замовити дзвінок
+38 057 782-28-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
29
2

стаття написана на основі lyfemarketing.com

LinkedIn – найкраще місце для реклами для бізнесу та професіоналів. Але більшість компаній, як і раніше, ігнорують цю платформу. Зазвичай сторінка заводиться для публікації подій раз на пару місяців, але без мети соцмережа не допоможе вам підвищити впізнаваність та знайти нові ділові контакти.

Наприклад, рекламні оголошення (LinkedIn Sponsored Messaging) можуть дати більше кліків та залученості, ніж реклама у стрічці новин.

Вони – потужний інструмент прямого маркетингу, й нижче ви дізнаєтесь, як особисті повідомлення допоможуть вашому бізнесу розвиватися.


1. Що таке реклама в особистих повідомленнях?

Реклама в особистих повідомленнях LinkedIn – хороший спосіб безпосередньо просувати свою аудиторію та пробитися крізь тонни публікацій та конкуренцію у стрічці.

Реклама у вигляді повідомлення містить змінне вітання, кнопку заклику до дії та текст повідомлення з можливістю додавання до нього посилання. Крім того, можна додати змінний нижній колонтитул, щоб повідомити юридичні умови, правила рекламних акцій, контактні відомості тощо.

Є 2 варіанти розміщення реклами:

Просування LinkedIn особисті повідомлення

Рис. 1 – Формати реклами в особистих повідомленнях

Реклама у вигляді повідомлення – цільове повідомлення з єдиним закликом до дії.

Реклама у діалогах – показ кількох пропозицій та типів контенту в одному повідомленні.

Просування LinkedIn реклама в повідомленнях

Рис. 2 – Так виглядає реклама у вигляді повідомлень

Можна направити лідів на кілька посадкових або на форми залучення потенційних клієнтів та побачити, скільки людей натискають на ваш контент й кожен оффер, і наскільки вони залучені до розмови.

На замітку: різниця між двома форматами оголошень: Реклама у вигляді повідомлення дозволяє додати тільки один CTA, реклама у вигляді обговореннякілька CTA одразу.


2. Кому підходить реклама в особистих повідомленнях?

Оголошення у вигляді повідомлень в LinkedIn для вас, якщо ви знаєте, хто ваша аудиторія, й на якій вони точці на шляху до покупки.
Це означає, що у вас достатньо інформації для написання цільового повідомлення, яке спонукає їх діяти.

Цей тип реклами може працювати для будь-якого бізнесу в будь-якій галузі, якщо ви добре знаєте своє посилання та аудиторію. І маєте чітку пропозицію, яка правда зможе зацікавити перейти за посиланням.


3. Опції таргетингу в LinkedIn

Правильний таргетинг веде до вищого рівня залученості й, зрештою, до вищих коефіцієнтів конверсії.

Просування LinkedIn вибір аудиторії реклама

Рис. 3 – Критерії вибору аудиторій

У ЛінкедІн ви можете вибирати з більш ніж 20 різних категорій атрибутів аудиторії, включаючи:

  • розмір компанії;
  • назва компанії;
  • освіта;
  • навички та вміння;
  • досвід роботи;
  • посада;
  • групи, в котрих має членство користувач.

А оскільки ЛінкедІн бажає, щоб ви досягли успіху (тобто продовжували вести рекламу), вони діляться своїми порадами з таргетингу.

  1. Уникайте сильного звуження інтересів таргетингу. Ви обмежите охоплення та дані, які зможете отримати від ширшої аудиторії.
  2. Проводьте A/B-тестування ваших оголошень, щоб знайти найкращі варіанти креативу та таргетингу.
  3. Аналізуйте та оптимізуйте свою рекламу.

Реклама в особистих повідомленнях LinkedIn допомагає спілкуватися зі своєю аудиторією прямо в їх вхідних повідомленнях.

Нам подобається цей формат, бо він:

  • Примушує людей діяти швидко, тому що у вхідних ви з’являєтеся прямо перед ними, на передньому плані та в центрі.
  • До повідомлень виявляють більше уваги, ніж до традиційних емейлів.
  • Допомагає зрозуміти, хто з вашої аудиторії зацікавився та чим.

Просування LinkedIn повідомлення

Рис. 4 – Елементи повідомлення в LinkedIn довідці

Реклама в повідомленнях ЛінкедІн включає в себе:

  • Вітання.
  • Кнопку CTA.
  • Основний текст.
  • Можливість додати посилання до тіла повідомлення.
  • Користувальницький нижній колонтитул для юридичних умов, правил просування, контактної інформації та ін..

Якщо ви обрали залучення потенційних клієнтів як мету кампанії, вам також потрібно прикріпити форму для залучення потенційних лідів.

Для налаштування рекламної кампанії потрібен акаунт. Нижче розповімо, як його завести.


4. Як створити рекламний акаунт у LinkedIn?

Наводимо покрокову інструкцію:

  • Авторизуйтесь у своєму обліковому записі на linkedIn.com.
  • Праворуч зверху клацніть Для роботи > Розміщення реклами.
  • Додайте ім’я акаунту, виберіть валюту виставлення рахунків та зв’яжіть свою сторінку зі своїм обліковим записом.
  • Натисніть кнопку Створити обліковий запис.

Просування LinkedIn рекламний акаунт

Рис. 5 – Вікно створення рекламного облікового запису

Тепер розглянемо, як створити рекламу у вигляді повідомлень у LinkedIn.
Це займе час, але після створення на вас чекає кілька відмінних порад та методик.

Встановіть тег, щоб відстежувати ефективність реклами. Вам необхідно встановити Insight Tag (версія Фейсбук пікселя для ЛінкедІн).
Тег відстежуватиме тих, хто кликає на ваш сайт, і збиратиме інформацію про дії, які вони там роблять.

Як встановити тег:

  1. Перейдіть в Активи облікового запису > Insight Tag.
  2. Натисніть, щоб створити тег.
  3. Скопіюйте весь код тега з вікна у верхньому розділі (або використовуйте один з варіантів, що розкриваються нижче)).
  4. Натисніть Готово.
  5. Додайте код JavaScript на кожну сторінку свого домену, бажано перед кінцем тега <body> у нижній колонтитул.
  6. Як тільки ЛінкедІн отримає сигнал від тега, який ви розмістили на своєму веб-сайті, ваші домени з’являться у розділі Insight Tag.

Переходимо до активації тега статистики.


4.1 Підтвердження свого домену

Потрібно активувати тег статистики на своєму сайті.
Після цього він буде вказаний як активний та його можна буде використовувати у рекламних кампаніях.

Після активації тега на ресурсі перевірка домену займе від кількох хвилин до 24 годин.


5. Як створити рекламу як повідомлення?

Інструкція зі створення:

  1. Увійдіть у Менеджер кампаній.
  2. Виберіть назву облікового запису та групу кампаній. Якщо немає облікового запису, групи або облікового запису, створіть їх.
  3. Натисніть Створити кампанію під вкладкою Облікові записи.
  4. Додати назву кампанії, натиснувши на значок редагування.
  5. Підтвердьте вибрану групу кампаній.
  • Якщо потрібно, виберіть Використати іншу групу або Створити нову групу.
  • Групи кампаній не можна редагувати з цієї сторінки.
  1. Натисніть “Далі.
  2. Виберіть одну з наступних цілей для своєї кампанії:
  • Число відвідувань сайту;
  • Залучення потенційних клієнтів;
  • Веб-конверсії.

Просування LinkedIn цілі кампанії

Рис. 6 – Вибір мети кампанії

  1. Після мети визначте вашу ЦА у розділі Аудиторія.
  • Створіть свою цільову аудиторію, вибравши аспекти націлення.
  • Щоб застосувати раніше збережений шаблон таргетингу, клацніть меню Збережені аудиторії в розділі Аудиторія.
  • Ви можете застосувати узгоджені аудиторії, які дають змогу завантажувати списки компаній або контактів, або виконувати ретаргетинг на базі відвідувань сайтів або взаємодії з рекламою.
  1. Виберіть формат реклами (ми вибрали Повідомлення).
  2. Заповніть розділи Бюджет, Розклад, Ставка.
  3. Додати додаткове відстеження конверсій.
  4. У спливаючому вікні натисніть Далі та Зберегти.

5.1 Створення оголошення

Тепер додамо свої оголошення. Алгоритм дій такий:

  1. Оберіть Створити нове оголошення в разділі Оголошення в цій кампанії.
  2. Дайте назву.

Просування LinkedIn створення оголошення

Рис. 7 – Вікно створення оголошення

  1. Виберіть або натисніть Додати відправника, щоб додати не вказаного у списку учасника вашої мережі.
  2. Клацніть розділ Повідомлення та введіть тему, текст повідомлення та необов’язковий нижній колонтитул.

Просування LinkedIn повідомлення зі змінними

Рис. 8 – Створення повідомлення з використанням змінних

Для персоналізації використовуйте макрос.

Просування LinkedIn застосування макросів

Рис. 9 – Застосування макросів в довідці ЛинкедІн

Ви можете вручну ввести макроси у своє повідомлення або натиснути Вставити поле, що налаштовується, щоб вибрати один із доступних варіантів.

Можете додати гіперпосилання до свого повідомлення, натиснувши значок Посилання.

  1. Введіть CTA, URL цільової сторінки та (необов’язково) завантажте банер.
  • Усі URL-адреси повинні мати префікс http:// чи https://.
  • Якщо ви додаєте параметри URL-адреси для стороннього відстеження, не використовуйте символи лапок у налаштуваннях параметрів.
  • Деякі спеціальні символи (наприклад: <> #% {} [] та інші) викликають помилки, якщо вони включені до рядка запиту наприкінці URL-адреси.
  1. Що потрібно знати про рекламу у вигляді повідомлень:
  • Якщо ви не додасте банер, тут можуть з’являтися оголошення інших рекламодавців.
  • Після того, як додали креатив у кампанію, його не можна буде видалити.
  • Якщо ви не хочете, щоб креатив був прикріплений до вашої кампанії, видаліть чернетку кампанії та створіть новий.
  1. Якщо ви вибрали ціль «Залучення лідів», потрібно буде прикріпити форму до оголошення.

Виберіть розділ відомостей про форму та клацніть меню, що розкривається. Форма, щоб вибрати існуючу форму для залучення лідів або створити нову.

  1. У вікні Оголошення у цій кампанії ви також можете скопіювати, редагувати або надіслати тестове повідомлення, натиснувши на значок Ще праворуч від оголошення.

Просування LinkedIn опції оголошення

Рис. 10 – Меню опцій оголошення

  1. Натисніть розкривне меню статусу, щоб змінити статус оголошення з Чернетка на Активно. Після того, як оголошення стало активним, його не можна буде редагувати.

Статус оголошення необхідно буде змінити, перш ніж оголошення зможе відображатися користувачам із вашої ЦА.

  1. Натисніть Далі.

Потім перевірте коректність налаштувань кампанії та відредагуйте будь-який розділ, натиснувши Назад внизу сторінки. Запустіть кампанію й показ почнеться після того, як оголошення в особистих повідомленнях LinkedIn схвалить.


6. Рекомендації для реклами

Немає жодної гарантії, що певний підхід, таргетинг або бюджет принесуть продажі, але наступні рекомендації допоможуть вам на старті:

  1. Визначте мету своєї реклами у вигляді повідомлення.

Ви можете використовувати цей формат, щоб:

  • підвищити інтерес до бренду та залученість;
  • генерувати попит та лідів.
  1. Вибирайте надійного відправника, щоб ваше повідомлення не виглядало підозрілим.
  • Переконайтеся, що зображення профілю відправника – це високоякісне професійне зображення його обличчя. Також посмішка має значення.
  • Попросіть відправника підтвердити в налаштуваннях учасника, щоб його фотографія профілю була видна учасникам LinkedIn (Всі учасники чи Загальнодоступний), щоб її побачили всі отримувачі.
  • Представтесь. Розкажіть своїй аудиторії, хто ви й навіщо ви звертаєтесь до неї.
  • Персоналізуйте масштабно. Використовуйте макроси, такі як Ім’я та Посада, щоб легко персоналізувати своє оголошення для кожного одержувача.
  • Додати банер.

Просування LinkedIn повідомлення на десктопі

Рис. 11 – У десктопній версії банера не видно

Зображення банера видно лише одержувачам, які переглядають рекламу на десктопі.

Якщо ви не завантажите банер, у цьому місці розміщення може з’явитися зображення іншого бренду.

  • Нехай кампанії працюють цілий тиждень. Найвищий відсоток відкриттів такої реклами в LinkedIn у вівторок, а найбільше кліків у вихідні.

6.1 Поради для реклами в особистих повідомленнях

Четвірка рекомендацій від LinkedIn:

  1. Будьте короткими, релевантними та персоналізованими.
  2. Використовуйте списки замість суцільного тексту.
  3. Основний текст до 500 символів у середньому підвищує клікабельність на 46%.
  4. Зробіть свою рекламу більш інтерактивною за допомогою гіперпосилань, які підвищують CTR 21%.

 


6.2 Поради для об’яв в обговореннях

П’ятірка рекомендацій від LinkedIn:

  1. Використовуйте шаблони.

Для початку скористайтеся шаблонами реклами в обговореннях у Менеджері кампаній ЛінкедІн.
Доступні шаблони для цілей включають:

Просування LinkedIn шаблони реклами

Рис. 12 – Шаблони реклами

Шаблони допомогають:

  • стимулювати використання тріальних та демоверсій;
  • збільшити кількість реєстрацій на івенти чи вебінари;
  • пропонувати проф. послуги;
  • стимулювати відвідування свого сайту;
  • спонукати взяти участь у програмах;
  • або збільшити кількість завантажень.

Будь-який шаблон можна відредагувати на свій лад.

  1. Використовуйте кілька повідомлень та кнопок CTA.

Дайте вашим потенційним клієнтам інформацію, яка їм потрібна, але не відразу. Створіть від двох до трьох повідомлень як мінімум із двома CTA, з якими учасники можуть взаємодіяти.

  1. Дотримуйтесь розмовного стилю.

Пишіть так, якби говорили по телефону служби підтримки клієнтів.

  1. Зробіть ваші заклики до дії цікавими та зрозумілими.
  2. Використовуйте мультимедіа.

Якщо ви помічаєте низьку залученість, подумайте про додавання мультимедійних матеріалів, наприклад фотографій.


Висновок

Використовувати LinkedIn для маркетингу можна у різний спосіб. Якщо хочете достукатися до користувачів, то окрім стандартної реклами у стрічці можна відправляти точкові бізнес-пропозиції в особисті повідомлення.
Вище ми дали всю необхідну інформацію. Так що беріть на замітку.

Бажаємо, щоб ваша перша кампанія була успішною! А якщо ви вже запускали рекламу в особистих повідомленнях ЛінкедІн, поділіться тим, як вона спрацювала.


Як оформити біо в ТікТок?

Помилки початківців під час розкручування акаунту в Інстаграм

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.