замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
1689
2

Хештеги - те, чим регулярно користуються відвідувачі соцмереж. Це найпопулярніший інструмент для отримання органічного трафіку.

Користувачам хештеги допомагають комунікувати та знаходити інфу, бізнесу - підвищити присутність бренду в Інтернеті, та ще й отримати прибуток від їх використання.

Переваги хештегів:

  • підсилюють бренд;
  • точно визначають цільову аудиторію;
  • допомагають знаходити ваш контент;
  • покращують SEO та багато іншого.

Все це дозволяє потенційним клієнтам та фанам бренду легко знайти будь-який бренд.

Маркетологи знають, що використання хештегів - це те, що збільшує вірусність та ефективність контенту. Так що стратегія для хештегів в соцмережах - те, що вам потрібно.


1. Рекомендації щодо збору хештегів

Щоб визначити релевантні бренду (ніші, аудиторії) хештеги, необхідно провести невелике дослідження.

Які пункти аналізуємо?


1.1 Лідери думок та конкуренти

Почніть з конкурентного аналізу в соціальних мережах. Зберіть інформацію про своїх конкурентів та будь-яких Opinion leader у своїй ніші.
Зверніть увагу, які хештеги вони використовують найчастіше й скільки тегів прописують в кожному з дописів. Це допоможе дізнатися, як конкуренти взаємодіють з вашою загальною цільовою аудиторією та які ключові слова вони схильні використовувати.
Погляньте на типи хештегів, які використовують лідери думок в ніші, й додайте їх до свого списку.

Важливо! При роботі з лідерами думок переконайтеся, що вони додали ваш фірмовий хештег до свого контенту. Це полегшує потенційним клієнтам пошук всього вашого контенту.

Хэштеги

Рис. 1 – Використання промокоду на знижку від лідера думок

Тут підписників Олени можна буде відстежити за кількістю використання її промокоду на покупку годинників бренду.


1.2 Сервисы для сбора тегов

Сервіс hashtagify.me допоможе знайти найкращі хештеги у Twitter чи Instagram для вашого бренду (для Інсти він платний, безкоштовно можна тільки для Твіттера підібрати теги).

Для прикладу візьмемо тег #sunset:

Хэштеги

Рис. 2 – Статистика hashtagify.me для #sunset

Для тега #sunset сервіс показаі загальну популярність хештегу, частоту використання останнім часом, а також тенденції за місяць та тиждень.

*З російськомовних сервісів можна скористатися instatag.ruсервіс пропонує готову категоризацію тегів за тематиками.


1.3 Популярні хештеги

Сервіс RiteTag генерує пропозиції по хештегам на основі вашого контенту. Працює з Твіттером та Інстаграмом.

RiteTag дає можливість одразу підготувати публікацію: ввести текст для допису в поле для тексту та завантажити фотографію.

*Має безкоштовний тестовий 7 денний період.

Завантажуємо фото київського заходу сонця, пишемо “Kyiv sunset” та натискаємо Suggest Hashtags.
Після аналізу мого фото сервіс підібрав максимально релевантні зображенню хештеги:

Хэштеги

Рис. 3 – Підібрані RiteTag хештеги

Далі можна подивитися, наскільки популярні вибрані теги у Твіттері та чи підходять вони Інстаграм. Кілкаємо на “Compare” й дивимося:

Хэштеги

Рис. 4 – Хештеги для використання зараз

Доступна й статистика ключових слів: перша колонка показує кількість твітів за кожним хештегом за годину.
Друга – кількість ретвітів на годину.
Третя – скільки користувачів побачило у своїй стрічці твіт з даними хештегом за останню годину.

Хэштеги

Рис. 5 – Теги, за якими допис знаходитимуть через час

З усього переліку хештегів для Інстаграм підійшов лише один – #instatravel.

Це дуже корисна аналітика тегів – вона допомагає визначати популярні на цю секунду й перспективні теги.
Якщо ви бажаєте дійсно ефективно використовувати хештеги, то ви також повинні проаналізувати теги, які використовують ваші фоловери та клієнти.

Намагайтеся уникати використання неконкретних тегів. Таких, як #shopifystore, – навіть якщо ви володієте магазином на Shopify, клієнти навряд чи шукають магазини Shopify. Вони шукають якийсь певний магазин на платформі – товари й спосіб життя, які ви їм пропонуєте. Якщо ваш магазин на Shopify продає веганські продукти, то краще використовувати #vegan або #veganlife.

! Шукайте хештеги, які ваші клієнти використовують і шукають щодня.

Почати ви можете з пошуку найбільш популярних тегів у своїй ніші. Але все одно потрібно буде з’ясувати, які саме з них підходять вам найкраще.


1.4 Аналіз успішних хештегів минулих публікацій

Моніторте свої теги з минулих публікацій. Проаналізуйте, які дописи були найпопулярнішими, а потім подивіться, чи є тенденція за хештегами, що ви використовували.
Якщо ви помітили, що деякі з ваших найпопулярніших публікацій завжди містять кілька однакових хештегів, обов’язково включайте їх і у свої майбутні публікації.

Як використовувати хештеги в Instagram

Оптимальна кількість – 5-10.

Де використовувати хештеги в Instagram:

Підписуйтесь на теги – це означає, що допис будь-якого автора відображатиметься у вашій стрічці, якщо він містить тег, на який ви підписані.

Професійний акаунт (обліковий запис автора) дає доступ до розширеної статистики профілю. Настійно рекомендую його підключити, це безкоштовно й мегаінформатівно. Так ви побачите, скільки показів отримав ваш профіль за допомогою хештегів:

  1. відкриваєте будь-який свій допис з тегами;
  2. натискаєте “Переглянути статистику”;
  3. дивитеся, скільки користувачів побачили публікацію через хештеги (в моєму випадку це 34 людини).

Хэштеги

Рис. 6 – Статистика професійного профілю


2. Бонуси

1) Створіть фірмові хештеги.

Фірмові хештеги призначені не тільки для великих брендів. Ви можете створити фірмовий хештег з назвою вашої компанії, слоганом для конкурсу або маркетингової кампанії. Сенс фірмового хештега – створити власний SEO-сніппет в соціальних мережах, що дозволить користувачам легко вас знайти. А також збирати UGC.

Хэштеги

Рис. 7 – Фірмові хештеги

Фірмовий хештег так само актуальний для використання, як і популярні хештеги. Такі бренди, як #vsco і #barkbox, зміцнили свою присутність в Інтернеті, використовуючи хештеги для зв’язку та залучення нових клієнтів та користувачів.

Перш ніж ви почнете використовувати фірмовий хештег, подивіться, хто ще може його використовувати, та чи є у цього хештега негативна прив’язка. Це може позбавити вас від безлічі неприємностей в довгостроковій перспективі.

2) Зробіть ваші хештеги легкими для запам’ятовування.

Якщо ви хочете, щоб люди використовували ваші хештеги, вони повинні легко запам’ятовуватися. Якщо хештеги занадто складні, люди не будуть ними користуватися.

Ще важливо, щоб хештеги були короткими. Вашій аудиторії буде важче запам’ятати хештег, якщо він занадто довгий. Вам потрібно подумати про те, щоб хештег був коротким або придумати для нього абревіатуру.

Деякі з найбільш популярних хештегів в соціальних мережах з’явилися давно, але в міру того, як вони ставали більш популярними, стали скорочуватися. Деякі приклади скорочених популярних хештегів включають #mancrushmonday та #throwbackthursday, які перетворилися в #mcm та #tbt відповідно.
Ці хештеги надзвичайно популярні, тому що вони легко запам’ятовуються. Про це слід пам’ятати при створенні хештегів.

Якщо ви бажаєте використовувати довший хештег, подумайте про те, щоб придумати більш короткий хештег чи акронім, щоб він збігався з ним. Це допоможе вашій аудиторії зрозуміти, що означає тег, та дасть їм можливість використовувати його.

Наприклад, у Target є слоган «Target Run and Done». Якби вони використовували слоган як хештег, користувачам було б занадто довго друкувати. Замість цього компанія скоротила свій хештег до #TargetRun. Цей тег легко запам’ятати, й він збігається з їх слоганом. Це відмінний приклад використання більш короткого хештегу, щоб спонукати людей використовувати його в своїх повідомленнях.

3) Попросіть клієнтів відзначати вас та використовувати ваші фірмові хештеги.

Відмітка на фото + використання фірмового хештегу повинні бути невід’ємною частиною вашої стратегії хештегів. Звернення до клієнтів з проханням використовувати ваш тег грає важливу роль в прискоренні та пошуку користувацького контенту на всіх платформах соціальних мереж.

Користувацький контент (UGC) – це контент, який створили ваші фоловери або користувачі соцмереж.

Його перевага в справжності. Чим більше людей використовують ваші теги, тим ширше можуть бути представлені ваші продукти й послуги. Користувацький контент може приймати безліч форм – зображення, відео, аудіо, повідомлення в соціальних мережах й багато іншого.

Близько 86% мілленіалов вважають, що контент, який створюють користувачі (UGC), – добрий показник якості бренду або продукту.

Друга перевага вживання фірмових хештегів – можливість прислухатися до голосу користувачів. Що вони насправді думають про ваш бренд.


Висновки

Хештеги для бренду – це те, що вам потрібно протестувати, виміряти й користуватися, як і всім, хто займається маркетингом.

Без них ваша публікація в соціальних мережах втрачається в морі контенту. А з ними ви збільшуєте свої шанси на впізнаваність незалежно від платформи соціальних мереж.

Пам’ятайте, що одного лише використання хештегів недостатньо. Вам потрібно знати, які саме теги вам підходять та як їх реалізувати у вашій стратегії для соціальних мереж. Тоді вони дадуть найкращий результат.

  1. Знайте межі використання хештегів – не більше 10 на допис;
  2. Знайдіть популярні хештеги своєї платформи соцмереж;
  3. Створіть свої фірмові хештеги;
  4. Попросіть клієнтів відзначати й використовувати ваші теги;
  5. Вчіться у лідерів думок ніші й співпрацюйте з ними.

Стаття підготовлена ​​на основі матеріалів:
blog.hootsuite.com
business2community.com

Сторіс ТікТок банер

TikTok сторіс для бізнесу

Instagram Direct banner

Інстаграм Директ: основні та загальні

інфлюєнс-маркетинг банер

Посібник з інфлюєнс-маркетингу в ​​TikTok

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.