замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
Starting a new project?
отримати консультацію
Email - маркетинг
8
1

У попередній статті з email-маркетингу я розповіла про те, як розсилки можуть допомогти зберегти ваш бізнес в період карантину. Сьогодні хочу поділитися інструкцією, як запустити розсилку за вашою базою контактів з нуля.


1. Обираємо сервіс для розсилки

Серед різноманіття сервісів важливо обрати такий, що підходитиме під ваші бізнес-цілі. При виборі звертайте увагу на такі важливі показники, як:

  1. Добра репутація та високий відсоток доставлення листів.
  2. Можливість сегментації бази. Тут варто звернути увагу на те, наскільки глибоким має бути сегментування, та чи потрібно воно вам. Наприклад, для магазину одягу, що продає тільки жіночі сукні в конкретній країні, навряд чи потрібна сегментація за геолокацією, статтю чи інтересам.
  3. Дизайн листів. Перше, на що звертає увагу читач – зовнішній вигляд листів. Тому для мене дуже важливий зручний конструктор листів з можливістю вносити правки до Html-коду.
  4. Наявність функції тригерних розсилок.
  5. Можливість проводити А/В-тестування.
  6. Зручна аналітика.
  7. Вартість та наявність пробної версії.

Нижче представлено порівняння декількох популярних сервісів розсилок, статусом на 2018 рік.

Блог Рассылка емейл

Рис. 1 – Порівняння сервісів розсилок (при натисканні на картинку зображення збільшиться)


2. Реєструємо корпоративну пошту

У статті про СПАМ я вже писала про те, як важливо завести доменну пошту та робити всі розсилки з неї. Але не зайвим буде нагадати про це ще раз: спам-фільтри всіх поштовиків негативно реагують на масову розсилку зі звичайних пошт та у 95% випадків відправляють її до спаму.

Налаштувати таку пошту нескладно – в Гуглі багато детальних інструкцій, як можна це зробити самостійно.

Блог Рассылка емейл

Рис. 2 – Вірна та невірна адреса відправника


3. Працюємо з базою

Перевіряємо її на валідність та ліквідність. З першим відмінно справляється більшість сервісів з розсилок – вони відсіюють Email з помилками вже на етапі завантаження бази. З другим теж, якщо вся база збиралася через форму підписки або реєстрації з Double Opt-in (підтвердженням підписки).

Якщо ж база збиралася без підтвердження, то перевірити її на ліквідність та наявність спам-пасток можна за допомогою спеціальних сервісів. Вартість такої перевірки коливається від $0,05 до $ 0,5 за одну адресу, в залежності від обраного сервісу. Це особливо актуально для великих баз, що збиралися та не використовувалися кілька років.


4. Наводимо лад в технічних налаштуваннях

Існує 2 технічні налаштування – записи для домену, що безпосередньо впливають на доставку листів:

  1. SPF – забезпечує захист домену від копій, підтверджує його справжність та допомагає доставляти листи до вхідних повідомлень, а не до спаму.
  2. DKIM – підтвердження того, що ви власник доменної пошти, з котрої надходить розсилка. Допомагає підвищити вивозили.

Також, з ними можна налаштувати ще один запис – DMARC, що допомагає боротися зі спамерами. Вона вказує, що робити з листами, котрі не пройшли перевірку SPF та DKIM.
Також для відстеження ефективності розсилок та попадання до СПАМу варто налаштувати постмастери Gmail та Mail.ru, а також Гугл Аналітику.


5. Створюємо шаблон листів

Добрий шаблон – це впізнаваний шаблон. Щоб зробити його таким, потрібно попрацювати та врахувати корпоративні кольори, логотип, особливості сайту та продукту компанії. А ще, правильно складений шаблон – це 30% гарантії того, що лист не потрапить до СПАМу.

Приклад вдалого шаблона:

Блог Рассылка емейл

Рис. 3 – Приклад вдалого шаблона листа

Шаблон містить фірмові кольори, логотип компанії, яскраві банери, інформація структурована згідно блокам, є заклик до дії.

Приклад невдалого шаблону:

Блог Рассылка емейл

Рис. 4 – Приклад невдалого шаблону листа

Не всі емодзі відображаються, немає хедеру.
Блоки візуально не відокремлені один від одного, немає заклику до дії (тільки посилання).
Внизу – логотип сервісу, через який проводилася розсилка. Лист знайшлося в папці СПАМ.


6. Обираємо інфопривід

Будь-яка розсилка повинна бути з темою. Не варто слати листи, аби розіслати.

Подумайте, про що ви бажаєте розповісти підписникам, чим поділитися, що порадити? І, будь ласка, перестаньте писати слова “карантин” та “криза” в темі листа – поштові сервіси вже давно перенаситилися цією “актуальністю” та відправляють такі листи одразу до спаму. А якщо зовсім вже несила використовувати хайповую тему, будьте оригінальні, як, наприклад, Цитрус та Планета Кіно.

Блог Рассылка емейл

Рис. 5 – Варіанти інфоприводів


7. Пишемо красивий та корисний текст

З цим пунктом начебто все зрозуміло. Текст повинен бути. А ще, він повинен:

  • легко читатися;
  • бути зрозумілим;
  • та зі змістом.

Якщо пишете його самі – перечитайте кілька разів вголос та видаліть зайве. А краще – дайте почитати кому-небудь ще.


8. Створюємо дизайн та верстку

Обов’язково перевіряємо відображення листа в різних поштовиках та на мобільних телефонах.
Не намагайтеся зробити занадто химерний та сучасний дизайн на шкоду читабельності та змісту.


9. Запускаємо розсилку

Після того, як ви виконали всі пункти вище, залишається зовсім небагато:

  • задати тему листу;
  • обрати потрібний сегмент;
  • поставити таймер на запуск розсилки.

Вважається, що найефективніші дні для розсилок – вівторок та четвер. Але, як показала моя практика, все дуже залежить від ніші. Тому експериментуйте, тестуйте та буде вам щастя.

Як бачите, запуск розсилки з нуля можливий й без участі фахівців, але вимагає витрат часу та ресурсів. Ви можете протестувати створення розсилки за допомогою цієї інструкції вже сьогодні. А якщо бажаєте, щоб розсилками зайнявся фахівець з email-маркетингу, можете сміливо звертатися до ITForce за консультацією.

Вдалих розсилок!


Email Black Friday

Як отримати максимум з Чорної П'ятниці?

Що таке email-маркетинг?

Емейл Проморассылки

Про що писати у проморозсилках?

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.