замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
8
1

Сьогодні, коли вся інформація є в інтернеті у вільному доступі, так складно зацікавити відвідувачів своєю продукцією.

Для того, щоб максимально спонукати користувача зайти та придбати продукт саме у вас, необхідно налаштовувати різноманітні види рекламних кампаній. Якраз для того, щоб користувач вас помітив не тільки на сторінці видачі Гугл, а й на інших сайтах, і потрібна медійна реклама.


1. Контекстно-медійна мережа

КММ або Контекстно-медійна мережа – величезна мережа партнерських майданчиків, а саме, більше 2-х мільйонів різних сайтів, що охоплюють практично 90% користувачів в інтернеті.

Створюючи медійну рекламу, ваші оголошення будуть показуватися на безлічі ресурсів:

  • у мобільних додатках;
  • відео;
  • на різноманітних сайтах.

Приклад оголошень в КММ:

Google Display Network ads

Рис. 1 – Як виглядають оголошення КММ на сайтах

Кому потрібна реклама в контекстно-медійній мережі?

КММ підходить всім, хто бажає:

  • підвищити впізнаваність свого бренду;
  • привернути увагу додаткової аудиторії до товару (вибравши при цьому кластер користувачів, максимально схожий з вашою ЦА); 
  • повернути на свій сайт користувачів або зробити дод. продажі людям, які вже були на сайті (ремаркетинг);
  • показати великій кількості користувачів якусь акцію, новий товар, розпродаж і т. і..

2. Налаштування КММ-кампанії

Давайте докладніше розглянемо настройку КММ кампанії.

Насамперед обираємо мету (або створюємо кампанію без мети):

Google Display Network goal

Рис. 2 – Вибір мети кампанії в КММ

Далі вказуємо тип – КММ, та підтип – стандартна медійна кампанія:

Google Display Network type

Рис. 3 – Тип КММ кампанії

Google Display Network subtype

Рис. 4 – Підтип кампанії

Існує ще 2 підтипи:

  1. розумна кампанія в Медійній мережі (про її особливості та налаштування ми вже розповідали раніше, ознайомитися зі статтею можна за посиланням https://itforce.ua/blog/sozdanie-umnoj-kampanii-v-kontekstno-medijnoj-seti/);
  2. кампанія в Gmail (до неї перейдемо трохи пізніше).

Повернемося до створення звичайної КММ.
Прописуємо URL сайту, на який буде вести реклама (це необов’язковий пункт, URL можна буде прописати на етапі створення оголошення):

Google Display Network URL

Рис. 5 – URL сайту, на який вестиме реклама

Тиснемо продовжити й прописуємо параметри кампанії (назва, розташування, мови, ставки та бюджет):

Google Display Network Campaign parameters

Рис. 6 – Параметри кампанії

Розглянемо докладніше стратегії призначення ставок.


2.1 Стратегії призначення ставок

Як і в пошукових кампаніях, для КММ є такі стратегії:

1. ручна – призначення ціни за клік (з оптимізацією ціни за конверсію або без);
2. автоматичні стратегії:

  • “Максимальна кількість кліків” (з обмеженням ціни за клік або без);
  • “Максимум конверсій”.
  • “Цільова ціна за конверсію”;
  • “Цільова рентабельність інвестицій у рекламу “(при виборі основної мети: цінність конверсії).

Google Display Network Automatic bidding strategies

Рис. 7 – Автоматичні стратегії призначення ставок

Відмінність від пошуку – це наявність стратегій:

  • “Ціна за тисячу показів у видимій області екрану “(при виборі основної мети: покази у видимій області екрана):

Google Display Network price 1000

Рис. 8 – Ціна за тисячу показів у видимій області екрану

Стратегія “Цільова ціна за конверсію” теж відрізняється, так як вона може бути з оплатою:

  • за кліки;
  • за покази у видимій області;
  • за конверсії (ця стратегія доступна, якщо було скоєно щонайменше 100 конверсій за останні 30 днів. Крім того, 90% конверсій повинні відбуватися протягом 7 днів після кліка по оголошенню).

Google Display Network Target CPA

Рис. 9 – Стратегія “Цільова ціна за конверсію”

! Варто пам’ятати, що мінімальну ціну ставити не слід. Орієнтуйтеся на середню ціну за конверсію у вашому акаунті.

Гугл Реклама не зможе приносити конверсії, якщо ви занадто занизите ціну на рекламу. Рекомендуємо спочатку встановити ціну трохи вище середнього і поступово її зменшувати. А далі тестувати й дивитися, скільки конверсій ви отримуєте за тією чи іншою ціною.

Продовжуємо налаштування і тепер створюємо групу оголошень. Прописуємо назву та налаштовуємо таргетинг.

Google Display Network Audience

Рис. 10 – Аудиторії

У КММ можна сегментувати аудиторії за такими параметрами:

  • аудиторія (за інтересами, за намірами, зацікавлені покупці або ваші списки аудиторій ремаркетингу, які були раніше створені в Ads або Аналітиці).

Аудиторію за намірами або інтересами можна створити самостійно, підвантаживши необхідні ключові слова та фрази, або вибрати із запропонованих варіантів.

Google Display Network Audience

Рис. 11 – Аудиторії

  • демографія (стать, вік, діти, прибуток. Прибуток поки недоступний для країн СНД).

Google Display Network Demography

Рис. 12 – Демографія

  • тематичні майданчики (за ключовими словами, за темами, або вибравши безпосередньо майданчики, на яких хочете, щоб була розміщена ваша реклама).

Google Display Network Target keywords

Рис. 13 – Цільові ключові слова

Google Display Network Target topics

Рис. 14 – Цільові теми

Google Display Network Placement

Рис. 15 – Місця розміщення

Місця розміщення можна вибрати із запропонованих системою варіантів, або підібрати самостійно.


3. Створюємо адаптивне оголошення або довантажуємо потрібний банер

При створенні адаптивного оголошення обираємо або завантажуємо потрібні картинки й лого сайту. Прописуємо до 5 заголовків й описів по 30 та 90 символів відповідно. Пишемо назву кампанії.

Google Display Network Create display ad

Рис. 16 – Створення адаптивного медійного оголошення

Додатково обираємо всі формати, які представлені. Система автоматично створить вам варіанти для підвищення ефективності реклами.

Google Display Network Additional formats

Рис. 17 – Додаткові формати

А ось приклад, як виглядають ті чи інші формати оголошень:

  • графічні.

Google Display Network Image ad

Рис. 18 – Графічне оголошення

Google Display Network Image ad options

Рис. 19 – Варіанти графічних оголошень

  • текстові.

Google Display Network text ad

Рис. 20 – Приклад текстового оголошення

  • нативні.

Google Display Network Native ads

Рис. 21 – Нативні оголошення

  • відео.

Google Display Network Video ads

Рис. 22 – Відеооголошення

Усе, ваша КММ кампанія налаштована.


4. Ремаркетинг

Дуже хорошим інструментом в медійних кампаніях вважається ремаркетинг – він показує оголошення користувачем, які вже були на вашому сайті.

Функції ремаркетингу:

  • дозволяє пропонувати користувачам нові товари та пропозиції;
  • товари, які вони не купили;
  • допомагає робити дод. продажі.

4.1 Налаштування кампанії Ремаркетинг

Для початку обираємо медійну кампанію. Налаштування виконуємо як і для стандартної КММ. Далі створюємо групу, і в таргетингу обираємо спеціальну аудиторію, яку ми заздалегідь налаштували (всі відвідувачі сайту; додали в кошик, але не купили, не купили за період 7 днів і т. і.) і пишемо оголошення.

Важливо! Під різні аудиторії потрібно писати свої оголошення.

Google Display Network Audience selection

Рис. 23 – Вибір аудиторії

Приклад оголошення для кинутого кошика:

Google Display Network Abandoned cart ad

Рис. 24 – Оголошення для кинутого кошика


4.2 Кампания в Gmail

Зараз розберемо налаштування останнього виду КМС кампаній – в Gmail.
Головна відмінність її від інших медійних – те, що ця кампанія буде показуватися тільки в повідомленнях на пошті Gmail (у відкритому і закритому вигляді).

Налаштування дуже просте: створюємо кампанію, обираємо мету, тип – КММ, підтип – кампанія в Gmail. Вводимо домен сайту.

Прописуємо стандартні параметри кампанії (назва, місце розташування, мови, ставки, бюджет):

Google Display Network Setting up a Gmail campaign

Рис. 25 – Налаштування кампанії Gmail

Створюємо групу оголошень – знову ж таки, все стандартно (назва й таргетинг):

Google Display Network Create an ad group

Рис. 26 – Створення групи оголошень

Пишемо оголошення. Адаптивне оголошення для Gmail трохи відрізняється від звичайного.

Отут ми прописуємо:

  • Назву кампанії (20 символів);
  • 1 заголовок на 25 символів;
  • 1 опис – 90 символів;
  • кінцевий URL сайту.

Довантажуємо 1 зображення (відео) і 1 лого компанії. Так само можна довантажити кілька зображень у вигляді каталогу.

Google Display Network Create an ad

Рис.27 – Створення оголошення

А ось приклад Gmail оголошення у відкритому та закритому вигляді:

Google Display Network Gmail ads

Рис. 28 – Gmail оголошення у відкритому та закритому вигляді

І ось так виглядає каталог в Gmail:

Google Display Network Directory in Gmail

Рис. 29 – Каталог в Gmail

А тепер трохи статистики та результатів.

Тестуючи різні КМС кампанії з різною аудиторією, місцями розміщення і стратегіями для одного з наших клієнтів, ми змогли збільшити кількість переходів і знизити ціну за конверсію.

Як ми домоглися такого результату – створили Розумну кампанію в КМС з автоматичною стратегією “Цільова ціна з платою за конверсію” й отримали такі результати всього за пару місяців:

Google Display Network result of the work of the Smart campaign

Рис. 30 – Результат роботи Розумній кампані в КММ

Не бійтеся експериментувати з медійними кампаніями. Тестуйте аудиторії, майданчики. Підключайте автоматичні стратегії призначення ставок.
Отримуйте нових зацікавлених відвідувачів, пропонуйте їм свої послуги й товари.

А якщо немає часу на всі ці експерименти, ми з радістю вам допоможемо!


Export GTM

Як експортувати частину контейнеру Google Tag Manager

Amazon Ads

Як працює реклама Amazon Ads для новачків

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.