замовити дзвінок
+38 057 782-28-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
20
1

Зовнішні посилання — один з популярних та ефективних способів просування проекту в інтернеті. Вони не мають значення тільки для внутрішніх корпоративних сайтів й особистих блогів, що не припускають монетизації. В цілому ж, зовнішні посилання можуть бути корисні для будь-якого бізнесу в мережі.

Про що слід пам'ятати, збираючись здійснювати лінкбілдінг на захід?


1. Чому вважається, що не можна купувати посилання на західних біржах?

Пошуковий ринок буржнета відрізняється монополізацією видачі. Єдиним пошукачем, котрий обіймав в ряді країн понад 80% ринку, є Google. Саме його вимогам повинен відповідати будь-який опублікований на майданчиках матеріал.

Боротьба Google з низькоякісним контентом

Війну з пошуковим спамом, яка включає боротьбу з сайтами, наповненими контентом сумнівної якості, Google веде з моменту створення алгоритму «Пінгвін» у 2012 році. Для нього регулярно випускаються оновлення. Процес очищення посилань, що ускладнюють нормальну роботу пошукача, проводиться в автоматичному та ручному режимах.

Спамность та погана якість посилань

Пошуковик з легкістю визначає сайти з контентом низької якості та спамом. Зокрема, в цю категорію потрапляють сервіси, які здійснюють ручну або автоматичну покупку посилань хаотично, без чітко розробленого плану, розміщують в каталогах майданчики з низькоякісними матеріалами, раніше потрапляли під фільтри. У зв’язку з цим лінкбілдінг на західний сегмент важливо здійснювати тільки через платформи з відмінною репутацією, яким можна довіряти.

Як правильно купувати посилання на західних біржах?

У разі невідповідності встановленим системою вимогам ресурс може потрапити під фільтр пошукача. В результаті неминуче падіння ключових показників сайту (рейтингу в пошуковій видачі, трафіку, тематичного індексу цитування).

Запобігти негативним наслідкам дозволяють розробка грамотної стратегії просування SEO-спеціалістом і співробітництво з надійними посилальними біржами.


2. Стратегія лінкбілдінга на Заході – добувати, а не купувати посилання

Ефективний лінкбілдінг під бурж передбачає нарощування природного посилального профілю. До цієї категорії відносяться посилання, які розміщуються на сайтах-донорах веб-майстрами або користувачами за власною ініціативою. Вони підтверджують користь контенту і вважаються більш ефективними для підвищення лояльності пошукових систем, ніж SEO-посилання.

Для збільшення обсягу природньої посилальної маси й зростання трасту сайту важлива публікація інформативних матеріалів, якими користувачі діляться один з одним. При дотриманні цих умов та наявності грамотно складеного анкор-листа можна досягти стабільної динаміки нарощування й топових позицій у видачі по комерційним запитам.

Біржі посилань надають широкий вибір сайтів різного рівня трасту з різними SEO-показниками. Вибрати й купити тут посилання значно простіше, ніж шукати донорів та домовлятися з ними самостійно.


3. Способи платного отримання посилань на Заході

Робочу кількість посилань за кордоном можна наростити декількома способами. Вибір залежить від специфіки бізнесу й передбачуваного бюджету. До основних методів відносять аутріч, крауд-маркетинг, PBN, сабміти та каталоги.


3.1 Аутріч

Спосіб полягає в ініціативному спілкуванні й укладанні домовленостей особисто з власниками майданчиків або блогерами з приводу розміщення згадок компанії, посилань, банерів. Його головні особливості — орієнтованість на людей, збільшення органічного трафіку й залученої аудиторії. Побічно метод сприяє зростанню впізнаваності бренду та ступеню довіри користувачів.

До різновидів аутріч відносяться гостьові пости, обмін посиланнями та постами, відправлення посилання інфлюенсеру, тестування блогером товару або послуги, інформаційне партнерство з масовими заходами.


3.2 Крауд-маркетинг

Метод ґрунтується на взаємодії з представниками цільової аудиторії на тематичних ресурсах для залучення уваги до товару чи послуги. Приймаючи рішення як закуповувати посилання на бурж, обов’язково зверніть на нього увагу. Завдяки відмінностям в менталітеті й схильності ділитися інформацією (особливо в США), цей метод буде дуже ефективним.

Ще одна перевага крауд-маркетингу — відсутність ризику санкцій. Ймовірність влучення під пошукові фільтри мінімальна навіть при публікації сотні посилань за тиждень. Індексованість лінків, розміщених в коментарях, відрізняється меншою швидкістю. В середньому для цього потрібно від тижня до кількох місяців. Пошуковики вважають такі показники достатніми для підвищення рейтингу сайту у видачі.

Форумні профілі та підписи

Форуми — один з найбільш старих способів організації інтернет-спільнот. Вони існують десятки років, а учасники формують згуртоване ком’юніті не тільки в мережі, але й в офлайні.

Реєстрація зі створенням профайлу й додаванням підпису — перший крок будь-якого користувача. У цих даних може бути вказане посилання на компанію або інший різновид реклами.

Обговорення в форумних топіках

Пропонуючи на форумах продукцію, можна викликати непідробний інтерес. Зворотний бік медалі — колективне відторгнення, якщо майданчик був підібраний неправильно. Щоб уникнути негативу, крауд-маркетолог повинен ретельно проаналізувати зміст тематичних гілок, актуальність обговорення й активність ресурсу. Тільки після підготовчих робіт можна вступати в дискусію з експертною думкою.

Коментування блогів

Майданчиками для експертних коментарів є сторінки інфлюенсеров, видань, блогерів. При їх розміщенні вдається привернути увагу автора та його аудиторії до власної особистості та продукції. Наступним кроком стане розвиток діалогу з логічною публікацією посилання.

При виборі цього способу слід проводити попередню підготовку, аналогічну описаної вище.


3.3 PBN

Самостійне створення мережі підконтрольних джерел інформації дозволяє отримати повний контроль над посилальної масою об’єкта просування. Надійність є головною перевагою PBN.

Спосіб полягає в пошуку платформ для створення особистих блогів, реєстрації профілю, наповнення контентом й розвитку. Після прокачування й популяризації ресурсу можна ставити посилання та переходити до масштабування. 


3.4 Сабміти та каталоги

Спосіб пропонує розміщувати матеріали з описом продукції та посиланням на зовнішніх майданчиках — сайтах відгуків, каталогах, сервісах мап. Його ефективність обумовлена високим внутрішнім та зовнішнім трафіком шляхом активності користувачів й рейтингу в пошукових системах відповідно.

Сабміти служать оптимальним рішенням для локальних підприємств — закладів громадського харчування, салонів краси, СТО. Вони містять відомості про місцезнаходження за наданням геолокації та повної юридичної інформації, що враховується пошуковими системами.


4. Сервіси на замовлення посилань

Аутріч, PBN та крауд-маркетинг — ефективні способи просування, основним недоліком яких вважається трудомісткість. Якщо бюджет компанії не передбачає наявності в штаті профільного фахівця, кращим рішенням стануть спеціальні сервіси. Вони мають індивідуальні особливості, переваги й недоліки, різну цінову політику. Вибір тільки за замовником!

1. PRPosting

Платформа просування сайту статтями PRPosting

Рис. 1 – Платформа просування сайту статтями PRPosting

Сервіс пропонує більше 44 000 сайтів-донорів, бере на себе комунікацію з їхніми представниками, повністю автоматизує процес публікації матеріалів. Таким чином, PRPosting оптимізує фінансові та часові витрати підприємців.

PRPosting вигідно відрізняють від конкурентів:

  • Пряма домовленість з власниками майданчиків. Платформа не співпрацює з посередниками.
  • Унікальний набір фільтрів з урахуванням параметрів moz, ahrefs, majestic, similarweb.
  • Надання донорів для задач будь-якого масштабу й бюджету.
  • Разова оплата та надання 100% гарантії на публікацію або повернення коштів протягом семи днів.
  • Відсутність комісії при поповненні балансу, підтримка мультівалют в межах однієї реєстрації.
  • Формування каталогу відповідно до цілей конкретного клієнта.
  • Можливість розподілити баланс по бюджетах окремих проектів в одному акаунті.
  • Ручное размещение статей.
  • Щоденний контроль опублікованих матеріалів на предмет індексації, зміни контенту й посилань.
  • Робота з сайтами зі 177 країн світу, серед яких пріоритетними є США, Великобританія, Україна, Росія.
  • Простота реєстрації акаунта та мінімум наданої інформації.
  • Створення якісного рукописного контенту.

PRPosting активно використовується підприємцями для лінкбілдінгу, гостьового блогінгу, прихованого маркетингу, розміщення PR-публікацій.

2. Lion Zeal

Сервіс PBN Lion Zeal

Рис. 2 – Сервіс PBN Lion Zeal

Ресурс працює з 2014 року, поєднуючи сервіс на замовлення посилань, блог та підкаст. Компанія пропонує PBN й такі різновиди аутріч, як гостьові пости та link insertions. Вартість послуг стартує від $90 та визначається методом й кількістю посилань, що просуваються.

Lion Zeal вартість послуг

Рис. 3 – Вартість послуг Lion Zeal

Переваги Lion Zeal: 

  • Потужна приватна мережа блогів, побудована на аукціонних доменах.
  • Створені вручну сайти на унікальних облікових записах хостингу з широким вибором тем і якісним контентом.

3. Sirlinksalot

Sirlinksalot — сервіс на замовлення посилань

Рис. 4 – Sirlinksalot — сервіс на замовлення посилань

Сервіс пропонує PBN, зворотні посилання, інструменти для SEO й профільну навчальну літературу. Замовити PBN можна з разовою оплатою (пакети Basic, Intermediate, Pro) та в форматі оренди на три місяці.

Оплата Sirlinksalot

Рис. 5 – Оплата Sirlinksalot

Sirlinksalot гарантує клієнтам розуміння потреб цільової аудиторії в обраній сфері, абсолютну безпеку, домени з хорошим віком, преміум-хостинг, реалістичні сайти з правильним рукописним контентом.

4. Rank Club

Сервіс з замовлення посилань Rank Club

Рис. 6 – Сервіс з замовлення посилань Rank Club

Сервіс спеціалізується на PBN та багаторівневій побудові посилань. Вартість посилань на домашні сторінки становить від $6 на місяць. 

Вартість посилань на домашні сторінки Rank Club

Рис. 7 – Вартість посилань на домашні сторінки Rank Club

Серед переваг Rank Club — глибоке дослідження сфер діяльності замовників, створення безпечної мережі сайтів з посиланнями, використання перевірених доменів.


5. Крауд-маркетинг

1. Crowdo.net

Сервис по заказу ссылок Crowdo.net

Рис. 8 – Сервіс з замовлення посилань Crowdo.net

Сервіс працює з 2017 року й спеціалізується на побудові посилань. Послуги агентства включають гостьовий постинг, SEО-аудит, link insertions та просування. 92% клієнтів компанії піднімається в ТОП-10 Google, що є найкращим підтвердженням ефективності та високої якості роботи.

Розрахувати приблизну вартість послуг в залежності від кількості охоплених майданчиків пропонується за допомогою спеціального калькулятора на сайті. 

Crowdo.net розрахунок вартості послуг

Рис. 9 – Crowdo.net: розрахунок вартості послуг

Переваги роботи з сервісом — унікальний якісний рукописний контент, надійні домени з історією, підвищення впізнаваності продукції бренду в мережі, повна відсутність ризиків з огляду на бездоганну репутацію.

2. CrorkService

CrorkService — сервіс з замовлення посилань

Рис. 10 – CrorkService — сервіс з замовлення посилань

Сервіс існує понад 10 років та є SEO-агентством з командою розробників, дизайнерів, маркетологів й SEO-фахівців, що створюють власні продукти та виконують завдання замовників. Серед послуг компанії — різні види крауд-маркетингу та сабміти. Вартість стартує від $2 за публікацію.

Услуги CrorkService крауд-маркетинг, сабміти

Рис. 11 – Послуги CrorkService: крауд-маркетинг, сабміти

Сервіс відрізняється комплексним підходом, регулярним оновленням баз сайтів, вивченням індивідуальних потреб та запитів цільової аудиторії кожного клієнта, наявністю вигідних пропозицій для оптових покупців.


Поширені запитання

Чи можна купувати посилання на західних біржах?

З метою просування в буржнеті можна здійснювати покупку посилань на авторитетних біржах з сайтами різного рівня трасту.

Які є способи отримання посилань на Заході?

Ефективними є білі способи отримання посилань — аутріч, крауд-маркетинг, PBN, сабміти.

Какие есть сервисы по заказу ссылок под бурж?

Просування сайтів статтями краще довірити PRPosting. При виборі PBN зверніть увагу на Lion Zeal, Sirlinksalot та Rank Club. Надійними крауд-маркетинговими сервісами є Crowdo.net та CrorkService.


Висновок

Лінкбілдінг під бурж — як це? Це питання часто виникає у підприємців, які прагнуть просувати товари й послуги в англомовній частині інтернет-простору.
Головною особливістю процесу є використання білих методів нарощування посилальної маси. В іншому випадку зростає ризик санкцій з боку пошукових систем.


Як стати сеошником?

Дайджест оновлень алгоритмів Google (літо 2021)

Як оформити футер сайту?

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.