замовити дзвінок
+38 057 782-28-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
28
2

Одна з наших цілей під час розміщення реклами – створити пул кастомерів, який використовуватиметься для ретаргетингу.

Він допоможе тримати зацікавленими існуючих клієнтів, поки ми шукатимемо нових. Тому в цьому пості я поділюся порадами з ретаргетингу.

Якщо ви запускали ремаркетинг на інших платформах, тоді знаєте, як все відбувається. Якщо ні, зберіть аудиторію > налаштуйте таргетинг в TikTok на основі їх активності > отримайте більше конверсій > знизьте витрати на результат.

Під час підготовки статті ми використовували відео з YouTube-каналу Paid Media Pros:

Основна ідея ретаргетингу реклами на будь-якій платформі скрізь одна й та сама, але TikTok має свої особливості. Нижче про них і розповім.


1. Чому саме ремаркетинг?

Такі оголошення – найкращі для показу, тому що вашу рекламу бачать ті, хто вже виявив інтерес до:

  • вашого бізнесу;
  • продукту або послуги в тій чи іншій мірі.

TikTok цикл ретаргетингу

Рис. 1 – Цикл ретаргетингу

Такі користувачі з більшою ймовірністю куплять у вас, підпишуться або виконають потрібну дію.
Вони вже знають ваш бізнес (хоча б трохи), тому це вже не холодна аудиторія.

Але перед запуском ретаргетингу потрібно налаштувати аудиторії користувачів. Як це зробити, дізнаєтеся нижче.


2. Для ремаркетингу в Тікток потрібні кастомні аудиторії

Ці аудиторії можна створити кількома способами з використанням різних джерел даних. У них має бути не менше 1000 користувачів, тому для формування деяких доведеться зачекати.

Створити користувальницьку аудиторію можна, використовуючи:

  • Трафік сайту;
  • З файлу;
  • Залучення (маються на увазі взаємодії з контентом);
  • Дії у додатку;
  • Лідогенерацію.

Ретаргетинг TikTok джерела аудиторій

Рис. 2 – Джерела аудиторій для ретаргетингу Тікток

В Хелп-центрі ТікТока можна дізнатися про ці джерела докладніше.

Ретаргетинг TikTok довідка

Рис. 3 – Стартова сторінка довідкового центру

Я покажу, як створити кожну з цих аудиторій, що налаштовуються, й ходом справи поділюся порадами, попередженнями, ідеями.

Почнемо з трафіку на сайті.


2.1 Створення аудиторії на основі трафіку на сайті

  1. Переходимо до розділу Аудиторія у розділі Активи.
  2. Клікаємо Створити аудиторію, вибираємо Користувальницьку аудиторію, як джерело вибираємо Трафік сайту.
  3. У розділі Увімкнути виберіть тип події та період часу (я беру різні періоди) та назву/ідентифікатор пікселя.
  4. Натисніть Додати правила й виберіть Розширити аудиторію або Вузька аудиторія.

Ретаргетинг TikTok вікно налаштування аудиторії

Рис. 4 – Вікно налаштування аудиторії

Широка аудиторія дозволяє створити аудиторію для таргету в Тіктоці з одним або іншим типом подій.
У той час як Вузька аудиторія дозволяє створити аудиторію з одним та іншим типом подій.

Наприклад, ця опція підійде, якщо рекламодавець хоче створити аудиторію з тих, хто переглядає сторінки та додає товари до кошика.

  1. Натисніть Виключити людей, потім введіть тип події та період часу, якщо ви хочете виключити певних користувачів зі списку.

Пропустіть цей крок, якщо плануєте увімкнути всі.
Наприклад, я виберу користувачів, які переглядали контент за останні 30 днів, та виключу тих, хто робив покупки за останні 30 днів.

  1. Увімкніть автоматичне оновлення. Статус перемикача автоматичного оновлення за замовчуванням увімкнено для користувачів аудиторій за допомогою цього параметра.
  2. Назвіть свою аудиторію.
  3. Натисніть Підтвердити, щоб створити аудиторію.

Цей тип аудиторії є ідеальним, якщо ви продаєте товари й хочете перенацілити користувачів на те, що вони дивилися на вашому сайті.
А ще це знадобиться, якщо хочете опрацювати кинуті кошики та продати інші продукти.

Як побудувати аудиторію на основі відвідувачів сайту?

Щоб створити таку аудиторію для Tiktok таргета, потрібно насамперед привести трафік на свій ресурс.
Тому краще починати з налаштування кампанії на залучення відвідувань сайту чи кліків, а вже з її даних потім формувати потрібну аудиторію.

Перевірте, чи налаштовані всі важливі для бізнесу події. Для цього використовується піксель Тіктока. Його потрібно встановити та налаштувати відстеження на всіх або деяких сторінках сайту.

Ретаргетинг TikTok установка Пікселя

Рис. 5 – Пояснення для ручної установки пікселя Тікток

Ось список подій, на які можна налаштувати відстеження.

Ретаргетинг TikTok Подія – Опис

Рис. 6 – Подія – Опис

Перейдемо до створення аудиторії для націлення в ТікТок з файлу.


2.2 Створення аудиторії з файлу користувача

  1. Натисніть Створити аудиторію > Користувацька аудиторія > завантажити з файлу.

Ретаргетинг TikTok Вікно налаштування аудиторії

Рис. 7 – Вікно налаштування аудиторії

  1. Виберіть тип файлу.
  2. Завантажте файл. У режимі перегляду ви можете побачити, які дані були завантажені.

Цей варіант підходить, якщо у вас є список клієнтів, створений або з CRM, або з сервісу для розсилки листів (eSputnik, Mailchimp).


2.3 Створення аудиторії залучення

Робимо все те саме що і в п. 1.1, але як джерело вибираємо Взаємодії, вказуємо часові рамки і самі дії.

Ретаргетинг TikTok Вікно створення аудиторії

Рис. 8 – Вікно створення аудиторії

Аудиторія на основі взаємодій будується на базі взаємодії користувачів TikTok із попередньою рекламою, яку ви запускали, та ваших звичайних публікацій.

Взаємодія може бути будь-якою з таких подій:

Ретаргетинг TikTok Событие – Опис

Рис. 9 – Подія – Опис

Що писати в оголошеннях:

  • ділитеся дод. інформацією з користувачами, які дивляться відеорекламу про ваш продукт або послугу;
  • запросіть користувачів підписатися на вашу електронну пошту (переходячи на ваш сайт);
  • показуйте рекламу користувачам, які дивляться ваше відео певної тривалості (25%, 50%, 75% або 100%).

Як створити аудиторію на основі взаємодій із рекламою?

Гарна ідея – запустити рекламу в TikTok для широкої холодної аудиторії.
Це має продемонструвати ваш бізнес в цілому, або один з ваших продуктів, що найбільше продаються/новий реліз.

Запустіть свою таргетовану рекламу Тікток й на основі дій користувачів створіть оголошення, які дадуть користувачеві докладнішу інформацію про продукт.

Тепер подивимося, як використовувати дії у додатку для створення кастомної аудиторії.


2.4 Створення аудиторії для таргета Тікток на основі дій у додатку

Перед показом реклами потрібно встановити піксель для налаштування реклами та подій. Ось доступні події, які ви можете налаштувати для своєї програми:

Ретаргетинг TikTok події

Рис. 10 – Події

Вікно налаштування аудиторії виглядає так:

Ретаргетинг TikTok створення аудиторії

Рис. 11 – Створення аудиторії

Така реклама підходить для випадків:

  • скачали, але не відкрили;
  • користувач не входив до системи якийсь час;
  • користувачі, які здійснили покупку;
  • особливі випадки, свята.

2.5 Створення аудиторії на основі аудиторії для лідогенерації

Генерація лідів – це варіант аудиторії, що налаштовується, який дозволяє створювати аудиторію з користувачів, які взаємодіяли з вашими лідогенеруючими оголошеннями.

Ретаргетинг TikTok Вікно створення аудиторії

Рис. 12 – Вікно створення аудиторії

Наприклад, ви можете перенаправити користувачів, які переглядали форму у ваших оголошеннях для потенційних клієнтів, не надсилаючи її, з метою підвищення ефективності кампанії.

Креативи можуть бути у вигляді:

  • перегляду форми;
  • відправлення форми.

Тепер ви знаєте як створити аудиторію для ретаргетингу, а значить, можна починати створювати оголошення. Про те, як рекламуватися в Тікток, докладніше ми писали раніше в цій статті.


Висновок

Ретаргетинг TikTok нічим не відрізняється від ретаргетингу на інших платформах, таких як Facebook, Instagram або Google.
Ви просто показуєте рекламу людям, які вже якимось чином знають вас.

Коли ви запускаєте TikTok таргет, ваша мета – знайти широку холодну аудиторію та відфільтрувати її.
А вже потім за допомогою ретаргетингу знайти ідеальних клієнтів.
Найважливіше, що ви можете зробити – розуміти потреби клієнтів на кожному етапі їхнього шляху.

Ось і все, що вам потрібно для створення крутої реклами. І, звичайно ж, застосовуйте поради вище для успішного ретаргетингу.


Топ 9 метрик Инстаграм баннер внутренний

Топ-9 метрик Інстаграм для відстеження

Оновлення статистики аудиторії Facebook

Хештеги для просування в Інстаграм: скільки використовувати

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.