замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
PPC - контекстна реклама
28
2

У цій статті розглянемо найпопулярніші помилки та питання, які виникають при роботі з Adwords Editor.


1. Критична помилка Limit: 50 TEXT_CREATIVES_PER_ADGROUP при публікації

Ошибки

Причина: ви досягли ліміту на кількість оголошень в одній групі, тобто ви намагаєтеся опублікувати для однієї групи більше 50 оголошень.

Рішення: перевірити ще раз кількість оголошень в файлі для публікації, а також перевірити наявність пташки на “Мої дані включають стовпці для кампаній і / або груп оголошень” коли вносите дані в Editor.

З усіма лімітами в акаунтах Adwords можна ознайомитися – тут.

Ошибки


2. Не зникають вилучені елементи після публікації та отримання останніх змін

Ошибки

Рішення: потрібно зробити повне перезавантаження облікового запису за допомогою комбінації клавіш ctrl + alt + T, а також перевірити пташку на “Інструменти -> Налаштування -> Завантаження та перегляд -> Завантажити віддалені кампанії та групи оголошень”.

Ошибки

Ошибки


3. Чи можна налаштувати розклад показів для кількох кампаній через Ads Editor?

Ошибки

Рішення: Вносити зміни в розклад показів через AE неможна, але можна копіювати вже налаштований розклад з однієї РК в іншу.

Для цього:

  1. Через інтерфейс робимо налаштування в 1-ій рекламный кампанії;
  2. Завантажуємо останні зміни до Editor;
  3. Тиснемо правою кнопкою на РК, в котрый заданий вірний розклад і вибираємо пункт – “Копіювати оболонку”;
  4. Виділяємо інші РК та тиснемо кнопку «Вставити» біля поля «Розклад оголошень».

Ошибки


4. Помилка «Неоднозначний тип рядка»

Ошибки

Причина: найчастіше ця помилка виникає при імпорті, коли текст оголошень і ключових слів прописаний в одному рядку, наприклад:

Ошибки

Рішення: Розбити свій завантажувальний файл на 2 окремих листа.

  • 1-ий лист зі стовпцями: Campaign, Ad Group, Headline 1, Headline 2, Description, Path 1, Path 2, Final url
  • 2ий лист зі стовпцями: Campaign, Ad Group, Keyword, Criterion Type

Та для того, щоб при головному імпорті кожен раз заново стовпці не міняти:

  • для 1-го листа відкривайте вкладку – Оголошення і розширення -> Розгорнуті текстові оголошення -> Внести кілька змін;
  • для 2-го листа відкривайте вкладку – Ключові слова і таргетинг -> Ключові слова -> Внести кілька змін.

5. Оголошення додаються одразу в усі групи, а не тільки в потрібні

Рішення: як і в першому пункті, потрібно перевірити галочку “Мої дані включають стовпці для кампаній та / або груп оголошень”, коли вносите дані в Editor.


6. При импорте объявлений с новым конечным URL обновляются старые, а нужно, чтобы создавались новые

Ошибки

Рішення: Потрібно змінити стандартне налаштування, відкривши “Інструменти -> Налаштування -> При імпорті оголошень з різними URL” -> Створити нове оголошення, якщо той URL, що відображається, кінцевий URL або шлях відрізняються.

Ошибки

Сподіваємося, тепер ви цих помилок не зробите!


Перевірка коректності роботи Google Analytics 4 за допомогою звіту DebugView

Export GTM

Як експортувати частину контейнеру Google Tag Manager

Google Display Network

КММ-кампанії: види, налаштування, статистика

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.