замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
744
1

Джерело - lyfemarketing.com

Згідно статистиці, 33% керівників у B2B використовують соцмережу для дослідження продажів.

Крім того, 43% B2B-маркетологів заявили, що вони віднесли свої продажі до LinkedIn, що більше, ніж у Facebook або Twitter.

LinkedIn - важлива й прибуткова частина маркетингової воронки для більшості B2B-компаній. Так що не втрачайте ні одну з функцій, які може запропонувати LinkedIn, особливо безкоштовних органічних функцій, таких як LinkedIn Сторіс!

Нижче розповімо все, що ви хотіли дізнатися про Сторіс в LinkedIn. Ви дізнаєтеся що вони з себе представляють, як їх створити + список ідей для вашого бізнесу.


1. Що таке LinkedIn Сторіс?

Вони дозволяють учасникам та організаціям обмінюватися зображеннями й короткими відеороликами про свої повсякденні професійні моменти.
Обмін історіями – простий спосіб поділитися своїм досвідом та ідеями, а також побудувати конструктивні відносини з вашим проф. ком’юніті.
Соцмережа показує Сторіс протягом 24 годин.

Ще кілька важливих моментів:

  • Ви можете публікувати історії тільки з мобільного додатка.
  • Щоб отримати доступ до Сторіс, переконайтеся, що ви використовуєте найостаннішу версію програми.
  • Функція Сторіс в даний час недоступна в Китаї.

Ось як вони виглядають:

LinkedIn stories

Рис. 1 – Приклади Сторіс

За допомогою повзунка вгорі ви можете бачити, як вони виглядають в реальному часі з боку глядача, переходячи від одного слайда до іншого.

Якщо ви знайомі з Instagram Сторис, це, по суті, їх версія для LinkedIn, тільки трохи простіша, тому що вони новіше. Ви також можете бачите кількість учасників, які переглянули вашу Сторіс.


2. Як створити історію в LinkedIn

Коли ви входите в додаток ЛінкедІн на своєму телефоні, потрапляєте на головну сторінку.

LinkedIn stories main

Рис. 2 – Сторіс можна додати з головного екрану

Після ви повинні побачити в лівому верхньому кутку свою іконку із позначкою +, щоб додати свою особисту історію. Або додати Сторіс для будь-яких сторінок компанії, до яких у вас є доступ.
Там же ви побачите все Сторіс інших людей, на яких ви підписані. Якщо ви натиснете на них, соцмережа просто відтворить їх.

Отже, натисніть на значок плюса на історії, яку хочете додати.

Якщо ви робите це вперше, запропонує дати йому доступ до всього, що зазвичай потрібно для створення Сторіс, включаючи:

  • фото,
  • камеру;
  • мікрофон.

LinkedIn stories доступы

Рис. 3 – Додаток запитує дозвіл на використання камери, мікрофона та доступ до фото

Коли з’явиться вікно камери, ви побачите значок доступу до ваших фотографій зліва внизу. За допомогою цієї кнопки потрапите в фотоплівку, якщо захочете вибрати наявну фотографію або відео для вставки в Сторіс.

Ви можете натиснути на T на екрані справа зверху, щоб додати текст та вибрати один з наявних шрифтів.
А потім можна використовувати велику та маленьку літеру T, щоб змінити розмір шрифту.

Якщо ви спробуєте стиснути текст на екрані після закінчення редагування, то розмір тексту, на відміну від Instagram, не зміниться.
Тому доведеться змінити кегль під час редагування тексту. Пальцями можна перетягнути текст в потрібне місце на екрані.

LinkedIn stories how to

Рис. 4 – Процес створення Сторіс в ЛінкедІн

Якщо ви натиснете на напис після закінчення редагування, то знову повернетеся в режим редагування тексту, й зможете натиснути на кольоровий гурток вгорі, щоб вибрати бажаний колір тексту (всього 6 кольорів).
Також можна вибрати вирівнювання тексту по лівому/правому краю або по центру.
Як тільки вас все влаштує, просто натисніть Готово.

Потім, якщо ви натиснете кружок папки поруч з символом тексту, перейдете до стікери.
Можна додати позначку часу або знайти стікер, що відповідає тому, що ви публікуєте.
Також існують опитування та стікери дня, які можна застосувати, щоб по-справжньому зацікавити аудиторію.

LinkedIn stories stikers

Рис. 5 – Крім тексту можна додати мітку часу, згадка та стікер

Якщо вам не сподобався елемент, можна просто перетягнути його в кошик внизу екрану (з’являється замість кнопки зйомки в момент коли затискаєте елемент).

Кнопка спалаху справа внизу включає спалах LinkedIn stories вспышка.
А потім можна натиснути кнопку перемикання камери, якщо хочете знімати в режимі Селфі.

Щоб зробити знімок, просто торкніться великого кола в нижній частині екрана LinkedIn stories снимок.

Щоб записати відео, натисніть та утримуйте кружок – й відпустіть, коли закінчите запис.

Якщо вам цікаво, хто побачить вашу історію, перш ніж ви її опублікуєте, натисніть на глобус в лівому нижньому кутку, щоб отримати додаткову інформацію.

LinkedIn stories доступность истории

Рис. 6 – Дізнайтеся, хто зможе подивитися вашу Сторіс

Якщо ви натиснете на геометричні фігури (виділено червоним на рис. 6) в правому верхньому куті, це дозволить обертати та змінювати розмір ваших елементів (стікерів, тексту та ін.) на екрані.

LinkedIn stories масштабирование

Рис. 7 – Змінити можна й розмір й орієнтацію

Просто майте на увазі, що зараз в LinkedIn Сторіс немає таких напрямних, як в Instagram.
Тому, якщо ви щось повернете, може бути складно знову отримати ідеально рівне зображення, поки не видалите його повністю та не додасте знову.
Якщо ви захочете швидко додати щось ще перед публікацією, то для цього є стікери й текстові кнопки.

Є ще один значок, якщо ви постите на сторінку компанії – значок посилання LinkedIn stories link. Він дасть можливість прив’язати сторінку компанії, щоб користувачі могли свайпати вгору при перегляді вашої Сторіс.

LinkedIn stories добавить ссылку

Рис. 8 – Вікно додавання посилання на сторінку компанії

Потім, якщо ви готові опублікувати повідомлення, просто натисніть Поділитися історією. І ви повинні побачити значок профілю тієї сторінки, на якій ви публікуєте Сторіс: будь то ваша особиста Сторіс або Сторіс сторінки вашої компанії, щоб бути впевненим, що все правильно робите.

LinkedIn stories выбор аккаунта

Рис. 9 – Аватар підкаже, під яким акаунтом ви опублікуєте Сторіс

Ось так можна створити LinkedIn Сторіс. Перед тим як перейдемо до ідей про те, що ви можете опублікувати, давайте поговоримо про те, чому вам взагалі варто використовувати цей функціонал.


3. Навіщо використовувати Сторіс для маркетингу в LinkedIn?

Пости з зображеннями залучають в 2 рази більше уваги, й соцмережа стверджує, що аудиторія. що переглядає Сторіс, зростає в 15 разів швидше, ніж ті, хто дивиться пости в стрічці.

LinkedIn stories блог сети

Рис. 10 – Маркетинговий блог ЛінкедІн

Тому ми думаємо, що публікація Сторіс – перше, що люди бачать в верхньому лівому кутку. Вони допомагають простіше й частіше представляти ваш бренд цільовій аудиторії.
І це чудово, якщо ви хочете підвищити впізнаваність та залученість.

Сторіс також дають вашому бренду можливість трохи розслабитися. Соцмережа відома тим, що є професійною соціальною мережею, й ми постійно бачимо суворі формальні публікації від інших компаній.
Але вони повинні дозволити вам більше розкрити індивідуальність вашого бренду. Не бійтеся проявляти з ними більше творчості або гумору.

Тепер перейдемо до нашого списку ідей для Сторіс в ЛінкедІн, які ви можете використовувати для свого бізнесу.


15 відмінних ідей для LinkedIn Сторіс

Наводимо лише частина того, що можна і потрібно показувати в ЛінкедІн:

  1. Покажіть лаштунки того, як ви створюєте свій продукт або обслуговуєте своїх клієнтів.
  2. Ваш продуктивний ранковий розпорядок.
  3. Відповіді на питання, які ваші передплатники задали заздалегідь.
  4. Веселі фото або відео з будь-яких командних та корпоративних заходів.
  5. Якщо у вас є функція опитування, публікуйте опитування, які мають відношення до вашого бізнесу, але при цьому цікаві для вашої аудиторії (тому що люди люблять опитування).
  6. Поділіться корисною або освітньою інформацєю.
  7. Діліться фотографіями клієнтів, які використовують ваш продукт або послугу (користувацький контент).
  8. Використовуйте тренд TikTok, але зробіть його актуальним для вашого бізнесу.
  9. Сповіщайте підписників про нове відео або публікації, які ви тільки що виклали в ЛінкедІн.
  10. Тримайте підписників в курсі будь-яких великих оновлень компанії або майбутніх подій, про які вони повинні знати.
  11. Створюйте фірмові шаблони, щоб ваші підписників могли робити скріншоти, заповнювати їх та публікувати у своїх Сторіс.
  12. Покажіть безтурботні й кумедні моменти робочого дня своєї команди.
  13. Діліться свайпами до нових YouTube відео або до чого-небудь цікавого й недавно опублікованого на вашому веб-сайті, наприклад, в блозі.
  14. Освітіть інформацію про продукт або послугу.
  15. Запишіть на відео, як ви розповідаєте історію свого бренду й про те, як виник ваш бізнес або чому у вас є пристрасть робити те, що ви робите.

Основне завдання підходу – зробити ваш бренд більш представницьким.


Висновок

Тепер ви знаєте, чому важливо й потрібно використовувати Сторіс в LinkedIn для свого бізнесу. Вони – відмінний спосіб демонструвати ваш бренд аудиторії частіше, посилити зв’язок та взаємодія з підписниками.

Якщо ви бажаєте домогтися максимальних результатів від своїх маркетингових ініціатив в LinkedIn, починайте створювати перші історії та озбройтесь ідеями вище, щоб максимально підвищити інтерес до ваших Сторіс.

І покваптеся, т. я. ЛінкедІн планує закрити їх в кінці вересня, оскільки це був експеримент…

Сторіс ТікТок банер

TikTok сторіс для бізнесу

Instagram Direct banner

Інстаграм Директ: основні та загальні

інфлюєнс-маркетинг банер

Посібник з інфлюєнс-маркетингу в ​​TikTok

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.