замовити дзвінок
+38 057 782-28-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
19
1

У світі більше 4 мільярдів користувачів емейл. І до кожного потрібен персональний підхід.

Персоналізація сервісів – один з головних трендів маркетингу сьогодення. Людина хоче бути особливою, а компанії прагнуть їй це дати. Тому персоналізація в емейл-розсилках – must-have фіча, яка допоможе завоювати лояльність ваших користувачів з перших листів та підвищити її конверсійність.

Персоналізація – це не тільки про те, щоб бути особливим. Йдеться про ставлення, як якщо б ви прийшли в магазин за улюбленою їжею та побачили, що вона закінчилася. Але для вас її спеціально відклали… Саме таке ставлення створює комфорт, в такий магазин хочеться прийти знову.

Якщо ви прагнете саме такого результату, нижче ми відібрали ідеї для максимальної персоналізації ваших листів.


1. Персоналізація за допомогою тригерних розсилок

Тригерна розсилка – розсилка листів у відповідь на певні дії користувача.
Тригером може бути кинутий кошик, реєстрація на сайті, покупка, підтвердження замовлення. Тоді сервіс генерує відповідь та відправляє адресату. Первинне налаштування тригерів проводиться спеціалістом, далі система працює сама.

Персонализация емейл благодарность

Рис. 1 – Лист з вдячністю за реєстрацію

Прикладом персоналізації тут служить привід, за яким прийшов лист. Наприклад, це можуть бути товари з кинутого кошика зі знижкою. В такому випадку пропозиція буде сформована під конкретного користувача.

Персонализация емейл скидка корзина

Рис. 2 – Індивідуальна знижка для кинутого кошика

Ще одним прикладом може бути знижка до дня народження клієнта, де тригером виступає настання дати народження. Або повідомлення про наявність товару з виш-листа.

Персонализация емейл наличие товара

Рис. 3 – Повідомленні про наявність товару

Триггерную розсилку можна налаштуваті не тільки у відповідь на стандартні дії, але й набагато глібше. 

Персонализация емейл интересы

Рис. 4 – Розсилка на основі інтересів

Наприклад, запропонувати супутні товари після покупки або запропонувати товари на основі інтересів із застосуванням різних CTA.


2. Використовувати підстановку

Сервіси для розсилок мають функцію підстановки, яка допомагає за допомогою змінних змінити видимий текст. Це може бути:

  • назва міста, наприклад для вказівки умов доставки;
  • ім’я: при його підстановці потрібно враховувати стать адресата та правильно схиляти ім’я;

Персонализация емейл

Рис. 5 – Приклад листа з правильною відміною імені

  • розмір знижки в залежності від статусу клієнта;
  • назва компанії або посади.

3. Точка першої взаємодії з клієнтом

Якщо у вас різнопрофільні компанії – наприклад, агентство просування чи освітній портал з курсами, ви можете персоналізувати розсилку на основі першої взаємодії з користувачем.

Персонализация емейл  темы рассылки

Рис. 6 – При виборі цікавлячої сфери просування розсилка буде містити інформацію щодо обраної теми

Якщо він цікавиться пошуковим просуванням, налаштуйте ланцюжок вітальних листів з корисними матеріалами та запропонуйте купити курс по seo або замовити пошукове просування.
Якщо клієнту цікава контекстна реклама, надішліть йому керівництво по налаштуванню кампаній та дайте знижку на 1-й місяць ведення.

Замість загального welcome-ланцюжка для всіх відвідувачів намагайтеся дати кожному користувачеві відчуття особистого супроводу, що спрацює набагато краще. Персоналізовані емейли можуть збільшити кількість транзакцій в 6 разів.


4. Персоналізація та сегментація

Ці поняття іноді плутають, хоча вони працюють в комплексі.

Сегментація – поділ бази контактів на певні загальні групи. Можна сказати, це підготовчий етап перед наступною персоналізацією.

Наприклад:

  • чоловіки та жінки;
  • нові користувачі та клієнти;
  • активні читачі й ті, хто не відкриває розсилку.

Сегментувати можна за віком, сімейним станом, купленим продуктам.

Персоналізація йде далі. Тут йде мова про те, щоб максимально особисто звернутися до користувача. Тобто сегмент може складатися з однієї особи.

Незважаючи на те, що клієнтам подобається, коли до них звертаються індивідуально, всього 40% маркетологів застосовують персоналізований підхід в роботі. У моїй поштовій скриньці таких листів одиниці, й навіть в них найчастіше вказують тільки ім’я.

Одна з причин неіндивідуалізованого підходу – у відсутності потужностей для обробки великих масивів інформації та банальному небажанні. Адже розсилка досі працює і так. Навіщо тоді напружуватися.


5. Звідки брати інформацію для персоналізації?

Пріпустімо, у вас вже є зібрана база контактів, але інформации про аудіторію мало. Можете скористатися наступними способами збору:

  • внутрішні й зовнішні інструменти для збору інформації з соцмереж (Facebook, LinkedIn) – з профілю можна взяти дату народження, ім’я, місто, інтереси;
  • скласти опитувальник та помістити його в вітальну розсилку. Врахуйте, що довгі форми з великою кількістю питань можуть відлякати;

Персонализация емейл рассылка

Рис. 7 – Відповіді на питання врахуються при формуванні наступних листів для конкретного користувача

  • у формі підписки на розсилку на сайті теж можна поставити запитання, але, знову-таки, без великих списків питань. Розкидайте форми в самих конверсійних місцях – їх можна знайти на тепловій карті;
  • відстежуйте дії відвідувачів на вашому сайті та формуйте індивідуальну розсилку на основі зібраних даних.

Чим більше ви використовуєте даних, тим більш особиста розсилка вийде, що позитивно вплине на лояльність клієнтів та конверсійних самих листів.

Щоб вам легше було зрозуміти про що йде мова, ось 2 приклади:

Приклад 1

Вітання! У нас є нові кейси з маркетингу, якими ми хочемо поділитися!

Приклад 2

Привіт Настя! Ми знаємо, що тобі подобається email-маркетинг й тому ділимося з тобою свіжим кейсом про те, як сегментація аудиторії збільшила кількість покупок товару на 150%!

Отже, що краще звучить? Так, ми тієї ж думки … Приклад 2 показує зовсім інший рівень взаємодії. І відразу з’являється відчуття тепла й турботи, коли читаєш такий текст. А з програмними засобами сервісів розсилки вийде налаштувати множинні заміни та задати тригери. Решту софт зробить за вас.


Висновок

Персоналізація листів – дієвий інструмент підвищення лояльності та наступний крок після сегментації. Цей інструмент здатний зробити вашу розсилку індивідуальною для кожного контакту в базі. Й, разом з тим, збільшити кількість конверсій.

Користувачам набагато приємніше отримувати листи, в яких звертаються до них особисто. Персоналізувати емейл-розсилку можна різними способами, про які я розповіла вище.

Пробуйте, тестуйте й намагайтеся якомога більше індивідуалізувати листи, тоді кожна розсилка буде приносити максимум прибутку.


Як набрати перших підписників, якщо ви не інтернет-магазин?

GDPR та онлайн-маркетинг. 5 порад

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.