замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
9246
2

Джерело - later.com

Як працює алгоритм Тік Ток? У 2020 році TikTok вирішив відкрити завісу й пояснити, як працюють його алгоритми. Тепер відомо, що на показ постів впливають:

  • хештеги;
  • місце розташування;
  • вибір музики;
  • взаємодія з відеороликами;
  • періоди активності вашої аудиторії TikTok.

Ці та деякі інші фактори впливають на те, що бачите ви та ваші фоловери у себе в стрічці. Розберемося з основними принципами роботи алгоритму ТікТок по пунктах.

Система ранжування соцмережі бере до уваги вибірку з сотень показників, на основі яких і будується зображення контенту в особистій стрічці користувача. Таким чином, кожна стрічка абсолютно унікальна з урахуванням інтересів конкретної людини та з поправкою на те, що її не цікавить.

Один з основних висновків стосується того, що наявність великої аудиторії не гарантує вірусність вашого контенту. Система рекомендацій не використовує цей фактор для прийняття рішення про те, які саме дописи показувати вам.


1. Як персоналізувати вашу стрічку

Щоб отримати максимальну віддачу від свого профілю TikTok, ми зібрали кілька рекомендацій, які відкриють доступ до контенту, що вас зацікавить.

  1. При створенні профілю виберіть категорії, які вас найбільше цікавлять (подорожі, спорт, краса і т. п.).
  2. Шукайте та дивіться те, що вам подобається. Використовуйте хештеги для пошуку контенту, підписуйтесь на нові профілі.
  3. Позбавляйтеся від нецікавого (в опціях відео можна залишити позначку нецікаво, й система врахує ваші переваги).

2. Які фактори впливають на алгоритм TikTok

Кожен бренд, компанія чи блогер зацікавлені в підвищенні впізнаваності, збільшенні кількості переглядів, лайків та коментів для їх постів.
Саме робота з алгоритмом соцмережі допоможе вам потрапити в більшу кількість рекомендацій, і, як наслідок, акаунтів.

Якщо коротко, система рекомендацій враховує такі фактори, як:

1. взаємодія з користувачем, наприклад:

  • відео, які вам подобаються або ви ділитеся ними з іншими користувачами;
  • акаунти, на які ви підписані;
  • коментарі, які ви публікуєте;
  • контент, який ви створюєте.

2. інформація про відео, яка може включати такі деталі, як підписи, звуки й хештеги.

3. налаштування пристрою та облікового запису (мовні переваги, налаштування країни, тип пристрою). Ці чинники – непрямі, бо не вважаються активними уподобаннями.


2.1 Хештеги

Вони допоможуть вам дізнатися, який контент зараз популярний, хоча він не гарантує потрапляння ваших відео в рекомендації інших людей. Перевірте, які зараз хештеги популярні через вкладку Цікаве:

Алгоритм ТикТок хештеги

Рис. 1 – Популярні хештеги показують кількість публікацій з їх використанням

Можна вважати, що найпопулярніші хештеги (ті, що найбільш використовуються) зображають уподобання аудиторії TikTok, але одними ними потрібного результату не досягнеш. Слідкуйте за тим, щоб вміст вашого відео відповідав використовуваним хештегам та подумайте – ви впевнені, що зможете й будете правильно створювати контент під популярні хештеги?

Цей спосіб наблизить вас до вашої аудиторії за умови унікального контенту, але не буде основним способом поширення ваших відео серед них.


2.2 Підписи до публікацій

Якщо в інших соцмережах можна проявити свої письменницькі таланти й приписати до публікації полотно тексту, то в ТікТок так не вийде.

Соцмережа в основному орієнтована на мобільні екрани, тому підпис має бути коротким. В іншому випадку він займе пів екрана, і саме відео буде погано видно.
Якщо хочете привабливий підпис, постарайтеся зімпровізувати, пожартувати, або поставити наболіле питання.

Завдання підпису – залучити інтерес до допису, спонукати залишити коментар. Останні коментарі будуть видні у верхній частині сторінки, що може залучити інших людей до обговорення й викличе інтерес до інших ваших дописів.


2.3 Популярні пісні та звуки

Багато сучасних зірок просувають свої пісні в маси за допомогою ТікТока: вони використовують певний шматочок з пісні й придумують рухи, які іншим потрібно повторити у своїх роликах. А так як танці – основна тема в ТікТок, то така хвиля повторів з цією піснею дуже добре заходить, збільшуючи впізнаваність треку. Багато менш популярних виконавців складають треки спеціально для TikTok – такі треки легкі й швидко запам’ятовуються всій аудиторії.

У музики є свій період життя: коли вона в ТОПі, проходить час й ваш крутий ролик вже може не стати популярним через те, що музика морально застаріла. Ми проводили дослідження: на одне відео накладали різну музику – й дослідження показало, що тривалість перегляду такого відео більше, якщо трек популярніше та новіше.

Тобто використання популярних на цей час треків може привести до вас нових підписників, а це перегляди й лайки в великих кількостях. Уявіть, що хтось подивився відео з улюбленою композицією в якості супроводу. Найімовірніше, ця людина перегляне й інші відео з цією музикою:

Алгоритм ТикТок музыка

Рис. 2 – Всі відео під однією композицією

Знайти популярну музику можна так:

  • в редакторі відео на вкладці Музика.

Алгоритм ТикТок рекомендации

Рис. 3 – У рекомендаціях містяться популярні треки, а в обраному можна собі зберігати треки окремо

  • вкладка Вибране – збереження пісень на потім для себе.
  • музика, яку слухали ваші підписники. Її можна знайти в pro-акаунті на вкладці Аналітика -> Підписники.

2.4 Період, коли ваша аудиторія найбільш активна

Гарна ідея публікувати контент під час найбільшої активності вашої аудиторії. Аналітику за акаунтом можна подивитися в Pro Accounts.

Алгоритм ТикТок аналитика

Рис. 4 – Аналітика акаунта (взято з інтернету)

На вкладці Підписники ви знайдете їх розподіл по країнах й добовий графік активності. За рахунок нього ви зможете визначити проміжки часу, коли ваші публікації найбільш ймовірно можуть подивитися.


2.5 Відеоконтент та редагування

TikTok – унікальна відеоплатформа, де у всіх є можливість представити свою творчість і креатив так, як хочеться.

Вам обов’язково потрібно пропрацювати свою відеостратегію перед запуском акаунту. Ролики повинні сподобатися глядачам і спонукати дивитися їх повторно. Алгоритми Тік Ток помітять залученість й будуть підвищувати охоплення, а це значить, ваш контент бачитиме все більше людей.

Алгоритм ТикТок видео

Рис. 5 – Відео в рекомендаціях

Милі та кумедні відеоролики знаходять відгук у серцях більшості, а ось ролики про проблеми зазвичай залучають тих користувачів, хто вже зіткнувся з такою проблемою. Тому в ваших відео аудиторія повинна дізнаватися себе, свої інтереси та болі.


2.6 Локація

Місцезнаходження впливає на роботу алгоритмів TikTok так, що вони виводять контент, близький до вашої локації, в першу чергу. Це допомагає зблизити ком’юніті – найчастіше у людей, які живуть в сусідніх країнах, інтереси можуть бути більш схожі, ніж у тих, хто живе через океан від вас.


2.7 Різноманітність контенту

Один із принципів соціальної мережі й того, як працює ТікТок — зближення ком’юніті. З цієї причини у вашій стрічці можуть з’являтися абсолютно невідповідні вашим інтересам публікації. Їх завдання — допомогти знайти вам нові інтереси, авторів, отримати нові ідеї під час гортання стрічки. І це дуже круто, тому що є шанс поповнити свої запаси креативу без зайвих зусиль.

В рекомендації також іноді ще потрапляють пости з рекомендацій акаунтів ваших друзів, які мають схожі з вами інтереси.

У будь-якому випадку алгоритми Тік Ток, як і алгоритми Інстаграм, постійно вчаться й застосовують все нові дані для розрахунку релевантності контенту й побудови вашої особистої стрічки відео.


Висновок

Тепер ви знаєте, яким чином алгоритми ТikTok підбирають контент для вас, а значить, у вас є можливість вплинути на цей процес.
За допомогою цікавого відео, що залучає, ви зможете завоювати прихильність вашої цільової аудиторії й потрапити в рекомендації до більшої кількості людей.

TikTok розвивається дуже швидко. І щоб бути популярним там, потрібно:

  • знімати ролики кожен день;
  • придумувати теми;
  • стежити за трендами;
  • раніше всіх запускати ролики з новими треками;
  • робити дуети з іншими користувачами.

Аудиторія постійно змінюється, змінюються їхні інтереси й переваги. Сьогодні у вас велика аудиторія, а завтра вона піде до іншого блогеру, бо він знімає якісніше й смішніше, ніж ви.
У ТікТока є свій активний ритм, і його потрібно зловити.


Сторіс ТікТок банер

TikTok сторіс для бізнесу

Instagram Direct banner

Інстаграм Директ: основні та загальні

інфлюєнс-маркетинг банер

Посібник з інфлюєнс-маркетингу в ​​TikTok

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.