замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
SEO - пошукове просування
941

В продовження попередньої теми щодо посилальних стратегій сьогодні поговоримо про посилальний вибух - що це таке, які в нього ознаки та як боротися з наслідками.

“Якщо я придбаю 500 посилань та розміщу їх за 3 дні, чи вважатимуть пошуковики це посилальним вибухом?”, “Хочу потопити конкурента та спровокувати посилальний вибух, як це зробити?”, “Які санкції чекають за посилальний вибух?” - таких питань в мережі більш ніж достатньо.


1. Поняття та причини посилального вибуху

Посилальний вибух (бум) – різке збільшення посилального профілю сайту за короткий проміжок часу.

Причини буму:

  1. невірно обрана оптимізатором стратегія просування;
  2. бажання клієнта якомога скоріше потрапити до ТОПу пошукових систем;
  3. некоректна поведінка конкурентів – коли вони спеціально завалюють ваш сайт неякісними посиланнями.

По суті, п. 2 – причина виникнення п. 1.
Завдання фахівця з просування – пояснити замовнику утопічність та неефективність миттєвого виходу до ТОП пошукових систем.
Причина п. 3 – висока конкуренція в галузі чи тривале перебування майданчика на одній і тій самій позиції в ТОП-10. Тут цілком зрозуміле бажання сайтовласника піднятися у видачі або наслати на конкурента фільтри пошукових систем.
В цьому випадку можна як спровокувати бум із застосуванням санкцій, так і навпаки, підняти інший проект у видачі.

Не бійтеся подібних атак конкурентів, пошукові системи здатні ідентифікувати такі дії та не накладати фільтр.
До того ж, в інтерв’ю ві

До того ж, в інтерв’ю від 5.02.2019 эксперты из Google говорять, що їх алгоритм вміє ігнорувати посилальне сміття.


2. Види посилальних вибухів

  • природний;
  • неприродний (штучний).

Іноді різкий сплеск backlinks дійсно природний.
Але це дуже рідкісні випадки на кшталт нової інформації в галузі або раптової моди на товар чи послугу. У такому разі застосовують поняття природного вибуху.

Ссылочный взрыв

Як він виникає?

Припустимо, в мережі з’явилася нова корисна інформація (наприклад, запуск чи оновлення алгоритмів пошукових систем).
Ви перевели публікацію з англомовного джерела, доповнили матеріал інфографікою та думками експертів. Опублікували на сайті. 
Посилили статтю піаром у блогах, на каналах лідерів думок, на галузевих ресурсах, у соцмережах. Також підкріпили текст кількома зовнішніми посиланнями.
На сайт пішов трафік. А оскільки контент актуальний та мегакорисний, він викликав вірусний ефект – користувачі почали активно шерити та репостити статтю.

Подібні посилання пошукові роботи вважають природними. Вони сприяють зростанню ресурсу.

Так за кілька днів веб-проект придбав сотні backlinks. І сталося це природнім способом.

Ознаки штучного буму:

  • однотипні backlinks;
  • наявність анкоров в посиланнях;
  • швидкісне потрапляння сайту до ТОПу.

Ссылочный взрыв

Приклад неприродного вибуху з інтернету

Штучний вибух відбувається через надмірну старанність SEO-спеціаліста швидше вивести проект замовника до ТОП. Або на вимогу самого клієнта.
У таких випадках закуповується велика кількість зовнішніх посилань на біржах.
Для проекту з орієнтиром на тривале існування такий метод просування неприйнятний.
Так, раптова поява величезної кількості анкоров допоможе майданчику вийти до ТОПу. Однак, при найближчому скануванні сайт вилетить звідти, бо Google жорстко контролює сірі способи просування.

Зазвичай штучний бум застосовують для просування сайтів-сателітів та дорвеїв, що створюються для нагону трафіку спеціально під запити пошукових систем. Мета цих майданчиків – перенаправити відвідувачів на ресурси, завдання котрих – продати.
Головна мета таких дій – якнайшвидше потрапляння проекту до ТОП.
Короткострокова ефективність методу до уваги не береться.


3. Наслідки вибуху

Швидка закупівля та розміщення беклінків негативно позначаються як на веб-проектах клієнта, так і на сайтах-донорах.
З’являється велика ймовірність попадання сайту під фільтри та накладення санкцій.
Замість високих позицій в SERP, веб-проект переміщується в підвал видачі. Трапяється це за умови невиявлення ботом явних порушень на майданчику.

Як уникнути посилального буму?

Заходи щодо запобігання:

  • уникати одноразових прогонів;
  • закупівлю і розміщення backlinks робити поступово;
  • не брати сумнівні пропозиції обміну посиланнями;
  • ретельно відбирати майданчики для розміщення зовнішніх посилань з урахуванням їх авторитетності, ваги, трастовості, заспамленості.

Рекомендується поступове, природне та різноманітне нарощування портфелю backlinks.
Це краще, ніж сходу потрапити під “Мінусінськ” та “Penguin”. А це напевно станеться, якщо застосовувати технологію посилального вибуху.


Выводы

Посилальний вибух дійсно дозволяє швидко збільшити позиції сайту та приплив відвідувачів на майданчик.
<В залежності від причини виникнення, ефект виходить різний. У довгостроковій перспективі результат буде сприятливим. У короткостроковій - миттєвим та недовговічним.

Просувайте веб-проекти білими методами. Безпечне просування – просування природними посиланнями.
Зосередьтеся на розробці корисного для користувачів ресурсу.
Створюйте авторитет та заробляйте репутацію.

*спеціалісти компанії ITForce в роботі не вдаються до методів сірого SEO і не провокують контрольний вибух. Ми просуваємо сайт природним шляхом. 

Є зауваження до статті? Поділіться думкою в коментарях.

Обчислювані показники GA4

Обчислювані показники в Google Analytics 4

Google Trends baner

Google Trends: інструкція з використання

Google Analytics 4 courses banner

Курси з Google Analytics 4

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.