замовити дзвінок
+38 057 782-28-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
15
2

А ви знаєте, що шапка профілю TikTok може залучити користувача підписатися, або навпаки, відлякати його? І це твердження обґрунтоване: у вас є тільки один шанс справити перше враження, а воно починається з вашої шапки профілю TikTok.

Якщо ви - бренд чи бізнес, що прагне підвищити залученість, збільшити продажі та підвищити впізнаваність, приваблива шапка профілю, безумовно, допоможе. Але з чого почати?

Нижче дам кілька порад та хитрощів, щоб персоналізувати вашу шапку в ТікТок, а саму сторінку зробити хітом!


Поради для крутого ТікТоку

Ваше біо – перший і найкращий шанс представити себе чи свій бренд потенційним новим користувачам.
Щоб виділитися з натовпу та привернути увагу аудиторії, скористайтеся наступними порадами.


1. Виберіть чітке ім’я користувача та ім’я, яке відображається

Хороше ім’я, що запам’ятовується, дуже важливе для вашої шапки в TikTok.
Воно не тільки задає тон вашого акаунту, але також може гарантувати, що ви з’являтиметеся при пошуку за релевантними ключовими словами.

Ім’я користувача облікового запису також відображається на кожному відео, яке ви публікуєте та залишаєте в коментарях, що робить його важливою частиною вашого профілю.
Тому вам потрібно зробити їх якомога зрозумілішими та точнішими.
Ніхто не згадає @burberry1256383green, але є шанс запам’ятатися зі знайомим користувачам ім’ям, наприклад, @khaby.lame чи @i_am_doshik1.

Шапка профілю ТікТок

Рис. 1 – Профілі відомих блогерів

Якщо ви – бренд або компанія, дотримуйтесь назви своєї компанії, щоби не плутатися. А якщо ви – кріейтор, використовуйте своє повне ім’я або псевдонім, з яким користувачі асоціюють вас.

Для додаткових охоплень користуйтесь одним і тим же нікнеймом та ім’ям, що відображається у всіх соціалках. Так ваш обліковий запис буде простіше знайти на кожній платформі. Те саме правило діє й для tiktok ads в Україні (та в принципі й для всього світу) – пізнаване ім’я збільшує клікабельність рекламних креативів.


2. Додайте посилання до своєї шапки профілю в ТікТок, щоб залучити трафік

За правилами соцмережі вставити можна лише одне посилання, тому воно має бути релевантним. Це може бути посилання на ваш сайт чи іншу соціальну мережу.

Наприклад, часто роблять так: додають посилання на ТікТок у шапці профілю Інстаграм, а в Інстаграм навпаки додають посилання на TikTok.

ТікТок Шапка профілю

Рис. 2 – Посилання та згадки у шапках профілю

У будь-якому випадку, лінк потрібно додати, але це не завжди може бути сторінка в іншій соцмережі або основний сайт. Іноді додають посилання з youtube для переходів на потрібне відео, щоб збільшити лічильник переглядів.


3. Виберіть зображення профілю, що представляє ваш бренд чи бізнес

Якщо картинка коштує тисячі слів, то аватар коштує на тисячу дорожче!
Маленький, але має велике значення, не забувайте про значок профілю. З його допомогою ви можете миттєво розповісти в шапці ТікТок, хто ви, щоб встановити зв’язок з потенційним новим послідовником.

Пам’ятайте, що ваше медійне зображення з’являється, коли користувачі шукають вас – зробіть так, щоб воно точно описувало вас чи ваш бренд.
Кріейторам найкраще підійде знімок обличчя крупним планом.

Профіль ТікТок шапка

Рис. 3 – Аватар профілю

А для брендів та бізнесів підійдуть логотип компанії або відомий продукт – головне, щоб люди одразу впізнали його.

Логотип на аватарі

Рис. 4 – Логотип компанії

З чого почати та як оформити шапку профілю ТікТок? – правильно, все починається з картинки. Тому вона має недвозначно асоціюватися з вами та бути привабливою. Якщо ви викладаєте уроки макіяжу, то на фотографії має бути не тільки обличчя, а й фотографія з вдалим макіяжем. Якщо займаєтесь творчістю, то використовуйте картинку результатів цієї творчості (глиняні вироби, картини, розпис тощо).

Використовуйте власні креативні фото та для запуску tiktok for business в Україні – автентичні приклади робіт покажуть ваш унікальний підхід.


4. Опишіть, хто ви й чим займаєтесь

У шапці профілю в TikTok є 80 символів, щоб описати, хто ви й що ви пропонуєте своїй аудиторії. Зробіть його коротким, швидким і, що важливо, цікавим.

Яке повідомлення ви бажаєте надіслати відвідувачам, коли вони потрапляють на вашу сторінку?
Ви спеціалізуєтеся на проведенні заходів? Чи займаєтесь дизайном нігтів? А може, ви кухар чи мандрівник? Розкажіть людям, що робите, й спонукайте їх підписатися.

Опис облікового запису шапка профілю

Рис. 5 – Опис акаунту в біо

Використовуйте цей простір, щоб привернути увагу до посилання в шапці профілю ТікТок або викликати активне просування.

Підказка: додайте трохи емоцій у своїй шапці за допомогою смайлів для відображення індивідуальності бренду. Тільки не перестарайтеся, бо програма для озвучення тексту не зможе правильно прочитати опис, а люди зі слабким зором не зрозуміють вашого посилу.


5. Використовуйте заклики до дії

Максимальний результат від своєї шапки TikTok можна отримати, якщо включити до нього сильний заклик до дії (CTA).

Шапка профиля ТикТок CTA

Рис. 6 – Приклад CTA (посилання на трек)

Використання переконливого CTA – вірний спосіб підштовхнути вашу аудиторію завершити дію – підписатися на вас, перейти за посиланням у шапці або переглянути ваш профіль в Instagram.
Ми вже писали вище, що блогери часто розміщують у шапці посилання на інші свої соцмережі й це допомагає їм наростити аудиторію.

Якщо ж завдання – збільшити продажі або переходи за посиланнями, заохочуйте свою аудиторію переходити на ваше посилання в біографії. Часто використовуються емоджі, щоб привернути більше уваги до посилання (наприклад, стрілка).


6. Створіть коннект між своїми профілями в Instagram та YouTube

Не всі знають, але це так: можна отримати підписників в Інстаграм та YouTube прямо зі свого профілю TikTok!

Шапка профілю підв'язка соцмереж

Рис. 7 – В акаунт ТікТок можна підв’язати посилання на інші соціалки

Підключивши свої облікові записи Instagram та YouTube до програми, ви можете надсилати туди додатковий трафік, не займаючи місця в шапці профілю свого ТікТока.
Тобто ви можете конвертувати свою аудиторію TikTok в інші соціальні мережі.

Зрештою, біо – це справжнісінька золота жила, якою потрібно правильно користуватися.
За правильної тактики воно може принести реальну користь вашому бренду і допомогти розширити кількість передплатників. Тільки після цих дій ви можете займатися розкруткою акаунту, тобто запускати рекламу TikTok Ads.


Помилки початківців під час розкручування акаунту в Інстаграм

Як використовувати особисті повідомлення LinkedIn для просування бізнесу?

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.