замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
8668
4

Продовжуємо розповідати, як надати агенції доступи до ваших акаунтів.

Тиждень тому ми давали докладну інструкцію про те, як надати доступ до акаунтів Google Ads, Google Analytics, GTM, Google Shopping. Сьогодні піде мова про профілі сімейства Facebook.


1. Як дати доступ до сторінки в Фейсбук

Доступ до управління своєю бізнес-сторінкою в Фейсбук можна передати тільки зареєстрованим у мережі користувачам.

Для цього вам необхідно перейти в “Налаштування” вашої сторінки:

Блог доступы ФБ

Рис. 1 – Налаштування сторінки

Далі в лівому стовпчику знайти та вибрати вкладку “Роли на Странице”:

Блог доступы ФБ

Рис. 2 – Ролі на Сторінці

У відповідному полі вписати ім’я та прізвище людини чи емейл, котрому необхідно надати доступ. Також вибрати відповідну роль для цієї людини.

Доступно 5 ролей з різними повноваженнями:

  • Адміністратор,
  • редактор,
  • Модератор,
  • рекламодавець,
  • аналітик,
  • Користувач.

Блог доступы ФБ

Рис. 3 – Ролі на сторінці

Ролі та повноваження:

Блог доступы ФБ

Рис. 4 – Ролі та повноваження

Таким чином ми відкриваємо доступ до сторінки на певну роль та права.

Що потрібно, щоб відкрити доступ до управління рекламним акаунтом?

Для цього необхідно увійти в рекламний кабінет та перейти в налаштування рекламного акаунту. У розділі Ролі для рекламного акаунта вибрати Додати людей.

Блог доступы ФБ

Рис. 5 – Налаштування рекламного акаунту

У відповідній клітинці вказати Друга.
А перед додаванням користувача в управління рекламним акаунтом необхідно додати його в друзі.

Доступно 3 ролі з різними повноваженнями:

  • Адміністратор рекламного акаунту,
  • Рекламодавець рекламного акаунту
  • Аналітик рекламного акаунту.

Блог доступы ФБ

Рис. 6 – Роль “Рекламодавець рекламного акаунту”

Ролі та повноваження для рекламного акаунту:

Блог доступы ФБ

Рис. 7 – Ролі та повноваження рекламного акаунту

Якщо ви працюєте з Facebook Business Manager, то наступна інформація вам дуже згодиться.

Щоб відкрити там доступ до сторінки та рекламному кабінету, вам необхідно додати користувача до Business Manager.
Для цього заходимо в Business Manager та переходимо до вкладки Люди. Через ел. адресу додаємо потрібного користувача.
Важливо, щоб використовувався емейл, що прив’язаний до того профілю, до якого необхідно надати доступ.
Після цього вибираємо потрібний доступ Співробітника чи Адміністратора. Співробітники можуть працювати тільки з призначеними акаунтами та інструментами. Адміністратор має повний контроль над вашою компанією. Він може редагувати налаштування, користувачів, акаунти та інструменти.

Блог доступы ФБ

Рис. 8 – Рівні доступу

Тепер користувач доданий до вашого Бізнес Менеджеру та ви можете додати його в управління рекламним кабінетом та сторінкою.

Для цього в Бізнес-менеджері в Сторінках або Рекламних акаунтах натискаємо “Додати”. Після — вибираємо людину та доступ для неї.

Блог доступы ФБ

Рис. 9 – Додавання людей та налаштування дозволів

Для рекламного акаунту все робимо за аналогією.


2. Як отримати права адміністратора в Фейсбуці для Інстаграма

Як дати доступ до акаунту в Інстаграм?

Перше — це перевірити, чи підв`язана сторінка Інстаграм до сторінки на Фейсбук.

Для цього необхідно перейти в Налаштування (а як це зробити, ми вже писали вище), та вибрати пункт Instagram. Якщо сторінка не підключена, потрібно ввести логін та пароль для прив’язки.

Блог доступы ФБ

Рис. 10 – Інформація акаунту

Також необхідно під’єднати акаунт у Business Manager.

Блог доступы ФБ

Рис. 11 – Прив’язані акаунти Instagram

Після додавання облікового запису потрібно вибрати рекламні акаунти та сторінки, які ви бажаєте прив’язати до цього акаунту Instagram.
Для створення реклами сторінка Інстаграм та Рекламний акаунт мають бути додані до одного Business Manager.

Це всі кроки з надання доступів до акаунтів Facebook та Instagram. Користуйтеся!

ltv cac crr csat nps банер

LTV, CAC, CRR, CSAT та NPS: ключові показники ефективності бізнесу

ecommerce банер

Електронна комерція як сфера діяльності

Мікро та макроконверсії банер

Що таке мікро та макроконверсії

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.