замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
Starting a new project?
отримати консультацію
14
1

Несподіваний карантин похитнув впевненість багатьох компаній в завтрашньому дні. За даними порталу "Ліга Бізнесу", близько 700 000 підприємців в Україні зупинили роботу на період карантину. І близько 40% компаній, що займаються інтернет-бізнесом, зупинили рекламу й просування своїх сайтів.

Але комунікації з клієнтами були і є важливою складовою успішних продажів. Як же тоді підтримувати спілкування з клієнтами, нагадувати про себе під час вимушеної перерви чи повідомляти про зміни умов роботи? Тут на допомогу приходить email-маркетинг.


1. Чому email?

В період карантину весь світ перейшов до онлайну. Користувачі й так багато часу проводять у соціальних мережах та поштових скриньках, а зараз на це витрачають ще більше часу. Значить, достукатися до них легше.

Email-маркетинг як і раніше третій у переліку каналів за прибутковістю та перший в списку найдешевших способів залучити й утримати клієнта.

Проявіть турботу про своїх клієнтів в період карантину і вони віддячать вам відданістю до бренду та зростанням лояльності. До того ж, регулярна розсилка з корисною інформацією дозволить не забути про вас навіть в тому випадку, якщо ви не можете перенести свій бізнес в онлайн-режим.

Блог емейл карантин

Рис. 1 – Статистика ROI та продажів email-розсилок (дані Eposhta)


2. Про що писати?

Насправді, тем маса. Навіть якщо ви не працюєте під час карантину, можна знайти, про що розповісти своїм читачам.

Наприклад:

  • про лайфхаки та нестандартні методи використання вашого продукту;
  • про способи захисту від коронавірусу;
  • провести флешмоб чи конкурс серед покупців;
  • просто побажати здоров’я своїм читачам, як це зробила Планета Кіно –

Блог емейл карантин

Рис. 2 – Розсилка Планети кіно

А якщо ви продовжуєте працювати, тем для розсилки стає ще більше:

  • Написати про те, як не нудьгувати вдома під час карантину.

Чудово обіграв цю ідею в своєму листі Цитрус, хлопці пропонують безконтактну доставку та доставку Новою поштою за 1 грн –

Блог емейл карантин

Рис. 3 – Розсилка магазину Цитрус

  • Нагадати про свій продукт тим, як він може бути корисний.

Так зробили MyBook, склавши добірку книг різних жанрів –

Рассылка MyBook

Рис. 4 – Розсилка MyBook

Та Roll club, що розповіли про хіти продажів, безконтактну доставку та оплату онлайн –

Блог емейл карантин

Рис. 5 – Розсилка Roll club

Розповісти про новий режим роботи і способах доставки, як магазин одягу GEPUR –

Блог емейл карантин

Рис. 6 – Розсилка GEPUR

Чи провести безкоштовний вебінар, як мотиваційний спікер Пінтосевич –

Блог емейл карантин

Рис. 7 – Розсилка системи Пінтосевича

Ще кілька тем, котрих можна торкнутися в розсилках за нішами:

Магазини одягу: як дати друге життя старим речам, як вдягатися, щоб робота з дому була продуктивніше та як краще поєднувати ваші наряди.
Ресторани: доставка та їжа на винос – ваше все. Про це ви також можете повідомити в розсилці.
Крім того, ви маєте можливість ділитися крутими рецептами, організовувати онлайн-курси та майстер-класи з приготування їжі, та навіть розповісти про закулісся бізнесу й те, як ви справляєтеся з кризою.
Онлайн-магазини – зараз активно роздають знижки й пропонують безкоштовну, а іноді й безконтактну доставку.
ІнфоБізнес, онлайн-кінотеатри та бібліотеки відкривають доступ до курсів та платних підписок на період карантину.

Погодьтеся, вас напевно згадають та подякують, якщо ви проявите турботу про своїх клієнтів в такий непростий час.


3. З чого почати?

Тут варто враховувати 3 фактори “чи”:

  1. Чи є в вас база адрес.
  2. Чи використовувалася вона для розсилок раніше.
  3. Чи працюєте ви в період карантину.
  • Якщо бази немає, то варто почати з її збору: встановити форму підписки на ваш сайт та скрипт для збору адрес з кошика.

Звичайно, в такому випадку багато листів ви не розішлете, але точно проведете карантин з користю для бізнесу. Та побудуєте фундамент для подальшого розвитку email-маркетингу.

  • Якщо є база, але поки незрозуміло, наскільки вона активна та валідна, краще почати з її перевірки й чистки. Я роблю це за допомогою спеціальних програм, зводячи можливість попадання до спам-пастки до мінімуму.

Потім вам потрібно зареєструватися в сервісі для розсилок та підтвердити доменну пошту, з котрої будуть відправлятися ваші листи. Це необхідно для того, щоб вони не потрапляли одразу до СПАМу (як цього уникнути, я писала в статті “7 правил, що допоможуть доставити ваш лист одержувачу і минути спам-фільтри в 2020 році”).

  • Далі – робимо шаблон в фірмовому стилі компанії і розробляємо контент-план розсилок. Розсилаємо згідно підготовленому плану та радіємо позитивним відгукам підписників.

Ось такий лист ми надсилали підписникам на початку карантину:

Блог емейл карантин

Рис. 8 – Розсилка ITForce

А якщо в період карантину ви не працюєте, то додайте до свого контент-плану корисний та розважальний контент вашої або суміжної тематики.


Висновки

Спілкуючись з клієнтами за допомогою розсилок, ви не тільки продаєте свої товари та послуги, але й будуєте довірливі відносини з читачами.
В період пандемії як ніколи важливо піклуватися про клієнтів, підтримувати їх.

Пам’ятайте, карантин – не привід сидіти склавши руки. Розвивайте свій бізнес, поки інші панікують, і вдячні клієнти не змусять себе чекати.


Email Black Friday

Як отримати максимум з Чорної П'ятниці?

Що таке email-маркетинг?

Емейл Проморассылки

Про що писати у проморозсилках?

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.