
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Після виходу статті “Обкладинки для Сторіз. Де взяти та як намалювати?” нас кілька користувачів запитали, що таке Вічні сторіз та як їх зробити.
Сьогодні розберемося з закріпленими або Вічними сторіз, вони ж Хайлайтс. І разом створимо.
Матеріал орієнтований на новачків в Інстаграм.
Highlights – це звичайні Сторіз, котрі ви зберегли під шапкою профілю. Зберігаються вони там безстроково, поки ви самі їх не видалите.
Рис. 1 – Вічні Сторіз
Головні переваги:
Уявіть: в акаунт зайшов користувач, він нічого не знає ні про вас, ні про ваш бренд.
Спершу людина дивиться та читає інформацію з шапки. Так вона розуміє, куди потрапила – на сторінку інтернет-магазину одягу. В цьому випадку її цікавить асортимент магазину, ціна товарів та наявність – те, що можна купити прямо сьогодні та отримати вже завтра у відділенні пошти. У неї 3 шляхи:
1. перейти на сайт та подивитися каталог там.
Це доцільно, якщо у вас дуже великий асортимент товарів.
2. проскролити та проклікати пости.
Прихована проблема – користувач не знає, на який допис клікати, щоб подивитися колекцію та де в вас написана ціна виробів.
3. перегорнути Закріплені сторіз з позначкою “Наявність”.
Найпростіший крок, адже з першого моменту людині важко зорієнтуватися в основній стрічці постів. А так вона не переходячи на сторонні ресурси перегляне ваш асортимент. І якщо їй щось сподобається, зробить замовлення прямо в Інстаграм.
Для цього й потрібні Хайлайтс – для зручності аудиторії. Як нової, так і існуючої – лояльного підписника легше стимулювати в повторну покупку, ніж залучати нового.
Зазвичай в Актуальному зберігають важливу інформацію:
І інше, що ви придумаєте.
Приклади рубрик закріплення Сторіз:
Громадське харчування:
Рис. 2 – Рубрикатор Хайлайтс кав’ярні
Інфлюенсер/лідер думок/блогер:
Рис. 3 – Рубрики блогера
Сторінка бренду/компанії:
Рис. 4 – Рубрики діджитал-агенції
Що потрібно врахувати при оформленні Хайлайтс:
Якщо вам важливий порядок рубрик Сторіз (Про нас – Ціни – Відгуки), дотримуйтеся його та завантажуйте збережені Сторіз з кінця (Відгуки – Ціни – Про нас). Але є й маленька хитрість, як дотримуватися черговості. Про неї розповім в кінці.
Рис. 5 – Створення Актуального
Рис. 6 – Створення Актуального
На цьому кроці сервіс знову запропонує змінити назву рубрики. Міняємо або залишаємо початкову. Натискаємо “Готово”.
Рис. 7 – Готова рубрика Актуального
Усе. Нова рубрика закріплених Сторіз додана.
Як додавати нові Сторіз та зберігати порядок публікацій?
Якщо ви оновили Закріплені Сторіз і у вас збилася черговість рубрик, є один лайфхак.
Щоб повернути порядок, додайте з Архіву будь-яку Сторіз в кожну рубрику, дотримуючись зворотного порядку в Актуальних. Тобто починайте оновлювати Актуальне з кінця – з тієї рубрики, що повинна стати першою. Коли вони вишикуються так, як вам потрібно, видаліть непотрібну «тестову» Сторіз з кожного блоку.
Готово!
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.