замовити дзвінок
+38 057 782-28-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
94
1

Більшість компаній роблять email-розсилки тільки в період якихось свят, вважаючи, що інші інфоприводи або відсутні, або не цікаві для читачів. Тому ви й отримуєте листи від деяких брендів раз на місяць в кращому випадку, а частіше - пару раз на рік. Але насправді приводів поспілкуватися з клієнтом за допомогою розсилок набагато більше, навіть якщо брати до уваги тільки святкові.

Про що ж писати, які є приводи й чому писати взагалі варто, розповімо в цій статті.


1. Почему праздничные рассылки так хороши?

Святкові розсилки хороші тим, що викликають емоції у читача. Занурюють його в атмосферу святкової метушні й подарунків. А в такій атмосфері ми усі значно охочіше розлучаємося зі своїми грошима, прагнучи потішити себе та своїх близьких.

Вони поділяються на кілька типів:

  1. Вітальні. Такі, в яких ви просто вітаєте своїх клієнтів і, можливо, даруєте знижку або безкоштовну передплату. Вони носять не продаючий характер. Спрямовані на підвищення лояльності та повернення клієнта в майбутньому. Зазвичай відправляються в день свята.
  2. Акційні. Тут все залежить від суті акції й термінів її проведення. Так, якщо це розіграш цінних призів серед усіх покупців, який відбудеться через місяць, то крім основного листа, варто підготувати 1-2 листи-нагадування. Проводяться такі розсилки не тільки з метою зростання продажів, але і заради підвищення залученості аудиторії. Окрім розіграшів це можуть бути також спеціальні пропозиції (наприклад 1+1=3) або подарунки до кожної покупки. Розсилати листи варто за кілька днів до старту і після старту. Також не забудьте про розсилку з підсумками, якщо це розіграш.
  3. Добірки товарів за категоріями. Так званий гід по подарунках. Допомагає зорієнтуватися у вашому асортименті та визначитися з ідеями для дарунка. Основна мета – продажі.
  4. Гейміфіковані листи. Їх основне завдання – залучити читача, затримати його увагу і змусити вас запам’ятати. Дуже часто такі листи шерять у соціальних мережах і пересилають один одному. Можна готувати як у вигляді АМР-листа або окремої сторінки з грою, так і у вигляді простої головоломки.
  5. Листи зі знижками. Найчастіший і популярний контент усіх поштових скриньок. Попри свою заїждженість, як і раніше користуються популярністю в обох сторін. Єдина порада – не варто вчащати з такими акціями, а то до вас почнуть приходити тільки на розпродажі.

2. Приклади розсилок до різних свят

Ми підготували велику добірку з листів до найпопулярніших свят.

  • 1 вересня. День знань відкриває купу можливостей для святкової розсилки. Залежно від вашої ніші готуватися до свята можна починати ще влітку. Наприклад, якщо у вас магазин канцтоварів або одягу для дітей і підлітків, то вже в перших числах серпня слід нагадати батькам про підготовку до школи, а ближче до кінця – влаштувати невеликий розпродаж.

Крім товарів для школярів популярністю користуються добірки “back to school” в одязі, прикрасах і аксесуарах. А також збірки в жанрі “що потрібно встигнути зробити до кінця літа”. Також добре продаються книги й навчальні курси. У саме свято крім привітань можна запропонувати знижку або запросити на закритий розпродаж.

Рассылки к 1 сентября

Рис. 1 – Розсилки на 1 вересня

  • День закоханих. Вітати можна незалежно від ніші, в якій ви працюєте. Тут просто роздолля для фантазії та креативу. Можна готувати й добірки подарунків, й ідеї для святкового вечора, і навіть пропозиції зробити подарунок собі коханому.

Email-рассылки День святого Валентина

Рис. 2 – День закоханих

  • Новий Рік. У грудні весь місяць можна приділити святковим розсилкам, підготувавши і гайди з вибору подарунків, і добірки найбажаніших і популярних товарів, і поради “Як зустріти Новий Рік”, і ігрові листи. Загалом, відправляти можна практично все що завгодно, і в абсолютно будь-якій ніші. Не забудьте тільки закінчити всю цю святкову серію листом з поздоровленнями.

Email-рассылки Новый год

Рис. 3 – Розсилки на Новий Рік

  • Великдень. Якщо на інші свята – повне роздолля для магазинів одягу та аксесуарів, то Великдень – це свято товарів для кухні, супермаркетів і домашнього декору. Втім, як і Масляна.

Тому сміливо пропонуйте рецепти пасок з використанням ваших товарів, рекламуйте духовки, форми для випічки, наклейки для яєць. Розповідайте про сервірування святкового столу й великодні традиції. Ну, а іншим нішам можна нагадати, що не кулічами одними, і просто привітати зі святом.

Рассылки на Пасху

Рис. 4 – Розсилки на Великдень

  • 14 жовтня й 23 лютого для СНД. Свято для чоловіків. Отже, рекламувати треба все чоловіче і брутальне: машини, сигари, гаджети, аксесуари, щоденники, набори викруток і все в такому стилі. Але навіть якщо ви магазин жіночого одягу, можна обіграти це, сказавши, що щаслива жінка = щасливий чоловік. Або натякнувши на те, що ніщо так не порадує коханого, як нова спідня білизна на його дамі. Ну, або хоча б зробити підбірку луків у стилі мілітарі.

Email 14 октября

Рис. 5 – Розсилки 14 жовтня

  • 8 березня. Тут навпаки – все для жінок: від косметики до доставлення квітів й суши. Головне, якщо чоловіки на 23 лютого один одного особливо не вітають, то ось жінки на 8е березня щедро обдаровують своїх подруг, мам та колег. А це означає, що зорієнтувати розсилки можна абсолютно на всіх.

Email 8 Марта

Рис. 6 – Розсилки до 8 Березня

  • День сміху. Не можна не обіграти цей день розсилкою зі “смішними цінами” і не “викликати посмішку, подарувавши клієнтам знижку”. Це мило, це кумедно й поки ще не дуже приїлося. Тому варто взяти на замітку.

Email Дню смеха

Рис. 7 – Розсилки до Дня сміху

  • Гелловін. Це майже як Новий Рік. Підходить під всі ніші, навіть якщо вони не належать до свята безпосередньо. Тому, як завжди, можна зробити “ніч жахливих знижок”, “жахливо низькі ціни” й “жахливо вигідні пропозиції”.

Рассылки на Хэллоуин

Рис. 8 – Розсилки на Гелловін

Що об’єднує усі святкові листи:

  1. Святковий дизайн. Все в цих листах рясніє елементами майбутнього свята і налаштовує читача на відповідний лад. 
  2. Спеціальна пропозиція. Куди ж без неї? Особливо, коли потрібно виділитися серед конкурентів. Тут гарні й знижки, й розіграші, й просто креативні підбірки та ігрові листи.
  3. Наявність ланцюжка листів. Ланцюжок допомагає підігріти аудиторію і охопити максимальну кількість користувачів. Не потрібно робити ланцюжок довгим. Досить підготувати 2-3 листи, об’єднаних однією тематикою. Також бажано зробити усі листи різноплановими. Тобто в одному ви пропонуєте гайд по подарунках, у другому говорите про знижки, а в третьому – вітаєте зі святом.

3. Що робити, коли немає приводу

Свята є в кожному місяці. Причому, можна звертати увагу і на ті, які далеко не у всіх на слуху. Наприклад: День космонавтики або День матері.

Але, якщо і їх вам недостатньо, то можна придумати свої! І хоча спочатку вам це може здатися смішним, багато відомих компаній користуються таким прийомом.

День улыбки, Пятница 13е, День сна, День клиента

Рис. 9 – День посмішки, Понеділок 13е, День сну, День клієнта

День поцелуев, Бабье лето, Всемирный день бумаги, День друзей

Рис. 10 – День поцілунків, Бабине літо, Всесвітній день паперу, День друзів

Але на вигадуванні інфоприводів головний біль email-фахівця не закінчується. Потрібно також ретельно підготуватися до розсилки:

  1. Вивчити та сегментувати аудиторію. Це дозволить збільшити шанс здійснення цільової дії в кілька разів.
  2. Підготувати ланцюжок листів до майбутньої події. Вирішити, що і в якій послідовності ви будете розсилати. Чому листів повинно бути кілька? Щоб максимально підготувати читача до покупки та висвітлити вашу пропозицію з різних сторін.
  3. Додати до контенту елементи свята. Раніше в статті я вже говорила про те, що розсилки до свят формують особливий настрій. А щоб його сформувати, необхідно, щоб нотки свята були в усьому: від теми листа до візуальної частини та тексту всередині.

Більш докладно про те, як правильно підготуватися до святкової розсилки, можна прочитати в цій статті.

Також варто пам’ятати, що потрібно проявляти креативність та підлаштовувати інфоприводи під свою нішу, а не бездумно копіювати інших.

Наприклад, якщо у вас магазин будівельних матеріалів, то не потрібно 8го Березня писати листи з пропозицією подарувати коханим жінкам пару кілограм цементу. Але ви можете обіграти це, сказавши, що кращий подарунок до 8 березня – це ідеальний ремонт у квартирі. А облаштована дача до травневих свят – це взагалі мрія всіх ваших підписників. Тут головне не перекреативити, щоб не вийшло просто безглуздо.


Висновки

Знайти привід для спілкування з аудиторією можна завжди. А через те, що свята і подарунки люблять всі, то не використовувати їх як інфопривід для розсилки – марнотратство.

Головне, не бездумно тулити знижки з кожного приводу, особливо якщо у вас складна ніша. А обігравати дати у календарі так, щоб це виглядало доречно q креативно. Ну, й, звичайно ж, не забувайте про комплексний підхід та регулярність. І ви побачите, наскільки лояльніше стане аудиторія до вашого бренду.


Страшно ефективні розсилки. Або що відправляти клієнтам на Хеллоуїн?

Як почистити базу контактів?

Як набрати перших підписників, якщо ви не інтернет-магазин?

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.