замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
PPC - контекстна реклама
38
1

Нижче ділюся добіркою фільтрів для Google Analytics, котрі часто використовую в роботі та про які часто запитують користувачі в співтоваристві Google Ads.

Але для початку кілька важливих моментів, котрі потрібно знати для роботи з фільтрами:

  1. завжди залишайте одне представлення без фільтрів, бо відфільтровані дані неможна повернути;
  2. фільтри працюють в певній послідовності: першим виконується фільтр з порядком 1, і т. д.;
  3. будьте уважні, фільтр - об’єкт рівня акаунта. Якщо ви внесете правки в фільтр на рівні представлення, то він зміниться й на рівні облікового запису. Це означає, що коригування застосується до всіх інших представлень в акаунті, що використовують цей фільтр.
  4. відповідно, щоб створювати чи редагувати фільтри, у вас повинен бути відкритий доступ до Google Analytics на рівні облікового запису.

1. Як додати фільтри до Google Analytics

  • Щоб додати перший фільтр, спочатку створюємо копію основного представлення:

Блог_фильтры

  • Тиснемо на кнопку “Копіювати відображення”:

Блог_фильтры

  • Підбираємо зрозумілу назву та зберігаємо:

Блог_фильтры

  • Далі переходимо на рівні представлення до вкладки “Фільтри” та тиснемо на кнопку “Додати фільтр”:

Блог_фильтры

  • Тут ми вже обираємо необхідний тип фільтра та критерії, за якими він працюватиме:

Блог_фильтры


2. Трафік за певною категорією

Перший фільтр, що ми налаштуємо, це відображення трафіку за певною категорією сайту.

Найбанальніший приклад того, коли цей фільтр може стати в нагоді – окреме відображення статистики за блогом, коли він розташований у вкладених сторінках site.com/blog/.

Блог_фильтры


3. Відображення піддоменів в звітах з контенту

Спочатку Google Analytics в звітах по сторінках відображає дані без домену в такому вигляді:

Блог_фильтры

Якщо статистика в вас збирається з основного документу та піддоменів разом, то в звітах дані будуть некоректними, тому для аналітики site.com та blog.site.com це одна сторінка «/».

Приклад правильного звіту по сторінках:

Блог_фильтры

Щоб навчити її відображати піддомени, необхідно налаштувати такий розширений фільтр:

Блог_фильтры


4. yandex.ru/referral в yandex/organic

Цей фільтр буде корисний для SEO-спеціалістів, тому що частина трафіку з органіки Яндексу Google Analytics записує до yandex.ru/referral. Через це ми в звітах бачимо таку картину:

Блог_фильтры

Щоб не зводити статистику руками, потрібно налаштувати 2 фільтра (нагадую, що дуже важливо дотримуватися послідовності):

Фільтр 1 – міняємо yandex.ru/referral на yandex.ru/organic:

Блог_фильтры

Фільтр 2 – змінюємо yandex.ru/organic на yandex/organic:

Блог_фильтры

Зверніть увагу на те, що ми обираємо в полях А/В та у висновку на кожному з кроків.

В регулярному виразі – ^yandex\.(ru|ua)$ – необхідно прописати всі необхідні доменні зони, наприклад, ^yandex\.(ru|ua|kz|fr)$ і т. д..

Більш докладно про регулярні вираження я розповів тут – https://ppc.world/articles/regulyarnye-vyrazheniya-dlya-ppc-specialista-razbiraemsya-s-osnovami/. А також є інформація ось тут – https://support.google.com/analytics/answer/1034324?hl=ru.

За допомогою аналогічного фільтра вдалося прибрати розбіжності в звітах “Google Реклама – Кампанії” та “Кампанії – Всі кампанії” в джерелах трафіку через використання нестандартних UTM-міток. Це питання вирішували в community Google Ads тут – https://www.ru.advertisercommunity.com/t5/Filtry/S-pomoshchyu-filtra-smenit-utm-metki-source-medium/m-p/392141.


5. Об’єднати статистику за піддоменами в джерелах трафіку

Блог_фильтры

Щоб об’єднати статистику за всіма піддоменами, використовуємо фільтр:

Блог_фильтры


6. Додати слеш до URL запиту

Якщо в ваших звітах по контенту з’являються однакові сторінки, що відрізняються наявністю або відсутністю слеша в кінці, то виправити це можна за допомогою фільтра, що додасть слеш до всіх сторінок в звітах та зводитиме статистику разом:

Поле A -> Извлечь A: ^(/[a-zA-Z0-9/_\-]*[^/])$

Вывод в -> Конструктор: $A1/

Блог_фильтры

Важливий момент – якщо у вас в представленні додано кілька фільтрів, то у цього фільтра повинен бути самий останній порядок.


Цена клика Гугл Эдс

Як формується ціна за клік в Google Ads

Account Google Ads

Як створити акаунт Google Ads

Google Tag Manager

11 причин, чому слід використовувати Google Tag Manager

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.