замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
807
1

Стаття - продовження матеріалу про те, як створити Вічні Сторіз в Інстаграм.

З чого складається шапка профілю:

Шапка профиля

Рис. 1 - Складові частини шапки профілю

  1. фото (аватар);
  2. name (ім'я);
  3. username (нік);
  4. website (посилання, таплінк);
  5. bio (опис профілю).

Розберемо докладніше кожний пункт + один додатковий.


1. Аватар

Аватаром можуть виступати:

  • фото;
  • картинка (фото товару, лого бренду, ваш намальований портрет).

Будь-який варіант аватара повинен бути:

  • чітким;
  • якісним;
  • легко розпізнаватися.

Нижче в прикладі ми бачимо лого ресторану – вафлю та назву марки. І постать фітнес-тренера з сантиметровою стрічкою. Фігура (тіло) – те, з чим працює тренер.

Шапка профиля

Рис. 2 – Варіанти аватарів

Орієнтуйтеся на свою сферу діяльності.


2. Name (ім’я)

Найперше поле під аватаром. Розмір – 30 символів.

Ім’я може бути неунікальним й включати слова та емодзі. Ім’я індексується Інста та показується в діалогах в Директі. Якщо ваш нік вже містить ПІБ, то немає потреби дублювати його в Імені.
Тому тут має сенс писати ключове слово, за яким акаунт можна буде ідентифікувати.

Варіанти імені:

  • назва ТМ;
  • назва ТМ + місце розташування;
  • ПІБ (медійним лідерам, блогерам, опіньон-лідерам та ін.);
  • ПІБ + ключ.

Шапка профиля

Рис. 3 – Приклади імені в профілях

Ім’я можна змінювати.


3. Username (нік)

Нік повинен бути унікальним. Для його написання Інстаграм відводить 30 символів. В ідеалі краще обмежитися 15ма.
Нік може складатися з букв, цифр, точок і підкреслень.

Побажання до ніка:

  • простий = легко ввести в пошук;
  • запам’ятовується = легко відтворити;
  • бажано без знаків пунктуації (“.” або “_”);
  • не більше 2 слів;
  • 1 ключове слово.

Зліва – нік стиліста з Білорусі @7odezhek. За назвою зрозуміло, що в профілі говорять про одяг та моду.
Праворуч – магазин ювелірних виробів @
minimal_silver. У назві відображено тему акаунту – срібні вироби в мінімалістичному дизайні.

Шапка профиля

Рис. 4 – Ніки, що говорять

Варіанти ніка:

  • назва ТМ;
  • назва ТМ + ключ;
  • асоціативна назва, якщо ваш бренд вже кимось зайнятий.

Нік також можна змінювати.


4. Website (посилання, таплінк)

Поле містить пруф на ваш сайт. До посилання ви можете прив’язати UTM-мітку, тоді в Аналітиці в Джерелах трафіку будуть відбиватися переходи з Інстаграм.
Так ви отримаєте більше інформації про своїх покупців та зрозумієте ефект від розміщення посилання.

Важливо! Сайт повинен мати мобільну версію або адаптивний дизайн.

Також є сенс купити фічу мультипосилань у mssg.me, taplink.cc та ін., – так можна під одним вбудованим посиланням прописати кілька, вони будуть відкриватися в новому вікні з меню.

Оформлення таплінку в linktr.ee:

Шапка профиля

Рис. 5 – Таплінк через linktr.ee

І оформлення таплінку в taplink.cc:

Шапка профиля

Рис. 6 – Таплінк через taplink.cc

Таплінк розширює можливості автора в Інстаграм – можна не тільки прив’язати кілька посилань до профілю, а й додати текст.


5. Bio (опис профілю)

Максимум – 150 символів. Сюди вписують інформацію про те, хто ви та навіщо на вас підписуватися (користь користувача після підписки, ваша УТП та конкурентна перевага).

Також сюди крім тексту можна вставити емодзі, хештеги, згадку, посилання.

Інформація для Опису:

  • інфа про себе (про вас як фахівця, з конкретикою);
  • інтереси (чому на вас потрібно підписатися);
  • контакти, якщо у вас кілька філій, а профіль єдиний для всіх;
  • і інше, важливе вам.

Шапка профиля

Рис. 7 – Опис профілю

Потрібно врахувати, що користувач бачить цілком тільки частину Опису. Решту Інстаграм обрізає під кат та додає кнопку “ще”, що видно на малюнках вище.


6. Додаткові фічі

Можна підключити професійний чи бізнес-акаунт, і тоді поле ваших можливостей в Інста буде ширшим, ніж у звичайних користувачів.

Для професійного ніяких особливих вимог не потрібно. Через час ми розповімо про те, як його підключити.
А для бізнес-профілю потрібно мати зареєстровану сторінку компанії в Facebook. Створюється вона тут – https://www.facebook.com/pages/creation. Чекайте детальної інструкції з налаштування.

Переваги бізнес та професійних акаунтів:

  • під ім’ям відображається категорія компанії (на скрині – сірого кольору);
  • доступ до розширеної статистики профілю;
  • нові можливості для запуску реклами;
  • додаткові кнопки зв’язку та поле для адреси (місце розташування на Гугл Картах).

Шапка профиля

Рис. 8 – Приклад професійного акаунту

На прикладі мого професійного профілю:

  • категорія акаунту – Редактор;
  • додаткові кнопки “Промоакції” та “Статистика”. Вони прискорюють перехід до потрібного меню.

Ці кнопки бачить лише власник сторінки. Інші користувачі їх не бачать.

Адреса

При кліці на адресу з’являється 2 варіанти кроків:

  • подивитися місцезнаходження;
  • одразу перейти в Гугл Карти.

Після вибору 1 пункту та кліці на карту Інста запропонує або перейти до Гугл Карт, або натиснути “Скасувати”.

Шапка профиля

Рис. 9 – Адреса в профілі

А ще тут можна схитрувати й вставити в це поле короткий текст, якщо вам не вистачило місця в Описі. Але за умови підключеного бізнес-акаунту.

Активні кнопки

Варіанти кнопок, що пропонує Інстаграм:

  • Відкрити магазин;

Шапка профиля

Рис. 10 – Кнопка Відкрити магазин

  • Як зателефонувати;

Шапка профиля

Рис. 11 – Кнопка Як зателефонувати

  • Контакти;

Шапка профиля

Рис. 12 – Кнопка Контакти

  • Електронна адреса.

Шапка профиля

Рис. 13 – Кнопка Електронна адреса

Ці 4 кнопки видно тільки на смартфонах, в десктопній версії вони недоступні.
При кліці на кнопку відкривається нове вікно з меню.

Нижче цих кнопок розташовуються Закріплені Сторіз. В їх створенні вам допоможуть статті: Як створити Вічні Сторіз та Як намалювати обкладинку для Сторіз.

Сподіваємося, тепер з оформленням шапки профілю у вас не виникне проблем. Подивіться на свій акаунт відсторонено, як би дивився на нього звичайний користувач: чи зрозумілий він вам, чи клікабельне посилання, чи веде воно на потрібну посадкову, чи легка навігація в Хайлайтс?

І знайте, що ви завжди можете звернутися до нас за консультацією.


Algorithm Instagram

Алгоритми Instagram або як залишатися в стрічці у своїх підписників

Guide Instagram

Гід в Instagram. Як правильно використовувати

Как загрузить фото в Инстаграм с компьютера

Як завантажити фото в Instagram з комп'ютера

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.