замовити дзвінок
+38 057 782-28-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
35
1

Колтрекінг Binotel і віджет Binotel GetCall часто зустрічаються на сайтах наших замовників.

Для PPC-спеціаліста дуже важливо налаштувати й відстежити мети по взаємодії потенційних клієнтів з цими сервісами. І, якщо з Google Analytics все зрозуміло - події передаються автоматично та потрібно лише налаштувати мети за інструкцією Binotel, то з Яндекс.Метрикою, як з'ясувалося, потрібно трохи "помудрувати".


1. Налаштування мет Binotel GetCall в Яндекс.Метриці

Перша думка – написати в підтримку Binotel і запросити гайд, подібний налаштуванню GA. Відповідь виявилася несподіваною.

Binotel GetCall

Рис. 1 – Відповідь техпідтримки Binotel

Але ми знайшли рішення. Налаштування можливо зробити за пару кліків, але обов’язковою умовою є встановлений GTM.


1.1 Режим Попереднього перегляду

У режимі попереднього перегляду відстежуємо, які події фіксуються через GTM на сайті при замовленні зворотного дзвінка та дзвінку.

Для цього відкриваємо акаунт GTM й переходимо до режиму передперегляду.

Настройка Binotel GetCall

Рис. 2 – Інтерфейс GTM

Виконуємо необхідні дії на сайті та фіксуємо події, які відбуваються після запиту зворотного дзвінка та виклику за телефоном.

Binotel GetCall настройка

Рис. 3 – Запит дзвінка

Binotel GetCall настройка Яндекс

Рис. 4 – Виклик

Ці дані ми будемо використовувати для налаштування тригерів.


1.2 Налаштування мет в Яндекс.Метриці

Додаємо нову мету в Метриці. Тип умови ставимо JavaScript-подія. Заповнюємо розділи Назва та Ідентифікатор (довільно). Після чого копіюємо код.

Яндекс Binotel GetCall

Рис. 5 – Додавання мети в Метриці

Метрика автоматично згенерує код, який потрібно буде вставити в GTM.


1.3 Передача даних в Яндекс.Метрику

Повертаємося в GTM і налаштовуємо тег для передачі даних в Метрику.

1) Створюємо тег. Тип обираємо Користувацький HTML. З його допомогою ми можемо використовувати код Метрики всередині тега GTM.

Binotel GetCall GTM

Рис. 6 – Створення тега у GTM

2) Вставляємо скопійований код, помістивши його між тегами :

Binotel GetCall Яндекс настройка

Рис. 7 – Конфігурація тега

3) Додаємо тригер типу Спеціальна подія:

Binotel GetCall триггер Яндекс

Рис. 8 – Додавання тригера

4) Заповнюємо назву нашої події, яку ми отримуємо, коли замовляють call back – Binotel GetCall – Call requested:

Binotel GetCall

Рис. 9 – Поле Назва події

Зберігаємо та публікуємо тег відстеження замовлення дзвінка.


2. Налаштування Binotel CallTracking в Яндекс.Метриці

Таким же чином налаштовуємо Binotel CallTracking. Але в цьому випадку в якості спеціальної події виступає “Binotel CallTracking – Call received” – головна подія системи, яка передається відразу ж при початку дзвінка.

  • Додаємо мету на Binotel CallTracking в Метриці;
  • У Диспетчері тегів створюємо тег типу спеціальна подія;
  • Додаємо скопійований код з Метрики;
  • Створюємо тригер, який буде виглядати так:

Binotel CallTracking настройка

Рис. 10 – Налаштування тригера

Після налаштування мет робимо тестові Callback та Дзвінок, перевіряємо, чи спрацьовують наші теги й дивимося результат в Метриці:

Binotel CallTracking

Рис. 11 – Перевірка роботи тегів

Як виявилося, налаштування мет Binotel для Метрики займає трохи більше часу, ніж в Аналітиці. Сподіваємося, наш гайд стане вам у нагоді.


Види конверсій та способи їх відстеження

Регулярні вирази: що це та де використовувати

Підміна геолокації: аналоги GeoClever

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.