замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
Starting a new project?
отримати консультацію
PPC - контекстна реклама
13
1

Розумні кампанії в КММ (Smart Display) - кампанії, що засновані на машинному навчанні.

Просте та ефективне рішення, що дозволяє враховувати безліч чинників в процесі управління медійною рекламою.

Особливості даного виду кампаній:

  • таргетинг автоматизований. Ваші об’яви побачать користувачі, котрі з високою ймовірністю здійснять конверсію;
  • не потрібно керувати ставками. Оптимізація виконується на основі заданої вами цільової ціни за конверсію. Ставки на кожному аукціоні призначаються в залежності від ймовірності скоєння конверсії;
  • автоматичне створення оголошень. Додайте кілька варіантів різних ресурсів оголошень, в т. ч. заголовків, описів, логотипів та зображень. На основі завантажених ресурсів створюється ряд адаптивних оголошень;
  • розумні КММ не приводять великої кількості нових користувачів, бо працюють на основі аналізу ваших списків ремаркетингу + таргетингу на користувачів, що перебувають в середині послідовності конверсії.

Для того, щоб запустити розумну КММ кампанію, має бути налагоджене відстеження конверсій в Google Ads.

Ви можете створити розумну кампанію в КММ, якщо за останні 30 днів отримали не менше 50 конверсій в медійній мережі або не менше 100 у пошуковій.

Якщо в акаунті налаштовані нерівнозначні мети, наприклад, відвідування сторінки з контактами та оформлення замовлення, то варто в малозначущих цілях вимкнути відображення даних в стовпці “Переходи”, або передавати цінність та використовувати стратегію “Цільова рентабельність інвестицій”.

Блог_умная кмс

Перейдемо до створення Розумної КММ.


1. Створення кампанії

Щоб створити кампанію в новому інтерфейсі, натисніть “+ Кампанія” і виберіть “КМС”.

Далі оберіть одну з маркетингових цілей:

  • продажі;
  • потенційні клієнти;
  • трафік веб-сайту;
  • створити кампанію без вказання цілі.

Блог_умная кмс


2. Місцеположення та мови

Обираємо “Місцеположення” та “Мови”.

Блог_умная кмс


3. Стратегія призначення ставок

Встановіть стратегію “Цільова ціна за конверсію” для тих, хто відстежує саму конверсію та не передає цінність. Далі вказуємо вартість конверсії.

Блог_умная кмс


4. Бюджет кампанії

Встановіть бюджет кампанії. Рекомендований бюджет – 15-20 СРА.

Блог_умная кмс

Використовуйте фіди для динамічних оголошень. Оголошення будуть складатися на основі ваших товарів, але відстежити їх ефективність поки неможливо.

Фід завантажуємо через комерційні дані.


5. Таргетинг

Таргетинг розумних кампаній налаштовується автоматично, однак ви можете вплинути на ті місця, де демонструватиметься ваша реклама.

Щоб заблокувати показ оголошень на певних сайтах, додайте виключені місцеположення на рівні облікового запису. Крім того, ви можете використовувати виключення категорій сайтів.

Блог_умная кмс_6

Переходимо до створення оголошень:

Ви можете додати до 5 заголовків по 25 символів та до 5 описів з 70 символами.
Завантажте кілька горизонтальних зображень зі співвідношенням сторін 1,91:1.
Рекомендовані розміри – 1200*628 (горизонтальне розташування), та 1200*1200 (квадрат).
Використовуйте зображення, що добре поєднуються з вашим логотипом, заголовком та текстом оголошень, а також контентом цільової сторінки.

Блог_умная кмс

Блог_умная кмс

Блог_умная кмс_9

Чим більше варіантів креативів ви додасте, тим більше отримаєте можливих варіацій.

Ось, власне, й все!

Кампанія налаштована, після модерації показ оголошень почнеться автоматично.

Блог_умная кмс

Подивитися ефективність елементів оголошень ви можете, якщо перейдете до “Відомості щодо об’єкту” на вкладці “Оголошення та розширення”:

Блог_умная кмс

Статус “Кращий”, “Добрий” або “Низький” присвоюється ресурсу в залежності від кількості конверсій, отриманих з його використанням.
Статус “Очікування” означає, що ресурс ще не перевірений і не схвалений, а статус “Навчання” – що дані по ньому ще не зібрані.

Приклад результату роботи Розумної КММ ви можете подивитися в наших кейсах тут – https://itforce.ua/cases/.


Блог Google Optimize

Гайд з Google Optimize: навігація, налаштування, запуск експериментів

Аудит рекламних кампаній Google Ads

Контекст

Що таке контекстна реклама? Види й типи

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.