
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Стаття - продовження матеріалу про те, як створити Вічні Сторіз в Інстаграм.
З чого складається шапка профілю:
Рис. 1 - Складові частини шапки профілю
Розберемо докладніше кожний пункт + один додатковий.
*Інформація та візуал акаунту актуальні на 11.02.2021р.
Аватаром можуть виступати:
Будь-який варіант аватара повинен бути:
Нижче в прикладі ми бачимо лого ресторану – вафлю та назву марки. І постать фітнес-тренера з сантиметровою стрічкою. Фігура (тіло) – те, з чим працює тренер.
Рис. 2 – Варіанти аватарів
Орієнтуйтеся на свою сферу діяльності та стежте за конкурентами – що вони розташовують в аватарі.
Найперше поле під аватаром. Розмір – 30 символів.
Ім’я може бути неунікальним й включати слова та емодзі. Ім’я індексується Інста та показується в діалогах в Директі. Якщо ваш нік вже містить ПІБ, то немає потреби дублювати його в Імені.
Тому тут має сенс писати ключове слово, за яким акаунт можна буде ідентифікувати.
Варіанти імені:
Рис. 3 – Приклади імені в профілях
Ім’я можна змінювати: спробуйте придумати пару-трійку своїх УТП та протестуйте, котре з них виявиться найбільш конверсійним. Наприклад, міняйте назву профілю раз на місяць.
Нік повинен бути унікальним. Для його написання Інстаграм відводить 30 символів. В ідеалі краще обмежитися 15.
Нік може складатися з букв, цифр, точок та підкреслень.
Побажання до ніка:
Зліва – нік стиліста з Білорусі @7odezhek. За назвою зрозуміло, що в профілі говорять про одяг та моду.
Праворуч – магазин ювелірних виробів @minimal_silver. У назві відображено тему акаунту – срібні вироби в мінімалістичному дизайні.
Рис. 4 – Ніки, що говорять
Варіанти ніка:
Нік також можна змінювати. Але свободи тут менше – якщо назви акаунтів можуть збігатися в декількох профілях, то нік зобов’язаний бути унікальним, інакше Інста не дозволить вам зберегти його
Поле містить пруф на ваш сайт. До посилання ви можете прив’язати UTM-мітку, тоді в Аналітиці в Джерелах трафіку будуть відбиватися переходи з Інстаграм. Так ви отримаєте більше інформації про своїх покупців та зрозумієте ефект від розміщення посилання.
Важливо! Сайт повинен мати мобільну версію або адаптивний дизайн.
Також є сенс купити фічу мультипосилань у mssg.me, taplink.cc та ін., – так можна під одним вбудованим посиланням прописати кілька, вони будуть відкриватися в новому вікні з меню.
Оформлення таплінку в linktr.ee:
Рис. 5 – Таплінк через linktr.ee
І оформлення таплінку в taplink.cc:
Рис. 6 – Таплінк через taplink.cc
Таплінк розширює можливості автора в Інстаграм – можна не тільки прив’язати кілька посилань до профілю, а й додати текст.
Максимум – 150 символів. Сюди вписують інформацію про те, хто ви та навіщо на вас підписуватися (користь користувача після підписки, ваша УТП та конкурентна перевага).
Також сюди крім тексту можна вставити емодзі, хештеги, згадку, посилання.
Інформація для Опису:
Рис. 7 – Опис профілю
Потрібно врахувати, що користувач бачить цілком тільки частину Опису. Решту Інстаграм обрізає під кат та додає кнопку “ще”, що видно на малюнках вище.
Можна підключити професійний чи бізнес-акаунт, і тоді поле ваших можливостей в Інста буде ширшим, ніж у звичайних користувачів.
Професійний ніяких особливих вимог не вимагає. Як його підключити, ми розповіли у статті “Професійний акаунт в Інстаграм. Інструкція з налаштування“. Поверьте, лучше его подключить – вы получите больше возможностей.
Бізнес-профіль потребує зареєстрованої сторінки компанії в Facebook. Створюється вона тут – https://www.facebook.com/pages/creation. А ось докладна інструкція з налаштування.
Переваги бізнес та професійних акаунтів:
Рис. 8 – Приклад професійного акаунту
На прикладі мого професійного профілю:
Ці кнопки бачить лише власник сторінки. Інші користувачі їх не бачать.
Адреса
При кліці на адресу з’являється 2 варіанти кроків:
Після вибору 1 пункту та кліці на карту Інста запропонує або перейти до Гугл Карт, або натиснути “Скасувати”.
Рис. 9 – Адреса в профілі
А ще тут можна схитрувати й вставити в це поле короткий текст, якщо вам не вистачило місця в Описі. Але за умови підключеного бізнес-акаунту.
Активні кнопки
Варіанти кнопок, що пропонує Інстаграм:
Рис. 10 – Кнопка Відкрити магазин
Рис. 11 – Кнопка Як зателефонувати
Рис. 12 – Кнопка Контакти
Рис. 13 – Кнопка Електронна адреса
Ці 4 кнопки видно тільки на смартфонах, в десктопній версії вони недоступні.
При кліці на кнопку відкривається нове вікно з меню.
Важливо! Для кнопок Контакти та Як подзвонити: не прив’язуйте туди ті телефон та пошту, на котрі зареєстрований поточний акаунт Інстаграм.
Які ризики виникають – ваш профіль можуть викрасти шахраї. Про це я докладно розповіла в статті «Як захистити аккаунт Інстаграм від злому».
Нижче цих кнопок розташовуються Закріплені Сторіз. В їх створенні вам допоможуть статті: Як створити Вічні Сторіз та Як намалювати обкладинку для Сторіз.
Сподіваємося, тепер з оформленням шапки профілю у вас не виникне проблем. Подивіться на свій акаунт відсторонено, як би дивився на нього звичайний користувач: чи зрозумілий він вам, чи клікабельне посилання, чи веде воно на потрібну посадкову, чи легка навігація в Хайлайтс?
І знайте, що ви завжди можете звернутися до нас за консультацією.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.