замовити дзвінок
+38 044 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
48
2

Формат з'явився у соцмережі ще у 2017 році.

Він дуже полегшив життя блогерам та всім тим, хто в рекламі показує товар із кількох сторін. Щоб не викладати 100500 фотографій поспіль і дратувати всіх підвищеною активністю постінгу, стало можливим закинути всі 10 оглядів товарів у єдиний пост.

Розглянемо вимоги до формату та подивимося, які ідеї присутні у мережі. Поговоримо і про безшовні каруселі, і навіть спробуємо зробити їх самостійно.


1. Карусель. Особливості формату

Від звичайного поста з 1 фото карусель відрізняється тим, що під слайдерами фотографій знаходяться 3 точки. А у правому верхньому кутку ми бачимо нумерацію фото: 1/6, 2/6, тощо.

Навигация по карусели

Рис. 1 – Навігація по каруселі під постом

Вимоги до формату:

  • фото чи відео;
  • формат фото JPG або PNG;
  • max тривалість відео – 1 хвилина;
  • max розмір відео – 4Гб;
  • кількість карток – до 10.

Також пам’ятайте, що максимальна довжина тексту під постом – 2200 символів, а кількість хештегів – 30 (хештеги теж входять до 2200 символів).

Навіщо використати формат каруселі? Подивимося на статистичні дослідження.


2. Залученість каруселей та статистика

Познайомимося зі статистикою формату посту. Socialinsider ділиться своїми даними:

Типы постов Инстаграм Статистика Socialinsider

Рис. 2 – Статистика Socialinsider про типи постів в Інстаграм

Висновки дослідження:

  • загальна чисельність каруселей з фото Інстаграм – 88,8%;
  • відео – 4%;
  • змішаних – 7,3.

Головна перевага цього типу посту – висока залученість користувачів.

У січні компанія Hootsuite спільно з We Are Social випустила глобальний звіт про стан Digital у світі. У звіті наводяться орієнтири по залученості (показник ER) в контент Інстаграм для бізнес-акаунтів:

  • Статистика постов-каруселей by Hootsuite & We Are Social
  • Статистика постов-каруселей by Hootsuite & We Are Social
  • Статистика постов-каруселей by Hootsuite & We Are Social

Рис. 3 – Статистика постів-каруселей в Інстаграм від Hootsuite та We Are Social

  • для всіх типів постів норма ER – 1,94%;
  • фотопост – 1,18%;
  • відеопост – 1,5%;
  • карусель – 3,15%.
  • залученість каруселей тільки з фотоконтентом – 1,8%;
  • ER з відео – 1,86%;
  • змішаний тип слайдів – 2,33%;
  • кількість коментарів у відеокаруселі – 26,07.

Карусель за показником залучення перевищує інші формати контенту в соцмережі майже у 2,5 рази.

Чому так відбувається?

Соцмережа зчитує будь-які взаємодії з контентом як активність. А т. я. карусель передбачає свайпи вправо/вліво, то кожен свайп зараховується як активна дія. Користувач затримується та гортає фото, отже, контент йому цікавий. А якщо в каруселі є й відео, користувач затримується на слайді довше.

Більше фото у пості -> більше взаємодій -> вище залученість

Користь каруселей в Інстаграм:

  • для бізнеса – найзручніший спосіб представити товар з усіх боків;
  • для блогера – розповісти історію зручно та читабельно.

Рекомендації щодо створення каруселей:

  • продумайте ідею та кількість карток;
  • використовуйте якнайбільше слайдів для більшого залучення користувачів;
  • додайте динаміки – змішайте відео та фото в пост;
  • додайте СТА – закликайте користувачів свайпати слайди.

І потім приступайте до створення каруселі. А який контент туди можна додати, розберемо нижче.


3. Ідеї використання каруселей

Формат застосовується у будь-якій сфері та будь-якому блозі в Інстаграм.

  • Показ товару з різних ракурсів.

Показ товара в разных ракурсах

Рис. 4 – Товар у різних ракурсах

Одне з найуспішніших застосувань у постах: загальний вигляд, крупний план, деталі виробу. Також сюди можна додати коротку відеопрезентацію, щоб користувач побачив, як товар виглядає у русі.

Ролик буде актуальним не лише акаунтам, які продають одяг, ювелірні вироби, але й handmade-сфері, й акаунтам з продажу нерухомості тощо. Будь-яким профілям, де товар бажано показати з різних боків. Де користувач бажає розглянути картинку детальніше.

  • Показ різних товарів із різних цільових сторінок.

Підійде профілям, які мають робочий сайт.

Посадочная под товар в Инстаграм

Рис. 5 – Один товар = одна цільова сторінка

Кожна картка товару вестиме на свою посадкову на сайті, де товар можна додати до кошика та оформити замовлення. На фотокартці є кнопка “В магазин”.

Колір кнопки Інстаграм вибирає автоматично.

  • Фото До/Після.

Раніше для рубрики До/Після використовували колаж і такі колажі сильно різали візуал профілю. Ось чому карусель дуже добре спрацює в рубриці До/Після.

До и после в карусели

Рис. 6 – Формат До та після

  • Відгуки.

Один із варіантів використання формату.

Отзывы в карусели

Рис. 7 – Відгуки про курси німецької

Ви можете розмістити відгуки в окремому пості, а можете у закріплених хайлайтс (актуальному). В актуальному буде навіть зручніше – при відвідуванні сторінки профілю хайлайтс будуть відразу на виду, користувачеві не доведеться шукати відгуки серед постів.

Намалюйте для відгуків окрему обкладинку та розмістіть рубрику під шапкою профілю.

  • Чек-лист або гайд.

Або картка знань: 1не нове слово = одна картка та приклад з контекстом.

Фоторецепт в карусели

Рис. 8 – Рецепт із покроковою демонстрацією етапів приготування

У цей тип можна помістити покрокові рецепти страв, чек-листи по готовності до співбесіди, екзамену, список показників здоров’я, які щорічно має перевіряти людина.

  • Фотозвіт.

Фотоотчет в карусели

Рис. 9 – Фотозвіт про відвідування картинної галереї

На кожну картку – своя картина, пісня (якщо це концерт), відгук чи огляд товару, добірка луків.

Каверы песни в карусели

Рис. 10 – На кожному слайді – кавер тривалістю 1 хвилина на нову пісню Бі-2

Або підбірка-огляд асортименту магазину.

Поборки в каруселях

Рис. 11 – Добірка актуальних й застарілих моделей взуття

  • Розкажіть історію.

Сторителлинг в карусели

Рис. 12 – Історія у слайдах

Мабуть, сторітелінг – один із найпопулярніших способів використання каруселі.
Розповісти можна майже все, і якщо раніше весь текст, що не помістився у 2200 знаків, вішали у верхньому коментарі посту, то сьогодні блогери вважають за краще додавати його на картки. Читати пост-історію набагато зручніше, ніж гортати коментарі.


4. Як зробити безшовну карусель самостійно

Сьогодні можна зустріти й формат “безшовна карусель” – коли гортаєте слайди, а вони ніби нескінченні й перетікають один в одний.

Безшовні каруселі:

  • створюють ефект нескінченності фото;
  • залучають підписників гортати слайди до кінця.

Формат модний та трудомісткий. Якщо у штаті є дизайнер, він малює шаблон, а ви самостійно додаєте туди текст.

Спробуємо обійтися самотужки, зробимо фото без дизайнера.


4.1 Безшовна карусель за допомогою сторіс

Перше просте рішення – беремо слайдер базового фону та робимо на ньому замальовки. Легко це робиться у сторіс:

  • відкриваємо Додати історію;
  • вибираємо будь-яке фото;
  • у верхньому ряду трикрапка – Малюнок;
  • у нижньому ряду вибираємо колір заливки;
  • затримуємо палець на фоні (екрані), екран повністю заливається вибраним кольором;
  • додаємо текст та стікери;
  • зберігаємо картинку або робимо скріншот екрану.

Бесшовная карусель в сторис

Рис. 13 – Створення картки для безшовної сторіс

Проходимо всі пункти стільки разів, скільки слайдів потрібно. А після обрізаємо картки під квадрат в редакторі на телефоні або при додаванні до посту-каруселі.


4.2 Безшовна карусель у Фотошоп

Друге просте рішення – знайти підходящу панораму в мережі або створити свою.
Звичайно, краще створити свою, щоб не думати про авторське право.

Беремо фото та йдемо у Фотошоп. Нам потрібна широка картинка чи панорама, яку розбиватимемо на 3 частини.
1 фото – це 1080*1080 пікселів. Тобто для 3х картинок нам потрібне зображення шириною 3240 пікселів.

  • Відкриваємо картинку в Фотошоп і встановлюємо потрібний розмір за висотою.

Регулировка высоты в Фотошоп

Рис. 14 – Регулювання висоти зображення

  • Оскільки наша картинка ширша за 3240 пікселів, обрізаємо її інструментом Рамка під необхідну ширину.

Кадрирование Фотошоп

Рис. 15 – Регулювання ширини зображення

Щоб побачити, як поріжеться наша картинка, у верхньому меню заходимо в Перегляд – Лінійки. Й Перегляд – Новий макет напрямної. Стовпців у нас 3, тому що панораму ріжемо на 3 картинки. Рядок – 1. Зображення розіб’ється по сітці:

Кадрирование числа постов в панораме

Рис. 16 – Відбір числа стовпців та рядків

  • Вибираємо інструмент Розкройка:

Раскройка карусели

Рис. 17 – Розкройка показує межі карток на панорамі

  • Далі – Фрагменти по напрямних:

Фрагменты по направляющим порезка

Рис. 18 – Фрагменти по напрямних ріжуть зображення на кадри

  • Фрагменти по напрямних показують, як поріжеться панорама при збереженні.

Щоб зберегти карусель, заходимо Файл – Експортувати – Зберегти для Web.

Сохранение постов карусели

Рис. 19 – Зберігаємо 3 картинки в папку

У вікні виставляємо формат – JPEG. Вбудований профіль, Якість 100.

Параметры изображений

Рис. 20 – Параметри збережених зображень

Сохраненные картинки

Рис. 21 – Порізані малюнки

Ось так просто за 7 кроків ми нарізали панораму для каруселі в Інстаграм.
Залишилося додати на неї текст, якщо це потрібно.


4.3 Безшовна карусель у застосуванні

Третє рішення складніше – програма, яка має функцію підтримки створення широкої картинки на телефоні чи планшеті.
Наприклад, для iOS це Swipemix.

Завантажуємо та встановлюємо програму. Я працюю на планшеті, там екран більший, ніж в телефоні, і створювати фото зручніше. Серед безкоштовних шаблонів є лише 1н набір макетів для безшовних фото, його й вибираємо.

Swipemix для карусели

Рис. 22 – Вибираємо безкоштовний пакет для створення

Вибираємо підходящий нам шаблон (я взяла 2 слайдери з 4 фото на тлі).

Swipemix добавление фото в шаблон

Рис. 23 – Додавання фото до шаблону

Додаємо картинки, текст, натискаємо Preview та зберігаємо. До речі, зображення можна відразу запостити в Інстаграм, в меню є ця опція.

Бесшовная карусель в Swipemix

Рис. 24 – Підсумкова безшовна картинка

На лівому слайді бачимо водяний знак програми. Якщо вмієте працювати у Фотошоп, то там можна зафарбувати назву сервісу.

Слід врахувати, що середню картинку краще робити без тексту, тому що користувачі не будуть затримуватися на слайді й читати текст, свайпаючи то вліво, то вправо, щоб дочитати.

Як додати своє фото для каруселі:

  • Натискаємо на + на нижній панелі;
  • За замовчуванням у програмі відкриється шаблон з 2х картинок, додаємо стільки, скільки нам потрібно;
  • Вибираємо формат: квадрат, вертикаль чи горизонталь;
  • Вибираємо 4 різних або 1не фото й розтягуємо його по всій ширині шаблону;
  • Додаємо текст за допомогою Т у нижній панелі, вибираємо шрифт (доступно 6 безкоштовних) та зберігаємо.

Swipemix добавление фото и текста

Рис. 25 – Додавання свого фото та тексту

Ось що вийшло:

Swipemix карусель

Рис. 26 – Потрійна карусель

Будь-який з 3 методів може підійти для різних цілей.


5. FAQ про каруселі

Питання, що виникають у користувачів під час роботи з каруселями:

  1. Чи можна додати до каруселі не квадратне фото?

Так. До каруселі можна додати фото різних форматів: й вертикальне, й горизонтальне. Врахуйте, що у профілі на прев’ю фото все одно обріжеться під квадрат.
А розмір каруселі різатиме або додаватиме краї по першому фото. Наприклад, якщо перше фото квадрат, то ваші картинки поріжуться під квадрат.

  1. Як завантажити фото/відео з каруселі?

Кнопки Завантажити у каруселях немає. Але завантажити фото можна 2 способами:

  1. Як видалити фото/відео з каруселі?

17 листопада Інстаграм анонсував можливість видалення будь-якого фото з каруселі:

Опція доступна поки що для користувачів iOS.

Изменение порядка фото в карусели

Для зміни порядку фото потрібно натиснути на трикрапку у верхньому правому куті посту вибрати Редагувати – вибрати ті фото, які потрібно видалити – натиснути на кошик у верхньому правому кутку.

  1. Як зробити репост каруселі?

Репостнути її можна в сторіс. Або в інші месенджери за допомогою опції Поділитися.

Зробити репост безпосередньо у свій профіль через вбудований функціонал Інстаграм не можна. Проте за допомогою сторонніх сервісів це можливе. Наприклад, для користувачів Android це застосування Regrann, а для iOSRepost: For Instagram.


Як просунути інтернет-магазин в Інстаграм

Реклама під час війни. Що робимо зараз та куди хочемо йти завтра?

Як зв’язати акаунти Facebook та Instagram?

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.