замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
39

Всім привіт!

Хочу поділитися невеликим Лайфхаком з додавання декількох місцеположень в Ads.

Часто клієнти звертаються з проханням зробити геотаргетинг не за конкретним містом та областю, а на якийсь регіон. Наприклад, тільки на центр або на схід України. Кожен раз додавати потрібні міста й області вручну це, безсумнівно, біль, тому я зібрав список id всіх областей та обласних центрів, які розподілені на частини так само, як у Wordstat.

Такий список також корисний при оптимізації рекламних кампаній. Щоб збільшити рентабельність інвестицій в рекламу, можна підвищити або знизити ставки для місцеположень, ґрунтуючись на їх ефективності.

Bonus - Таблиця зі списком id доступна за посиланням - тут.


Нижче ділюся інструкцією по додаванню декількох місцеположень через Ads Editor.

Крок 1.

Відкриваємо акаунт у Ads Editor.

Местоположения_1


Крок 2.

У блоці “Управління” переходимо до вкладки “Ключові слова та таргетинг” -> “Місцеположення” та тиснемо на кнопку “Внести кілька змін”:

Местоположения_1


Крок 3.

Переходимо до нашої таблички зі списком id та за допомогою фільтра обираємо потрібний регіон (наприклад, нам потрібно таргетуватися тільки на схід). Копіюємо дані зі стовпців B і C:

Блог_местоположение_3


Крок 4.

Повертаємося до Ads Editor. Ставимо чекбокс навпроти пункту “Використовувати вибрані місця призначення” + пташками відмічаємо рекламні кампанії, в котрі потрібно додати геотаргетинг + тиснемо на кнопку “Вставити з буфера обміну” + тиснемо на кнопку “Обробити”.

Блог_местоположение_4


Крок 5.

Перевіряємо внесені зміни. Якщо є місцеположення, що були пропущені, то скоріш за все вони вже додані до вашої рекламної кампанії.

Прибираємо галочку поруч з пунктом “Автоматично прийняти всі імпортовані зміни” + тиснемо на кнопку “Завершити й переглянути зміни”.

Блог_местоположение_5


Крок 6.

Тиснемо кнопку “Зберегти” + для того, щоб коректно завершити додавання нових місцеположень, тиснемо на кнопку “Перевірити місцеположення” – повинна підтягтися інформація за типом та охопленням.

Блог_местоположения_6


Крок 7.

Тиснемо кнопку “Опублікувати зміни”.

Блог_местоположения_7

Готово! Тепер, грунтуючись на даних у Google Analytics або в самому Ads, можна робити коригування на потрібні місцеположення.

Більш докладний опис про коригування ставок ви можете знайти в довідці Ads – тут, а приклад розрахунку коригувань ставок – тут.


Цена клика Гугл Эдс

Як формується ціна за клік в Google Ads

Account Google Ads

Як створити акаунт Google Ads

Google Tag Manager

11 причин, чому слід використовувати Google Tag Manager

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.