
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
У жовтні 2020 року Google анонсував новий формат роботи з рекламою – кампанії з максимальною ефективністю або Performance Max.
Поки що опція на стадії закритого тестування, але можна запитати доступ через спеціальну форму. У ній потрібно заповнити загальну інформацію про рекламний акаунт та компанію, й вибрати одну з трьох доступних маркетингових цілей:
Завдання PMax – отримання нових клієнтів через всі можливі майданчики Google в рамках однієї кампанії.
Кампанії Performance Max працюють автоматично, вимагають мінімальної участі з боку рекламодавця, використовують машинне навчання для створення й оптимізації реклами.
PMax працюють з автоматичними стратегіями призначення ставок. У цьому вони нагадують розумні рекламні кампанії та роботу адаптивних медійних оголошень.
Фахівець додає зображення, заголовки, опис до оголошень. А ось далі штучний інтелект Performance Max тестує всі комбінації креативів та розміщує їх по всьому плейсменту Google.
Плейсменти для показу реклами:
Відповідно до цілей та наданим алгоритмам, оголошення показуються користувачам на тих майданчиках, де ймовірність максимального охоплення релевантних аудиторій вище.
Upd. 3.11.2021 - джерело
Google Ads завершив тестування кампаній Performance Max та дозволив їх запускати.
У чому користь цього формату роботи з рекламою:
У найближчі кілька місяців Google планує запустити нові функції Performance Max для роздрібних продавців та підприємств, у яких є офлайн-магазини. А у 2022 році формат Performance Max почне використовуватись замість локальних та розумних торгових кампаній.
Google рекомендує використовувати кампанії Performance Max в випадках:
В інших випадках раджу подумати, перш ніж запускати PMax. Вже зараз спеціалісти пишуть, що в комбінації з Performance Max основні кампанії починають просідати по трафіку на 30-40%. Тому не потрібно ставити відразу великий бюджет. Починайте з тестів й дивіться на продуктивність.
Рис. 1 – Доступні мети кампаній
Зараз тип Performance Max доступний для кампаній з метою продажу, генерації лідів, й відвідування магазинів та промоакції. Фід GMC поки що не доступний.
У Performance Max використовуються моделі машинного навчання для оптимізації ставок та місць розміщення для збільшення конверсії або цінності конверсії для досягнення маркетингових цілей.
Для запуску кампанії рекламодавцю потрібно надати наступну інформацію:
Рис. 2 – Список сигналів аудиторії
Рис. 3 – Популярні комбінації текстових оголошень
Рис. 4 – Налаштування акаунта
Рис. 5 – Стратегії призначення ставок (Макс. цінність конверсії)
Рис. 6 – Стратегії призначення ставок (Максимум конверсій)
Рис. 7 – Параметри URL
Якщо бажаєте, щоб трафік йшов тільки на зазначені вами URL, тоді відключіть цю функцію (хоча це не рекомендується робити). Є можливість додати шаблон url для відстеження кліків. Але це працює тільки на рівні акаунту, а не плейсменту.
Незважаючи на те, що PMax ще знаходиться на стадії бета-тестування, згідно дослідженню Google, роздрібні торговці вже випробували на собі переваги, які може запропонувати новий тип кампаній.
У порівнянні з кампаніями в пошуковій мережі, рекламодавці побачили зростання потенційних клієнтів на 18% при зниженні ціни за конверсію на 70%.
Для того, щоб почати використовувати кампанії Performance Max, потрібно виконати деякі умови.
Ключові вимоги до запуску рекламних кампаній:
Формат PMax доступний для налаштування й в Україні. Деякі наші клієнти вже протестували їх роботу.
Так, вже понад місяць працюють кампанії цього типу для проекту у сфері розробки ПЗ.
Рис. 9 – Пошукові кампанії
Рис. 9 – Кампанії PMax
Цей формат допомагає включити всі майданчики для пошуку нових замовників, що підходить цілям компанії, що просувається.
Дані на скріншотах показують, що кампанія з макс. продуктивністю за місяць згенерувала більше переходів, ніж пошукова.
Performance Max доступний не для всіх рекламодавців, а ті хто можуть, вже тестують. І поки що думки змішані.
З одного боку класно, що крутитися креативи будуть всюди, тільки накидай тексту, картинок, відео.
З іншого боку, каннібалізація трафіку й відсутність структурованих звітів уповільнюють загальний ефект від PMax.
Performance Max не може замінити пошукові кампанії, але може працювати в комбінації й покращувати загальний результат. Але поки що ще зарано говорити про якісь прориви. Просто +1 інструмент для роботи, далі подивимося.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.