замовити дзвінок
+38 057 782-28-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
21
1

У жовтні 2020 року Google анонсував новий формат роботи з рекламою – кампанії з максимальною ефективністю або Performance Max.

Поки що опція на стадії закритого тестування, але можна запитати доступ через спеціальну форму. У ній потрібно заповнити загальну інформацію про рекламний акаунт та компанію, й вибрати одну з трьох доступних маркетингових цілей:

  1. Генерація лідів;
  2. Продажі;
  3. Власна мета.

Завдання PMax – отримання нових клієнтів через всі можливі майданчики Google в рамках однієї кампанії.

Кампанії Performance Max працюють автоматично, вимагають мінімальної участі з боку рекламодавця, використовують машинне навчання для створення й оптимізації реклами.

PMax працюють з автоматичними стратегіями призначення ставок. У цьому вони нагадують розумні рекламні кампанії та роботу адаптивних медійних оголошень.

Фахівець додає зображення, заголовки, опис до оголошень. А ось далі штучний інтелект Performance Max тестує всі комбінації креативів та розміщує їх по всьому плейсменту Google.

Плейсменти для показу реклами:

  • YouTube;
  • КММ;
  • поиск;
  • Discover;
  • Maps;
  • Gmail.

Відповідно до цілей та наданим алгоритмам, оголошення показуються користувачам на тих майданчиках, де ймовірність максимального охоплення релевантних аудиторій вище.

Upd. 3.11.2021 - джерело

Google Ads завершив тестування кампаній Performance Max та дозволив їх запускати.

У чому користь цього формату роботи з рекламою:

  • автоматично показує адаптивну рекламу у пошуку, Gmail, КМС, Discover Feed, YouTube;
  • призначає ставки залежно від мети, яку ставить бізнес.

У найближчі кілька місяців Google планує запустити нові функції Performance Max для роздрібних продавців та підприємств, у яких є офлайн-магазини. А у 2022 році формат Performance Max почне використовуватись замість локальних та розумних торгових кампаній.


1. В яких випадках слід використовувати Performance Max?

Google рекомендує використовувати кампанії Performance Max в випадках:

  • Якщо є конкретні цілі в області реклами та конверсії (наприклад, зростання інтернет-продажів, залучення потенційних клієнтів і т. п.).
  • Для підвищення ефективності рекламної кампанії якщо ви не обмежені тим, на якому плейсменті з’являються оголошення.
  • Якщо потрібно отримати доступ до всіх каналів показу в рамках однієї кампанії.
  • Для отримання додаткових охоплень та цінності конверсії крім пошукових кампаній на основі ключових слів.

В інших випадках раджу подумати, перш ніж запускати PMax. Вже зараз спеціалісти пишуть, що в комбінації з Performance Max основні кампанії починають просідати по трафіку на 30-40%. Тому не потрібно ставити відразу великий бюджет. Починайте з тестів й дивіться на продуктивність.

Performance Max цели

Рис. 1 – Доступні мети кампаній

Зараз тип Performance Max доступний для кампаній з метою продажу, генерації лідів, й відвідування магазинів та промоакції. Фід GMC поки що не доступний.


2. Вступні дані для кампанії PMax

У Performance Max використовуються моделі машинного навчання для оптимізації ставок та місць розміщення для збільшення конверсії або цінності конверсії для досягнення маркетингових цілей.

Для запуску кампанії рекламодавцю потрібно надати наступну інформацію:

  1. Cигнали аудиторії, тобто інформація про вашу ЦА, яку Google Ads аналізує й на цій основі шукає користувачів. Тих, кого найімовірніше зацікавить реклама;

Performance Max сигналы аудитории

Рис. 2 – Список сигналів аудиторії

  1. текст, відео, картинки, URL з яких будуть компонуватися оголошення (групи об’єктів);

Performance Max комбинации объявлений

Рис. 3 – Популярні комбінації текстових оголошень

  1. Цінність конверсій, щоб виділити більш значимі дії-конверсії.
  2. Регіон, мова, час показу.
  3. Налаштування безпеки бренду, тобто можна вказати винятки (там де показувати вашу рекламу не потрібно).

Performance Max настройка аккаунта

Рис. 4 – Налаштування акаунта

  1. Бюджет та стратегія призначення ставок:
  • максимальне число конверсій;
  • максимум прибутку;
  • максимальна ціна за конверсію;
  • target value/conversion – дозволять використовувати стратегії цільової ціни за конверсію та цільової рентабельності інвестицій в рекламу.

Performance Max Максимальная ценность конверсии

Рис. 5 – Стратегії призначення ставок (Макс. цінність конверсії)

Performance Max Максимум конверсий

Рис. 6 – Стратегії призначення ставок (Максимум конверсій)

  1. Параметри URL. Активні розширені параметри кінцевої адреси дозволять Google самостійно вирішувати, на які сторінки приводити користувачів після кліку по оголошенню (можна задати власні виключення).

Performance Max Параметры URL

Рис. 7 – Параметри URL

Якщо бажаєте, щоб трафік йшов тільки на зазначені вами URL, тоді відключіть цю функцію (хоча це не рекомендується робити). Є можливість додати шаблон url для відстеження кліків. Але це працює тільки на рівні акаунту, а не плейсменту.

  1. Розширення до оголошень. Це додаткова інформація, яка допоможе залучити більше користувачів до оголошень. Система сама запропонує можливі розширення на основі бізнес-цілей.

Незважаючи на те, що PMax ще знаходиться на стадії бета-тестування, згідно дослідженню Google, роздрібні торговці вже випробували на собі переваги, які може запропонувати новий тип кампаній.

У порівнянні з кампаніями в пошуковій мережі, рекламодавці побачили зростання потенційних клієнтів на 18% при зниженні ціни за конверсію на 70%.


3. Вимоги до початку роботи з Performance Max

Для того, щоб почати використовувати кампанії Performance Max, потрібно виконати деякі умови.

Ключові вимоги до запуску рекламних кампаній:

  • відстеження конверсій в Google Ads;
  • рекомендований бюджет: $10 тис. на місяць (менший бюджет допустим, але тоді й результати можуть відрізнятися від очікувань);
  • рекомендований термін проведення кампанії: мінімум 6 тижнів, однак цей тип кампаній розрахований на постійну роботу.

4. Performance Max в Україні

Формат PMax доступний для налаштування й в Україні. Деякі наші клієнти вже протестували їх роботу.
Так, вже понад місяць працюють кампанії цього типу для проекту у сфері розробки ПЗ.

Performance Max Поисковые кампании

Рис. 9 – Пошукові кампанії

Performance Max кампании

Рис. 9 – Кампанії PMax

Цей формат допомагає включити всі майданчики для пошуку нових замовників, що підходить цілям компанії, що просувається.
Дані на скріншотах показують, що кампанія з макс. продуктивністю за місяць згенерувала більше переходів, ніж пошукова.


Висновок

Performance Max доступний не для всіх рекламодавців, а ті хто можуть, вже тестують. І поки що думки змішані.

З одного боку класно, що крутитися креативи будуть всюди, тільки накидай тексту, картинок, відео.
З іншого боку, каннібалізація трафіку й відсутність структурованих звітів уповільнюють загальний ефект від PMax.

Performance Max не може замінити пошукові кампанії, але може працювати в комбінації й покращувати загальний результат. Але поки що ще зарано говорити про якісь прориви. Просто +1 інструмент для роботи, далі подивимося.


Amazon Sponsored Brands Ads

Автоматичне застосування рекомендацій у Google Ads

5 просунутих порад щодо використання GTM

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.