замовити дзвінок
+38 057 782-28-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
73
2

Роки йдуть, а Чорна П’ятниця продовжує бути наймасштабнішим розпродажем року. По суті, вона не потребує реклами, але реалії такі, що компаніям доводиться викручуватись, придумуючи щось новеньке, щоб обійти конкурентів. Так, наприклад, з однієї п'ятниці, розпродаж переріс у тижневий або навіть місячний, а на місце простих знижок прийшли колеса фортуни, розіграші та подарунки.

Не так давно ми вже випускали статтю про те, як же правильно готуватися до такої події. Тепер давайте поговоримо, як виділитися на тлі конкурентів і наведемо вдалі приклади.


1. Сайти на Чорну П‘ятницю

Стандартними знижками зараз нікого не здивуєш, а виділятися на тлі конкурентів треба. Тому за останні кілька років придумали цілий ряд заходів, якими можна заманити користувачів.

1. Динамічні знижки. Найпростіший спосіб підігріти інтерес користувачів і заохотити їх, якщо вони все-таки пропустили день розпродажу. Зазвичай проводиться так, що в Чорну П’ятницю робляться максимально високі знижки. Але розпродаж не обмежується одним днем. При цьому кожен день знижки зменшуються на 5%-10%, і так до 0%.

2. Обмежена пропозиція. Такий формат можна проводити у двох варіантах: обмежена пропозиція за кількістю товарів і обмежена пропозиція за видами товарів. Як на мене, обмежена кількість товарів створює більше ексклюзивності та терміновості, тому є більш привабливою для користувачів

Black Friday Ограниченное предложение

Рис. 1 – Обмежена пропозиція

3. Закритий розпродаж. Має місце бути, якщо ви добре сегментуєте своїх підписників і можете виділити сегменти, яким такий розпродаж буде актуальним та цікавим.

Black Friday Баннер

Рис. 2 – Банер закритого розпродажу

Black Friday sale

Рис. 4 – Приклад закритого розпродажу для окремого сегменту

4. Колесо фортуни. Дуже популярний останнім часом формат, який гарно залучає людей. Суть в тому, що користувач запускає online-рулетку та отримує якийсь випадковий бонус. Можна виставити різний розмір знижки, а можна додати безкоштовну доставку та/або подарунки до замовлення. Можна підкрутити як однаковий варіант знижки для всіх, так і заморочитися й зробити дійсно випадкове потрапляння.

Black Friday Колесо фортуны

Рис. 5 – Колесо фортуни

Black Friday Пример колеса фортуны

Рис. 6 – Приклад колеса фортуни

Black Friday Пример колеса фортуны

Рис. 7 – Колесо фортуни

5. Зворотний відлік. Підігрів аудиторії перед розпродажем банером з таймером зворотного відліку. Також можна запускати такий таймер на період акції з посилом “до кінця розпродажу залишилося”.

Black Friday Обратный отсчет

Рис. 8 – Зворотний відлік

Black Friday Countdown

Рис. 9 – Зворотний відлік до Чорної П’ятниці

Ще приклади розпродажів:

Black Friday marketplace

Рис. 10 – Розпродаж на маркетплейсі

Black Friday sale marketplace

Рис. 11 – Розпродаж на маркетплейсі

У оффлайн-магазинах теж проводяться лотереї з призами або знижками, а також розіграші серед усіх, хто здійснив покупку, у певний період. Такий спосіб відмінно привертає увагу клієнтів і підсилює ефект від знижок. Але крім цього, знижка на наступну покупку допомагає повернути клієнта в магазин.

Механіка такої акції проста: клієнт оплачує покупку і тягне щасливий квиток/картку, і бачить на ньому розмір знижки або подарунок, які отримають при наступній покупці. Тут головне обмежити час дії бонусу, щоб про нього згадали швидше.

У випадку з розіграшем клієнт заповнює анкету і прикріплює до неї чек. Серед усіх чеків розігрується приз як в лотереї, в призначену дату. Найкраще використовувати для підвищення продажів в Чорну П’ятницю та інші розпродажі, щоб привернути максимум клієнтів.


2. Email-розсилки

Розсилки – незамінний інструмент на Чорну П’ятницю. Близько 30% всіх покупок припадають саме на email.

У листах також можна використовувати таймери зворотного відліку. Але, щоб email-кампанія була ефективною, варто врахувати 5 простих правил:

  1. Підігріти аудиторію. Краще повідомити про те, що у вас буде розпродаж, і які там будуть умови, заздалегідь, щоб користувачі не впустили вашу пропозицію серед сотень подібних. Ідеально почати прогрівати аудиторію за 7-10 днів до старту.
  2. Підготувати серію листів. Якщо ваша розпродаж триває довше одного дня – підготуйте серію листів, які будете відправляти на початку, середині й наприкінці акції.
  3. Не переспамте. Так, серія листів працює краще, ніж одне. Але не варто зловживати розсилками і відправляти по декілька листів в день.
  4. Переконайтеся в справності технічних моментів. Сайт повинен витримати наплив користувачів, кошик – бути робочим, і в ідеалі з можливістю онлайн-оплати. Наявність товарів має оновлюватися в режимі онлайн. Якщо є можливість, спростіть оформлення замовлення до максимуму хоча б на цей період.
  5. Налаштуйте листи кинутого кошика. Це допоможе не втратити замовників, яких щось відволікло від оформлення замовлення або трапився якийсь технічний збій при його оформленні. Листи кинутого кошика і кинутого перегляду, адаптовані спеціально під подію – дуже ефективний спосіб збільшення продажів.

Black Friday Email

Рис. 12 – Email-розсилки до Чорної п’ятниці

Black Friday Email toys

Рис. 13 – Email-розсилки Black Friday

Black Friday Email example

Рис. 14 – Email-розсилки до Чорної п’ятниці

Black Friday Email cosmetic

Рис. 15 – Email-розсилки Black Friday

Й приклад кинутого кошика:

Black Friday basket

Рис. 16 – Кинутий кошик


3. Смски та Вайбер

Листи читають не всі, а ось Смски та Viber-повідомлення трапляються на очі адресату в 90% випадків. Однак це задоволення не з дешевих. Тому я рекомендую використовувати ці інструменти у зв’язці з Email.

Система такої зв’язки максимально проста: клієнт отримав лист, але не прочитав – відправляємо йому повідомлення в Viber. Якщо у нього Вайбера немає, тоді наздоганяємо SMS-кою. Це допомагає охопити максимум аудиторії й при цьому заощадити бюджет.

Black Friday SMS

Рис. 17 – SMSки щодо розпродажу

Black Friday Viber

Рис. 18 – Viber щодо розпродажу


4. Соціальні мережі

Ну, і звичайно ж, обов’язково повідомити про свій розпродаж в соціальних мережах. Крім стандартних постів із закликом купити, тут можна влаштувати цілі передачі про те, як проходить розпродаж:

  • якщо у вас є офлайн точки, можна знімати й фотографувати в Сторіз черзі в магазині;
  • фотографувати стопки посилочок, які йдуть до онлайн-замовників;
  • ділитися лайфхаками про те, як вигідно купувати в тому числі на розпродажах;
  • влаштувати конкурс серед покупців на розміщення поста або Сторіз з вашим товаром, який вони купили в чорну п’ятницю;

Приклади постів:

Black Friday smm

Рис. 19 – Пости у соцмережах

Black Friday smm jewelry

Рис. 20 – Пости щодо Чорної п’ятниці у соцмережах

Black Friday smm post

Рис. 20 – Пости у соцмережах


Выводы

Як ми бачимо, усі механіки досить прості, зрозумілі і не нові. Іноді з’являється щось креативне і цікаве, але частіше за все користувачам куди більше подобаються звичні формати. Але, звичайно, не варто забувати про прогрес і сучасні тенденції. Головне – не перемудрувати.

Чорна П’ятниця невдовзі мине, але ідеї залишаться і їх цілком можна застосовувати і до інших подій. Тому надихайтеся, додавайте статтю у закладки і починайте готується до Нового року!


GDPR та онлайн-маркетинг. 5 порад

Як виміряти ефективність email-розсилки?

Як створити спам-фільтр за ключовими словами

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.