замовити дзвінок
+38 057 782-28-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
69
3

Ні, подзвонити в Фейсбук не можна. У Фейсбук мільярди активних акаунтів, для такої бази користувачів ніяк не знайти стільки персоналу в саппорт.

Пам'ятайте, що Фейсбук змінює налаштування ледь не щодня, інтерфейс змінюється, й вже завтра вікна можуть виглядати інакше.

Офіційний саппорт Фейсбук знаходиться за адресою - https://www.facebook.com/business/help/support.


1. Пряме посилання на підтримку

Є і 2й шлях достукатися до саппорту – за посиланням https://www.facebook.com/business/resource, натискаємо Підтримка:

Техподдержка ФБ

Рис. 1 – Вікно Центр ресурсів для бізнесу

Відкривається Довідковий центр Фейсбук:

Техподдержка Фейсбук

Рис. 2 – Довідковий центр ФБ для бізнесу

Знову натискаємо “Підтримка”.

Далі повинна висвітитися кнопка “Почати роботу / Почати чат”. Вона доступна тільки тим, хто постійно працює з рекламою і вже відкрутив певну суму бюджету (точну цифру ФБ не розголошує). Іншим користувачам кнопка буде недоступною.

Відкривається Довідковий центр Фейсбук:

Фейсбук саппорт

Рис. 3 – Якщо кнопка чату недоступна, значить, ви ще недостатньо грошей на рекламу витратили)

Далі клікаєте на кнопку Почати й обираєте потрібний рекламний акаунт, якщо у вас їх декілька.

Facebook business

Рис. 4 – Процес отримання саппортуи складається з 3 кроків

Після цього необхідно обрати проблему із запропонованого, по якій вам потрібна допомога, або вибрати варіант Інша проблема з рекламним акаунтом.

Facebook for business

Рис. 5 – Поширені типи проблем

Після цього ви можете як ознайомитися з варіантами розв’язання цього питання як в довідці Фейсбук, так і написавши листа з докладним описом проблеми безпосередньо в саппорт.

Facebook Реклама

Рис. 6 – Опишіть вашу проблему якомога детальніше

Але є ще 2 способи.


2. Форма швидкої допомоги або чат підтримки Фейсбук

Форма швидкої допомоги – Це чат технічної підтримки Фейсбук.
Натискаємо крайню праву кнопку вгорі:

Facebook Реклама

Рис. 7 – Меню довідки знаходиться в випадаючому меню праворуч зверху

Обираємо Довідка та підтримка. Випадає меню:

ФБ поддержка

Рис. 8 – Довідкове меню

1) Якщо обрати Довідковий центр:

Facebook техподдержка

Рис. 9 – Довідковий центр

2) Вхідні від служби підтримки:

Facebook support

Рис. 10 – Тут можна знайти відповідь від саппорту щодо вашої проблеми

3) Повідомити про проблему:

Support Facebook

Рис. 11 – Відгуки про Фейсбук допомагають покращувати соцмережу

Вікно при натисканні на п. 1:

Support Фейсбук

Рис. 12 – Пропозиція щодо поліпшення соцмережі

При натисканні на Сталася помилка:

Фейсбук поддержка

Рис. 13 – Описувати помилку варто якомога детальніше

Вкрай рекомендується відправляти скріншоти з ілюстрацією проблеми. Так ймовірність швидкого вирішення ближче. Але все одно потрібно запастися терпінням.


3. Messenger

З Головної сторінки заходимо в Месенджер:

Поддержка Фейсбук

Рис. 14 – Через месенджер також можлива комунікація зі службою підтримки

У Пошук вбиваємо Facebook support, отримуємо результат:

Facebook business support

Рис. 15 – Вікно чату підтримки Фейсбук

Фейсбук business support

Рис. 16 – Посилання на центр підтримки

Якщо перейти за посиланням, відкриється вікно допомоги:

Facebook business support FAQ

Рис. 17 – Довідкове вікно з текстовими відповідями на типові запитання

На людини потрапити неможливо.


4. Як зателефонувати в техпідтримку Фейсбук?

Так, зателефонувати в підтримку Facebook стало набагато простіше (вихідний пост в нашому Інстаграм)!

Пам’ятайте часи, коли підтримка спілкувалася ламаною англійською з німецьким акцентом? При настанні карантину штат скоротили/відсторонили від роботи на час пандемії, і не те, щоб зателефонувати, кнопка “чату” пропала взагалі.

Що ми маємо зараз?

Є 2 способи замовити дзвінок:

  • отримати лист на пошту з пропозицією про персональну консультації (цей спосіб підходить тільки тим, хто запускає рекламу, звичайний користувач може зовсім не отримати такого листа);
  • замовити дзвінок самостійно, пробивши в пошуку “Експерт з маркетингу Фейсбук”. І скориставшись кнопкою “Запланувати дзвінок“.

Щоб написати повідомлення в Фейсбук, варто вбити в гугл запит “Підтримка Фейсбук” й перейти по посиланню в Довідковий центр Фейсбук. На першій сторінці отримаєте пропозицію “Знайдіть відповіді на свої питання або зв’яжіться зі службою підтримки”.
Підтримка відповідає швидко, намагаючись максимально закрити ваше запитання. Також в чаті ви можете залишити свій номер телефону, щоб консультант зв’язався з вами особисто.

З власного досвіду: дзвонять без проблем, дзвонять по 4 рази в день, якщо вам це потрібно. Спілкуватися не сухо, цікаво. Дають поради, що можна протестувати в вашому випадку.

На помилки після поновлення Facebook відповідають: “Так, є така проблема? Розберемося. Передамо в технічний відділ”. Ага, помилка вже мінімум 4 місяці з нами, просто ж її ніхто не помічав до цього дзвінка.

У чаті стало веселіше, менеджери до останнього намагаються допомогти (приклади листування прикріпила – інформація з Телеграм-каналу Референс на каждый день).

Вже пробували зателефонувати в Фейсбук?


Висновок

Для соцмережі з мільярдною відвідуваністю відсутність можливості поспілкуватися у онлайн-чаті з реальним фахівцем – одна з основних болей як для користувачів, так і для власників бізнесу. Деякі проблеми потрібно вирішувати оперативно, але саппорту Фейсбук, схоже все одно. Навіть якщо описати проблему зі скринами, незрозуміло коли буде фідбек.

І поки Фейсбук не вирішить цю проблему, рекламодавці та власники бізнесів будуть зазнавати збитків якщо їх проблема виходить за рамки FAQ’a. Тому що спілкування зі справжньою людиною не світить нікому.


Анонімний перегляд Сторіс в Інстаграм

Як вести блог в LinkedIn у 2021 році?

Поради по просуванню в LinkedIn

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.