замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
1549
3

Реклама з кільцевою галереєю або як її частіше називають карусель Facebook – засіб показу від 2 до 10 зображень/відео в межах одного оголошення. До кожного зображення можна прикріпити власне посилання та опис, а перегортання здійснюється свайпом вправо (на мобільному) та натисканням на стрілку (на десктопі).

У стрічці Фейсбуку карусель виглядає так:

Оголошення кільцева галерея в Фейсбук

Рис. 1 – Кільцева галерея у Фейсбук

Оголошення має бути привабливим для користувача, тому нижче поділюся з вами тим, як створити рекламу карусель у Фейсбуку та способами її оформлення.


1. Для яких цілей підходить формат кільцевої галереї у Фейсбук?

У каруселі або слай-шоу Facebook можна продемонструвати як один товар – для цього розбити (порізати) рекламний банер як на декілька однакових, так і на декілька товарів відразу (тренды визуала 2021).

  1. Показ товару з декількох сторін. Таким чином, можна вигідно продемонструвати додаток або одяг. На банерах будуть різні екрани програми/ракурси – так користувачі одразу зможуть оцінити вид виробу, який ви рекламуєте.

Карусель ракурси товару

Рис. 2 – Демонстрація одного товару з різних боків

  1. Показ декількох товарів одного бренду. Це можливість просувати кілька товарів однієї марки разом, підвищуючи шанс продати кілька позицій. Вони будуть доповненням один одного – наприклад, можна показати кілька різних предметів одягу, а на останньому зображенні дати #lookoftheday з цих предметів гардеробу.

Карусель ФБ товари одного бренду

Рис. 3 – Реклама карусель Facebook кількох товарів одного бренду

  1. Показ способу застосування товару. Можна скласти покрокову інструкцію приготування їжі, лайфхак за допомогою вашого товару, або те, що покаже його корисність для користувачів або розважить їх.

Карусель ФБ застосування товару

Рис. 4 – Демонстрація способу застосування товару

Як створити кільцеву галерею у Фейсбук? Переходимо до процесу налаштування.


2. Як налаштувати рекламу-карусель у Фейсбук?

Пропустимо кроки створення рекламного кабінету та кампанії (детально етапи описані у статті Налаштування кампаній Discovery Ads).

Єдине, на що варто звернути увагу, це те, що при виборі мети кампанії не можна використовувати Перегляд відео та Залучення – у них формат каруселі Facebook недоступний. Тому я вибрала мету Впізнаваність бренду.

Ціль кампанії карусель ФБ

Рис. 5 – Вибір мети кампанії

Переходимо до створення групи об’яв. Не включаємо показ динамічних креативів, тому що кільцева галерея у Фейсбук буде недоступна.

Група оголошень карусель ФБ

Рис. 6 – Створення групи оголошень

Виставляємо бюджет, графік, дату початку та кінця (необов’язково). Тепер необхідно додати налаштування аудиторії:

  • місця;
  • стать;
  • вік;
  • мови;
  • інтереси.

Можна використовувати як аудиторію одну зі збережених, чи навпаки виключити групу людей.

Карусель ФБ налаштування аудиторій

Рис. 7 – Налаштування аудиторії для показу їй реклами

Далі вибираємо місця розміщення. Можна використовувати автоматичний показ або вибрати майданчики вручну.

Тепер створимо саме оголошення. Якщо все вказано правильно, то вам буде запропоновано формат каруселі:

Кільцева галерея налаштування реклами

Рис. 8 – Вікно налаштування оголошення

При виборі кільцевої галереї Фейсбук відкриє таке вікно із пропозицією додати картки із зображеннями, посиланнями та описами для товарів. Створити можна до 10 карток.

Налаштування каруселі ФБ

Рис. 9 – Продовження створення реклами-каруселі

У кожну картку потрібно додати кінцеву адресу та заклик до дії (необов’язково). Праворуч є область попереднього перегляду результату.

Налаштування каруселі ФБ передперегляд реклами

Рис. 10 – Перегляд вашої кільцевої галереї

Якщо додати занадто широку фотографію, ФБ просто обріже її та деяку інформацію буде погано видно або не видно взагалі. Тому обов’язково подивіться, як відображатиметься ваш креатив на різних плейсментах, перш ніж запускати його показ. І слідкуйте за розміром використовуваних зображень (потрібні квадрати 1080х1080).

Налаштування кільцевої галереї готове оголошення

Рис. 11 – Частина зображення обрізана, релевантна інформація закрита

Змінювати завантажені картинки можна простим перетягуванням. А якщо поставити галочку в полі Показувати найрезультативніший першим, то соцмережа сама вирішить, яку картку показуватиме першою після тестового періоду.
Якщо створюєте історію чи інструкцію, цей пункт має бути неактивним.

Є можливість встановити галочку в полі Додати до кінця картку з фото вашого профіля (за замовчуванням поле вже відзначено галочкою), щоб наприкінці вашої каруселі був ваш аватар Facebook. Це доцільно робити, коли карток не багато, щоб людина точно догортала до неї, і тоді це підвищить впізнаваність вашого бренду.


3. Ідеї для створення реклами-каруселі у Фейсбук

При оформленні кільцевої галереї через Фейсбук дотримуйтесь усіх правил створення банерів для реклами, щоб вони були корисними та цікавими для користувача, залучали його догортати карусель до кінця.

Цікаві варіанти для прикладу:

  1. Графічний шаблон, що повторюється протягом усієї каруселі, де відрізняється лише основне зображення/продукт.

Кільцева галерея ФБ приклади реклами

Рис. 12 – Шаблон Цитруса

У деяких випадках можна змінити лише перше зображення, щоб додати заголовок, наприклад, оголошення про розпродаж. Або щось ще, що привертає увагу.

Мета полягає в тому, щоб спонукати користувача перейти до наступних зображень каруселі, на яких будуть представлені окремі продукти або послуги, які ви пропонуєте.
З повторюваним шаблоном оголошення матиме гарний та одноманітний вигляд.

  1. Карусель фотографій вашого товару або послуги з подробицями, розміщеними у заголовку оголошення Facebook.

Цей спосіб потребує мінімального редагування. Потрібно лише обрізати зображення або змінити їх розмір до рекомендованого квадратного розміру.

Слідкуйте за тим, щоб картинки були якісними, бо показуючи кашу з пікселів, ви тільки налякаєте аудиторію.

Карусель ФБ якісні картинки для реклами

Рис. 13 – Виставляйте в карусель гарні, якісні зображення

Вони мають бути чіткими, залучати користувача вчинити подальші дії (перейти, купити).


4. Поради щодо налаштування реклами-каруселі у Фейсбук

Реклама повинна привертати увагу, але не бути зухвалою та безглуздою. Тому нижче зібрала для вас кілька порад щодо того, як зробити рекламу-карусель у Фейсбуці цікавою для потенційних клієнтів:

  1. Ретельно вибирайте аудиторію для показу, тому що нерелевантна реклама витратить весь бюджет.
  2. Зробіть першу картку максимально привабливою для користувачів. На неї дивитимуться першою, значить картинка й текст повинні дійсно викликати відгук у тих, хто її переглянув.
  3. Усі зображення повинні узгоджуватися між собою за стилем та кольорами. Розрізнені картинки вб’ють образ цілісності та погіршать реакцію аудиторії.
  4. Вносите корисну інформацію в заголовки та описи й стежте за якістю зображень товару.

Кільцева галерея – один із найкращих форматів подачі рекламної інформації, який ефективно покаже ваш товар (-и) перед зацікавленою аудиторією. Використовуючи інформацію вище, вдасться створити презентабельну та продаючу карусель Facebook, яка приведе до вас нових покупців.

Пробуйте!

Сторіс ТікТок банер

TikTok сторіс для бізнесу

Instagram Direct banner

Інстаграм Директ: основні та загальні

інфлюєнс-маркетинг банер

Посібник з інфлюєнс-маркетингу в ​​TikTok

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.