замовити дзвінок
+38 057 782-28-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
223
2

Сьогодні, коли вся інформація є в інтернеті у вільному доступі, так складно зацікавити відвідувачів своєю продукцією.

Для того, щоб максимально спонукати користувача зайти та придбати продукт саме у вас, необхідно налаштовувати різноманітні види рекламних кампаній. Якраз для того, щоб користувач вас помітив не тільки на сторінці видачі Гугл, а й на інших сайтах, і потрібна медійна реклама.


1. Контекстно-медійна мережа

КММ або Контекстно-медійна мережа – величезна мережа партнерських майданчиків, а саме, більше 2-х мільйонів різних сайтів, що охоплюють практично 90% користувачів в інтернеті.

Створюючи медійну рекламу, ваші оголошення будуть показуватися на безлічі ресурсів:

  • у мобільних додатках;
  • відео;
  • на різноманітних сайтах.

Приклад оголошень в КММ:

Google Display Network ads

Рис. 1 – Як виглядають оголошення КММ на сайтах

Кому потрібна реклама в контекстно-медійній мережі?

КММ підходить всім, хто бажає:

  • підвищити впізнаваність свого бренду;
  • привернути увагу додаткової аудиторії до товару (вибравши при цьому кластер користувачів, максимально схожий з вашою ЦА); 
  • повернути на свій сайт користувачів або зробити дод. продажі людям, які вже були на сайті (ремаркетинг);
  • показати великій кількості користувачів якусь акцію, новий товар, розпродаж і т. і..

2. Налаштування КММ-кампанії

Давайте докладніше розглянемо настройку КММ кампанії.

Насамперед обираємо мету (або створюємо кампанію без мети):

Google Display Network goal

Рис. 2 – Вибір мети кампанії в КММ

Далі вказуємо тип – КММ, та підтип – стандартна медійна кампанія:

Google Display Network type

Рис. 3 – Тип КММ кампанії

Google Display Network subtype

Рис. 4 – Підтип кампанії

Існує ще 2 підтипи:

  1. розумна кампанія в Медійній мережі (про її особливості та налаштування ми вже розповідали раніше, ознайомитися зі статтею можна за посиланням https://itforce.ua/blog/sozdanie-umnoj-kampanii-v-kontekstno-medijnoj-seti/);
  2. кампанія в Gmail (до неї перейдемо трохи пізніше).

UPD. 15.09.2021 Спрощена процедура створення кампанії в КММ

Google об’єднав стандартні та розумні кампанії в КММ в один тип. Тепер при створенні кампанії не потрібно вручну вибирати її тип. Функції розширення орієнтування для стандартних кампаній в КММ та можливості автоматичного таргетингу в розумних кампаніях в КММ увійшли в оптимізований таргетинг.

БлогДовідка Google

КМС новая

Повернемося до створення звичайної КММ.
Прописуємо URL сайту, на який буде вести реклама (це необов’язковий пункт, URL можна буде прописати на етапі створення оголошення):

Google Display Network URL

Рис. 5 – URL сайту, на який вестиме реклама

Тиснемо продовжити й прописуємо параметри кампанії (назва, розташування, мови, ставки та бюджет):

Google Display Network Campaign parameters

Рис. 6 – Параметри кампанії

Розглянемо докладніше стратегії призначення ставок.


2.1 Стратегії призначення ставок

Як і в пошукових кампаніях, для КММ є такі стратегії:

1. ручна – призначення ціни за клік (з оптимізацією ціни за конверсію або без);
2. автоматичні стратегії:

  • “Максимальна кількість кліків” (з обмеженням ціни за клік або без);
  • “Максимум конверсій”.
  • “Цільова ціна за конверсію”;
  • “Цільова рентабельність інвестицій у рекламу “(при виборі основної мети: цінність конверсії).

Google Display Network Automatic bidding strategies

Рис. 7 – Автоматичні стратегії призначення ставок

Відмінність від пошуку – це наявність стратегій:

  • “Ціна за тисячу показів у видимій області екрану “(при виборі основної мети: покази у видимій області екрана):

Google Display Network price 1000

Рис. 8 – Ціна за тисячу показів у видимій області екрану

Стратегія “Цільова ціна за конверсію” теж відрізняється, так як вона може бути з оплатою:

  • за кліки;
  • за покази у видимій області;
  • за конверсії (ця стратегія доступна, якщо було скоєно щонайменше 100 конверсій за останні 30 днів. Крім того, 90% конверсій повинні відбуватися протягом 7 днів після кліка по оголошенню).

Google Display Network Target CPA

Рис. 9 – Стратегія “Цільова ціна за конверсію”

! Варто пам’ятати, що мінімальну ціну ставити не слід. Орієнтуйтеся на середню ціну за конверсію у вашому акаунті.

Гугл Реклама не зможе приносити конверсії, якщо ви занадто занизите ціну на рекламу. Рекомендуємо спочатку встановити ціну трохи вище середнього і поступово її зменшувати. А далі тестувати й дивитися, скільки конверсій ви отримуєте за тією чи іншою ціною.

Продовжуємо налаштування і тепер створюємо групу оголошень. Прописуємо назву та налаштовуємо таргетинг.

Google Display Network Audience

Рис. 10 – Аудиторії

У КММ можна сегментувати аудиторії за такими параметрами:

  • аудиторія (за інтересами, за намірами, зацікавлені покупці або ваші списки аудиторій ремаркетингу, які були раніше створені в Ads або Аналітиці).

Аудиторію за намірами або інтересами можна створити самостійно, підвантаживши необхідні ключові слова та фрази, або вибрати із запропонованих варіантів.

Google Display Network Audience

Рис. 11 – Аудиторії

  • демографія (стать, вік, діти, прибуток. Прибуток поки недоступний для країн СНД).

Google Display Network Demography

Рис. 12 – Демографія

  • тематичні майданчики (за ключовими словами, за темами, або вибравши безпосередньо майданчики, на яких хочете, щоб була розміщена ваша реклама).

Google Display Network Target keywords

Рис. 13 – Цільові ключові слова

Google Display Network Target topics

Рис. 14 – Цільові теми

Google Display Network Placement

Рис. 15 – Місця розміщення

Місця розміщення можна вибрати із запропонованих системою варіантів, або підібрати самостійно.


3. Створюємо адаптивне оголошення або довантажуємо потрібний банер

При створенні адаптивного оголошення обираємо або завантажуємо потрібні картинки й лого сайту. Прописуємо до 5 заголовків й описів по 30 та 90 символів відповідно. Пишемо назву кампанії.

Google Display Network Create display ad

Рис. 16 – Створення адаптивного медійного оголошення

Додатково обираємо всі формати, які представлені. Система автоматично створить вам варіанти для підвищення ефективності реклами.

Google Display Network Additional formats

Рис. 17 – Додаткові формати

А ось приклад, як виглядають ті чи інші формати оголошень:

  • графічні.

Google Display Network Image ad

Рис. 18 – Графічне оголошення

Google Display Network Image ad options

Рис. 19 – Варіанти графічних оголошень

  • текстові.

Google Display Network text ad

Рис. 20 – Приклад текстового оголошення

  • нативні.

Google Display Network Native ads

Рис. 21 – Нативні оголошення

  • відео.

Google Display Network Video ads

Рис. 22 – Відеооголошення

Усе, ваша КММ кампанія налаштована.


4. Ремаркетинг

Дуже хорошим інструментом в медійних кампаніях вважається ремаркетинг – він показує оголошення користувачем, які вже були на вашому сайті.

Функції ремаркетингу:

  • дозволяє пропонувати користувачам нові товари та пропозиції;
  • товари, які вони не купили;
  • допомагає робити дод. продажі.

4.1 Налаштування кампанії Ремаркетинг

Для початку обираємо медійну кампанію. Налаштування виконуємо як і для стандартної КММ. Далі створюємо групу, і в таргетингу обираємо спеціальну аудиторію, яку ми заздалегідь налаштували (всі відвідувачі сайту; додали в кошик, але не купили, не купили за період 7 днів і т. і.) і пишемо оголошення.

Важливо! Під різні аудиторії потрібно писати свої оголошення.

Google Display Network Audience selection

Рис. 23 – Вибір аудиторії

Приклад оголошення для кинутого кошика:

Google Display Network Abandoned cart ad

Рис. 24 – Оголошення для кинутого кошика


4.2 Кампания в Gmail

Зараз розберемо налаштування останнього виду КМС кампаній – в Gmail.
Головна відмінність її від інших медійних – те, що ця кампанія буде показуватися тільки в повідомленнях на пошті Gmail (у відкритому і закритому вигляді).

Налаштування дуже просте: створюємо кампанію, обираємо мету, тип – КММ, підтип – кампанія в Gmail. Вводимо домен сайту.

Прописуємо стандартні параметри кампанії (назва, місце розташування, мови, ставки, бюджет):

Google Display Network Setting up a Gmail campaign

Рис. 25 – Налаштування кампанії Gmail

Створюємо групу оголошень – знову ж таки, все стандартно (назва й таргетинг):

Google Display Network Create an ad group

Рис. 26 – Створення групи оголошень

Пишемо оголошення. Адаптивне оголошення для Gmail трохи відрізняється від звичайного.

Отут ми прописуємо:

  • Назву кампанії (20 символів);
  • 1 заголовок на 25 символів;
  • 1 опис – 90 символів;
  • кінцевий URL сайту.

Довантажуємо 1 зображення (відео) і 1 лого компанії. Так само можна довантажити кілька зображень у вигляді каталогу.

Google Display Network Create an ad

Рис.27 – Створення оголошення

А ось приклад Gmail оголошення у відкритому та закритому вигляді:

Google Display Network Gmail ads

Рис. 28 – Gmail оголошення у відкритому та закритому вигляді

І ось так виглядає каталог в Gmail:

Google Display Network Directory in Gmail

Рис. 29 – Каталог в Gmail

А тепер трохи статистики та результатів.

Тестуючи різні КМС кампанії з різною аудиторією, місцями розміщення і стратегіями для одного з наших клієнтів, ми змогли збільшити кількість переходів і знизити ціну за конверсію.

Як ми домоглися такого результату – створили Розумну кампанію в КМС з автоматичною стратегією “Цільова ціна з платою за конверсію” й отримали такі результати всього за пару місяців:

Google Display Network result of the work of the Smart campaign

Рис. 30 – Результат роботи Розумній кампані в КММ

Не бійтеся експериментувати з медійними кампаніями. Тестуйте аудиторії, майданчики. Підключайте автоматичні стратегії призначення ставок.
Отримуйте нових зацікавлених відвідувачів, пропонуйте їм свої послуги й товари.

А якщо немає часу на всі ці експерименти, ми з радістю вам допоможемо!


Види конверсій та способи їх відстеження

Регулярні вирази: що це та де використовувати

Підміна геолокації: аналоги GeoClever

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.