замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
PPC - контекстна реклама
586
1

Ця стаття є вільним перекладом публікації в блозі Analytics Mania. З оригіналом можна ознайомитися за посиланням - тут.

Disqus - це сервіс, що дозволяє налаштувати обговорення і коментарі на сайті без використання CMS.

Сьогодні він є лідером ринку: його використовують близька 750 тисяч сайтів і блогів. Він відмінно підходить для того, щоб користувачі мали можливість публікувати коментарі зі свого облікового запису в соц. мережах. У цій статті ми розглянемо, як налаштувати відстеження коментарів Disqus в Google Analytics за допомогою Диспетчеру тегів Google.

Готовий для імпорту контейнер можна скачати - тут. Після імпорту необхідно тільки прописати ваш ідентифікатор відстеження Universal Analytics в тезі GA Event - DISQUS Comment.

Якщо ви хочете зрозуміти, як робити налаштування вручну, читайте статтю далі.


Крок 1

Налаштування прослушки DISQUS для GTM.

Створюємо власний користувальницький тег HTML, щоб при публікації коментаря через DISQUS на сайті запускалася подія DataLayer, що надалі використовуватиметься як тригер.

Призначені для користувача настройки HTML тега:

  • Ім’я тега – cHTML – DISQUS Listener
  • Тип – Спеціальні / Користувацькі HTML
  • Вставляємо вказаний фрагмент коду:

<Script> var disqus_config = function () {this.page.url = ‘{{Page URL}}’; // Replace PAGE_URL with your page’s canonical URL variable this.callbacks.onNewComment = [function () {window.dataLayer = window.dataLayer || []; window.dataLayer.push ({ ‘event’: ‘disqus_comment’}); }]; }; </ Script>

Тригер Pageview – DOM Ready в даному тезі налаштовуємо таким чином:

  • Ім’я тригера – Pageview – DOM Ready
  • Тип – Перегляд сторінки – Модель DOM готова
  • Тригер активується на наступних сторінках – Всі події «Модель DOM готова»

Зберігаємо тег. Публікуємо зміни.

Блог_Дискус

Наступний етап – перевірка запуску події DataLayer прослушки DISQUS. Для цього вмикаємо режим попереднього перегляду в GTM.

Блог_Дискус

Переходимо на сайт та в консолі налагоджень внизу браузера перевіряємо спрацювання події. Задля тесту публікуємо на сайті коментар DISQUS, при цьому повинна з’явитися подія та її можна використовувати як тригер для передачі події в Google Analytics:

Блог_Дискус


Крок 2

Налаштування тригера і включення змінної.
Перш ніж переходити до налаштування тригерів, потрібно перевірити включення вбудованої змінної Page URL.
Для цього відкриваємо Змінні -> Вбудовані змінні -> Налаштувати.

Блог_Дискус

Далі створюємо тригер:

  • Ім’я тригера – Custom – disqus_comment
  • Тип – користувацька подія
  • Назва події – disqus_comment
  • Тригер спрацьовує – Усі спеціальні події

Зберігаємо.

Блог_Дискус


Крок 3

Налаштування тега надсилання інформації щодо події у GA.

Переходимо до вкладки Теги та створюємо новий тег:

  • Тип тега – Universal Analytics
  • Тип відстеження – подія
  • У полі «Категорія події» прописуємо – Disqus comment
  • У полі «Дія» вказуємо змінну – {{Page URL}}
  • Ставимо галочку навпроти «Включити перевизначення налаштувань в цьому тезі» та у розкритому полі «Ідентифікатор відстеження» копіюємо / вставляємо значення нашого ідентифікатору Google Analytics UA – ******** – *. Для спрощення роботи з тегами надалі рекомендується створити власну змінну {{UA}} типу «константа», де можна вказати ідентифікатор Google Analytics один раз та далі при створенні тега не копіювати номер лічильника вручну, а просто обрати зі списку змінних збережену константу {{UA }}:

Блог_Дискус

  • У розділі тригер обираємо створений раніше тригер Custom – disqus_comment. Зберігаємо тег. Публікуємо зміни в робочій області.

Перевіряємо передачу події в Google Analytics.

Залишаємо на сайті ще один тестовий коментар DISQUS і заходимо до Google Analytics в звіт «В режимі реального часу». У вкладці «Події» – має відобразитися подія Disqus comment.

Блог_Дискус

Готово!

ltv cac crr csat nps банер

LTV, CAC, CRR, CSAT та NPS: ключові показники ефективності бізнесу

ecommerce банер

Електронна комерція як сфера діяльності

Мікро та макроконверсії банер

Що таке мікро та макроконверсії

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.