замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
Starting a new project?
отримати консультацію
PPC - контекстна реклама
3
1

Нижче ділюся добіркою фільтрів для Google Analytics, котрі часто використовую в роботі та про які часто запитують користувачі в співтоваристві Google Ads.

Але для початку кілька важливих моментів, котрі потрібно знати для роботи з фільтрами:

  1. завжди залишайте одне представлення без фільтрів, бо відфільтровані дані неможна повернути;
  2. фільтри працюють в певній послідовності: першим виконується фільтр з порядком 1, і т. д.;
  3. будьте уважні, фільтр - об’єкт рівня акаунта. Якщо ви внесете правки в фільтр на рівні представлення, то він зміниться й на рівні облікового запису. Це означає, що коригування застосується до всіх інших представлень в акаунті, що використовують цей фільтр.
  4. відповідно, щоб створювати чи редагувати фільтри, у вас повинен бути відкритий доступ до Google Analytics на рівні облікового запису.

1. Як додати фільтри до Google Analytics

  • Щоб додати перший фільтр, спочатку створюємо копію основного представлення:

Блог_фильтры

  • Тиснемо на кнопку “Копіювати відображення”:

Блог_фильтры

  • Підбираємо зрозумілу назву та зберігаємо:

Блог_фильтры

  • Далі переходимо на рівні представлення до вкладки “Фільтри” та тиснемо на кнопку “Додати фільтр”:

Блог_фильтры

  • Тут ми вже обираємо необхідний тип фільтра та критерії, за якими він працюватиме:

Блог_фильтры


2. Трафік за певною категорією

Перший фільтр, що ми налаштуємо, це відображення трафіку за певною категорією сайту.

Найбанальніший приклад того, коли цей фільтр може стати в нагоді – окреме відображення статистики за блогом, коли він розташований у вкладених сторінках site.com/blog/.

Блог_фильтры


3. Відображення піддоменів в звітах з контенту

Спочатку Google Analytics в звітах по сторінках відображає дані без домену в такому вигляді:

Блог_фильтры

Якщо статистика в вас збирається з основного документу та піддоменів разом, то в звітах дані будуть некоректними, тому для аналітики site.com та blog.site.com це одна сторінка «/».

Приклад правильного звіту по сторінках:

Блог_фильтры

Щоб навчити її відображати піддомени, необхідно налаштувати такий розширений фільтр:

Блог_фильтры


4. yandex.ru/referral в yandex/organic

Цей фільтр буде корисний для SEO-спеціалістів, тому що частина трафіку з органіки Яндексу Google Analytics записує до yandex.ru/referral. Через це ми в звітах бачимо таку картину:

Блог_фильтры

Щоб не зводити статистику руками, потрібно налаштувати 2 фільтра (нагадую, що дуже важливо дотримуватися послідовності):

Фільтр 1 – міняємо yandex.ru/referral на yandex.ru/organic:

Блог_фильтры

Фільтр 2 – змінюємо yandex.ru/organic на yandex/organic:

Блог_фильтры

Зверніть увагу на те, що ми обираємо в полях А/В та у висновку на кожному з кроків.

В регулярному виразі – ^yandex\.(ru|ua)$ – необхідно прописати всі необхідні доменні зони, наприклад, ^yandex\.(ru|ua|kz|fr)$ і т. д..

Більш докладно про регулярні вираження я розповів тут – https://ppc.world/articles/regulyarnye-vyrazheniya-dlya-ppc-specialista-razbiraemsya-s-osnovami/. А також є інформація ось тут – https://support.google.com/analytics/answer/1034324?hl=ru.

За допомогою аналогічного фільтра вдалося прибрати розбіжності в звітах “Google Реклама – Кампанії” та “Кампанії – Всі кампанії” в джерелах трафіку через використання нестандартних UTM-міток. Це питання вирішували в community Google Ads тут – https://www.ru.advertisercommunity.com/t5/Filtry/S-pomoshchyu-filtra-smenit-utm-metki-source-medium/m-p/392141.


5. Об’єднати статистику за піддоменами в джерелах трафіку

Блог_фильтры

Щоб об’єднати статистику за всіма піддоменами, використовуємо фільтр:

Блог_фильтры


6. Додати слеш до URL запиту

Якщо в ваших звітах по контенту з’являються однакові сторінки, що відрізняються наявністю або відсутністю слеша в кінці, то виправити це можна за допомогою фільтра, що додасть слеш до всіх сторінок в звітах та зводитиме статистику разом:

Поле A -> Извлечь A: ^(/[a-zA-Z0-9/_\-]*[^/])$

Вывод в -> Конструктор: $A1/

Блог_фильтры

Важливий момент – якщо у вас в представленні додано кілька фільтрів, то у цього фільтра повинен бути самий останній порядок.


Аудит рекламних кампаній Google Ads

Контекст

Що таке контекстна реклама? Види й типи

Discovery Ads

Налаштування кампанії Discovery Ads

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.