відгадайка книг по гіфкам:

Тренды Сторис игры гифки

Це дуже трудозатрана гра: потрібно придумати книгу, підібрати картинки під твір, зробити сторіс з питаннями, й після – сторіс з відповідями, куди приклеїти стікери підписників. Але це – залучення.
І не забувайте про:

  • Посилання в сторіс (доступні акаунтів від 10000 підписників).

Так ви перенаправляє людей на свій сайт та підвищуєте його відвідуваність.

Сторис тренды свайп

Рис. 12 – Використання активного посилання в Сторіс (@oliviapalermo, @kkkrem, @victoriabeckham)

Переходи через соцмережі можна відстежити, якщо додати до послання UTM-мітку. І робити це потрібно обов’язково. Крім того, що Інстаграм – додатковий канал трафіку, ви дізнаєтеся % активної частини своїх підписників.

  • UGC – репостите собі сторіс або пости зі згадками вашого бренду.

Робота с UGC – один з варіантів SERM.

Сторис тренды UGC

Рис. 13 – Репост чужих Сторіс (UGC) (@prosto_mykolka, @yuliabevzenko, @iamdanielgraves)

Користувачі залишилися задоволені товаром або послугою;

  • поділилися враженнями в сторіс;
  • про ваш профіль дізналося більше людей.

Ви репостнули у свій акаунт їх історію:

  • +1 позитивний відгук реальної людини;
  • +1 безкоштовна одиниця контенту в Сторіс;
  • +1 варіант застосування продукту, який ви продаєте.

Ось наскільки вигідно працювати з користувацьким контентом.

  • AR-маски.

Не ті, де ви сьогодні кішечка або томлива графіня, не гламурні фільтри.
А ігри-маски по типу «Що мені спитати в Дудя» або онлайн-примірка макіяжу.
Вони розважають та дають відпочинок від перегляду Сторіс.
Маска може стати віральною, таким чином у творця додасться підписників та клієнтів. Маска доступна будь-якому користувачеві Інстаграм, без поділу на стать чи вік.
Детальніше про маски писала у «Як підняти залученість в Інстаграм Сторіс (п. 2)».

Пробуйте, тестуйте інструменти. Дивіться, як вони вписуються в концепцію вашого профілю та контент-план. Ігрові елементи корисно впровадити в кожен профіль. Дивіться, наскільки вони будуть доречні в вашому.
І давайте зворотний зв’язок підписникам. Без фідбека довіри аудиторії не добитися.

Якщо у вас є питання по роботі з Інстаграм: оформленням профілю, сторіс, запуском реклами, звертайтеся до наших спеціалістів за консультацією або замовляйте послугу SMM-просування в Інстаграм.
Так візуал вашого профілю точно буде в тренді й залучить більше цільових підписників та клієнтів.


Як просунути інтернет-магазин в Інстаграм

Реклама під час війни. Що робимо зараз та куди хочемо йти завтра?

Як зв’язати акаунти Facebook та Instagram?

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.