замовити дзвінок
+38 057 782-28-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
194
4

Upd. 16.11.2021 - оновлену версію статті читайте на PPCSEO.com.

Ні, подзвонити в Фейсбук не можна. У Фейсбук мільярди активних акаунтів, для такої бази користувачів ніяк не знайти стільки персоналу в саппорт.

Пам'ятайте, що Фейсбук змінює налаштування ледь не щодня, інтерфейс змінюється, й вже завтра вікна можуть виглядати інакше.

Офіційний саппорт Фейсбук знаходиться за адресою - https://www.facebook.com/business/help/support.


1. Пряме посилання на підтримку

Є і 2й шлях достукатися до саппорту – за посиланням https://www.facebook.com/business/resource, натискаємо Підтримка:

Техподдержка ФБ

Рис. 1 – Вікно Центр ресурсів для бізнесу

Відкривається Довідковий центр Фейсбук:

Техподдержка Фейсбук

Рис. 2 – Довідковий центр ФБ для бізнесу

Знову натискаємо “Підтримка”.

Далі повинна висвітитися кнопка “Почати роботу / Почати чат”. Вона доступна тільки тим, хто постійно працює з рекламою і вже відкрутив певну суму бюджету (точну цифру ФБ не розголошує). Іншим користувачам кнопка буде недоступною.

Відкривається Довідковий центр Фейсбук:

Фейсбук саппорт

Рис. 3 – Якщо кнопка чату недоступна, значить, ви ще недостатньо грошей на рекламу витратили)

Далі клікаєте на кнопку Почати й обираєте потрібний рекламний акаунт, якщо у вас їх декілька.

Facebook business

Рис. 4 – Процес отримання саппортуи складається з 3 кроків

Після цього необхідно обрати проблему із запропонованого, по якій вам потрібна допомога, або вибрати варіант Інша проблема з рекламним акаунтом.

Facebook for business

Рис. 5 – Поширені типи проблем

Після цього ви можете як ознайомитися з варіантами розв’язання цього питання як в довідці Фейсбук, так і написавши листа з докладним описом проблеми безпосередньо в саппорт.

Facebook Реклама

Рис. 6 – Опишіть вашу проблему якомога детальніше

Але є ще 2 способи.


2. Форма швидкої допомоги або чат підтримки Фейсбук

Форма швидкої допомоги – Це чат технічної підтримки Фейсбук.
Натискаємо крайню праву кнопку вгорі:

Facebook Реклама

Рис. 7 – Меню довідки знаходиться в випадаючому меню праворуч зверху

Обираємо Довідка та підтримка. Випадає меню:

ФБ поддержка

Рис. 8 – Довідкове меню

1) Якщо обрати Довідковий центр:

Facebook техподдержка

Рис. 9 – Довідковий центр

2) Вхідні від служби підтримки:

Facebook support

Рис. 10 – Тут можна знайти відповідь від саппорту щодо вашої проблеми

3) Повідомити про проблему:

Support Facebook

Рис. 11 – Відгуки про Фейсбук допомагають покращувати соцмережу

Вікно при натисканні на п. 1:

Support Фейсбук

Рис. 12 – Пропозиція щодо поліпшення соцмережі

При натисканні на Сталася помилка:

Фейсбук поддержка

Рис. 13 – Описувати помилку варто якомога детальніше

Вкрай рекомендується відправляти скріншоти з ілюстрацією проблеми. Так ймовірність швидкого вирішення ближче. Але все одно потрібно запастися терпінням.


3. Messenger

З Головної сторінки заходимо в Месенджер:

Поддержка Фейсбук

Рис. 14 – Через месенджер також можлива комунікація зі службою підтримки

У Пошук вбиваємо Facebook support, отримуємо результат:

Facebook business support

Рис. 15 – Вікно чату підтримки Фейсбук

Фейсбук business support

Рис. 16 – Посилання на центр підтримки

Якщо перейти за посиланням, відкриється вікно допомоги:

Facebook business support FAQ

Рис. 17 – Довідкове вікно з текстовими відповідями на типові запитання

На людини потрапити неможливо.


4. Як зателефонувати в техпідтримку Фейсбук?

Так, зателефонувати в підтримку Facebook стало набагато простіше (вихідний пост в нашому Інстаграм)!

Пам’ятайте часи, коли підтримка спілкувалася ламаною англійською з німецьким акцентом? При настанні карантину штат скоротили/відсторонили від роботи на час пандемії, і не те, щоб зателефонувати, кнопка “чату” пропала взагалі.

Що ми маємо зараз?

Є 2 способи замовити дзвінок:

  • отримати лист на пошту з пропозицією про персональну консультації (цей спосіб підходить тільки тим, хто запускає рекламу, звичайний користувач може зовсім не отримати такого листа);
  • замовити дзвінок самостійно, пробивши в пошуку “Експерт з маркетингу Фейсбук”. І скориставшись кнопкою “Запланувати дзвінок“.

Щоб написати повідомлення в Фейсбук, варто вбити в гугл запит “Підтримка Фейсбук” й перейти по посиланню в Довідковий центр Фейсбук. На першій сторінці отримаєте пропозицію “Знайдіть відповіді на свої питання або зв’яжіться зі службою підтримки”.
Підтримка відповідає швидко, намагаючись максимально закрити ваше запитання. Також в чаті ви можете залишити свій номер телефону, щоб консультант зв’язався з вами особисто.

З власного досвіду: дзвонять без проблем, дзвонять по 4 рази в день, якщо вам це потрібно. Спілкуватися не сухо, цікаво. Дають поради, що можна протестувати в вашому випадку.

На помилки після поновлення Facebook відповідають: “Так, є така проблема? Розберемося. Передамо в технічний відділ”. Ага, помилка вже мінімум 4 місяці з нами, просто ж її ніхто не помічав до цього дзвінка.

У чаті стало веселіше, менеджери до останнього намагаються допомогти (приклади листування прикріпила – інформація з Телеграм-каналу Референс на каждый день).

Вже пробували зателефонувати в Фейсбук?


Висновок

Для соцмережі з мільярдною відвідуваністю відсутність можливості поспілкуватися у онлайн-чаті з реальним фахівцем – одна з основних болей як для користувачів, так і для власників бізнесу. Деякі проблеми потрібно вирішувати оперативно, але саппорту Фейсбук, схоже все одно. Навіть якщо описати проблему зі скринами, незрозуміло коли буде фідбек.

І поки Фейсбук не вирішить цю проблему, рекламодавці та власники бізнесів будуть зазнавати збитків якщо їх проблема виходить за рамки FAQ’a. Тому що спілкування зі справжньою людиною не світить нікому.


Топ 9 метрик Инстаграм баннер внутренний

Топ-9 метрик Інстаграм для відстеження

Оновлення статистики аудиторії Facebook

Хештеги для просування в Інстаграм: скільки використовувати

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.