замовити дзвінок
+38 057 782-28-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
82
2

За даними видання Fast Company, Shopify увійшов до трійки 50 найбільш інноваційних компаній 2021 року, пропустивши вперед лише Moderna та Pfizer. (Повний список можна подивитися тут).

Shopify швидко зорієнтувався в період пандемії та допоміг перетворити офлайн-точки в інтернет-магазини. Виручка компанії у 2020 році зросла до 2,93 мільярда доларів, що становить 86% зростання.

Тому не дивно, що останнім часом до нас на налаштування заходять проекти на цій платформі. Сервіс зручний не тільки для запуску е-комерс, а й досить простий для налаштування маркетингових активностей.

Налаштування реклами на Shopify найчастіше включає:

  • налаштування торгових та пошукових кампаній, динамічного ремаркетингу;
  • встановлення та налаштування GTM, Google Analytics та Merchant Center.

По налаштуванню всіх цих пунктів, крім пошукової кампанії, ми пройдемося в нашій статті.


1. Встановлення Google Analytics та Facebook Pixel

Перш ніж приступити до роботи, нам потрібно отримати доступ до адмін-панелі сайту.

У нашій роботі клієнт або дає свій логін/пароль, що зручно, тому що в подальших налаштуваннях слідує й встановлення додатків, та зв’язування Мерчанта під клієнтським обліковим записом. Або ж відкриває нам доступ на зазначений e-mail, після чого на пошту приходить запрошення, яке потрібно прийняти.

В адмін-панелі Shopify знаходимо в розділі Sales Channels розділ Online store. Переходимо на вкладку Preferences та бачимо поле для встановлення номера лічильника GA, та під ним Facebook Pixel.

Настройка Shopify

Рис. 1 – Вкладка Preferences


1.1 Google Analytics

Вставляємо в поле наш ідентифікатор аналітики типу UA-111111111-1.

На сайтах Шопіфай працює базове відстеження електронної торгівлі. Якщо вам потрібні дані про транзакції та доходи, то вони автоматично будуть передаватися в GA.

Для цього в своєму обліковому запису Google Analytics зайдіть в пункт Адміністратор. Перейдіть в розділ Представлення – пункт Налаштування електронної торгівлі.

Shopify настройка

Рис. 2 – Налаштування в Аналітиці

Переведіть кнопку з положення ВИКЛ в режим ВКЛ.

Shopify ecommerce

Рис. 3 – Налаштування електронної торгівлі в GA

Якщо вам потрібна додаткова інформація про поведінку відвідувачів, використовуйте розширену електронну торгівлю. Для цього в Shopify встановлюємо прапорець у відповідному полі.

Enhanced Ecommerce

Рис. 4 – Чекбокс для використання Enhanced Ecommerce

У свою чергу в GA також слід активувати повзунок для обліку розширеної електронної торгівлі.

Ecommerce Shopify

Рис. 5 – Сторінка налаштування електронної торгівлі

Також не забувайте виключати джерела переходу. Такі як checkout.shopify.com чи paypal.com.

Наприклад, якщо користувач зі сторінки оформлення замовлення повернеться в інтернет-магазин, щоб продовжити покупки, тоді сторінка checkout може бути вказана як джерело конверсії.

  • перейдіть на вкладку Адміністратор свого ресурсу;
  • в стовпці Ресурс виберіть Код відстеження й далі зайдіть в пункт Список виключених джерел переходу;
  • у вікні натисніть на Додати виключення джерел переходу;
  • в поле Домен вводите ім’я домену, переходи з якого бажаєте виключити.

Shopify настройка GA

Рис. 6 – Поле введення адреси сайту для виключення

Shopify домены

Рис. 7 – Список виключених доменів

Таким чином зможемо отримувати коректні дані про джерела переходу.


1.2 Pixel Facebook

Піксель встановлюється там же, де й Аналітика. Для цього необхідно перейти в Online Store – Preferences:

Shopify Preferences

Рис. 8 – Вкладка Preferences

За допомогою пікселя можна вимірювати ефективність реклами вашого сайту в Facebook та Instagram.


2. Налаштування конверсій Google Analytics

Завдяки вбудованій електронній комерції на сайтах Shopify ми вже можемо імпортувати в акаунт Google Ads найважливішу конверсію – Транзакцію.

Якщо ж потрібно відстежувати процес оформлення замовлення, то налаштовуємо мети типу Перехід в GA.

Shopify Просмотр корзины

Рис. 9 – Установка мети Перегляд кошика

Решта мети оформлення замовлення налаштовуються аналогічно.

Шаг Назва Сторінка
1 Додавання в корзину /cart
2 Додавання контактної інформації /checkout/contact_information
3 Додавання інформації про доставку /checkout/shipping
4 Додавання інформації про оплату /checkout/payment

 


3. Налаштування конверсій в Google Ads

Фахівці Google рекомендують при змозі не імпортувати цілі з GA, а використовувати саме конверсії Google Ads для коректної роботи автоматичних стратегій.

Для встановлення конверсій необхідно створити конверсію, встановити глобальний тег та код події на сайт.

Розглянемо докладніше:

  • створюємо конверсію. В інтерфейсі Google Ads заходимо справа зверху на вкладку Інструменти – Переходи – Створити – Веб сайт. Вказуємо необхідну інформацію;

Гугл Эдс новое действие

Рис. 10 – Вкладка Створити дію

  • вибираємо встановити код самостійно.
  • копіюємо код виду:

<!– Global site tag (gtag.js) – Google Ads: ХХХХХХХХХ –>
<script async src=”https://www.googletagmanager.com/gtag/js?id=AW-XXXXXXXXX”></script>
<script>
window.dataLayer = window.dataLayer || [];
function gtag(){dataLayer.push(arguments);}
gtag(‘js’, new Date());
gtag(‘config’, ‘AW-ХХХХХХХХХ’);
</script>

  • повертаємося в Shopify та додаємо його в <head> в theme.liquid. Потім переходимо в Settings → розділ Checkout → пункт Additional Scripts та вставляємо код події.

<!– Event snippet for Transaction conversion page –>

<script>
gtag(‘event’, ‘conversion’, {
‘send_to’: ‘AW-1010101010/xxxxxx_xxxxxxxxxxxx’,
‘value’: 1.0,
‘currency’: ‘USD’,
‘transaction_id’: ”
});
</script>,

де AW-1010101010/xxxxxx_xxxxxxxxxxxx необхідно замінити на дані з коду вашої події Google Ads.

Якщо у вас вже є код в Additional Scripts, додайте фрагмент події в новий рядок під існуючим кодом.

Якщо клієнт перезавантажить сторінку оформлення замовлення, Google Реклама може зареєструвати повторну конверсію. Щоб запобігти повторювані конверсії та додавання до та після фрагмента події, щоб він спрацьовував один раз для кожного клієнта:

У рядку перед фрагментом вставте:

{% if first_time_accessed %}

У рядку після фрагмента вставте:

{% endif %}

Валюта замовчанням – американський долар. Якщо ви продаєте в іншій валюті, замініть «USD» у фрагменті події на «{{currency}}»

Ідентифікатор транзакції за замовчуванням порожній. Щоб в Google Рекламі не реєструвалися повторювані конверсії, поруч з “transaction_id”: замініть на {{order_number}}.

Щоб зробити цінність конверсії динамічною, замініть рядок, що починається зі слова value: одним з наступних фрагментів:

  • Щоб виключити податки та доставку з суми конверсії, замініть її наступним фрагментом:

‘значення’: {{checkout.subtotal_price | money_without_currency}},

  • Щоб включити податки та доставку в суму конверсії, замініть її наступним фрагментом:

‘значення’: {{checkout.total_price | money_without_currency}},

Після внесених змін ваш новий оновлений фрагмент коду повинен виглядати так:

{% if first_time_accessed %}
<!– Event snippet for Transaction conversion page –>
<script>
gtag(‘event’, ‘conversion’, {
‘send_to’: ‘AW-1010101010/xxxxxx_xxxxxxxxxxxx’,
‘value’: {{ checkout.subtotal_price | money_without_currency }},
‘currency’: ‘{{ shop.currency }}’,
‘transaction_id’: ‘{{ order_number }}’
});
</script>
{% endif %}


4. Встановлення GTM

Зарееструйтеся в Google Tag Manager, якщо там ви ще не зареєстровані. Після того як ви ввійдете в обліковий запис, клацніть свій ідентифікатор GTM у верхній частині екрану та скопіюйте першу частину коду.

  • Скопіюйте першу частину коду контейнера GTM.

Shopify GTM

Рис. 11 – Встановлення GTM

  • Вставте код GTM в код сайту.

Переходимо у вкладку Online Store – розділ Themes – пункт Actions. Вибираємо зі списку Edit Code.

Shopify Themes

Рис. 12 – Вкладка Themes

Знайдіть “theme.liquid” в рядку пошуку зліва та вставте раніше скопійований код GTM в розділ head.

Shopify theme.liquid

Рис. 13 – Вміст theme.liquid

  • Скопіюйте другий фрагмент коду з Диспетчера тегів Google й вставте його якомога вище <body> сторінки theme.liquid.

Shopify страницы theme.liquid

Й натисніть Save. Тепер код GTM відображатиметься на кожній сторінці вашого магазину, крім сторінок оформлення замовлення й сторінок подяки.

  • Вставте код GTM на сторінку обробки оформлення замовлення.

В базових планах Shopify забороняється редагувати процес оформлення замовлення та додавати туди коди. Але ви можете додавати коди на фінальну thank-you page.

Знайдіть розділ Settings, далі блок Checkout – в пункті Order processing зайдіть в Additional scripts та вставте туди наш скопійований код контейнера.

Shopify Settings

Рис. 14 – Розділ Налаштування

Shopify additional scripts

Рис. 15 – Додаткові скріпти

Тепер GTM буде працювати на сторінках вашого магазину, а також на сторінці подяки. Нагадуємо, що він не буде працювати на етапах оформлення замовлення (де користувач вводить інформацію про свою кредитну картку та адресу), але він як і раніше буде працювати на сторінці оформленого замовлення.

Важливо! Не налаштовуйте відстеження GA та Facebook Pixel через GTM, так як вони додаються безпосередньо в адмінці Shopify.

  • Переконайтеся, що GTM працює.

Працюючи з даними, ви завжди повинні все перевіряти ще раз та підтверджувати. У GTM є відмінний інструмент під назвою Debugger (також відомий як Preview&Debug Tool чи Google Tag Assistant), який показує, чи працює GTM в вашому магазині та які теги/тригери працюють.

  • Поверніться в інтерфейс Диспетчера тегів Google та праворуч зверху знайдіть Preview (Перегляд).

Shopify GTM

Рис. 16 – Інтерфейс диспетчера тегів

  • Введіть URL-адресу вашого магазину та натисніть Start.

Shopify предпросмотр

Рис. 17 – Режим попереднього перегляду

  • Він повинен відкрити ваш магазин в новому вікні. Переконайтеся, що ваш браузер не блокує спливаюче вікно. Якщо так, спочатку дозвольте це. Ви повинні побачити повідомлення Debugger connected внизу в правій частині екрана.

Shopify debugger

Рис. 18 – Підключення відладчика

  • Поверніться в Tag Assistant, ви повинні побачити тут повідомлення Connected та теги у своєму обліковому записі GTM.

Shopify debugger connected

Рис. 19 – Повідомлення про підключення відладчика

Це означає, що дебагер підключений й можна перевірити коректність роботи тегів.


5. Налаштування фіда даних для Google Merchant Center

Додати фід GMC в Shopify можна за допомогою безкоштовного додатку Google Channel.

Його можна знайти в Sales Channels:

Shopify free to add

Рис. 20 – Додати фід

Shopify add feed

Рис. 21 – Додати фід (продовження)

Важливо пам’ятати, якщо ви встановлюєте Google Channel, потрібно перевірити, чи встановлений код конверсії Google Ads вручну в theme.liquid, так як Google Channel встановлює його автоматично й може відбуватися дублювання конверсій.

Пов’язуємо Google Channel та електронну пошту, на якій створені облікові записи Merchant Center и Google Ads. Якщо їх ще не існує, то вони будуть створені під тією поштою, яку ви вказали.

Shopify Google Channel

Рис. 22 – Вікно зв’язування Google Channel та акаунту Гугл

Далі необхідно перевірити, чи відповідає ваш магазин вимогам Google для роботи з Мерчант Центром. У розділі Store requirements натискаємо на клікабельний текст та додаємо необхідну інформацію. Або підтверджуємо, що інформація є на нашому сайті.

Shopify Merchant Center

Рис. 23 – Перевірка магазину на відповідність вимогам Merchant Center

Після внесення даних з’являться поля для вибору акаунтів GMC та GA. Якщо їх немає, Shopify запропонує їх створити. Якщо ж вони були зареєстровані заздалегідь, то в списку, що випадає, відобразяться ті, які підв’язані до зазначеної вище пошти.

Connect Google account

Рис. 24 – Зв’язування облікових записів Google Ads та Merchant Center з Google Channel

Далі необхідно вказати відповідні налаштування та натиснути Зберегти.

Google в Shopify

Рис. 25 – Вкладка Google в Shopify

У розділі Product feed ви можете бачити статус ваших товарів, які синхронізуються з фідом GMC.

Зміни, внесені в Shopify, будуть автоматично синхронізуватися з вашим фідом в GMC, щоб дані завжди були актуальними.

Shopify Product feed

Рис. 26 – Розділ Product feed

Джерел товарів в Merchant Center матиме такий вигляд:

GMC Primary feeds

Рис. 27 – Primary feeds

Shopify не створює товарний фид в звичному для PPC-спеціаліста вигляді. Товари просто публікуються через API та їх список можна побачити на вкладці Всі товари:

Shopify feeds

Рис. 28 – Вид фіда в Шопіфай

Якщо вам необхідно запускати торгові кампанії відразу на кілька країн, то в безкоштовному додатку Google ця опція недоступна. Для цього необхідно встановити платний плагін. Наприклад, Multiple Google Shopping Feeds.

Multiple Google Shoppng Feeds

Рис. 29 – Плагін для роботи з декількома країнами одночасно

Використовуючи його, джерело товарів в GMC буде виглядати так:

Shopify feeds some countries

Рис. 30 – Товарний фид для кампаній з декількома цільовими країнами

В полі Country of sale будуть вказані всі країни, де будуть запущені рекламні кампанії з товарами з цього фіда.


6. Динамічний ремаркетинг

Дозволяє показувати персоналізовану рекламу відвідувачам, які переглядали та здійснювали будь-які дії з певними товарами вашого сайту.

Є два способи налаштувати динамічний ремаркетинг на сайтах Shopify.

Перший – самостійно внести коригування в код сайту, що загрожує значною кількістю помилок та проблем з реалізацією.
Другий спосіб – використовувати безкоштовний додаток Google Dynamic Remarketing.

Google Ads Dynamic Remarketing

Рис. 31 – Додаток допоможе уникнути помилок

Для роботи цього додатка нам знадобиться код ремаркетингу Ads.
Щоб його створити, переходимо в акаунт Гугл Реклами в розділ Інструменти – пункт Менеджер аудиторій – вкладка Джерела аудиторій.

Клікаємо на Встановити тег Google Ads.

Shopify настройка тега

Рис. 32 – Налаштування тега

Далі вибираємо чекбокс Збирати дані про певні дії, які користувачі здійснюють на вашому сайті та вид діяльності Електронна торгівля. Натискаємо зберегти.

Shopify тег Гугл Рекламы

Рис. 33 – Налаштування тега Гугл Реклами (продовження)

Після створення та налаштування тега можемо встановлювати додаток з Shop for Apps.

Для запуску кампанії динамічного ремаркетингу нам також буде необхідно активувати цю програму в нашому Merchant Center.

Shopify remarketing

Рис. 34 – Активація програми ремаркетингу

Для цього в розділі Управління програмами знаходимо Динамічний ремаркетинг та активуємо його.


Висновок

Сподіваємося, наш гайд допоможе вам у налаштуванні рекламних кампаній на платформі Shopify.

Якщо у вас залишилися питання, в коментарях з радістю відповім на них або звертайтеся за налаштуванням =)


Amazon Sponsored Brands Ads

Автоматичне застосування рекомендацій у Google Ads

5 просунутих порад щодо використання GTM

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.