замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
Starting a new project?
отримати консультацію
11
1

Листи давно стали частиною нашого життя. І, здавалося б, написана вже купа гайдів про те, як правильно складати листи та шаблони, про що писати та яку тему придумувати. Але мені все ще трапляються листи, які викликають неоднозначну реакцію. І я не беру до уваги написаний текст.

Часом візуала більш ніж достатньо, щоб не дочитувати лист до кінця. Тому сьогодні давайте ще раз поговоримо про те, які помилки зустрічаються в розсилках навіть у відомих брендів.


1. Немає відписки

Здавалося б, відписка – це обов’язковий атрибут будь-якої масової email-розсилки, про який не пишуть тільки на парканах. Але все ще знаходяться магазини з тоталітарними замашками, які не дають користувачам можливості відписатися.

Емейл проморассылки

Рис. 1 – Приклад листа від магазину одягу без можливості відписатися

І також лист магазину одягу, але з правильно оформленими футером.


2. Довгий “підвал”

Той випадок, коли розмір має значення. Занадто багато інформації в футері непрактично і з точки зору донесення інформації до читача, і з точки зору візуального оформлення.

Якщо ви вважаєте, що її дійсно важливо донести до користувача, зробіть окремий блок в самому листі.

Емейл проморассылки

Рис. 2 – Супердовгий підвал з купою інформації

Емейл проморассылки

Hbc. 3 – Акуратний та структурований футер

Повні версії листів: перший лист, другий лист.


3. Відсутність адаптації під мобільний

Зараз від 30% до 50% користувачів читають пошту на мобільному. Давайте ж дамо їм нарешті можливість робити це легко і з задоволенням.

Емейл проморассылки

Рис. 4 – Приклад вдало та невдало адаптованого під мобільний тексту

Емейл проморассылки

Рис. 5 – Проблемні листи

Проблеми листів:

  • неадаптивні меню та кликати по ним незручно;
  • дуже дрібний шрифт;
  • лист з’їхав в бік. Можливо, це задум дизайнера, але виглядає дивно.

4. Немає чіткої структури

Погано структуровані листи важко читати.

Крім того, візуально вони сприймаються теж не так добре, як їх побратими зі структурою.

Приклади листів (всі посилання клікабельні):

Чітка і зрозуміла структура (всі посилання клікабельні):


5. “Биті” картинки

Таке трапляється не часто, але, все ж таки, зустрічається.
Уникнути подібного можна за допомогою тестування перед відправкою. Причому, бажано зробити це на різних пристроях та в різних поштовика.

А щоб спростити життя, для цього є спеціальні сервіси. Наприклад, Litmus, Email on Acid або EmailPreviewServices.

Емейл проморассылки

Рис. 6 – Приклади битих картинок в розсилці


6. Нічого незрозуміло

Це варіант, коли смутно вгадується посил листа і те, що в ньому пропонують.

Іноді навіть доводиться постаратися, щоб зрозуміти, від кого воно прийшло. Практикують і таке. Не треба так. Одні картинки й кнопки нічого не вирішать, якщо читач не розуміє, для чого йому на них натискати.

Емейл проморассылки

Рис. 7 – Вкрай невдало складений лист

Тут прям повний набір: незрозуміло, про що курси та що за добірка, немає можливості відписатися, верстка теж залишає бажати кращого.


7. Багато всього

Іноді згадка в одному листі декількох подій або інфоприводів має місце бути. Але найчастіше це відноситься тільки до дайджестів та анонсів. Промолисти все ж таки краще прив’язувати до правила “один лист – одна тема”.

Приклад.

Не найбільш вдала спроба запхати до одного листа й розпродаж, й новини з блогу, й промокод, та купу чого ще.


Просто приклади крутих розсилок

Приклад випадку, коли багато тексту цікаво та до місця, адже це розсилка від видавництва МІФ – приклад листа.

Емейл проморассылки

Рис. 8 – Креативна ідея повернення клієнтів

Емейл проморассылки

Рис. 9 – Цікавий підхід до контенту від школи англійської мови

Розсилка компанії «Чотири лапи» – особисто я прихильник розсилки цієї компанії. Креативні ідеї, унікальний дизайн та багато гумору. Варто підписатися, навіть якщо у вас немає домашніх вихованців. Так, для підняття настрою.

Емейл проморассылки

Рис. 10 – Лист в темних тонах

Акуратно, структуровано, та по ділу.

Емейл проморассылки

Рис. 11 – Вдала ідея листа

Можна було б додати більше повітря до дизайну, але ідея листа відмінна. Відчувається турбота про клієнта.


Висновки

Будьте уважні, перевіряйте розсилку перед віправкой, надихайтеся.

А якщо не бажаєте морочитися, ми можемо зробити все це за вас. Пишіть 🙂


Що таке email-маркетинг?

Емейл Проморассылки

Про що писати у проморозсилках?

Емейл идеал

7 правил ідеального email-листа

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.