замовити дзвінок
+38 044 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
29
2

Кожен підприємець, який продає товари, стикався із фідами в Google Merchant Center та Facebook.

Фід простими словами — це картка товару з необхідною інформацією.

Від зовнішнього вигляду фідів залежить продаж товарів. Крім цього, він повинен відповідати вимогам рекламних систем. Бувають ситуації, коли потрібно терміново змінити фід та не знаєш, як це зробити.

У цій статті ми розглянемо, як самостійно змінити фіди товарів у Google Merchant Center та Facebook без залучення розробника.


1. Правила перетворення фідів на Google Merchant Center

Щоб почати користуватися можливістю перетворення фідів у Google Merchant Center, треба спочатку їх налаштувати.
Правила перетворення допомагають вносити зміни, додавати нові, керувати атрибутами фідів.
Далі ми розглянемо, як налаштувати правила перетворення фідів та як їх використовувати.


1.1. Як налаштувати правила перетворення фідів

Покрокова інструкція.

  1. Увійдіть у свій акаунт або зареєструйте його.
  2. У бічному меню, ліворуч, виберіть Товари, а потім Фіди.
  3. Виберіть фід і натисніть Правила перетворення фідів.

Google Merchant Center

Рис. 1 – Кабінет Google Merchant Center

  1. Зверніть увагу на країну, для якої буде застосовано правило. Навіть якщо у вас налаштовано багато країн, правило буде застосоване лише до однієї країни.
  2. Натисніть на +, щоб Створити нове правило, або відкрийте для редагування атрибута вже створене правило.
  3. Введіть налаштування у Джерела даних. Збережіть проект.

Як тільки ви натиснете Застосувати, ваші зміни набудуть чинності. До цього ви можете Протестувати зміни.

Важливо! Нові правила будуть застосовуватися в хронологічному порядку, тобто в міру створення одне за одним.


1.2. Як заповнити значення для атрибуту

Розберемо з прикладу. Ви хочете внести зміни до атрибуту Марка.

  1. Вибираєте фід. Натискаєте на + і вводите Марка.
  2. Перед вами відкриється інша сторінка, на якій ви повинні задати Умова та Значення.

Google Merchant Center значення для атрибуту

Рис. 2 – Як заповнити значення для атрибуту

У нашому випадку Умова = назва містить Значення = чай.

  1. Встановіть значення в блоці нижче. Вкажіть, наприклад, назву компанії.

Google Merchant Center Збереження значення атрибуту

Рис. 3 – Збереження значення атрибуту

3 блока це:

  • Задати значення, якщо потрібно задати кілька значень, у тому числі.
  • Імпорт, якщо вам потрібно перенести значення атрибутів на інші фіди.
  • Використати останнє значення — з назви випливає, що йдеться. Це правило працює тільки з атрибутами «ціна» та «наявність».

GMC Імпортувати

Рис. 4 – При виборі Імпортувати ви можете встановити додаткові налаштування

  1. Збережіть проект.

Зміни ви побачите відразу, а також у вас буде можливість Протестувати зміни та отримати Звіт. Якщо все працює, не забудьте Застосувати зміни.


1.3. Як привести атрибут у відповідність до специфікації

Фід працюватиме коректно, тільки якщо всі значення прописані правильно, а головне — атрибути повинні відповідати специфікації.

В підтримці Google є таблиця з описом всіх специфікацій товарів у фідах. Рекомендуємо ознайомитися та звертатися до неї під час роботи з налаштуваннями фідів.

Які можуть бути невідповідності?

Найбанальніші, наприклад, із самим формулюванням значень.

Є атрибут «підлога». Є задані значення: чоловічий, жіночий, унісекс. Невідповідність настає, коли у фід надходять значення: він, вона, вона. Це некоректні значення, які потрібно виправити за правилом «Привести у відповідність до специфікації».

Правило відповідності застосовується тільки для атрибутів зі строго відповідними допустимими значеннями («стать», «наявність»). Усі вони зібрані тут.

  1. Виберіть потрібний фід, натисніть +, щоб Створити правило та виберіть атрибут. Наприклад, «стать».
  2. Виберіть Додати правило.
  3. У блоці «Привести у відповідність до специфікації» вкажіть коректні значення.

GMC Приведення атрибуту у відповідність до специфікації

Рис. 5 – Як привести атрибут у відповідність до специфікації

  1. Після чого натисніть Застосувати і на перегляді дивіться результати.

Якщо все правильно > натисніть Зберегти проект > Застосувати правила.


1.4. Використання правил «Додати» та «Додати на початок»

Фід — це картка товару, і від того, яка інформація є в цій картці, й залежать продажі. Фахівцям доводиться тестувати різні варіанти оформлення назви та опису товарів, наприклад, додаючи характеристики, щоб перевірити ефективність.

Зручно тестувати зміни за допомогою правил «Додати» та «Додати на початок».

Розберемося на простому прикладі з атрибутом «назва». Вихідне значення в нас «чай матча». Зробимо його більш інформативним і додамо в назву інформацію про вид, колір, фірму виробника, розфасовку.

  1. Виберіть потрібний фід, натисніть +, щоб Створити правило та виберіть атрибут «назва».
  2. Натисніть Додати правило > Додати. Вкажіть значення атрибутів або введіть їх вручну.

GMC Використання правила Додати

Рис. 6 – Використання правила «Додати»

  1. Збережіть зміни. Подивіться, що з цього вийшло.
  2. Якщо все правильно > натисніть Зберегти проект > Застосувати правила.

Ми розібрали основні Правила перетворення фідів, які тільки на перший погляд здаються складним. Досить кілька разів спробувати й провести тестування, і ви інтуїтивно зрозумієте, де припустилися помилки.
Тепер ви знаєте, як вносити зміни до фідів товарів без допомоги програміста!


2. Правила перетворення фідів у Facebook

Фіди даних у Facebook відрізняються від Google Merchant Center. За допомогою фіда даних у Facebook ви можете завантажувати товари масово за допомогою електронної таблиці.

Щоб ефективно керувати своїм інтернет-магазином у Фейсбуці, краще заздалегідь розібратися, як використовувати Правила управління фідами у Facebook, щоб продаж був успішним.


2.1. Як змінити регістр текстового значення

Фіди у Facebook можуть бути обов’язковими та необов’язковими, вони також мають свої вимоги до заповнення значень. Докладніше — в цій таблиці.

Якщо ви завантажили великий обсяг даних і хочете виправити регістр (вид літери чи слова), то правило «Зміни текстового значення» вам знадобиться. З його допомогою можна прописати:

  • слова з великої літери;
  • слова з маленької літери;
  • перше слово з великої літери;
  • всі слова великими літерами (Meta не рекомендує повсюдно використовувати великі літери).

Тепер розберемося на прикладі. У фіді змінимо назву товару і напишемо кожне слово з великої літери.

  1. Відкрийте Commerce Manager та виберіть каталог.

GMC Кабінет Commerce Manage

Рис. 7 – Кабінет Commerce Manager

  1. Натисніть на «Джерела даних» та виберіть фід із даними.

GMC Выбор источников данных

Рис. 8 – Вибір джерел даних

  1. Виберіть Налаштування > Додати правило.

GMC Додавання нового правила

Рис. 9 – Додавання нового правила

  1. У поле, що випало, виберіть Змінити регістр.

GMC Вибір змін

Рис. 10 – Вибір змін

  1. Вкажіть атрибут, у нашому випадку назва (title) та зміни регістру. У вікні попереднього перегляду ви побачите зміни.

GMC Зміни регістру

Рис. 11 – Зміни регістру

Якщо все правильно і так, як ви хотіли, натискайте Створити та Застосувати правило.

Фіди оновляться за розкладом, після чого ви побачите зміни.


2.2. Як привести назву стовпця у відповідність до вимог

До кожного фіда є свої вимоги. Вони описані тут.

Найчастіше назва стовпця фіда відповідає вимогам. Виправити це не складно, достатньо використовувати правило «Зіставити зі стовпцем».

Приклад тут дуже нагадує приклад з Рис. 5, коли ми наводили атрибут у відповідність до специфікації. Схожа ситуація, наприклад, ви назвали стовпець «years_group» (вікова група), а за вимогами компанії атрибут має називатися «age_group».


2.3. Використання заміни

Ви виявили, що дані мають помилки, або просто потрібно оновити дані про товари. За допомогою правила «Використовувати заміну» ви можете замінити одну літеру, слово, числові дані, або значення повністю.

Працює правило за принципом звичайної пошукової системи: вводьте пошук та на що замінити.

  1. Пройдіть шлях, як показано на Мал. 7 – 10 та виберіть «Використовувати заміну».

GMC Вибір змін

Рис. 12 – Використання заміни

  1. Заповніть поля Існуюче значення та Нове значення. Ви побачите зміни на попередньому перегляді.
  2. Натисніть Створити та Застосувати правило.

Дуже зручно так змінювати дати сезонних розпродажів, продовжувати терміни акцій, прописувати знижки.


2.4. Як встановити значення за замовчуванням

Якщо у стовпці не заповнено значення атрибуту або необхідно створити новий стовпець, — скористайтесь правилом «Встановити значення за замовчуванням».

Наприклад, немає значення «brand», хоча ваш магазин продає товари тільки одного виробника.

  1. Пройдіть шлях, як показано на Рис. 7 – 10 і виберіть «Встановити за замовчуванням».

GMC Вибір змін

Рис. 13 – Установка за замовчуванням

  1. Заповніть поля Стовпець та Значення за замовчуванням. Ви побачите зміни на попередньому перегляді.
  2. Натисніть Створити та Застосувати правило.

Є й мінуси цього правила. Якщо заповнюєте порожні значення в певному стовпці, то значення будуть застосовуватися тільки для порожніх рядків. Якщо ви додаєте новий атрибут, тоді одним значенням заповниться весь стовпець.


2.5. Заміна за регулярним виразом

Що таке та як використовувати регулярні вирази, ми писали у статті.

Правило аналогічне до звичайної заміни, тільки дана функція більш гнучка і дозволяє здійснювати заміну в рамках одного правила.
Наприклад, ви змінили назву компанії, привели її в єдиний вигляд і хочете, щоб тільки так використовувалося ім’я вашого бренду. Тобто ви хочете відредагувати назву бренду у всіх стовпцях title.

Пройдіть шлях, як показано на Рис. 7 – 10 та виберіть «Заміна за регулярним виразом».

GMC Вибір змін

Рис. 14 – Заміна за регулярним виразом

  1. Заповніть поля Стовпець, Існуюче значення та Нове значення. Ви побачите зміни на попередньому перегляді.
  2. Натисніть Створити та Застосувати правило.

Детальніше про отримання даних за допомогою регулярних виразів.

Сподіваємось, зібрані нами правила перетворення фідів у Facebook та Google Merchant Center та детальні інструкції до кожного з них будуть корисні. Насправді правил перетворення набагато більше, робота з кожним атрибутом та значенням має свої унікальні особливості, тому потрібно постійно вивчати рекомендації та вдосконалювати свої знання.

Залишилися питання — залишаєте в коментарях і наші фахівці з радістю дадуть відповідь на них!


Контекстна реклама мобільних застосунків в Google Ads

Як виявити склікування оголошень в Google Ads

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.