замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
PPC - контекстна реклама
70
1

Сьогодні розбираємо 3ю частину питань, котрі замовники часто задають нашим Project-менеджерам.

Перші 2: “Питання замовників фахівцям з контекстної реклами" та “Навіщо потрібні Google Tag Manager, Call Tracking, E-commerce".

Які ще моменти ми не розглянули?

  • як обійти блокування аккаунта в Google Merchant Center;
  • що робити, якщо при оплаті реклами в Facebook і Instagram заблокували картку.

1. Блокування аккаунту Google Merchant Center

Перед тим, як почати роботу з GMC, переконайтеся, що сайт відповідає вимогам Google.

Раніше в статті “3 неочевидні причини, через які заблокують ваш Merchant Center” ми детально розбирали деякі помилки.

Як зрозуміти, що ваш сайт на перевірці в Google Merchant Center:

  • з’явилося нове замовлення з незрозумілим ім’ям та номером телефону;
  • якщо після оформлення замовлення товари в Merchant Centre протягом доби активні, це говорить про те, що сайт пройшов перевірку успішно;
  • далі створюєте нову рекламну кампанію та запускаєте її.

Або отримуєте лист з інформацією про блокування профілю із зазначенням причин.

Пункти, з якими часто виникають проблеми:

  • невикористання SSL-сертифікату (безпечна передача даних за протоколом HTTPS);
  • обмеження в robots.txt;
  • некоректні фото товарів (немає тексту або є водяні знаки);
  • відсутність атрибуту GTIN у товарів;
  • недостатньо докладний опис акцій та знижок;
  • продаж недозволених товарів;
  • використання віртуальних номерів телефонів;
  • неможливість завершення замовлення.

Перевірте налаштування та актуальність фіда та шопінг-кампанії, а також:

  • мова оголошень = державна мова країни, на яку таргетуєтесь (мови сайту, товарів та фіда повинні збігатися).

За якими ще причин аккаунт можуть заблокувати:

  • якщо гроші на рахунку є, але оголошення все одно не видно, перевіряємо, чи не включене денне обмеження бюджету (при необхідності підвищуємо ліміт);
  • якщо й з цим пунктом проблем немає, але якийсь конкретний товар як і раніше не показується, треба перевірити саме цю пропозицію.

Блог блокировка

Рис. 1 – Вичерпаний баланс аккаунта (таке теж може бути, поповнюйте баланс вчасно)

Google Ads до всіх сайтів та рекламодавців пред’являє однакові вимоги.

При створенні нової торгової кампанії та фіда товарів двічі перевірте вимоги сервісу, щоб не отримати бан. Налаштування фіда з товарами безпосередньо впливає на ефективність кампанії.


2. Проблеми при роботі з Facebook та Instagram

Найчастіше в роботі з замовниками ми стикаємося з відмовою в прив’язці карти до рекламного кабінету.
Параметри, що впливають на прив’язку карти:

1) траст та вік аккаунту.
У профілі, що зареєстрований недавно, навряд чи вийде прив’язати карту. Враховуйте це.

2) карта:

  • ФБ зчитує перші 6 цифр (банк-емітент, тип та рівень банківської карти);
  • дивиться на попередню практику роботи з банком, типом та рівнем карти, загальний траст рекламного кабінету та результати дій з ним);
  • вирішує, прив’язувати карту чи ні.

*Крім цього, стежте за тим, щоб ПІБ на карті та ПІБ аккаунта збігалися, інакше ризик блокування високий.

Якщо в карти погана історія (наприклад, карти конкретно цього банку багаторазово використовувалися для псевдооплат), то ви отримаєте відмову – карта та квитанції на оплату заблокують.

Карти яких платіжних систем прив’язуються без проблем:

  • Visa або Master card;
  • аккаунт PayPal.

Щоб не піддавати ризику рекламний кабінет, завбачливо не вказувати тимчасові й кредитні карти.
Взагалі, щоб не провокувати ФБ, краще використовувати рахунок PayPal, або карти, що прикріплені до рахунку юрособи або ФОП (мають статус Corporate).
Також, якщо ви одночасно ведете кілька рекламних профілів + оплата платежів здійснюється з однієї карти, то в разі потрапляння одного з кабінетів в мінус, ризику зазнають всі.

Оплата налаштовується в Ads Manager: розділ “Білінг” – “Способи оплати” – “Редагувати способи оплати”.

Якщо платіж за показані оголошення все-таки не пройшов, існує 2 варіанти:

  • зв’язатися з банком, який випустив карту, для з’ясування причин відхилення платежу;
  • додати новий варіант оплати в кабінет в розділі “Налаштування платежів”.

Так можна буде вручну погасити борг та слідом запустити призупинені оголошення.

Що робить Facebook, якщо не отримує платіж?

  • спершу система пробує зняти гроші з основного зазначеного способу оплати;
  • в разі невдачі – через будь-який інший варіант, що налаштований в акаунті;
  • якщо платіж не пройшов ні за одним з джерел, Facebook зупинить показ реклами до погашення заборгованості.

Що робити, якщо в момент списання на рахунку не виявилося грошей?

Якщо це сталося одноразово, то ФБ просто видалить карту з джерел фінансування, зупинить оголошення та вимагатиме розрахунку. Що робити в цьому випадку:

  • поповнити карту або рахунок PayPal;
  • додати їх до джерел фінансування;
  • ФБ автоматично спише борг.

Якщо така проблема виникає регулярно, блокування карти й аккаунту імовірне в 99%.
Що робити, коли ви помітили підозрілі списання навіть з відключеними кампаніями?

  • переглянути налаштування рекламного профілю та підключені функції;
  • перевірити активацію сповіщень через смс;
  • зв’язатися з техпідтримкою ФБ.

Якщо списань занадто багато – звертайтеся до банку та блокуйте карту.
Що робити, якщо трафік зклікують боти?
Як це перевірити – в статистиці зареєстровані вкрай короткі сесії (0,01 сек) з різних країн.
Якщо це ваш випадок, звертайтеся до техпідтримки, система поверне гроші за склікування.

Що робити, якщо аккаунт заблокували?

Причини блокування:

  • змінився спосіб оплати;
  • ПІБ користувача на карті не відповідає ПІБ, що зазначене в профілі та налаштування платежів;
  • вхід у профіль виконаний з іншої країни;
  • ви рекламуєте сайти з поганою репутацією;
  • отримані скарги на рекламу.

Через профіль будь-якого знайомого/родича зверніться за допомогою в Довідковий центр – https://www.facebook.com/help/contact/260749603972907. Або сюди:

Блог блокировка

Рис. 2 – Довідковий центр Facebook

Повторно вивчіть вимоги ФБ до створення кабінетів – https://www.facebook.com/policies/ads/

Створіть новий рекламний кабінет з умовами:

  • нова банківська карта з мінімальною необхідною сумою 1$;
  • вхід до акаунту з одних й тих самих IP-адрес та пристроїв;
  • нові оголошення й посадкові сторінки (без автоматичного програвання аудіо/відео, редиректів, спливаючих вікон);
  • швидке видалення відхилених оголошень;
  • не створювати одразу багато оголошень та не встановлювати великий бюджет;
  • доступ інших користувачів (з хорошою репутацією) до кабінету тільки через їх особисті акаунти.

Слідкуйте за балансом. Спробуйте зрозуміти, яку помилку ви допустили раніше, щоб її не повторити та знову не одержати бан. А також:

  • пробуйте інші канали трафіку крім ФБ;
  • підключіть до аккаунту іншого користувача (колегу і т. д.);
  • використовуйте Business Manager Facebook (де кожен рекламний кабінет має свій спосіб оплати).

Якщо у вас все одно залишилися питання з причин блокування аккаунта в мережі Facebook, звертайтеся до наших фахівців за допомогою в налаштуванні контекстної реклами.


Перевірка коректності роботи Google Analytics 4 за допомогою звіту DebugView

Export GTM

Як експортувати частину контейнеру Google Tag Manager

Google Display Network

КММ-кампанії: види, налаштування, статистика

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.