замовити дзвінок
+38 057 782-28-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
18
1

Джерела: revive.social, nealschaffer.com

Блогінг – один з кращих способів продемонструвати досвід та розповісти про свій бізнес. Це відмінний спосіб зв'язатися з вашою цільовою аудиторією й залучити її в те, що ви робите, створити міцні відносини та перетворити її в лояльних клієнтів.

Якщо ви ведете блог на веб-сайті, ви звертаєтеся до людей всюди через пошукові системи. Що, якби ви могли вести блог в LinkedIn та спочатку орієнтуватися на користувачів цього сайту?

Якщо ви вже ведете блог, то напевно знаєте про всі переваги цієї затії. Якщо тільки починаєте або шукаєте способи розширити охоплення за межами основного ресурсу, публікація контенту в LinkedIn, безумовно, є одним з найбільш розумних кроків. Тим більше, що це абсолютно безкоштовно.

Нижче ви дізнаєтеся, чому вам слід почати використовувати LinkedIn як платформу для ведення блогу, як створювати публікації та що ви повинні мати на увазі, щоб використовувати цю платформу для досягнення своїх бізнес-цілей.


1. Навіщо потрібно вести блог в LinkedIn?

Існує мало настільки вузькоспеціалізованих соцмереж, як LinkedIn. Його використовують сотні мільйонів професіоналів, з них більше 30 мільйонів активно діючих бізнесів. Це робить LinkedIn одним з найпривабливіших просторів для онлайн-маркетингу в B2B.

Наприклад, 94% маркетологів B2B-сфери використовують LinkedIn в якості одного з основних джерел потенційних клієнтів. Більш того, за останні кілька років участь в LinkedIn неухильно зростала приблизно на 50% на рік.

Хоча LinkedIn дозволяє вам купувати рекламу, але це може бути не найкращим способом взаємодії з компаніями на платформі. Замість цього користувачі з більшою ймовірністю будуть реагувати на цінний контент, і кращий спосіб досягти цього – контент-маркетинг або ведення блогу.


2. Як додати публікацію чи статтю в профіль LinkedIn?

Створити новий пост можна прямо зі свого профілю (написати статтю можна через ПК версію). Відповідне текстове поле знаходиться вгорі стрічки над усіма новинами. Також можна створити івент, викласти відео чи написати статтю.

Блог LinkedIn публикация

Рис. 1 – Викласти можна не тільки текстове повідомлення

Якщо вибрали пункт Написати статтю, відкриється наступне вікно:

Блог LinkedIn редактор текста

Рис. 2 – Редактор тексту

Крім базових функцій редактора до статті можна додати основний банер, а в Меню публікацій знайти всі свої статті, відредагувати або видалити їх. Коли матеріал буде готовий, опублікувати його можна за допомогою відповідної кнопки праворуч зверху.

Блог LinkedIn инструкции

Рис. 3 – Інструкції перед публікацією

Безпосередньо перед постингом відкриється вікно з переліком доступних дій:

  • аудиторії, яким буде доступна стаття (універсальний доступ, тобто показ в стрічці, на вашій сторінці, і в пошуку);
  • можливості коментування;
  • додавання тематичних хештегів.

Якщо потрібно просто написати пост, то клікніть в текстове поле вгорі вашої стрічки та почніть писати повідомлення.

Блог LinkedIn создать пост

Рис. 4 – Поле створення постів

Є кілька різновидів публікацій, орієнтованих на ведення бізнесу, які полегшують розміщення потрібної інформації:

  • нова вакансія;
  • опитування;
  • знайти спеціалиста;
  • запропонувати свою допомогу.

Для кожного вже є шаблон для заповнення, а зовнішній вигляд підсумкової публікації соцмережа сформує самостійно. Це зручно для користувача й не вибивається із загальної концепції вистави спеціальних даних для всіх акаунтів.

У повідомлення можна додати хештеги, фото і відео, а також вибрати одну з 4-х опцій видимості поста і двох можливостей коментування. Коментарі краще не вимикати, щоб відстежувати реакцію й думки інших галузевих фахівців.

Блог LinkedIn видимость публикации

Рис. 5 – Меню видимості майбутнього повідомлення

Інтерфейс інтуїтивний як для публікації звичайних постів, так і експертних лонгрідов, тому вести блог в LinkedIn зможе навіть новачок.


3. Три поради для створення успішних публікацій в блозі LinkedIn

Якщо ви досвідчений блогер, ви ймовірно вже знаєте секрети успішних постів. Проте при використанні соцмережі для блогінга необхідно враховувати кілька моментів. Почнемо з цільової аудиторії.


3.1 Зосередьтеся на B2B контенті

Щоб максимально збільшити кількість потенційних клієнтів, потрібна точково орієнтована стратегія контенту. Якщо ви якийсь час ведете блог, швидше за все, вже знаєте, про що хочуть читати люди у вашій області.

Однак, контенту в LinkedIn важливо спиратися на сферу B2B. Замість того щоб писати для приватних осіб, пишіть для компаній. Це означає, що необхідно подумати, який контент може принести найбільшу користь особам, які приймають рішення. Ось пара прикладів:

  1. Статті, які містять думку з ключовими аспектами вашої області.
  2. Керівництва по скороченню витрат або оптимізації процесів.
  3. Інформація про майбутні події в вашій робочій сфері.

Можливо, найкращий спосіб максимізувати взаємодію з опублікованими контентом – зосередитися на останніх розробках в тій області, на яку бажаєте орієнтуватися. Це нові технології, підходи, великі угоди та інші актуальні теми.

Якщо ви не впевнені, на які теми варто орієнтуватися, почніть з відстеження хештегів, пов’язаних з вашим бізнесом. Ви швидко зрозумієте, про що хочуть читати інші користувачі та компанії, і побачите, який контент працює найкраще.

Блог LinkedIn хэштеги

Рис. 6 – Використання хештегів допоможе іншим знайти ваш пост

Майте на увазі, що, хоча більш популярні теги можуть залучити ширшу аудиторію, до них важче привернути увагу. Очевидно, що ви хочете, щоб ваш контент бачили якомога більше компаній, тому постарайтеся включити кілька пов’язаних тегів в опис своєї статті LinkedIn.


3.2 Діліться чужим контентом через стрічку, щоб привернути увагу підписників

Нові публікації автоматично з’являються у вашій стрічці. Але якщо хочете привернути підписників на платформі, потрібно також ділитися контентом з акаунтів інших користувачів.

Блог LinkedIn поделиться

Рис. 7 – Поділитися публікацією можна через відповідну кнопку під нею

Чим краще ви будете займатися інформацію, якою ділитесь, тим більша ймовірність того, що інші користувачі будуть розглядати вас як надійне джерело у вашій сфері. У міру того як люди будуть звикати бачити вас у своїй стрічці, вони з більшою ймовірністю захочуть зв’язатися з вами, що призведе до появи додаткових потенційних клієнтів.

І знову тут знадобляться хештеги. Якщо ви стежите за декількома хештегами, пов’язаними з вашою сферою діяльності, у вас повинно бути багато контенту, яким можна поділитися. І стежте за якістю доданих публікацій.


3.3 Тримайтеся основних правил форматування тексту

Публікація статей в блозі LinkedIn не означає, що ви можете ігнорувати форматування. Ваші матеріали повинні бути читабельними.

Блог LinkedIn форматирование публикации

Рис. 8 – Меню форматування в редакторі статей

Основні правила форматування блогів включають:

  • наявність підзаголовків;
  • зображення, відео та малюнки для наочності;
  • списки для структуризації тексту та більш ефективної передачі інформації.

Текст повинен легко сприйматися та розділятися на логічні блоки. Редактор LinkedIn має всі необхідні інструменти форматування, тому обов’язково використовуйте їх!


4. Приклади блогів, на які можна орієнтуватися

Багато користувачів та компаній в LinkedIn вже довго ведуть блог, регулярно викладаючи новий контент в соцмережу. Перед запуском власного блогу можете поглянути на ці сторінки та почерпнути там ідеї для свого зростання.

  • Блог компанії Google. Незважаючи на світову популярність, на сторінці компанії в LinkedIn регулярно з’являються нові публікації (інтерв’ю, новини, знайомства з членами команди).

Блог в LinkedIn Google

Рис. 9 – Блог Google

Крім публікацій в стрічці, на платформі Pulse виходять також повноформатні статті не тільки про професійне життя, але й власні враження працівників.

  • Amazon. Так само як і Google, на сторінці Амазон можна знайти безліч публікацій про життя компанії та її співробітників, й нові технології для поліпшення роботи сервісів на стороні клієнта.

Блог Amazon в LinkedIn

Рис. 10 – Блог Амазон

Блог в LinkedIn допомагає компанії залучити нових користувачів до основного сайту та підтримувати зв’язок зі спільнотою в соцмережі.

  • Блог Фокстрот. У своїх публікаціях компанія ділиться новинами, вакансіями, івентами, тим самим збільшуючи інтерес з боку партнерів та клієнтів.

Блог Фокстрот в LinkedIn

Рис. 11 – Блог Фокстрот

Компанія використовує блог для підтримки зв’язку зі своєю аудиторією, інформування її в основному про життя колективу, свята та нові робочі місця.

  • Блог DTEK. Ця компанія – приватний інвестор, пов’язаний з енергетичною промисловістю. Але навіть у такій галузі блогінг в LinkedIn допомагає компанії ділитися доречними новинами та оновленнями.

Блог DTEK в LinkedIn

Рис. 12 – Публикації DTEK

На жаль, блогінг в Україні в LinkedIn менш поширений, ніж в Європі та на Заході. Хоча недооцінювати такий інструмент залучення зацікавленої аудиторії нерозумно. Тим більше коли аудиторія може складатися як з простих читачів, так і великих інвесторів.

Просто спробуйте.


Висновок

LinkedIn, безумовно, одна з кращих платформ, які ви можете використовувати для ведення блогів. Вона може допомогти:

  • збільшити охоплення;
  • підвищити впізнаваність бренду;
  • залучити більше трафіку до вашої компанії, продукту;
  • створити численні зв’язки, які можуть прокласти шлях до більшого зростання й прибутковості бізнесу.

Для ведення блогу не знадобляться спеціальні навички, важливо тільки бути орієнтованим на потрібну аудиторію та ділитися з нею корисним контентом.


Анонімний перегляд Сторіс в Інстаграм

Поради по просуванню в LinkedIn

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.