замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
Starting a new project?
отримати консультацію
16
1

Проморозсилки застосовують найчастіше, цей вид розсилок користується найбільною привабливістю для читачів.

Тож продовжуємо розповідати про них і далі.


1. Суть та цілі проморозсилки

Проморозсилка – це поштова розсилка листів від різних компаній, в якій вони діляться своїми пропозиціями, акціями та знижками з користувачами.
Сюди ще входять новини, корисний контент, ігри та конкурси. Такі листи розсилаються найчастіше, так як вони допомагають підтримувати зв’язок з вашою аудиторією.

Для емейл-маркетолога це один з основних способів збільшити аудиторію, але для багатьох людей розсилка – це спам, який вони навіть не відкривають.

З власного досвіду скажу, що є 2 причини відсутності інтересу:

  1. поганий контент;
  2. проморозсилка приходить занадто часто.

Нижче ми розберемося, у чому полягають проморозсилки та як часто чи варто їх писати, щоб ваші клієнти НЕ розбігалися від розсилок, як таргани від включеного світла.


2. Типи контенту

Щоб ваша розсилка приваблювала читачів, дотримуйтеся основних вимог до контенту:

  • Зрозумілість та простота написання. Говоріть зі своєю аудиторією однією мовою. Не потрібно кидатися розумними словами та термінами. Виняток – ваша ЦА фахівці або вчені.
  • Цікава подача (жарти, сленг аудиторії, сторітеллінг, і т.і.).
  • Структурованість. Абзаци, списки та зміст полегшують сприйняття матеріалу. І в цілому структурований лист виглядає візуально більш зрозумілим людині.
  • Фірмовий стиль (колір, шаблон, візуальні елементи та банери у стилі бренду).
  • Довжина тексту – найчастіше не перевищує 2000 знаків. Але бувають винятки. Наприклад, розсилки видавництва МІФ – вони довгі, але круті та красиві. До того ж це видавництво, і зрозуміло, що їх ЦА полюбляє читати.
  • Заклик до дії. Причому зрозумілий і ненав’язливий. НЕ варто наказувати користувачам, краще м’яко підштовхнути. Так, наприклад, проста заміна кнопки “придбати” на “подивитися” або “хочу” в багатьох випадках може підвищити лояльність аудиторії.
  • Інфопривід. Писати без приводу – даремно зливати розсилку. Інфопривід це не завжди акція, це може бути тематичний лист, дайджест, привітання, лайфхак, навчальні відео, конкурси, новини, новинки, і багато чого ще. (Поділіться в коментарях, які листи привертають вашу увагу найбільше).

Останній пункт розберемо детальніше. Весь контент проморозсилок можна поділити за такими типами:

  • акції, знижки, подарунки;
  • новини;
  • контентні листи (огляди, лайфхаки);
  • поздоровлення;
  • дайджести;
  • гейміфіковані листи;
  • новинки, хіти.

2.1 Акції, знижки, подарунки

Це найбільш зрозумілий та звичний тип контенту. Знижки та акції люблять усі. Вони, як ніякий інший інструмент, сприяють стихійним та імпульсивним придбанням. Але зловживати ними теж не варто, інакше ваші клієнти звикнуть до постійної “халяви”.

Остання тенденція таких листів – таймер закінчення акції, який можна налаштувати за допомогою технології AMP-листів.

Емейл Проморассылки

Рис. 1 – Banana Republic закликає скористатися знижками до кінця часу акції


2.2. Новини

Повідомте своїх клієнтів про нововведення та цікаві події, які відбуватимуться на вашому порталі. Це розбавить звичний потік листів зі знижками, щоб користувачі не думали, що їм тільки й хочуть, що “впарити” будь-який товар.

Емейл Проморассылки

Рис. 2 – Новина про початок літературного конкурсу від біржі контенту Адвего

Емейл Проморассылки

Рис. 3 – Повідомлення про оновлення дизайну від маркетплейсу Rozetka


2.3. Контентні листи (огляди, лайфхаки)

Бувають 2х типів:

  • Які ведуть на статтю і містять тільки анонс. Такі листи містять посилання на сайт для подальшого ознайомлення з темою.

Емейл Проморассылки

Рис. 4 – Проморозсилка сайту ITForce

  • Які повністю розкривають тему. Тут використовуються тільки прямі посилання на товар / послугу, який згадується в статті.

Емейл Проморассылки

Рис. 5 – Промо з призовом обрати догляд для волосся від магазину Korean Beauty

Це листи, спрямовані на нативну рекламу та підвищення лояльності до бренду, зацікавленості читача в розсилках.

Щоб не вичерпати усі ідеї, додайте різноманітності в розсилку. Клієнтам буде приємна ваша турбота і намагання полегшити життя. У прикладі нижче видно, що інтернет-магазин Букля пропонує своїм клієнтам придбати сертифікат, щоб не морочити собі голову з вибором подарунку.

Емейл Проморассылки

Рис. 6 – Промо від інтернет-магазину Букля


2.4. Поздоровлення

Мені завжди приємно, коли компанія пам’ятає про мене і піклується. Поздоровлення з професійними та іншими святами, підкріплені теплими словами та подарунками, змушують з теплотою згадувати про сервіс.
Дивіться, як просто це робить ПриватБанк:

Емейл Проморассылки

Рис. 7 – Вітання від банку з Днем підприємця

Приємно ж!


2.5. Дайджести

Дайджест по суті – міні-збірник, в який можна вміщувати усі новинки за тиждень, рекомендації, огляди, діючі знижки, майбутні заходи, акції та т. ін..

Це супер зручний формат для користувача. Йому не потрібно шукати різні листи у купі вхідних, тому що уся інформація, що цікавить вже є зібраною в одному місці. Тільки не розсилайте дайджести занадто часто: робіть добірку як мінімум за тиждень. 

Емейл Проморассылки

Рис. 8 – modnaKasta ділиться хитрощами зі складання зимового гардеробу


2.6. Гейміфіковані листи

Підвищити залученість клієнтів можна за допомогою гри всередині промолиста.

Вставте просту міні-гру, в якій потрібно вгадати тварину або загадку, і зацікавте читачів призом. Можна не говорити, яка саме буде нагорода, так навіть цікавіше.
А можна і взагалі без призу. Головне, щоб підписник зміг відволіктися.

Емейл Проморассылки

Рис. 9 – Зоомагазин Чотири Лапи пропонує зіграти в невигадливу гру


2.7. Новинки, хіти

Розкажіть своїм читачам про нові товари та послуги. Зробіть анонс прийдешньої новинки і запропонуйте оформити попереднє замовлення. Або розкажіть про неї за фактом виходу.

Емейл Проморассылки

Рис. 10 – Промолист з новинкам від Yakaboo

Добірка з хітами продажів також підвищує попит, так як ви рекламуєте ті продукти, які подобаються вашій ЦА..


3. Частота розсилки

Буває й так, що контент в розсилці хороший, а результату все одно немає. Тоді запитайте себе, як часто ви робите проморозсилку? Швидше за все, в папці вхідних у вашого клієнта є листи і від інших компаній. Щодня бачити купу незрозуміло чого в поштовій скриньці дуже дратує.

Для вирішення цієї проблеми є спліт-тест. За його підсумком ви зрозумієте, що люблять ваші клієнти, а що цікавить потенційних. Надсилайте листи з різною періодичністю і стежте за відгуком.

Вважається, що кращі результати дає розсилка 1-2 листів на тиждень, але це скоріше середній показник. Я знаю компанії, які надсилають мені листи щодня, і я з задоволенням їх читаю. А є такі, які не відкриваю ніколи.

Все залежить від контенту і мого особистого інтересу. Тому тільки тестування відповість на питання “Як часто розсилати листи?”.


Висновки

Якість та кількість розсилки безпосередньо впливає на зацікавленість і показники зростання аудиторії.

Звичайно, ніякий лист не дає 100% гарантії придбання. Особливо, якщо раніше клієнт вже розчарувався в якості вашого товару або сервісу. Все працює в комплексі. Але, при правильно налаштованих процесах роботи з клієнтами, проморозсилки підвищать ваші продажі.

Звертайтеся до підписників на ім’я і використовуйте жарти, порівняння, гайди, ігри, бонуси та подарунки. Знайдіть те, що любить ваш користувач і допоможіть йому отримати це, заохочуйте його і буде вам щастя.

Успіхів!


Що таке email-маркетинг?

Емейл идеал

7 правил ідеального email-листа

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.