замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
PPC - контекстна реклама
43
1

Ділюся другим конвертером оголошень. Перший був присвячений швидкому переходу зі стандартних оголошень на розгорнуті, з ним ви можете ознайомитися - тут.

Цей конвертер зроблений з метою допомогти протестувати рекламні кампанії "Тільки номер телефону" з мінімальними зусиллями.

Суть в тому, що ми беремо з розгорнутих оголошень Заголовки 1, 2 і використовуємо їх як Рядки опису 1, 2 для call only, тому що max довжина заголовків - 30 символів, а рядків опису - 35 символів. В ідеалі, після тесту, якщо РК покаже задовільні результати, їх краще переписати спеціально під мобайл.

Конвертер доступний за посиланням - тут. Щоб ним скористатися, тисніть в документі "Файл -> Створити копію". Інструкція зі скринами трохи нижче.

Чим відрізняються оголошення з типом "Тільки номер телефону" від звичайних оголошень?

При кліці на оголошення з типом "ТНТ" користувач не потрапляє на наш сайт, а одразу набирає наш номер телефону. Сплата йде за клік по оголошенню, і немає значення, додзвонився клієнт чи ні.

Для кого буде актуально?

Для "гарячих" тематик, наприклад, виклик евакуатора, ремонт побутової техніки, доставка їжі та ін..

Як виглядають ці оголошення?

Приклад оголошення:

Крок 1.

Заповнюємо зліва в таблиці дані (стовпець B), що будуть використовуватися для імпорту – Назва компанії, номер телефону, Країна, Домен сайту (використовується для підтвердження номера та для URL, що відображатиметься).

Блог_конвертер


Крок 2.

Завантажуємо свій акаунт через Ads Editor та виділяємо Кампанії, в котрих ми бажаємо переробити “Розгорнуті оголошення” на “Тільки з номером телефону”.


Крок 3.

3.1. Відкриваємо вкладку Оголошення -> Розгорнуті оголошення і все копіюємо.

Блог_конвертер

3.2. Вставляємо це все до листу «Похідник – Оголошення» прямо до клітинки А1.

Блог_конвертер


Крок 4.

4.1 Повертаємося до Editor. Відкриваємо вкладку Ключові слова та таргетинг -> Ключові слова та все копіюємо.

Блог_конвертер

4.2 Вставляємо все це до листа “Похідник – Ключові слова” прямо до клітинки А1.

Блог_конвертер


Крок 5.

Переходимо до лист «Фінал – Оголошення». Все копіюємо.

Блог_конвертер


Крок 6.

Повертаємося в Ads Editor, відкриваємо Акаунт -> Імпорт -> Вставити текст і вставляємо сюди нашу таблицю.

Блог_конвертер


Крок 7.

Тиснемо «Обробити» -> Прибираємо галочку з «Автоматично прийняти всі імпортовані зміни» -> тиснемо кнопку «Завершити та переглянути зміни».

(Якщо в нас після генерації оголошень з’являються дублі – однакові оголошення з різними ярликами, тоді ви отримаєте попередження «Один й той же об’єкт вказано кілька разів з конфліктуючими налаштуваннями. Використано лише варіант, зазначений першим.» – ігноруємо його і йдемо далі).

Блог_конвертер


Крок 8.

Перевіряємо додані оголошення, і якщо все ок, тиснемо кнопку вгорі «Зберегти».

Блог_конвертер


Крок 9.

Переходимо на лист «Фінал – Ключові слова». Все копіюємо. Робимо аналогічно кроки 6-8 та тиснемо в Ads Editor на кнопку «Опублікувати».


Крок 10.

Т. я. через Editor немає можливості відразу вказати підтип кампанії «Тільки номер телефону», то відкриваємо налаштування нашої РК через інтерфейс та вручну міняємо тип «Всі функції» -> «Тільки номер телефону».

Блог_конвертер


Крок 11.

Не забуваємо додавати в нову РК списки мінус-слів та розширення.

Сподіваюся, цей конвертер оголошень буде вам корисний.

Якщо з’являються якісь помилки або пропозиції щодо поліпшення – пишіть до ПП 🙂


Перевірка коректності роботи Google Analytics 4 за допомогою звіту DebugView

Export GTM

Як експортувати частину контейнеру Google Tag Manager

Google Display Network

КММ-кампанії: види, налаштування, статистика

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.