замовити дзвінок
+38 057 782-28-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
392
2

Один з неочевидних майданчиків для запуску реклами - це Viber. Ми звикли до того, що в месенджері відбувається в основному спілкування. Більшість користувачів навіть не помічає те, що серед чатів висять оголошення.

Але одразу списувати з рахунків рекламні можливості цього плейсменту не варто. Хоча б тому, що у світі налічується 260 млн. користувачів Вайбер.

Розберемося, що може дати вашому бізнесу реклама в Вайбері, які у месенджера переваги, де розміщуються оголошення та як взагалі налаштувати там рекламу.


1. Що таке реклама у Вайбері?

Це показ текстових оголошень та банерів в різних розділах месенджера з метою заохотити покупця здійснити перехід за посиланням та купити товар чи послугу.

Як і для інших місць розміщення в КМС, при налаштуванні рекламної кампанії можна націлити об’яви на різні статеві, вікові чи гео, аудиторії:

  • за інтересами;
  • за намірам;
  • ремаркетинг: користувачі заходили на сайт, але не зробили конверсію. Viber реклама допоможе їх наздогнати та нагадати про себе. Вимоги для запуску кампанії – не менш 100 активних користувачів за останній місяць.
  • схожі та ін..

При запуску рекламних кампаній від Вайбера зазвичай відмовляються, т. я. вважають його неприбутковим плейсментом. Але у майданчика багато переваг, про які поговоримо нижче.


1.1 Чому потрібно запускати рекламу у Вайбері

Спілкування в месенджерах – найпопулярніший вид обміну особистою та робочої інформацією.

Ось топові додатки для листування в Україні:

  1. Вайбер.
  2. Телеграм.
  3. Фейсбук.

Доля Viber серед українців, в кого є мобільний – 66%, що робить його найбільш використовуваним месенджером.
Ваша ЦА точно там є, тому що месенджер – універсальний засіб спілкування для всіх вікових категорій.

За час існування месенджера з’явилися десятки груп за інтересами. Це цілі канали не тільки про кулінарію, а й:

  • про автомобілі;
  • гумор;
  • політику;
  • новини;
  • технології та ін. сфери.

Реклама в Вайбері показується не тільки в списку чатів, але й в спільнотах.
На відміну від пошуку та сайтів-партнерів, на майданчику користувача не буде щохвилини завалювати оголошеннями при листуванні. Показ в нативному форматі дозволяє бути помітним, але не нав’язуватися, вискакуючи посеред листування. В особистих чатах такого й не відбувається.

Якщо цих переваг вам недостатньо й ви сумніваєтеся в успіху такої міри, наведу приклад з практики ITForce.
У нашого клієнта налаштована кампанія ремаркетингу на Viber. За останні півроку вона принесла вдвічі більше переходів, ніж така ж кампанія, але з розміщенням на сайтах-партнерах.

Viber ads

Рис. 1 – Вайбер ремаркетинг

Viber ads partners

Рис. 2 – Ремаркетинг на сайтах-партнерах

Варто зауважити, що для месенджера навіть вартість кліка за посиланням менше в 4 рази.


1.2 Місця розміщення

Реклама в Вайбере показується в більшості розділів, але не в чатах. Перше, де її можна побачити, – в загальному списку чатів:

Viber ads chats

Рис. 3 – Креативи в списку чатів з позначкою Ad

Зазвичай використовується тільки текст, й якщо опису забагато, він обрізається. Тому важливо вмістити пропозицію коротко, щоб її повністю було видно на екрані смартфона або ПК.

Реклама виглядає як звичайний чат, тільки з кнопкою. Такий формат привертає увагу, при цьому не виділяється із загальної картини інтерфейсу.
Якщо просувається додаток, то крім тексту там ще буде значок самого додатка.

Банери можна побачити після закінчення дзвінка:

Viber ads

Рис. 4 – Банер після закінчення дзвінка

Крім перерахованого вище, реклама показується в:

  • публічних акаунтах та при їх пошуку;
  • на робочому столі внизу списку чатів;
  • на вкладці Виклики;
  • вкладці Ще;
  • вкладці Цікаве.

Viber ads

Рис. 5 – Приклади на вкладках Цікаве та Ще

За замовчуванням користувач бачить персоналізовані пропозиції на основі зв’язування файлів кукіз та ID мобільного пристрою. Цю опцію можна відключити, й тоді оголошення будуть показуватися випадковим чином. Врахуйте, це може зменшити ефективність креативів.


2. Як налаштувати рекламу в Вайбері через Google Ads?

Для цього потрібно створити нову рекламну кампанію з метою або без.

Заходимо в акаунт Google Ads (якщо у вас його ще немає, скористайтеся нашою інструкцією зі створення).

Обираєм тип – КММ. Детально про створення кампанії можна прочитати в статті Налаштування кампанії в Медійній мережі Google. Від вас тільки потрібно вибрати відповідне місце розміщення оголошень в категорії Додатки.

Viber ads

Рис. 6 – Вибір плейсменту

Viber ads

Рис. 7 – Вибір плейсменту

Важливо: При виборі підтипу кампанії враховуйте, що задавати майданчики розміщення оголошень можна тільки в Стандартній медійній кампанії.

Якщо у вас вже є налаштована РК в КМС, то ви можете просто додати месенджер до списку вже існуючих плейсментів.


Висновок

Незалежно від сфери, запуск реклами в Вайбері доповнить існуючу PPC-стратегію та дозволить розширити рекламне охоплення. Особливо він стане в нагоді тим, хто листується з клієнтами через додаток.
Сподіваємося, в цій статті вийшло відповісти на питання – як зробити рекламу в Вайбере через Ads та чим вона буде корисна для бізнесу.

Не забувайте про те, що текст та банери оголошення повинні бути релевантні вашому продукту й бренду.
Пробуйте, тестуйте, корегуйте рекламу, й все вийде.


Види конверсій та способи їх відстеження

Регулярні вирази: що це та де використовувати

Підміна геолокації: аналоги GeoClever

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.