замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
Starting a new project?
отримати консультацію
16
1

Щодня користувачі всесвітньої інтернету користуються Google Картами. Google Maps - це дуже зручне доповнення від Google, що використовується для пошуку інформації на карті з відмітками організацій і т. Д ..

Так ось, питання, чи показується ваша компанія в результатах цього пошуку? Якщо ще ні, давайте подивимося, як це виправити.

Величезна частина юзерів використовують пошукові системи для отримання результатів пошуку за геолокацією. До всього цього, користувачі, на жаль :) схильні клікати на посилання в ПЕРШИХ рядах видачі. Тому дуже важливо, щоб профіль в Google My Business був оптимізований.

Google ранжує органічні й локальні результати по-різному. Давайте розглянемо важливі моменти.


1. Як Google визначає Local. Основні моменти

Сайт в результатах локального пошуку оцінюється в першу чергу на підставі релевантності, відстані й авторитетності. Потрібно це для того, щоб надати користувачеві найкращі результати. Це означає, що ваша компанія також може бути показана юзеру, навіть якщо інша компанія конкурента розташована ближче. За урахуванням, що послуги, що ви пропонуєте, відповідають тому, що шукають користувачі.

Google обробляє сайт в результатах локального пошуку на основі:

  • Відстань. Якщо користувач не вказує місце розташування, Google буде засновувати розрахунок відстані на тому, що він знає про місцезнаходження користувача.
  • Релевантність. Дуже важливо, щоб ви надали повну та актуальну інформацію про бізнес, використовуючи пошукові запити в своєму описі вашої організації (назва компанії, опис, on-site SEO, категорії і т. д.). Це допоможе Google краще зрозуміти, які послуги ви пропонуєте.
  • Популярність. Для визначення популярності Google використовує ряд різних сигналів. Наприклад, це кількість згадок про вашу компанію в мережі, кількість та якість відгуків, відвідуваність ресурсу, і т. д..

Слід пам’ятати, що дані фактори працюють в комплексі – обов’язково переконайтеся, що всі три фактори систематизовані.

Блог SEO Google My Business

Рис. 1 – Видача за запитом “seo агентство Харків” з урахуванням місця розташування


2. GOOGLE MY BUSINESS. Заповнюємо базові речі

Позиціонування вашого сайту в результатах пошуку в Картах Google в значній мірі залежить від точності інформації в Google My Business.

Пошуковик намагається надати своїм користувачам якомога більше інформації про компанії. З цією метою, чим більше даних ви надаєте Google, тим більше у вас шансів опинитися в числі кращих результатів пошуку.

Блог SEO Google My Business

Рис. 2 – Інформація про ITForce в Google My Business

Ось кілька базових пунктів, що необхідно заповнити в акаунті Google My Business, щоб оптимізувати своє позиціонування в Google Картах.

  • URL.

Інтеграція URL вашого сайту в Google My Business дозволяє зв’язати його з вашим сайтом. Крім того, це дасть можливість користувачам легко отримати доступ до ресурсу, дізнатися про продукти та послуги. І стати потенційним клієнтом компанії.

  • Опис.

Google встановлює обмеження за кількістю символів. Коротко опишіть свою компанію й те, що ви пропонуєте користувачам, включаючи місцеві ключові слова SEO.

  • Контактна інформація.

Контактна інформація використовується для позначення ключових елементів, що Google враховує для позиціонування сайту в результатах локального пошуку. З цієї інформації Google зчитуватиме геолокацію та виділить ваш сайт в результатах Google Maps.

  • Графік робіт.

Заповніть години роботи, щоб користувачі могли дізнатися, відкритий зараз бізнес, закритий, або знаходиться в процесі відкриття чи закриття. Це час повідомить користувачам, чи можуть вони відвідати ваш магазин або, наприклад, зв’язатися з вами по телефону.

Блог SEO Google My Business

Рис. 3 – Години роботи ITForce

  • Ніша.

Ця інформація використовується для опису компанії та видачі сайту користувачам, що зацікавлені в продуктах чи послугах, що ви надаєте.

  • Фото.

Додавання фото допоможе виділитися серед інших компаній. Обирайте зображення доброї якості, що відмінно описують те, що ви пропонуєте, та показують життя в вашому бізнесі.

Блог SEO Google My Business

Рис. 4 – Додані фотографії компанії ITForce в Google My Business

  • Відгуки.

Відгуки про компанію роблять бізнес в очах користувачів більш надійним. Як наслідок, вони позитивно впливають на SEO-просування в Google. А це сприяє позиціонуванню компанії та її високому рейтингу. Майте на увазі, що ви не можете контролювати те, що говорять та пишуть про ваш бренд, тому відгуки можуть бути як позитивними, так і негативними.

Блог SEO Google My Business

Рис. 5 – Відгуки про компанію в Google My Business

  • Продукти.

Також є можливість додати ознайомлювальний перелік своїх товарів для кращої взаємодії з потенційними клієнтами.

Блог SEO Google My Business

Рис. 6 – Додані послуги компанії ITForce в Google My Business

  • Публікації.

Відмінна можливість використовувати “Записи”, щоб поліпшити комунікацію з потенційними клієнтами, що шукають місцеві продукти або послуги.

Ви можете публікувати новини, анонсувати події, спеціальні пропозиції, акції, знижки, інформацію про нові або популярні товари, а також про різні заходи. Так ви будете залучати своїх майбутніх клієнтів безпосередньо до дії. Наприклад, реєстрацію, онлайн-покупку, або заповнення форми зворотного зв’язку, і т. д ..

Блог SEO Google My Business

Рис. 7 – Приклад публікацій компанії ITForce в Google My Business

Якщо у вас вже є Google My Business, переконайтеся, що ви надали всю необхідну інформацію, щоб підвищити свій рейтинг в результатах пошуку Google.


3. Размещайте Google Maps на свой сайт

Ще один додатковий спосіб поліпшити рейтинг в Google Картах – це вказати місцерозташування на сайті. В основному, таку карту додають на сторінці контактів або футере сайту.

Блог SEO Google My Business

Рис. 8 – Розміщення Google Maps на сайті

Щоб об’єднати Google карти та свій сайт, необхідно знайти назву компанії в Google Картах. Далі вибрати «Поділитися» та клікнути вкладку «Вбудовування карт» …… скопіювати й вставити посилання в код свого сайту. Все інтуїтивно та просто 🙂

Блог SEO Google My Business

Рис. 9 – Процедура зв’язування Google карти та сайту

Ось такі прості поради допоможуть поліпшити ваше позиціонування на Google Картах.

Успіхів в локальній оптимізації!


Карточки Google

Google спростив пошук вакансій, рецептів та продуктів

Что такое SEO

Що таке SEO та навіщо потрібна пошукова оптимізація

Скорость загрузки сайтов

Швидкість завантаження сайтів. Що потрібно знати

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.