замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
31

Всім привіт!

Хочу поділитися невеликим Лайфхаком з додавання декількох місцеположень в Ads.

Часто клієнти звертаються з проханням зробити геотаргетинг не за конкретним містом та областю, а на якийсь регіон. Наприклад, тільки на центр або на схід України. Кожен раз додавати потрібні міста й області вручну це, безсумнівно, біль, тому я зібрав список id всіх областей та обласних центрів, які розподілені на частини так само, як у Wordstat.

Такий список також корисний при оптимізації рекламних кампаній. Щоб збільшити рентабельність інвестицій в рекламу, можна підвищити або знизити ставки для місцеположень, ґрунтуючись на їх ефективності.

Bonus - Таблиця зі списком id доступна за посиланням - тут.


Нижче ділюся інструкцією по додаванню декількох місцеположень через Ads Editor.

Крок 1.

Відкриваємо акаунт у Ads Editor.

Местоположения_1


Крок 2.

У блоці “Управління” переходимо до вкладки “Ключові слова та таргетинг” -> “Місцеположення” та тиснемо на кнопку “Внести кілька змін”:

Местоположения_1


Крок 3.

Переходимо до нашої таблички зі списком id та за допомогою фільтра обираємо потрібний регіон (наприклад, нам потрібно таргетуватися тільки на схід). Копіюємо дані зі стовпців B і C:

Блог_местоположение_3


Крок 4.

Повертаємося до Ads Editor. Ставимо чекбокс навпроти пункту “Використовувати вибрані місця призначення” + пташками відмічаємо рекламні кампанії, в котрі потрібно додати геотаргетинг + тиснемо на кнопку “Вставити з буфера обміну” + тиснемо на кнопку “Обробити”.

Блог_местоположение_4


Крок 5.

Перевіряємо внесені зміни. Якщо є місцеположення, що були пропущені, то скоріш за все вони вже додані до вашої рекламної кампанії.

Прибираємо галочку поруч з пунктом “Автоматично прийняти всі імпортовані зміни” + тиснемо на кнопку “Завершити й переглянути зміни”.

Блог_местоположение_5


Крок 6.

Тиснемо кнопку “Зберегти” + для того, щоб коректно завершити додавання нових місцеположень, тиснемо на кнопку “Перевірити місцеположення” – повинна підтягтися інформація за типом та охопленням.

Блог_местоположения_6


Крок 7.

Тиснемо кнопку “Опублікувати зміни”.

Блог_местоположения_7

Готово! Тепер, грунтуючись на даних у Google Analytics або в самому Ads, можна робити коригування на потрібні місцеположення.

Більш докладний опис про коригування ставок ви можете знайти в довідці Ads – тут, а приклад розрахунку коригувань ставок – тут.


Перевірка коректності роботи Google Analytics 4 за допомогою звіту DebugView

Export GTM

Як експортувати частину контейнеру Google Tag Manager

Google Display Network

КММ-кампанії: види, налаштування, статистика

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.