замовити дзвінок
+38 057 782-28-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
116
7

Напевно ви підписані на кілька десятків профільних каналів в Телеграм. А як його створити та розкрутити? Ще й безкоштовно.

Сьогодні розбираємо першу частина теми - як створити Телеграм-канал.

А наступного тижня - як підключити коментарі, опитування, гіфки, відео, кнопки реакцій, URLи, та як дивитися статистику будь-якого каналу.


1. Підготовка до просування

Канал в Телеграм схожий зі сторінкою в соцмережах, де власник акаунта публікує контент для підписників.

Чому Телеграм? Які його переваги:

  • точне та моментальне доставлення повідомлень до адресата;
  • приріст аудиторії +500 млн користувачів за 1й тиждень січня (інформація з Телеграм Павла Дурова);
  • простота роботи – текст, фото/відео/гіфка, посилання, емодзі;
  • видалені дані або пости можна відновити через хмарне сховище.

Кількість щомісячних активних користувачів Telegram у всьому світі з березня 2014 року по квітень 2020 року (в мільйонах):

Создание ТГ канала

Рис. 1 – Статистика Телеграм (источник)

Перш ніж просувати свій канал, визначтесь з метою – навіщо ви його створюєте:

  • аби був, адже буквально в кожного опіньон-лідера він є;
  • аби транслювати там інсайти/експертність/підбірки користі/не користі?

Корисна користь та емоції все ще потрібні користувачам. Особливо емоції.

Навіщо читачам підписуватись на ваш канал?

Знайдіть свою фішку та працюйте з нею.
Припустимо, ви вхожі до тусовки ілюстраторів та бажаєте ділитися лайфхаками, що випробували та обговорили з колегами. Або ви щодня стикаєтеся з курйозними випадками в роботі ветеринара й вам не терпиться поділитися інфою з іншими.

Складіть портрет аудиторії, для котрої збираєтесь писати та плануєте залучати.

Хто це:

  • діджитал-спеціалісти;
  • айтішники;
  • група декретниць, що підробляють контент-менеджерами;
  • будь-які інші користувачі.

Для кожної з цих груп потрібен свій контент, мова написання та терміни. Хтось із них ледь починає входити у сферу й взагалі не розуміє, що відбувається в IT. А в когось досвід 15+ років та вже “все тлін”, нічим не здивувати.
Нішування працює, і для нього потрібно знати свого підписника, його професійні або особисті інтереси, вік, досвід. У великих брендів величезна аудиторія, але чи кожен їх читач – цільовий, чи кожен з них зробив конверсію? Подивіться, скільки в канала підписників та скільки переглядів допису. У кращому випадку пост має 60% переглядів від числа аудиторії каналу.
Прикиньте, хто ваша ЦА та що їй буде актуально. Подумайте, чим ваш досвід може бути корисний іншим та зробіть з цього своє т. з. УТП каналу.

Наступні етапи:

  1. ідеї – випишіть їх, щоб приблизно знати, чим ділитись з підписниками;
  2. попередній план постів – то, з чим ви працюватимете перший час. Наберіть хоча б 20 тем, щоб після 10го посту не злитися в небуття від кризи білого аркуша.

При цьому ідеї повинні бути зрозумілі й вам, й читачам. Публікуйте цікавий аудиторії контент, щоб залучити підписників.
Тому що користувачі зазвичай переглядають останні кілька постів перед тим, як вирішити, підписуватися на канал чи ні. І якщо контент на каналі придатний, підписуються. А після підписки пильно стежать за новими публікаціями. Так що ви постійно перебуваєте під прицілом відписки.

Мету та зачіпку з’ясували, визначаємося з типом каналу.


1.1 Типи каналів

  • Авторський – канал лідера думок (блогер, селебретіз).

Создание Телеграм канала

Рис. 2 – Приклад авторського каналу

  • Експертний – канал експерта в будь-якій певній ніші.

Создание канала ТГ

Рис. 3 – Канал експерта

  • Бренду – канал торгової марки з новинами, промокодами та іншою інфою.

Создание канала Телеграм

Рис. 4 – Канал бренду

  • Новинний – аналог медіа в Телеграм.

Создание канала в ТГ

Рис. 5 – Новинний канал

  • Підбірки (дайджест) – збірник статей, вакансій, та ін..

Создание канала в Телеграм

Рис. 6 – Дайджест

Тепер розберемося з оформленням каналу.


1.2 Нікнейм, аватар, назва й опис

Ліміти ТГ-каналу:

Поле Кількість символів
@username від 5 до 32 символів
Назва та опис до 255 символів
Запрошення користувачів до 200 осіб
Кількість підписників для відкриття статистики 50 й більше
Резервування @username після зміни (час, на котрий ім’я користувача доступно тільки для його колишнього власника) біля 15-30 хвилин

 

Нікнейм

Юзернейм піде до посилання на канал – https://t.me/contentcreating.

Вимоги:

  • короткий (уявіть, вам доведеться озвучувати його в розмові, в міру можливості не використовуйте силу-силенну “_”);
  • легко запам’ятати та вимовити;
  • назва = суть вмісту каналу.

Аватар/логотип

  • самостійне створення (допомога сервісів для створення – Canva, Crello та ін.);
  • допомога дизайнера (найм фрілансера на біржі, підключення знайомого, допомога співробітника).

Вимоги:

  • простий;
  • вдале поєднання кольорів.

Назва

  • Особистий бренд (ваше ПІБ).

Сьогодні інструкції щодо створення особистого бренду б’ють всі хіт-паради по затребуваності. І це виправдано – якщо ваше ім’я на слуху, нехай і в вузькопрофільних колах, то просування особистого бренду завжди виправдано.

Канал одразу асоціюється з власником – автором пабліка. Нові люди охочіше підпишуться на знайоме ім’я, особливо, якщо знають його за конференціями, вебінарами, та будь-якими іншими активностями.

Канал ТГ

Рис. 7 – Особистий бренд

  • Тематична назва.

В цьому випадку обрана назва доречна змісту – тому, що ви збираєтеся постити.

Канал в ТГ

Рис. 8 – Тематична назва каналу

Використовуйте ключові слова для того, щоб конкретизувати тематику та потрапити хоча б теоретично до видачі пошуку Телеграм, яка містить поки всього 3 рядки.

Канал в Телеграм

Рис. 9 – Пошук в Телеграм

Лайфхак – оберіть юзернейм для каналу такий самий, як у вашого профілю в Інстаграм. Впізнаваність підвищиться, а відвідувачі не будуть плутатися.

Канал Телеграм

Рис. 10 – Збіг ніку в ТГ та Інстаграм

Канал в ИГ и ТГ

Рис. 11 – Профіль в Інстаграм

Опис

Ємний лаконічний опис каналу. Те, чим ви ділитеся в блозі та залучаєте людей.
Включайте сюди також посилання на свої соцмережі.

Приклади вдалих описів:

Канал ТГ инфо

Рис. 12 – Приклади описів каналів з різним контентом

Канал ТГ информация

Рис. 13 – Приклади описів каналів з різним контентом

Приступаємо до створення.


2. Як створити канал в Телеграм?

Заходимо в налаштування у десктопній версії та натискаємо “Створити канал”:

Створити канал Телеграм

Рис. 14 – Створення каналу

Заповнюємо:

  • нікнейм – писати будемо про контент, тож нехай канал називається contentcreating;
  • назва каналу – Content creating;
  • опис того, чим ми тут займаємося;
  • обираємо унікальну картинку (для прикладу я взяла зображення улюбленого фешн-ілюстратора Arturo Elena, але краще брати унікальну, щоб не мати проблем з авторськими правами).

Описание канала ТГ

Рис. 15 – Оформлені блоки ТГ-каналу

Тиснете “Створити” та переходите до вибору типу каналу: публічний або із запрошенням за посиланням:

Тип канала ТГ

Рис. 16 – Вибір типу каналу

Зберігаємо та додаємо чи ні перших підписників-друзів (співробітників і т. д.):

Канал в ТГ добавить участников

Рис. 17 – Додавання перших підписників

Канал створений:

Канал ТГ создан

Рис. 18 – Створений канал

Готово!

Блок з інформацією про контент я не дописала, т. я. його можна змінити в будь-який момент.

*в мобільній версії налаштування каналу аналогічне.

Тепер завантажуєте туди свої пости згідно контент-плану. Та прив’язуєте коментарі, опитування, гіфки, відео, кнопки реакцій та URLи.


Як рекламуватися в TikTok Ads?

Як написати в техпідтримку Facebook в 2021 році

Facebook profile

Як оформити профіль Facebook?

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.