замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
1391
4

Discovery Ads - це графічні оголошення, адаптовані під мобільні пристрої та налаштовані для залучення нових користувачів, що не відвідували ваш сайт та яких з більшою ймовірністю зацікавить ваша послуга чи товар.

Google на основі своїх алгоритмів визначає, коли користувачі відвідували певні сайти, взаємодіяли з Google картами, скачували ті чи інші програми. Робиться це для того, щоб показувати персоналізовану рекламу тим, хто готовий ефективніше інших взаємодіяти з вашою рекламою.

Кампанія Discovery Ads працює на автоматичних стратегіях призначення ставок, а саме:

  • Максимум конверсій;
  • Цільова ціна за конверсію.

1. Налаштування кампанії Discovery Ads

1) Відкриваємо вкладку кампанії та натискаємо “+”:

Discovery Ads

Рис. 1 – Вкладка “Кампанії”

2) Обираємо мету кампанії. Або можемо створити кампанію без мети.

Важливо! Кампанія Діскавері працює тільки з цілями: продаж, потенційні клієнти, трафік сайту.

Discovery Ads

Рис. 2 – Цілі кампанії Discovery

3) Натискаємо «Продовжити» та обираємо тип кампанії – Discovery:

Discovery Ads

Рис. 3 – Вибір типу кампанії

4) Вносимо назву та обираємо місце розташування, мову, ставку та бюджет:

Discovery Ads

Рис. 4 – Вибір характеристик кампанії

5) Для групи оголошень заповнюємо всі основні параметри: назву, аудиторії та демографію.

Аудиторії, з якими працює Діскавері:

  • ремаркетинг;
  • особлива аудиторія по намірам;
  • аудиторія зацікавлених покупців.

Discovery Ads

Рис. 5 – Аудиторії кампанії

6) Створюємо оголошення.

У кампанії Діскавері доступні 2 види:

  • оголошення-карусель;
  • звичайне оголошення Діскавері.

Discovery Ads

Рис. 6 – Типи оголошень Discovery

А тепер розглянемо та налаштуємо ці 2 види оголошень в Discovery Ads.


1.1 Оголошення-карусель Discovery

Discovery Ads

Рис. 7 – Оголошення-карусель Discovery

Як створити карусель:

  1. Прописуємо URL посадкової сторінки, на яку буде вести наша реклама.
  2. Вказуємо заголовок – це перший рядок оголошення, максимум – 40 символів.
  3. Вносимо опис оголошення. Воно дасть зрозуміти користувачеві, що за послугу/товар ми пропонуємо. Максимум – 90 символів. І не забуваємо про заклик до дії (СТА).
  4. Пишемо назву компанії.
  5. Додаємо зображення і логотипи (вимоги: зображення повинні бути зі співвідношенням сторін 1,91: 1 або 1: 1).

Важливо: всі зображення повинні мати однакове співвідношення, інакше реклама показуватися не буде.

*Слід додавати тільки якісні зображення, які будуть поєднуватися з заголовками і описами.

Приклади того, як виглядає оголошення-карусель Діскавері:

  • YouTube:

Discovery Ads

Рис. 8 – Оголошення-карусель Discovery в YouTube

  • Gmail (в закритому та відкритому вигляді):

Discovery Ads

Рис. 9 – Оголошення-карусель Discovery в Gmail (закритий вигляд)

Discovery Ads

Рис. 10 – Оголошення-карусель Discovery в Gmail (відкритий вид)

  • Discover:

Google Discover Feed – новинна стрічка, що відображається на головній сторінці програми Google для Android та iOS, а також на сторінці google.com для мобільних пристроїв.

Discovery Ads

Рис. 11 – Карусель Discovery в Discover


1.2 Оголошення Discovery

Discovery Ads

Рис. 12 – Оголошення Discovery

  1. спочатку прописуємо URL.
  2. вводимо заголовки й опис. Відмінність в тому, що в даний тип можна вписати до 5-ти заголовків та описів. За символам: 40 – для заголовків, 90 – для опису.
  3. вказуємо назву компанії.
  4. додатково можна додати заклик до дії, що пропонує сервіс.

Discovery Ads

Рис. 13 – СТА для оголошення Discovery

Ось кілька прикладів оголошень Діскавері:

  • YouTube:

Discovery Ads

Рис. 14 – Оголошення Discovery в YouTube

  • Gmail (закрите й відкрите):

Discovery Ads

Рис. 15 – Оголошення Discovery у Gmail (закрите)

Discovery Ads

Рис. 16 – Оголошення Discovery в Gmail (відкрите)

  • Discover:

Discovery Ads

Рис. 17 – Оголошення Discovery в Discover

Все, тепер ваша рекламна кампанія Discovery Ads налаштована!

Експериментуйте, налаштовуйте та тестуйте різні креативи, стратегії та аудиторію. Отримуйте більше цільового трафіку й конверсій на вашому сайті.

А якщо ви бажаєте, щоб все було налаштоване швидко, ефективно та якісно, ви знаєте, куди звертатися 🙂

ltv cac crr csat nps банер

LTV, CAC, CRR, CSAT та NPS: ключові показники ефективності бізнесу

ecommerce банер

Електронна комерція як сфера діяльності

Мікро та макроконверсії банер

Що таке мікро та макроконверсії

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.