замовити дзвінок
+38 057 782-28-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
19
2

У великих документах пошук певних рядків може займати значний час. Скоротити цей процес допоможуть регулярні вирази.

Це формули, що складаються з метасимволов, які допоможуть відфільтрувати необхідні рядки й знайти потрібну інформацію.

PPC-спеціалісти використовують регулярні вирази для роботи з такими сервісами:

  • Google Аналітика, Яндекс.Метрика – збирають всю аналітику по рекламним кампаніям, конверсіям, прибутковості контексту;
  • Менеджер тегів (Google Tag Manager) – стежить та збирає показники взаємодії відвідувачів з сайтом. Працює у зв'язці з GA;
  • Key Collector, Яндекс Вордстат – потрібні для збору релевантної семантики для написання оголошень;
  • Google Таблиці – необхідна для роботи з текстовими та числовими даними. Наприклад, зібрану семантику можна вивантажити в таблицю.

Регулярные выражения основные

Рис. 1 – Основні оператори

Ми вже описали, в яких програмах PPC-шники використовують регулярні вирази. Розглянемо докладніше, для чого.


1. Google Analytics та Яндекс.Метрика

Метасимволи допомагають зробити пошук потрібних даних більш гнучким. можна налаштувати:

  • фільтри;
  • звіти;
  • аудиторії;
  • цілі;
  • сегменти.

Наприклад, ви можете відсортувати аудиторії по містах, виключити IP-адреси в заданому діапазоні, відфільтрувати пошукові запити, впорядкувати інформацію за кількома критеріями відразу і т. д..

Регулярные выражения

Рис. 2 – Приклад застосування регулярок при налаштуванні мети

Як приклад можна в цілі налаштувати відстеження заявок відразу з усіх форм, перерахувавши їх через | – покупка, реєстрація, замовлення послуги на сайті, замовлення дзвінка і т. д..
Перш ніж застосовувати умову, переконайтеся, що для вашого проекту доцільно використовувати той чи інший вираз.


2. Google Tag Manager

Сервіс дозволяє налаштувати відстеження того, що роблять відвідувачі сайту. Але за допомогою регулярних виразів можна зробити власне налагодження змінних та тригерів. Останні стежать за діями, тобто дія користувача сайту активує тригер, а той в свою чергу активує тег, який передає отримані дані в програму аналітики.

Наприклад, за допомогою метасимволов ми можемо поставити спрацьовування тригера на всіх сторінках сайту або тільки на певних.

Регулярные выражения настройка триггера

Рис. 3 – Приклад налаштування тригера

Наприклад, можна налаштувати тригер, який буде запускати тег кожен раз при завантаженні документів на сайт на будь-якій сторінці. Система реєструватиме кожну таку подію, важливо правильно налаштувати умови.


3. Робота з Вордстат, Key Collector

При зборі семантичного ядра оператори в Яндекс Вордстат та Key Collector допоможуть підібрати ключові слова й вирази. Оператори не належать до регулярних виразів, але діють схожим чином.

Регулярные выражения

Рис. 4 – Оператори для роботы в Вордстат

Регулярные выражения Яндекс Вордстат

Рис. 5 – Застосування регулярних виразів в Яндекс Вордстат

На прикладі формула [мобильный !телефон] (цена|купить|стоимость) -бу -2021 -авито -дешево -недорого – распродажа дозволяє отримати всі фрази, в складі яких є мобильний телефон (з фіксованим порядком та закінченням) й словами цена чи купить чи стоимость. При цьому в підсумковому списку виключились також результати зі словами: бу, 2021, Авито, дешево, недорого, распродажа.

У KeyCollector крім використання регулярних виразів можна також налаштувати фільтри з множинними умовами, зберегти їх і потім застосовувати для інших проектів.

Регулярные выражения настройка фильтра

Рис. 6 – Налаштування фільтру

Для одноразового пошуку та сортування деякою інформацією можна використовувати основні оператори синтаксису Regexp. Наприклад, при використанні виразу ^купить будуть виведені всі рядки, що починаються зі слова купить.

Регулярные выражения

Рис. 7 – Приклад в KeyCollector

У прикладі використання умови сортування ^купить(.*)телефон$ дозволило знайти всі вирази, які починаються зі слова купить та закінчуються на слово телефон, містять будь-які слова та символи посередині.


4. Google Sheets, Excel

При просуванні наших клієнтів ми з’ясовуємо їхню інформацію, з якої можемо взяти дані для створення оголошень. Замовники не завжди переймаються з пошуком потрібної інформації та можуть просто скинути таблицю.

Далі нам потрібно швидко впорядкувати й знайти потрібні цифри або текст. Щоб не переглядати вручну сотні рядків, використовуємо синтаксис регулярних виразів для швидкого пошуку.

Регулярные выражения

Рис. 8 – Регулярні вирази в Excel

На прикладі ми витягли всі цифри до і після слеша. Але якщо ви працюєте з Google таблицями, то доведеться використовувати не RegExpExtract, а функцію Regexextract.

Регулярные выражения

Рис. 9 – Витяг тексту в Google Таблицях

Крім вилучення даних, регулярні вирази поділяються на 2 типи:

  1. Жадібні – допомагають витягти всі збіги (.*).
  2. Скупі – шукають дані до моменту першого збігу (*?).

Щоб не виникало проблем, при фільтрації можна перевірити правильність свого вираження на сайті RegExr.


Висновок

Регулярні вирази допоможуть швидко витягти інформацію за заданими критеріями. Стануть в нагоді вони для роботи як з малими, так і з великими масивами даних, тому що працюють спритно й без помилок.

Для пошуку по декількох умовах метасимволи можна комбінувати й таким чином створювати багатокомпонентні формули. Вони спрощують й значно прискорюють фільтрацію даних в роботі PPC-спеціаліста.

Сподіваюсь, що ви внесете регулярні вирази у свою роботу після прочитання цієї статті, і зможете швидше знаходити потрібну інформацію 😉 ще більше користі на моєму Телеграм-каналі, підписуйтесь!


Види конверсій та способи їх відстеження

Підміна геолокації: аналоги GeoClever

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.