замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
36
1

Багатьох цікавить питання "Навіщо проводити розіграші та конкурси в соціальних мережах?".

В першу чергу це - метод залучення нової аудиторії до сторінки. Саме для цього в умовах розіграшів в Інстаграм використовують механіку з репосту або відміткою друга коментарях.

Конкурси та розіграші - один з інструментів просування у соціальних мережах. Вони дозволяють збільшити показники залученості, кількість підписників, і в подальшому - потенційних клієнтів.


1. Цілі розіграшів та конкурсів в Інстаграм

Умови та механіка проведення конкурсу можуть бути різні.
Щоб визначити, який метод підійде саме вам, необхідно враховувати особливості вашого продукту та цільової аудиторії.
Але головне – розуміти мету, для чого ви проводите розіграш.

Цілі ігрових активностей:

  • залучення нових підписників;
  • підвищення органічного охоплення;
  • популяризація бренду;
  • отримання користувацького контенту, та інші.

Виходячи з поставлених цілей необхідно вибрати механіку проведення і найголовніше – приз.


2. Механіки проведення активностей

Варіантів конкурсів безліч. Все залежить від вашої креативності та продукту, який розігрується.


2.1 Приз на підписку та коментар з відміткою друга

Такі конкурси підвищують кількість підписників акаунту в Інстаграм та залученість під постом. Переможець обирається за допомогою генератора випадкових чисел.

Наше завдання – залучити реальних людей, які в подальшому можуть підписатися на сторінку. Тому позначки магазинів, блогерів, публічних осіб і т. і. тут не доречні. Це також рекомендується прописати в умовах активності.

У підсумку маємо такі умови:

  1. Бути підписаним на нашу сторінку.
  2. Поставити “лайк” до запису із конкурсом.

У коментарях відзначити одного або декількох друзів, яким буде цікавий приз.

Блог розыгрыши

Рис. 1 – Приклад розіграшу в Інстаграм

Що необхідно зробити після закінчення розіграшу:

  1. всіх учасників вивантажити в один файл;
  2. призначити кожному свій номер;
  3. обрати переможця за допомогою сервісу рандомних чисел (наприклад, lizaonair).

2.2 Приз за фото

За краще фото з продуктом можна дарувати приз.

Умови:

  • розміщення фото у себе в профілі з продуктом;
  • відмітка профілю або додання фірмового хештега (до даної акції краще придумати унікальний хештег, щоб знайти пости всіх учасників).

Таким чином отримуємо контент від користувачів, який за згодою сторін далі можна використовувати в профілі.

Блог розыгрыши

Рис. 2 – Приклад розіграшу

Є кілька методів визначення переможця конкурсу за таких умов:

  • призначення усім фото порядкового номера та вибір переможця випадковим чином через сервіс рандомних чисел;
  • проведення голосування серед передплатників на краще фото в Stories або в основний стрічці;
  • визначення кращої роботи особисто організатором або власником бізнесу. 

Дуже важливо не забути прописати всі правила в умовах.


2.3 Творчий конкурс

Запропонуйте передплатникам проявити креатив відносно вашого бренду.

Що це може бути:

  • вірш;
  • фраза;
  • побажання, яке напишуть в коментар;
  • пісня або відеоасоціація, які будуть додані до профілю.

У такому випадку варто придумати хештег, за яким вийде знайти всі роботи.

Блог розыгрыши

Рис. 3 – Приклад розіграшу

Блог розыгрыши

Рис. 4 – Цікавий приклад

Визначити переможця в такому випадку краще або особисто представнику компанії, або за допомогою голосування. Оскільки це творчість, і рандомний вибір кращого варіанту не зовсім доречний. 


3. Вибір призу

Це дуже важливий момент, якому варто також приділити увагу. Від того, яким буде приз, часто залежить якість аудиторії, що залучається.

Наприклад, якщо у вас магазин дитячих речей, то ваша ЦА – батьки, у яких є діти відповідного віку.
Так, ви можете розіграти айфон, і такий приз збере багато учасників. Але, швидше за все, в розіграші братимуть участь усі підряд: й мами з дітьми, але також підлітки, й ті, в кого дітей немає, але яким ваша сторінка цікава тільки з боку отримання призу.

Звісно, такі підписники не несуть для вас ніякої цінності, тому в якості приза краще взяти товар, який у вас представлений.

Різновиди призів:

  • Товар чи послуга, яку ви надаєте. Таким чином ви залучаєте до участі тих користувачів, кому цікавий ваш продукт. лояльну аудиторію.

Блог розыгрыши

Рис. 5 – Ресторан дарує вечерю в своєму закладі, все логічно

  • Знижку на товар або послуги. Це відмінний приз для другого та третього місця у розіграші в Інстаграм. Але запам’ятайте – якщо знижка буде занадто мала, то мотивації взяти участь у людей не буде. 

Блог розыгрыши

Рис. 6 – Приклад конкурсу

  • Щось модне/мейнстримне або загальної спрямованості. Але з модним потрібно бути акуратніше, так як можна залучити багато нецільової аудиторії.

Блог розыгрыши

Рис. 7 – Приклад

Часто після швидкого приросту підписників в профілі після проведення розіграшу люди точно так само швидко і відписуються. Тому важливо бути цікавим і корисним в період акції. Це можуть бути:

  • невеличкі знижки для всіх учасників або тільки для нових підписників/клієнтів;
  • анонс нового розіграшу в акаунті;
  • просто корисний і ненав’язливий контент.

Висновки

Конкурси та розіграші – чудовий метод залучення підписників і підвищення залученості.

Найважливіше – зробити це правильно, щоб одержати очікуваний результат.


Что такое SMM

Social Media Marketing: детально про головне

Хэштеги

Стратегія використання хештегів в соцмережах + бонус

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.