замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
Starting a new project?
отримати консультацію
6
1

Discovery Ads - це графічні оголошення, адаптовані під мобільні пристрої та налаштовані для залучення нових користувачів, що не відвідували ваш сайт та яких з більшою ймовірністю зацікавить ваша послуга чи товар.

Google на основі своїх алгоритмів визначає, коли користувачі відвідували певні сайти, взаємодіяли з Google картами, скачували ті чи інші програми. Робиться це для того, щоб показувати персоналізовану рекламу тим, хто готовий ефективніше інших взаємодіяти з вашою рекламою.

Кампанія Discovery Ads працює на автоматичних стратегіях призначення ставок, а саме:

  • Максимум конверсій;
  • Цільова ціна за конверсію.

1. Налаштування кампанії Discovery Ads

1) Відкриваємо вкладку кампанії та натискаємо “+”:

Discovery Ads

Рис. 1 – Вкладка “Кампанії”

2) Обираємо мету кампанії. Або можемо створити кампанію без мети.

Важливо! Кампанія Діскавері працює тільки з цілями: продаж, потенційні клієнти, трафік сайту.

Discovery Ads

Рис. 2 – Цілі кампанії Discovery

3) Натискаємо «Продовжити» та обираємо тип кампанії – Discovery:

Discovery Ads

Рис. 3 – Вибір типу кампанії

4) Вносимо назву та обираємо місце розташування, мову, ставку та бюджет:

Discovery Ads

Рис. 4 – Вибір характеристик кампанії

5) Для групи оголошень заповнюємо всі основні параметри: назву, аудиторії та демографію.

Аудиторії, з якими працює Діскавері:

  • ремаркетинг;
  • особлива аудиторія по намірам;
  • аудиторія зацікавлених покупців.

Discovery Ads

Рис. 5 – Аудиторії кампанії

6) Створюємо оголошення.

У кампанії Діскавері доступні 2 види:

  • оголошення-карусель;
  • звичайне оголошення Діскавері.

Discovery Ads

Рис. 6 – Типи оголошень Discovery

А тепер розглянемо та налаштуємо ці 2 види оголошень в Discovery Ads.


1.1 Оголошення-карусель Discovery

Discovery Ads

Рис. 7 – Оголошення-карусель Discovery

Як створити карусель:

  1. Прописуємо URL посадкової сторінки, на яку буде вести наша реклама.
  2. Вказуємо заголовок – це перший рядок оголошення, максимум – 40 символів.
  3. Вносимо опис оголошення. Воно дасть зрозуміти користувачеві, що за послугу/товар ми пропонуємо. Максимум – 90 символів. І не забуваємо про заклик до дії (СТА).
  4. Пишемо назву компанії.
  5. Додаємо зображення і логотипи (вимоги: зображення повинні бути зі співвідношенням сторін 1,91: 1 або 1: 1).

Важливо: всі зображення повинні мати однакове співвідношення, інакше реклама показуватися не буде.

*Слід додавати тільки якісні зображення, які будуть поєднуватися з заголовками і описами.

Приклади того, як виглядає оголошення-карусель Діскавері:

  • YouTube:

Discovery Ads

Рис. 8 – Оголошення-карусель Discovery в YouTube

  • Gmail (в закритому та відкритому вигляді):

Discovery Ads

Рис. 9 – Оголошення-карусель Discovery в Gmail (закритий вигляд)

Discovery Ads

Рис. 10 – Оголошення-карусель Discovery в Gmail (відкритий вид)

  • Discover:

Google Discover Feed – новинна стрічка, що відображається на головній сторінці програми Google для Android та iOS, а також на сторінці google.com для мобільних пристроїв.

Discovery Ads

Рис. 11 – Карусель Discovery в Discover


1.2 Оголошення Discovery

Discovery Ads

Рис. 12 – Оголошення Discovery

  1. спочатку прописуємо URL.
  2. вводимо заголовки й опис. Відмінність в тому, що в даний тип можна вписати до 5-ти заголовків та описів. За символам: 40 – для заголовків, 90 – для опису.
  3. вказуємо назву компанії.
  4. додатково можна додати заклик до дії, що пропонує сервіс.

Discovery Ads

Рис. 13 – СТА для оголошення Discovery

Ось кілька прикладів оголошень Діскавері:

  • YouTube:

Discovery Ads

Рис. 14 – Оголошення Discovery в YouTube

  • Gmail (закрите й відкрите):

Discovery Ads

Рис. 15 – Оголошення Discovery у Gmail (закрите)

Discovery Ads

Рис. 16 – Оголошення Discovery в Gmail (відкрите)

  • Discover:

Discovery Ads

Рис. 17 – Оголошення Discovery в Discover

Все, тепер ваша рекламна кампанія Discovery Ads налаштована!

Експериментуйте, налаштовуйте та тестуйте різні креативи, стратегії та аудиторію. Отримуйте більше цільового трафіку й конверсій на вашому сайті.

А якщо ви бажаєте, щоб все було налаштоване швидко, ефективно та якісно, ви знаєте, куди звертатися 🙂


Аудит рекламних кампаній Google Ads

Контекст

Що таке контекстна реклама? Види й типи

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.