замовити дзвінок
+38 057 782-28-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
19
2

Чому реклама в stories ефективніше, ніж в стрічці? Які тренди для неї актуальні? Як правильно налаштувати кампанії? І ще багато цікавих моментів - в цій статті!!


1. Стрічка чи сторіс?

Під час запуску таргетованої реклами в Instagram виникає питання, який плейсмент більш ефективний для просування товарів або послуг.

Думок з цього приводу багато, і вивчивши їх, ми з упевненістю можемо сказати, що stories.

Чому? Ось кілька доказів:

  • У stories охоплення завжди вище внаслідок того, що більшість користувачів програми переглядають їх щодня по кілька разів. Тобто ймовірність того, що ваша цільова аудиторія побачить рекламу в сторіс інстаграм, переглядаючи історії своїх друзів або знайомих, майже 100%.

Зовсім інша ситуація зі стрічкою. Через зміни в алгоритмах Instagram в стрічці користувачам показуються ті пости, які їм, як вважає робот, будуть найбільше цікаві. Тому часто аудиторія просто не бачить вашу рекламу.

  • Stories оновлюються в рази частіше, ніж стрічка. Середньостатистичний користувач Instagram постить як мінімум 1-2 історії в день. У той момент, коли пости навіть у великих блогах оновлюються максим пару раз в тиждень (частіше навіть рідше).

Тому stories люди дивляться постійно. А ось коли людина відкрила стрічку і збагнула, що бачила останній пост, вона навряд чи стане гортати далі. Таким чином ваша реклама в стрічці знову залишається у тіні.

  • У stories реклама Інстаграм впізнається краще, ніж в стрічці. Попри те, що нативний маркетинг набирає все більших обертів, найчастіше прямі продажі більш затребувані рекламодавцем, ніж впізнаваність бренду, компанії або продукту.

У stories людина відразу розуміє, що вона дивиться рекламне оголошення. У стрічці ж не завжди помітно, що пост рекламний. Користувач просто може швидко проскролити та піти далі.

Ну, що, хочете дізнатися, як правильно використовувати рекламні функції stories? Тоді читайте далі!


2. Візуальні тренди реклами в сторіс

Наводжу 7 трендів сторіс в Інстаграм.

  • Моушн-колаж – комбінація реальних знімків з ілюстраціями. Аудиторія ще не звикла до цього формату, тому такий макет буде відразу кидатися в очі, що значно підвищить залученість ваших рекламних оголошень в Інстаграм.

Тренды рекламы сторис

Рис. 1 – Просту анімацію можна створити своїми силами

Сторис реклама

Рис. 2 – Приклад моушн-відео

  • Геометричні фігури та жирні читабельні шрифти. Фігури можна комбінувати з фотографіями, а жирні шрифти залишаються в візуальній пам’яті.

Визуал сторис реклама

Рис. 3 – Креативи від Zeka Design

  • Мінімалізм. Вже не перший рік мінімалістичні зображення, фото та шрифти впевнено залишаються в тренді.

Сторис минимализм реклама

Рис. 4 – Мінімалізм має мільйони шанувальників у світі

  • Неоновий та темний дизайн, абстракція. Ви можете поєднувати їх з іншими трендами або використовувати в якості основного.

Неон сторис реклама

Рис. 5 – Неоновий дизайн

  • 3D графіка та графіка в русі.

Сторис реклама 3D графика

Рис. 6 – Приклади 3D графіки

  • Мультиплікації. Цей тренд тільки набирає обертів. І скоро мультяшні зображення стануть одним з основних інструментів для залучення в сторіс.

Реклама сторис мультипаликация

Рис. 7 – За допомогою мультиплікації можна створювати оригінальні історії

  • Монохром. І тут мова не про чорне та біле, а про оформлення ваших рекламних сторіс в одному кольорі або у відтінках певного кольору.

Реклама сторис единый цвет

Рис. 8 – Єдині кольори створюють асоціацію між кольором та брендом

Ну, що, з трендами візуала в stories розібралися, тепер подивимося, як зробити рекламу в сторіс Інстаграм.


3. Правила створення рекламних банерів для формату сторіс

Нижче наведені рекомендації щодо розміру сторіс для відео та зображень.

Реклама сторис форматы

Рис. 9 – Правила для розміщення реклами

Враховуйте ці параметри, щоб після підготовки не довелося змінювати макет.


4. Налаштування реклами в сторіс

Для початку вам знадобиться створити особистий профіль у Facebook.
А після створити сторінку вашої компанії та зв’язати її з акаунтом Instagram.

Настройка рекламы инстаграм

Рис. 10 – Вкладка Сторінки

Дайте назву вашій сторінці, заповніть опис, контактну інформацію, завантажте фото та обкладинку.
Далі зв’яжемо сторінку Facebook з акаунтом Instagram.
Перейдіть в налаштування, й потім на вкладку Instagram. Там ви зможете зв’язати ваші сторінки.

Настройка реклама фейсбук инстаграм

Рис. 11 – Налаштування

Связь инстаграм фейсбук

Рис. 12 – Зв’язаний акаунт

Тепер можемо приступати до налаштування реклами:

  • У своєму профілі Facebook переходимо до вкладки Ads Manager зліва.

Ads manager реклама сторис

Рис. 13 – Налаштування в профілі ФБ

  • Натискаємо Створити.

Ads manager создать кампанию

Рис. 14 – Створення кампанії

  • На етапі Кампанії ми можемо обрати рекламну ціль.

Ads manager цель кампании

Рис. 15 – Цілі

  • Далі будемо налаштовувати рекламну кампанію на прикладі цілі “Трафік”.
  • Переходимо до налаштування групи оголошень. На рівні групи ми можемо задати параметри цільової аудиторії, бюджет, графік та плейсмент.

Ads manager бюджет

Рис. 16 – Налаштування РК

Ads manager аудитория

Рис. 17 – Створення аудиторії

Ads manager плейсмент

Рис. 18 – Місця розміщення

! У місцях розміщення залишаємо тільки плейсмент Історії (Facebook/Instagram)

Ads manager плейсмент сторис

Рис. 19 – Плейсменти, де будуть показуватися історії

  • Далі переходимо на вкладку редагування рекламного оголошення. Тут ми можемо завантажити картинку, додати текст, заклик до дії й посилання.

Ads manager формат сторис

Рис. 20 – Формати оголошень

Додаємо рекламний банер, пишемо текст та вставляємо посилання, якщо ви хочете вести аудиторію на свій сайт.

Ads manager настройка рекламы

Рис. 21 – Налаштування РК (продовження)

Після того як усі потрібні матеріали завантажені, натискаємо кнопку Опублікувати.

Ads manager запуск рекламы

Рис. 22 – Останній етап запуску РК

І ура! Наша рекламна кампанія для сторіс створена!


Висновки

Тепер ви вмієте налаштовувати рекламні кампанії для stories Instagram. Це актуальний плейсмент, який користується великим охопленням і залученістю, ніж стрічка новин Інстаграм.

Просувати або продавати свої товари та послуги за допомогою srories тепер легко!


Робота алгоритмів Інстаграм

Як визначити свою цільову аудиторію

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.