замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
2524
4

Наші клієнти часто не можуть розібратися з термінами, які ми застосовуємо в розмовах з ними.

Сьогодні розповімо про 198 основних термінів у SEO, PPC, SMM та Email.


Email

A/B тестування – це метод виявлення найбільш ефективних елементів листа. Для його проведення список контактів ділиться на 2-3 групи, а підготовлена розсилка виконується з відзнакою в тестованому елементі.
Наприклад, для тестування теми листа готується кілька варіантів тем, і розсилка ведеться на тестові групи. За підсумками розсилки виявляється найбільш виграшна тема.
Так можна тестувати довжину листів, колір кнопок, заклики до дії, день і час відправлення, теми листа.

Alt-текст – текстовий опис зображення, що відображається у випадку встановлення на сайті або в листі відключити відображення зображень. Прописуються обов’язково, інакше є ймовірність попадання в спам.

AMP email – інтерактивні листи з динамічними елементами (анімацією, кнопками, картинками з прокруткою, формами і т. ін.).

Call to action – елемент листа (частіш за все це кнопка), що мотивує читача зробити певну дію.

Глоссарий Call to action

Click rate – показник переходу. Це відношення числа переходів до кількості доставлених листів.

Click to open rate – показник переходів по відношенню до відкриттів. Співвідношення числа тих, що перейшли по посиланнях до числа тих, що відкрили лист.

CLV/LTV – “довічна вартість клієнта “. Це сумарний прибуток, що приносить клієнт за весь період роботи з компанією/брендом. Email-маркетинг як раз направлений на те, щоб продовжити цей період і збільшити загальний прибуток.

Complaints (Спам) – показник відміток “Спам”.

CRM – програма, що дозволяє зберігати всі дані щодо клієнтів, включаючи звернення до чату підтримки, покупки, адреси доставлення та багато іншого.

DKIM (DomainKeys Identified Mail) – цифровий підпис. Він створюється у DNS-зоні почтового домену й підтверджує справжність вашого домену.

Double Opt-in – подвійне підтвердження підписки. Це лист, який відправляється після підписки/реєстрації з проханням підтвердити email. Необхідний для перевірки коректності електронної адреси.

Email-маркетинг – це один з напрямків маркетингу, який використовує поштові розсилки для комунікацій з користувачами.

Email маркетинг

Error rate – показник помилок. Співвідношення кількості помилок до числа відправлених листів.

Follow-up email – лист або ланцюжок листів підписнику у відповідь на його виконану дію (підписка, додавання товарів в корзину, оформлення замовлення).

Глоссарий Follow-up email

HTML Email – HTML-лист, написаний кодом. Необхідний, щоб лист коректно відображався в усіх браузерах і на всіх пристроях. Листи мають табличну верстку.

Open Rate – показник відкриваємості листів. Віжношення відкритих листів до числа відправлених.

Opt-out – для підписника це означає можливість відмовитися від отримання листів бренду.

RFM-аналіз – поділ користувачів на групи щодо того, як часто, як давно і на яку суму вони зробили покупки або корисні дії. За допомогою цього аналізу можна дізнатися, які користувачі приносять найбільше грошей, а які – найменше.

SPF-запис – унікальна цифровий підпис типу “TXT”, що необхідно створити в DNS-зоні вашого поштового домену для його верифікації. У SPF-записі вказано, з яких серверів для вашого поштового домену дозволено відправляти пошту. Для домену можна створити тільки одну SPF-запис. Для перевірки коректності створеного SPF-запису можна використовувати загальнодоступний SPF-валідатор.

Thank-you-page – сторінка, на яку потрапляє користувач після оформлення замовлення або заповнення форми.

Welcome-ланцюжок – автоматична серія листів, яка відправляється користувачу відразу після того, як він дав згоду на розсилку. Це відмінний спосіб для кампанії розповісти про себе, свої переваги, і про вигоди для клієнта.

Welcome-цепочка

Адаптивний лист – лист, в якому коректно відображаються всі елементи, як на мобільному телефоні, так і на десктопі.

База підписників – база адрес людей, які надали про себе інформацію і дали згоду на отримання розсилки від вас.

Веб-версія листа – функція сервісу розсилок, що дозволяє переглянути лист веб-сторінкою, якщо він некоректно відобразився в браузері.

Верифікація домену – підтвердження достовірності поштового домену відправника. Верифікація потрібна для того, щоб в розсилках відображалося вірне ім’я відправника листів, а також, щоб уникнути несанкціонованих розсилок від вашого імені.

Видима частина листа – перший екран листа, який відкривається відразу при натисканні на лист.

Динамічний контент – персоналізація контенту під конкретного підписника на основі історії покупок, віку, статі, регіону проживання.

Доменна пошта – адреса, прив’язана до вашого сайту. Саме з доменної адреси будуть розсилатися листи підписникам.

Кинутий кошик – лист, який відправляється клієнту, який додав товари в кошик, але не завершив покупку. Містить заклик оформити замовлення.

Ланцюжок листів – основний інструмент email-маркетингу. Листи з ланцюжків розсилаються у відповідь на певні дії підписників.

Масова розсилка – одноразова розсилка листів по всій базі підписників.

Партнерські розсилки – це такий вид розсилок, коли інформація про продукт/подію або компанію в цілому доноситься за допомогою email-розсилки по базі вашого партнера.

Партнерка

Предзаголовок (Preheader) – текст, що показується відразу після теми в списку листів. Доступно для деяких поштових сервісів.

Проморозсилка – це поштова розсилка листів від різних компаній, у котрій вони діляться своїми пропозиціями, акціями та знижками з користувачами.
Сюди також входять новини, корисний контент, ігри та конкурси. Такі листи розсилаються частіше за інші, бо допомагають підтримувати зв’язок з вашою аудиторією.

Реанімаційна (реактиваційна) розсилка – пожвавлення неактивних підписників шляхом відправлення їм ланцюжка листів.

Репутація відправника – оцінка поштовим сервісом ваших email-кампаній. Оцінка залежить від частоти, масштабності й частоти комунікацій з підписниками.

Спам-пастки – поштова адреса, яку використовують антиспам-організації та провайдери, щоб ловити шахраїв та недобросовісних відправників. Мета пасток – боротьба зі спамом і блокування IP відправника. Загрожує потраплянням домену в чорний список відправників і блокуванням IP відправника. Якщо такі спам-пастки є у вашій базі, ваш показник відмов зростає, а доставляємість знижується.

Спам (спам-розсилка) – масова розсилка листів з рекламою особам, що не давали згоди на її отримання і не надавали свої поштові дані.

Спам-фільтри – програма, що захищає користувача від отримання спаму.

Тема листа – видима частина повідомлення у Вхідних.

Транзакційні листи – листи, які не несуть комерційного підтексту. Це листи-реакції на дію користувача. Наприклад, зміна пароля в особистому кабінеті або зміна статусу замовлення.

Тригерні листи – це листи-реакції на дію користувача або момент настання якоїсь події. Наприклад, незавершена покупка або додавання товару до корзини.

Форма підписки – статичний або динамічний блок на сайті, за допомогою якого користувач може підписатися на розсилку.

Форма подписки

Футер (Footer) – нижній блок листа. Містить посилання на соцмережі, контакти, посилання на відписку від розсилки.

Хедер – верхня частина листа. Включає заголовок, прехедер і шапку листа.

Шаблон листа – це універсальний макет, який можна використовувати для різних видів розсилки: тригерної, що продає, welcome-ланцюжка і т. ін.. Основні блоки та стиль оформлення залишаються незмінними, але контент листа при цьому щоразу змінюється.

Шаблон письма


PPC

CAC (Cost to Acquire a Customer) – вартість залучення нового клієнта. Це (число залучених відвідувачів * ціну за клік) / кількість покупців.

COS (Сost Of Sale) – середня вартість продажу (відношення вартості РК до загальної суми прибутку від неї). Так ви зрозумієте, скільки витрачаєте на рекламу і скільки з неї отримуєте. Якщо ваші витрати вищі за доходи, доцільно переглянути налаштування РК.

CPA (Cost per Action) – модель інтернет-реклами, за якої плата відбувається за вчинену користувачем дію на сайті (замовлення, перегляд ролика, реєстрація, і т. ін.).

Глоссарий СРА

CPC (Cost per Click) – вартість кліка по пошуковій рекламі з подальшим переходом користувача на рекламований сайт.

Глоссарий СРС

CPL (Cost Per Lead) – вартість ліда, оплата за виконану дію (дзвінок, заповнення форми зворотного дзвінка, і т. д.). Відношення вартості реклами до кількості лідів.

Глоссарий СРL

CPM (Cost Per Mile) – ціна за 1000 показів рекламного оголошення. Відношення вартості реклами до кількості переглядів, помножене на 1000 показів.

Глоссарий СРМ

CPS (Cost Per Sale) – вартість продажу товару/послуги. Відношення вартості реклами до числа отриманих продажів. CPS розраховується як для всієї рекламної кампанії, так і для кожного оголошення.

CPO (Cost Per Order) – ціна за підтверджене замовлення, яке користувач здійснив на сайті. CPO враховує абсолютно всі замовлення, включаючи неоплачені. Це співвідношення витрат на рекламу до кількості отриманих замовлень.

Глоссарий СРО

CPUI (Cost Per Unique Impression) – ціна кожного унікального показу. Відношення вартості реклами до числа унікальних показів оголошень.

CPV (Cost Per Visitor) – ціна за одного відвідувача, який перейшов на сайт рекламодавця. Відношення вартості розміщення реклами до трафіку на сайт. Розраховується в Google Analytics.

CTA (Call to Action) – заклик до дії (кнопки “Замовити”, “Зателефонувати”), який стимулює користувача перетворитися в споживача.

Глоссарий СТА

CTR (Click-through rate) – співвідношення числа кліків до числа показів реклами, помножене на 100.

Глоссарий СTR

Cookies (кукі) – файл, в який сайти збирають дані користувачів. Він зберігається на самому пристрої користувачів, і містить їхні інтереси, історію показів та відвідувань. Завдяки Cookies ми наново не вводимо логіни на сайтах, де вже ідентифікувались (Gmail, Facebook і т. д.). Також з їх допомогою сайти розраховують число унікальних відвідувачів.

Ecommerce (модуль розширеної електронної торгівлі) – плагін Google Analytics, що відстежує взаємодію користувачів з товарами в інтернет-магазинах.

Google Ads (Google Реклама) – сервіс контекстної реклами з інструментами для створення рекламних оголошень.

GTM (Google Tag Manager) – система управління тегами, в яку впроваджуються теги для відстеження та аналізу поведінки користувачів.

LTV (Lifetime Value) – довічна вартість клієнта – той обсяг грошей, що користувач принесе компанії, поки буде купувати товари, або користуватися послугами. Чим вище показник, тим краще. Проблема в тому, що в реальності порахувати його важко.

Глоссарий LTV

RPC (Revenue Per Click) – дохід з кожного кліка по рекламному оголошенню. Відношення всього доходу від РК до загальної кількості кліків в кампанії. Якщо RPC більше CPC (Cost Per Click), то вам слід подумати, як оптимізувати кампанію.

ROAS – повернення інвестицій в рекламу. Це співвідношення прибутку від реклами до витрат, помножене на 100%.

ROI та ROMI – показник окупності інвестицій.

Глоссарий ROI

UTM-мітка – змінна в URL-адресі сторінки, що дозволяє системам аналітики отримати інформацію і відстежити джерела переходів за посиланням.

Адаптивні оголошення – оголошення, які автоматично підлаштовуються під розмір екрану, положення на сторінці, дії користувача і т. ін.

Асоційовані конверсії – це ті взаємодії з сайтом, які зробив користувач перед тим, як зробити замовлення. В середньому таких дотиків буває від 4 до 7.

Аукціон – процедура, під час якої Google Ads відбирає відповідні оголошення для показу за тим або іншим запитом, а також порядок їх відображення в пошуковій видачі. Аукціон проводиться кожного разу, коли користувач щось шукає в Google.

Банерна сліпота– здатність людини свідомо чи несвідомо не помічати банери на сторінці і їх вміст.

Брендові запити – запити з вмістом бренду або назви торгової марки. Вони показують ступінь впізнаваності бренду.

Бюджет на рекламну кампанію (РК) – грошова сума, що витрачається на рекламу оголошень у видачі пошукових систем.

Віджет – елемент сайту, який закликає відвідувача вчинити певну дію. Це може бути: замовлення зворотного дзвінка, збір контактів, підписка на розсилку, і т. д..

Глоссарий виджет

Воронка продажів – модель, яка описує шлях відвідувача від першого доторкання з товаром/послугою до здійснення замовлення.

Геотаргетинг – обмеження на показ реклами в певному географічному регіоні (країна, регіон, місто, мікрорайон).

Динамічні пошукові кампанії (DSA) – пошукові оголошення, в яких залежно від змісту сайту і пошукового запиту користувача автоматично підбираються заголовок та цільова сторінка.

Динамічний ремаркетинг – показ реклами товарів/послуг користувачам, що вже переглядали подібні продукти. Система сама вирішує, який саме товар показати конкретній людині.

Глоссарий динрем

Інформаційні запити – слова, за допомогою яких користувачі шукають відповіді на певні питання, часто зі словами що, як, чому.

Клік – натискання на рекламне оголошення. І це не обов’язково перехід на сайт. Користувач може не дочекатися завантаження посадкової сторінки і закрити вкладку.

КММ (Google Display Network або GDN) – мережа сайтів-партнерів Google, на яких показуються рекламні банери.

Колтрекінг – система відстеження дзвінків і зв’язки їх з конкретними рекламними джерелами.

Система колл-трекинга

Конверсія – цільова дія користувача на сайті (купівля, реєстрація і т. д.).

Коефіцієнт конверсії (conversion rate – CR) – це співвідношення числа відвідувачів сайту, які вчинили на ньому цільову дію до загальної кількості відвідувачів сайту. Вимірюється в процентах.

Креатив – набір банерів в рекламній кампанії.

Локальна кампанія – рекламні кампанії, що направлені на залучення користувачів в офлайн-магазини та зростання дзвінків в офіс. Оголошення з’являються у Google Пошуку, Картах, на YouTube и інших сайтах (читайте також кейс для магазина доставки квітів в Канаді).

Медійна реклама – інтерактивний вид реклами (візуальна, анімована, звукова або відеореклама). Направлена ​​на зростання охоплення аудиторії.

Місце розміщення – місце показу оголошення на сторінці: над результатами пошуку, під результатами або праворуч від нього.

Мінус-слова – список слів, за якими не потрібно показувати оголошення.

Низькочастотні запити – слова, які користувачі протягом місяця вводять в пошук до 150 разів.

Загальні запити – слова, що показують якусь загальну інформацію: смартфони, матраци, і т. д..

Поведінковий таргетинг – показ реклами користувачеві відповідно до його поточних інтересів. Зі зміною інтересів змінюється й реклама, яку він бачить.

Пошукова видача (SERP) – сайти з першої сторінки пошукача. Це перші 10 сайтів, які показує пошукова система на запит користувача.

Пошукова реклама – реклама над результатами пошуку. Відповідає темі запиту, що ввів користувач.

Показник якості – оцінка релевантності оголошень, ключових слів і цільових сторінок для користувачів.

Глоссарий РРС

Покази – число показів рекламного оголошення.

Рейтинг оголошення – показник, що розраховується, коли користувач вбиває пошуковий запит і ваше оголошення бере участь в аукціоні. Залежить від ставки, очікуваного CTR, релевантності оголошення, якості цільової сторінки й т. ін..

Рекламний кабінет – місце управління рекламою (настройка, запуск, відстеження).

Релевантність – ступінь відповідності рекламного оголошення запиту користувача.

Ретаргетинг/ремаркетинг – реклама, яка показується тим користувачам, що вже були на вашому сайті раніше.

Наскрізна аналітика – аналіз ефективності рекламних кампаній на основі даних про продажі й відстеження шляху клієнта по воронці продажів.

Склікування (Click Fraud) – (зло)вмисні кліки по оголошеннях з метою розтрати бюджету рекламодавця.

Середньочастотні запити – слова, які користувачі протягом місяця вводять в пошук до 1000 разів.

Статичне рекламне оголошення – оголошення, яке становить фахівець вручну, а не програма автоматом. Щоб змінити оголошення, потрібно вручну вносити зміни.

Таргетинг – налаштування рекламних кампаній під певні аудиторії (на підставі віку, гео, інтересів, професії, і т. ін.).

Товарний фід – файл з даними всіх товарів на сайті та їх атрибути (унікальні ідентифікатори, посилання на товари і їх зображення, описи та ціни).

Транзакційні запити – запити зі словами: купити, замовити, скачати. Запити зі словами ціна, вартість, скільки коштує, теж можна віднести до транзакційних, так як вони частіше за інших конвертуються в покупки.

Часовий таргетинг – метод показу рекламних оголошень в певний рекламодавцем час і в певні дні тижня. Допомагає скоротити неефективні покази.


SEO

ASO-просування – просування додатків в Google Play чи AppStore.

CMS (Движок сайту) – те програмне забезпечення зі скриптів, на котрому працює сайт.

FAQ – питання, що часто задаються. Блок на сайті будь-якої тематики з відповідями на найчастіші запитання користувачів.

FTP – протокол передачі даних через TCP/IP між сервером та клієнтським комп’ютером. Фактично це комп’ютер, до якого підключаються зовнішні користувачі та працюють на ньому.

HTTPS – протокол передачі даних через їх шифрування.

Noindex – метатег, що сповіщає пошукового робота, що даний текст/сторінку сайту вносити в індекс не слід.

Nofollow – частина тегу rel, яка застосовується для гіперпосилань на сторонні ресурси та говорить роботам, що при розрахунку PR дане посилання враховувати не потрібно.

Глоссарий nofollow

rel=canonical – тег, який повідомляє пошуковим роботам, яку сторінку з контентом слід вважати основною, а яку додатковою.

Robots.txt – текстовий документ у кодуванні UTF-8, в якому написано, які сторінки сайту сканувати пошуковим роботам.

SERM (Search Engine Reputation Management) – це управління репутацією в пошукових системах. Комплекс заходів, спрямованих на витіснення негативних відгуків позитивними.

Sitemap.xml (XML-карта сайту) – XML-файл з інформацією, в якому відображені посилання на всі сторінки сайту, які потрібно проіндексувати.

ЗЛУ (Зрозумілий Людині Урл) – це адреса сторінки зрозумілою для людини мовою написана латиницею.

Беклінк (зворотне посилання) – посилання з зовнішнього джерела, що веде на ваш сайт. Бувають природні (посилання з сайтів з відгуками, форумів, з соцмереж) і покупні (закуповуються в сайтів-донорів, можуть бути вічні й тимчасові).

Глосарій беклінк

Зовнішня оптимізація – це робота з зовнішніми факторами, що впливають на просування (посилальною масою).

Внутрішня оптимізація – це комплекс робіт, який спрямований на зміну контенту сторінок та коду ресурсу відповідно до правил і вимог пошукових систем.

Природні посилання – посилання на ваш сайт, якими поділилися люди. Зазвичай це посилання на форумах, в соціальних мережах, блогах, сайтах відгуків, на новинних сайтах і сервісах Q&A.

Індексація – це процес обходу роботом сторінок сайту і додавання їх в базу даних пошукової машини. Далі саме з цієї бази будуть показуватися сайти з інформацією по введеним запитам користувачів.

Інтент – намір користувача, виражений в словесній формі і вписаний в Пошук.

Крауд-посилання – це посилання в тексті з сайтів відгуків, форумів, сервісів Q & A для підвищення впізнаваності бренду і нарощуванні посилальної маси.

Лід – користувач, що зробив потрібну дію на сайті або після перегляду реклами (реєстрація на сайті, оформлення замовлення, заповнення анкети, і ін.).

Лінкбілдінг (Link Building) – процес нарощування посилальної маси для просування проєкту.

Линкбилдинг

Метатеги – HTML-теги, які передають пошуковим роботам дані про зміст сторінки.

Метатег Title – заголовок сторінки.

Метатег Description – короткий опис сторінки (наприклад, те, про що розповідається в статті).

Мікророзмітка – це написання тегів й атрибутів сторінок єдиною мовою в коді сайту, які допомагають пошуковим роботам розпізнати й структурувати дані зі сторінок.

SEO продвижение микроразметка

Органічний трафік – природний безкоштовний трафік з пошуку за запитами користувачів.

Пагінація – посторінковий вивід інформації на одній сторінці. Використовується для навігації сторінками.

Глоссарий пагинация

Перелінковка – зв’язування сторінок одного сайту або сайтів між собою через гіперпосилання.

Показник відмов – метрика, що показує, який % відвідувачів покинули сайт з тієї сторінки, на яку прийшли, або переглянули не більше 1 сторінки ресурсу.

Семантичне ядро ​​- це повний набір запитів (слів і словосполучень), які максимально точно описують структуру і тематику сайту/сторінки.

Сніппет – це та інформація, яку ви бачите на сторінці пошуку після того, як ввели запит. Це фрагмент тексту або коду зі сторінки сайту, що містить пошуковий запит користувача. Складається з заголовка й опису, а також може включати додаткову інформацію про ресурс.

Емейл маркетинг сниппет

Спливаючі вікна (pop-up) – елементи інтерфейсу користувача, які показуються поверх сторінки в браузері. Їх поява не залежить від будь-яких дій на сайті.

Посилальна вага – показник значущості сайту, з якого веде посилання. У кожного посилання свою вага, на основі її пошуковики ранжують сайти та привласнюють їм певне місце у видачі.

Посилальна маса – сума всіх зовнішніх посилань, що ведуть на сайт.

Трафік – це число унікальних відвідувачів, що потрапили на сайт через Пошук.

Унікальний відвідувач – це користувач, який зайшов на сайт з будь-якого нового пристрою вперше за певний період.

Хлібні крихти – елемент навігації по сайту. Хлібні крихти показують позицію користувача на сайті в загальній структурі (Головна → Послуги → SEO-просування → Лінкбілдінг …)

Глосарій хлібні крихти


SMM

CPF – ціна залученого підписника. Розраховується як співвідношення вартості рекламної кампанії до числа залучених підписників.

ER/Залучення – показник залученості підписників в контент спільноти/бренду.

KPI – ключові показники ефективності (приріст абонентів, збільшення продажів, зростання залученості, зростання впізнаваності бренду й ін.). Ними можуть бути: ціна за клік, вартість ліда, конверсії.

Look-alike аудиторії – аудиторії, схожі на вашу вихідну ЦА (за інтересами, географії та ін.).

SFS (shout out for shout out) – взаімопіар. Користувач запускає пост SFS, і просить фоловерів розповісти про свої профілі й відзначити в пості або сторіз ініціатора SFS. Безкоштовний легальний спосіб просування.

SMM – маркетинг в соціальних мережах.

Stories/Історії – тимчасовий контент в соцмережах (Інстаграм, Фейсбук).Розташовується вгорі стрічки, через 24 години зникає. Сторіз можна закріпити під шапкою профілю, так вони будуть в постійному доступі.

UGC – контент, який генерують користувачі (фото, відео, пости, відгуки).

Unlikes rate (число відписок) – відсоток відписок користувачів від спільноти. Розраховується самою соцмережею.

Аватар – картинка профілю.

Автоворонка – воронка продажів зі сторінок або постів, мета яких потенційного покупця перетворити в реального.

Автопостінг – автоматична публікація постів через Спецсервіс. Часто відкладена: пости готуються заздалегідь, а виходять згідно з графіком через сервіс відкладених публікацій.

Адвокат бренду – ваш найвідданіший споживач. Навіть більше, ніж лояльний клієнт. Він прихильний до вашого бренду/компанії та захищає її інтереси в офлайн і онлайн просторі.

Акаунт – ваша сторінка в соціальних мережах.

Акаунт автора (професійний акаунт) – тип профилю для блогерів чи користувачів з розширеною статистикою.

Активності – будь-які дії у відповідь підписника в соцмережах (лайк, перегляд, комент, репост, збереження).

Амбасадор бренду – офіційний представник бренду серед цільової аудиторії. Людина, що нативно рекламує ваш товар/бренд.

Архівація публікацій – дозволяє приховати старі пости в Instagram, не видаляючи їх. Після архівування фотографії стають доступні тільки самому користувачеві.

Бізнес-акаунт Інстаграм – расширенные возможности продвижения, способов связи с клиентами, статистики.

Білінг – система виставлення рахунків клієнтам за надані компанією послуги та товари, що продаються. Термін зустрічається в рекламному кабінеті Facebook.

Блогер/лідер думок – користувач соцмереж, що регулярно публікує контент, має велике число підписників і вплив на них.

Віральність – здатність поста ставати вірусним (отримувати безліч репостів та розшарувань). Причому відбувається це безкоштовно, без доп. вливань у рекламу.

Влог – блог, що складається з відеоконтенту. Як правило, це не студійний запис, а домашній, включення з подорожей, з вулиці, і т. д..

Гівевей – конкурс з подарунками для підписників і активною дією (відмітка одного в коментарі, репост в стрічку або сторіз, проставлення лайків). Як правило, кілька блогерів проводять його спільно, і тоді потрібно підписатися на всіх спонсорів (до 50ти). Переможця визначає рандом, він отримує подарунок, куплений за рахунок спонсорів (наприклад, новий айфон).

Гід в Інстаграм – путівник по профілю, добірки постів будь-яких тем, зібрані в одному місці – під шапкою профілю.

Директ – вбудований месенджер в Інстаграм.

Емодзі – смайлики, які висловлюють емоції.

Інфопривід – будь-яка подія, що покликана викликати інтерес і активність у підписників (свято, знижка, запуск гри й ін.).

Карусель – формат постів з можливістю завантаження кількох фото/відео, які можна переглядати за допомогою гортання.

Кнопки контактів – кнопки під шапкою профілю, які дають можливість зробити дзвінок або написати на пошту власнику сторінки.

Ком’юніті – спільнота в соцмережах. Завдання – взаємодія з учасниками через нові публікації, проведення конкурсів, опитувань, відповідей на коментарі.

Контент – матеріал, що публікується в соцмережах (фото, текст, відео). Контент покликаний викликати у відповідь дію у підписників.

Контент-маркетинг – розміщення постів та промопостів в спільнотах партнерів із суміжною тематикою.

Контент-план – затверджений план, згідно з яким виходять публікації в профілі бренду в соціальних мережах.

Кроспостинг – публікація одного і того ж контенту в декількох соцмережах одночасно.

Лайк – реакція на пост. Аналог позначці “Подобається”.

Лайк-тайм – заздалегідь домовлений обмін активністю між профілями.
Безкоштовний простий метод просування через обман стрічки Інстаграм.

Стрічка (Feed) – стрічка з новинами користувачів, на яких підписаний користувач.

Марафон/челендж – активність від блогера/бренду з метою залучити більше користувачів в контент, набрати підписників в обмін на виконання завдань користувачами.

Маска – інструмент Інстаграм з накладенням на обличчя будь-якого фільтра (макіяжу, особи тваринного, логотипу і т. ін.).

Глоссарий

Маслайкінг – масове проставлення лайків користувачеві соцмережі з метою отримати взаємні лайки.

Маслукінг – масовий автоматизований перегляд сторіз користувача. Мета – підвищити перегляди й видимість свого аккаунта. Вже непрацюючий спосіб.

Масфоловінг – масова підписка на акаунти користувачів з метою отримати взаємних фоловерів.

Накрутка – штучне збільшення лайків/підписників/охопленнь в соцмережах. Зазвичай проводиться за допомогою програм, а не вручну. “Чорний” метод просування.

Охоплення – кількість унікальних переглядів контенту. Навіть якщо людина переглянула вашу сторіз або пост 5 разів, в показник охоплення ці 5 переглядів зарахуються як 1. А ось переглядів буде дійсно 5.

Глоссарий охват

Офер – спецпропозиція, обмежена за часом (Залиште заявку та отримаєте знижку на виклик майстра -15%).

Обмежений доступ – деяке обмеження в діях користувача на вашій сторінці, нові коментарі від користувача будете бачити тільки ви й він, а ваше листування переміститься до папки “Запити”.

Паблік – публічна сторінка в соціальних мережах. Підходить для брендів і ЗМІ.

Платне охоплення – унікальні користувачі, які побачили публікацію або сторінку завдяки рекламним оголошенням.

Плейсмент – місце, де буде показана реклама.

Показ – демонстрація вашого поста в стрічці користувача.

Постинг – розміщення контенту в соцмережах.

Промопост/промоутування – платне відображення допису (опублікованого або спеціально створеного).

Глоссарий Instagram business Promote

Репост/Поділитися – публікація чийогось поста у своїй стрічці.

Стікери – вбудовані статичні та динамічні інструменти Інстаграм Сторіз (наклейки, геомітка, опитування, і т. д.).

Глоссарий стикеры

Таргетована реклама – реклама товарів/послуг зацікавленим кластерам користувачів на основі їхніх інтересів, поведінки, зайнятості, і ін. обраних чинників.

Тролінг – вид поведінки в інтернеті. Як правило, це провокація і заклик викликати негатив у того, на кого він спрямований.

УТП (унікальна торгова пропозиція) – ваші переваги перед конкурентами. Зазвичай розташовується вгорі акаунта.

Глоссарий УТП

Фоловер – підписник.

Флуд – листування в коментарях, яке не має спільних точок з темою поста.

Хейтер – користувач, що відчуває ненависть до будь-якого профілю в соцмережах.

Цільова аудиторія – користувачі, які з максимальною ймовірністю зацікавлені у вашому продукті. Вони відбираються за певними характеристиками (інтереси, вік, гео, і т. п.), цим ​​користувачам показується таргетована реклама.

Хештеги – спеціальні тематичні/брендові слова/словосполучення, за якими користувачі знаходять потрібний їм контент.


ШІ графіка

Сервіси на основі ШІ для обробки графічного контенту

банер сервіси ші

Сервіси для створення текстового контенту на основі ШІ

Безкоштовні сервіси для маркетингу

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.