замовити дзвінок
+38 057 782-28-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
36
2

Де просувати творчі продукти? Чи можуть вони знайти свою цільову аудиторію в Instagram або Facebook? І ще дюжина питань від людей, які займаються дизайном, декором, мистецтвом, модою, поширенням цитат і подорожами.

У цій статті ми дамо вам усі відповіді. Влаштовуйтеся зручніше!

Pinterest - це скоріше про креативність та фантазію. Якщо ви створюєте продукт в такому дусі, вам точно сюди. І ніяких "а може, ні?" не може бути!

Головне - пам'ятати, що на відміну від Instagram або Facebook, які вже давно стали бізнес-платформами, на Pinterest люди завжди йдуть за натхненням. І якщо ви їм це даєте, ви вже пройшли половину шляху.


1. Аудиторія Pinterest

Третя частина користувачів Pinterest – жителі США, на другому місці стоїть Бразилія, потім Індія, Туреччина та Росія.
Тому, якщо ваша цільова аудиторія мешкає на заході, захоплюється мистецтвом, модою або подорожами, то можете сміливо запускати рекламу.

Пинтерест Эдс

Рис. 1 – Процентне співвідношення аудиторії в різних країнах

Як це зробити? Розповімо в наступному пункті!


2. Як налаштувати рекламу на Pinterest

Кілька кроків “ДО”:

1. Для прокрутки реклами вам необхідно створити бізнес-аккаунт та наповнити свій профіль пінами. Для оформлення використовуйте якісні вертикальні зображення і дотримуйтеся фірмової колірної гами.

Пинтерест реклама

Рис. 2 – Приклади оформлення пінів

2. Рекламні функції Pinterest доступні не для всіх країн. Наприклад, в Україні й Росії запустити рекламу не вийде.

Ось список країн, яким відкрита можливість рекламувати продукти:

Реклама Пинтерест

Рис. 3 – Список країн в яких можна запустити рекламу

3. Для того, щоб створити рекламний кабінет, вам потрібно:

  • Натиснути “рекламні оголошення” в лівому верхньому кутку;
  • Клікнути “перегляд”;
  • Натиснути галочку поруч зі своїм ім’ям;
  • Далі клікнути “створити новий рекламний обліковий запис”;
  • Ввести назву, вибрати країну, й натиснути “налаштувати оплату”;
  • Додати платіжні реквізити та зберегти.

Реклама Pinterest

Рис. 4 – Вкладка Платежі

4. Встановіть тег Pinterest. Він теж працює не для всіх країн.

Як завжди, тег складається з двох частин – базовий код і код події, який можна встановлювати через Google Tag Manager.


3. Як запустити свої перші рекламні оголошення

У Менеджері знаходимо розділ “Реклама” й натискаємо кнопку “Створити оголошення”:

Pinterest Ads

Рис. 5 – Менеджер реклами Pinterest

Обираємо мету.

З доступних цілей:

  • Впізнаваність бренду;
  • Перегляди відео;
  • Трафік;
  • Встановлення додатку;
  • Конверсії.

Pinterest Ads goals

Рис. 6 – Вибір мети рекламної кампанії

Назвіть свою кампанію та задайте ліміт для бюджету:

Pinterest Ads campaign

Рис. 7 – Кампанію можна поставити на паузу

Далі переходимо до створення групи оголошень.

Налаштовуємо таргетинг по інтересах (в Pinterest є 24 розділи з різними підсекціями):

Pinterest Ads targeting

Рис. 8 – Таргетинг дозволить показувати креативи релевантній аудиторії

У Pinterest також необхідно вказувати від 25 ключових слів, які характеризують ваш пін.

Далі виставляємо стандартні демографічні налаштування: стать, вік, геолокацію, мови, пристрої.

Крім того, ви також можете створити аудиторію зі списків клієнтів, що взаємодіяли з вашим сайтом або пінами.
Схожа аудиторія – користувачі з такими ж інтересами, як у ваших клієнтів.

Pinterest Ads setup

Рис. 9 – Налаштування кампанії

Задаючи параметри аудиторії, ви можете контролювати приблизні результати за допомогою шкали справа:

Pinterest Ads audience size

Рис. 10 – Потенційне охоплення можна задати вручну

Також ви можете вибрати умову, за якої ваша реклама буде показуватися користувачам: при перегляді стрічки, при пошуку (краще залишити обидва варіанти):

Пинтерест Эдс опции показа

Рис. 11 – Опції показу реклами

Встановлюємо графік показу, бюджет на рівні групи оголошень, і ставку (автоматична або ручна).

Після обираємо пін або цілу дошку пінів, яку плануємо рекламувати.

Пинтерест выбор пинов реклама

Рис. 12 – Обираємо піни, які будуть рекламуватися

Дошка пінів – супер варіант для категорії ecommerce. Ви можете створювати модель каталогу і таким чином залучати клієнтів різноманітністю товарів.

У Пінтерест доступні 4 типи рекламних оголошень:

  • Promoted Pins;
  • Promoted Video Pins;
  • Promoted Carousels;
  • Promoted App Pins.

4. Що слід врахувати при запуску реклами в Пінтерест

Перш ніж чекати ефект від запуску реклами, слід пам’ятати про деякі особливості майданчика:

Прежде чем ждать эффект от запуска рекламы, следует помнить про некоторые особенности площадки:

  • Рекламні оголошення можуть проходити модерацію до 24 годин.
  • Оплата за активні рекламні оголошення списується в перший день місяця або при досягненні порогової суми.
  • Спочатку встановлюється низька порогова сума, яка при регулярних платежах збільшується і досягає максимальної.
  • Для оплати рекламних послуг Pinterest приймає такі карти:
  • American Express;
  • Visa;
  • MasterCard;
  • Discover.

Вище зазначені карти, випущені в Україні або Росії, не підходять для оплати.

  • У Pinterest є власний список можливих помилок, їх опису та рішення. Читайте більше отут, щоб бути в курсі!
  • Вимоги до рекламних оголошень:
  • Пін повинен бути збережений у вашому бізнес профілі;
  • Пін повинен бути опублікований на загальнодоступній дошці;
  • У піна повинен бути своя URL-адреса;
  • Посилання на пін скорочувати не можна;
  • GIF-зображення або стороннє відео не можуть бути рекламними пінами.

Pinterest размеры пинов

Рис. 13 – Приклади розмірів пінів

  • Радимо використовувати співвідношення сторін 2: 3 або 1000х1500 пікселів;
  • Піни зі співвідношенням 2: 4,2 будуть обрізатися.

Приклади реклами в Pinterest:

Pinterest реклама примеры

Рис. 14 – Приклади реклами

Пинтерест примеры рекламы

Рис. 15 – Ще приклади


Замість висновків

З плюсів.

Процес налаштування реклами швидкий і досить простий. Аудиторія платформи платоспроможна. Є зрозумілі та зручні інструменти аналітики й формати рекламних оголошень.

З мінусів.

Обмежена кількість країн, для яких є можливість відкручувати рекламу. Досить висока ціна за клік.
Але, якщо ви плануєте розширюватися на ринок заходу або вже працюєте в цьому напрямку, Pinterest – ідеальна платформа для пошуку нових клієнтів, підвищення впізнаваності вашого бренду і товарів та залучення цільової аудиторії.


Секретний чат в Телеграм

IGTV: як завантажити відео + ідеї

LinkedIn Сторіс: як використовувати їх для маркетингу в 2021 році?

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.