замовити дзвінок
+38 057 782-28-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
36
1

Цього року апдейти лилися прямо як з рогу достатку. До сьогоднішнього оновлення пошук встиг побачити:

А крім підтверджених обнов компанія розгортає звичайні оновлення ядра алгоритмів, які спрямовані на загальні покращення пошукової видачі.

ITForce стежить за апдейтами, але описувати їх всі неможливо, тому що релізів багато і їх важко торкнутися всіх. Але, як видно, у Google було плідне літо, про що я докладніше писала в статті дайджест апдейтів за літо 2021.


1. Оновлення ядра алгоритму Google (листопад 2021)

17 листопада Google запустив черговий апдейт ядра пошукових алгоритмів. Як не дивно, але оновлення торкнулося найшопінговішого періоду у світі (маються на увазі Чорна П’ятниця та День Подяки).

За 13 днів апдейт розгорнувся та 30 листопада закінчився.

Звісно, без звичних вагань не обійшлося. Як-не-як, пошукова видача змінюється, перші позиції в результаті займають інші ресурси. Але зазвичай все закінчується тим, що ситуація повертається на круги своя.

Відповідно, якщо ваш сайт раптом просів – потрібно як мінімум почекати до кінця оновлення та провести загальну оцінку просідання (до – під час – після). Якщо й після спостерігається спад, то вже тоді потрібно проводити аудит та виправляти усі помилки.
Тобто, щоб оцінити просідання як сигнал до необхідності покращення сайту, вона має бути стабільною: вийшов апдейт > вас викинуло з ТОПу > назад у ТОП ви не піднялися (навіть після наступного апдейту ядра).

При апдейті видачу завжди трясе, але серйозні зміни відчувають лише неякісні сайти, фішингові сервіси та інші спам-контори..


2. Що кажуть оптимізатори у мережі?

У спільноті сеошників такі події завжди обговорюються, а фахівці діляться своєю думкою щодо тих змін, які вони самі помітили.

Наприклад, одним із висновків були коливання у графі знань Google, тобто пошук видавав на 6% більше результатів на базі графа знань.

А ось Аммон Джонс коли говорив про апдейт, послався на проблеми з індексацією контенту, на які скаржаться багато SEO-спеціалістів. Але простежити реальний зв’язок між оновленням алгоритмів та поганою індексацією неможливо. А в Гуглі, як завжди, усі заперечують)

А взагалі, Google працює над покращенням алгоритму машинного навчання (FLAN), який має бути здатним вирішувати складні завдання природної мови на основі генералізованого підходу. Але компанія не підтверджує впровадження цієї технології в це оновлення.


3. Волатильність пошуку та аналіз

Оновлення на думку багатьох було мінорним й жодних сейсмічних стрибків не спостерігалося.

Власне, Semrush показує, що стрибок був, але далі – нічого не було.

November Broad Core Update Semrush

Рис. 1 – Дані Semrush

Rank Risk Index показывает ту же картину.

November Broad Core Update Rank Ranger

Рис. 2 – Дані Rank Ranger

До речі, якщо ви не помітили на робочому столі сильних змін, то волатильність пошуку для мобільних була набагато вищою (в середньому на 10%).

По URL: у ТОП залетіло 20% нових адрес, а 80% старих зберегли свої позиції. Висновок – більшість найбільш оптимізованих сайтів з релевантним контентом або не відчули ефекту від обнови, або зазнали мінімум.

November Broad Core Update url in top

Рис. 3 – Розподіл URL в ТОПі

І насамкінець: по індустріях спостерігаються такі показники за набраними та втраченими за позиціями:

Average number of positions lost per domain be category

Рис. 4 – Середня кількість втрачених та набраних позицій щодо індустрій

ТОП-4 втративших:

  • Новини;
  • Робота та Освіта;
  • Комп’ютери та Електроніка;
  • Інтернет та Зв’язок.

ТОП галузей, що наростили позиції:

  • Новини;
  • Робота та Освіта;
  • Право та Уряд;
  • Фінанси.

Найбільша різниця між спадом та підйомом спостерігалася у галузі Нерухомості. В іншому в індустріях показники відрізняються лише на 0.2-0.4.

І такі коливання відбуваються за кожного апдейту. Google намагається покращити свій головний сервіс, а наше завдання – регулярно оптимізувати сайти, щоб вони не втрачали позиції та збільшували свою відвідуваність.
Тому працюйте над юзабіліті та обов’язково контентом, тоді й сидітимете в ТОПі постійно.


Як підвищити рейтинг сайту за допомогою вхідних посилань: 30 стратегій, що працюють (частина 2)

Як підвищити рейтинг сайту за допомогою вхідних посилань: 30 працюючих стратегій (частина 1)

Питання замовників до SEO-спеціалістів

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.