замовити дзвінок
+38 057 782-28-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
102
2

Ми вже писали про те, як працює алгоритм Інстаграм. Але зараз з'явилась офіційна інформація.

8 червня 2021 на офіційному сайті Інстаграм з'явилася публикація від Адама Моссері, в якій пояснюється, як працюють алгоритми Інстаграм.

Це перша стаття з майбутньої серії, в якій користувачів познайомлять з принципами того, чому вони бачать у себе в стрічці, в історіях, в Рекомендаціях та інших розділах контент певного роду.

Ми вивчили матеріал та готові поділитися основними висновками.

Upd. 30.06.2021 Глава Інстаграм Адам Моссері зробив заяву у Твіттер про глобальні зміни, які чекають платформу в найближчі пів року.

Основна новина - Instagram станє чимось більшим, ніж додатком для обміну квадратними фотографіями. Соцмережа показуватиме відеоролики в повноекранному режимі (і це не сторіз) прямо в стрічках користувачів. Інстаграм прагне стати розважальним відео-додатком, т. з. заміною TikTok та YouTube, при цьому з вбудованим « патреоном » та шопінгом. Також зміни чекають й Інстаграм Директ: соцмережа бажає стати провідним месенджером, повоювавши з Телеграм.

Тепер потрапити в перші ряди стрічки стане ще важче.


1. Як ранжуються пости в стрічці та в Сторіс

Тут все відносно просто: публікації та історії шикуються в порядку їх розміщення, від нових до старих. Ви бачите тільки пости тих акаунтів, на які ви підписані.

Але є й винятки: алгоритми Інстаграм враховують такі сигнали при ранжуванні контенту:

  1. Загальна інформація – дата публікації, кількість лайків, гео та ін..
  2. Інформація про автора поста – ці фактори допомагають зрозуміти, наскільки людина може бути вам цікава та скільки користувачів взаємодіяли з автором протягом кількох минулих тижнів.
  3. Ваша активність – допомагає зрозуміти, що вас може цікавити та скільки постів ви пролайкали.
  4. Ваша історія взаємодій – цей сигнал дає розуміння того, наскільки ви зацікавлені в перегляді постів конкретного автора. Як приклад, прокоментували б ви цю публікацію чи ні.

Алгоритм Инстаграм

Рис. 1 – Сторіс та Стрічка

У стрічці враховуються 5 найважливіших взаємодій:

  • ймовірність того, що користувач витратить кілька секунд на перегляд публікації;
  • ймовірність коментування;
  • ймовірність проставлення лайка посту;
  • збереження посту;
  • переходу до профілю автора.

Згодом сигнали додаються та видаляються, щоб якість та відповідність публікацій вашим інтересам поліпшувалася.


2. Як ранжуються пости в розділі Рекомендації

У цьому розділі ви побачите пости на відповідні теми. Інстаграм бачить, що ви лайкаєте, й шукає інших користувачів, що лайкнули ту ж публікацію.

Инстаграм алгоритм

Рис. 2 – Рекомендації

Алгоритм оцінює те, що може цікавити цих користувачів та пропонує це в підсумку вам. На основі цього процесу Інстаграм знаходить відео та фото, які можуть бути цікаві вам, й потім ранжує цей контент. Місце публікації будується на припущенні про те, наскільки ймовірно ви поставите лайк, розшарите або збережіть пост.

Сигнали, які алгоритм враховує, ті ж, що й в п. 1, але з деякими змінами.


3. Як ранжуються пости в розділі Відео (Reels)

Reels – короткі відеоролики, які покликані розважати користувача.
Те, що бачить там користувач, засноване в більшості своїй на публікаціях акаунтів, на які він не підписаний. Те ж саме застосовується й до постів в Рекомендаціях.

Алгоритм Instagram

Рис. 3 – Reels

Сигнали, що враховуються при ранжуванні:

  1. Активність – лайкі, шери, збереження відео.
  2. Історія взаємодій з автором.
  3. Інформація про відео.
  4. Відомості про автора.

4. Як вплинути на пости, які ти бачиш в Інстаграм

Контент, який ви бачите в Інстаграм, залежить від вашої активності, тобто взаємодії з іншими публікаціями. Але є ще пара трюків, які допоможуть вплинути на те, що користувач буде бачити в стрічці, Сторіс та рекомендаціях:

  • Сформуйте список близьких друзів для сторіс, тоді вы зможете пріоритезувати контент, а це вплине на стрічку та сторіс.

Instagram Алгоритм

Рис. 4 – Додавання близьких друзів

  • Можна тимчасово заблокувати аккаунт, якщо не хочеться бачити публікації, а відписуватися від декого ви не бажаєте. Заблокований акаунт цього не дізнається.

Работа алгоритма инстаграм

Рис. 5 – Активуйте повзунки, щоб приховати публікації від певного акаунту

  • Пости в стрічці та рекомендованому можна позначати як нецікаві. Тоді соцмережа перестане показувати вам подібного роду публікації.

5. Тіньовий бан

Багато користувачів скаржаться на те, що їх публікації недоотримують лайки, й що це відбувається спеціально.
Без розуміння роботи алгоритмів Інстаграм, користувачі дали цьому поняттю назву тіньовий бан. За словами Адама Моссері охоплення в кожної публікації найчастіше різне, й багато підписників навіть й половини стрічки не переглядають. Це означає, що кожну публікацію бачить та дивиться різна кількість людей. Саме тому може здатися, що ваші пости не бачать інші користувачі.

При цьому в тіньовий бан можуть потрапити акаунти, в постах яких є:

  • помилкова інформація;
  • пропаганда насильства;
  • дезінформація щодо вакцинації;
  • профілі, що порушили Керівництво спільноти;
  • профілі, що користуються накруткою лайків та фоловерів.

Висновок

Інстаграм нарешті вирішив відкрити завісу роботи своїх алгоритмів та познайомити нас з основами ранжування контенту.

Це тільки перша публікації на тему, далі будуть інші статті з детальними аналізами роботи алгоритмів Інстаграм. Будемо тримати вас в курсі.

Для користувачів та тих, хто просувається самостійно, радимо більше взаємодіяти з аудиторією, а не просто постити фоточки. Чим більше взаємодій, тим частіше вас будуть показувати й бачити.

Чекайте наступних оновлень. А для того, щоб не пропустити актуальну інформацію про зміни в роботі Інстаграм, підписуйтесь на нашу розсилку. Раз на тиждень ми формуємо дайджет з опублікованих статей. Так ви отримаєте найпотрібнішу та новішу інфу.


Секретний чат в Телеграм

IGTV: як завантажити відео + ідеї

LinkedIn Сторіс: як використовувати їх для маркетингу в 2021 році?

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.