замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
5426
5

Upd. 2.02.2021 - про спамний трафік bottraffic.live та trafficbot.life читайте у статті Що таке bottraffic.live та trafficbot.life у джерелах трафіку?. Для точного відображення обсягу трафіку наш CEO Максим Євсюков запропонував 2 варіанти вирішення проблеми.

Що таке джерела трафіку? Це канали, за якими користувачі приходять на ваш сайт (з розсилки, через Пошук, соцмережі, і т. д.).

Для того, щоб їх відстежити, є Google Analytics. У цій статті розглянемо канали трафіку Google.


1. Види трафіку

Які джерела трафіку бувають та де їх дивитися?

Де в Гугл Аналітиці дивитися канали трафіку: Google Аналітика — Джерела трафіку — Огляд.
В Огляді джерел трафіку одразу бачимо Основний параметр — за ним групується оглядовий звіт:

Джерела трафіку основний параметр

Рис. 1 – Основний параметр

  • основні канали – встановлений за замовчуванням, цей розподіл трафіку за всіма основними каналами;
  • основні джерела/канали – звіт за кращими джерелами в залежності від каналу;
  • основні джерела – показуються тільки кращі джерела трафіку;
  • основні канали – канали з використанням UTM-міток.

Конверсія (мета, що потрібно досягти) обирається, виходячи з цілей:

Джерела трафіку конверсії

Рис. 2 – Цілі конверсії

Сюди входять будь-які цілі, що налаштовані на сайті: заявка, підписка, реєстрація, електронна комерція, і т. д..

Джерела трафіку канали

Рис. 3 – Канали, що приводять відвідувачів (початок травня 2020)

Що на графіку показує кругова діаграма?

1) Organic search = Органічний пошук. За нього відповідає SEO.

Приклад: ви вбиваєте запит у Пошуку, отримуєте ТОП-10 та переходите за кожним із посилань.

Запити можуть бути:

  • інформаційні;

Джерела трафіку інформаційний запит

Рис. 4 – Інформаційний запит

  • комерційні.

Джрела трафіку комерційний запит

Рис. 5 – Комерційний запит

2) Referral (реферальний трафік = переходи з інших сайтів)

Блог источники трафика

Рис. 6 – Приклад реферального посилання на наш сайт

3) Social = трафік з соцмереж (Facebook, Twitter, та ін.).

Джерела трафіку перехід з Фейсбук

Рис. 7 – Перехід з Facebook

4) Direct = прямий трафік

Приклад: ви до рядка браузера вписуєте точний URL сайту, який шукаєте.

Джерела трафіку прямі заходи

Рис. 8 – Приклад прямого заходу на сайт

Ось чому краще обирати простий домен для сайту, такий, що запам’ятовується — так ви отримаєте ще більше безкоштовного трафіку.
У цей пункт також входять збережені сайти (закладки) в браузері.

5) Email = переходи з поштових розсилок

Зазвичай для їх відстеження створюється й включається до URL UTM-мітка. Або ж вона додається автоматично розсильних сервісом, що мегазручно.

Джерела трафіку ютм-мітка

Рис. 9 – UTM-мітка в розсилці

6) Other – інші джерела

Сюди відносяться всі канали, переходи з яких не зміг ідентифікувати Google. Іноді тут виявляється й пошукова, й платна реклама.

7) Display

Це переходи з медіаджерел (банерна, відеореклама).

Є ще один з головних каналів – контекстна реклама. На нашому графіку вона не вказана, т. я. у карантин ми цей канал не використовуємо.

8) Paid search (платна реклама в Пошуку з рекламної системи Google Ads)

Джерела цього трафіку:

  • контекстна реклама в Google Ads;
  • реклама з Google maps, Play Market.

Вище в прикладі з комерційними запитами (рис. 5) вона позначена у видачі як “Реклама”.

Наступні 2 графіка показують:

  • кількість користувачів за вибраний проміжок часу;
  • коефіцієнт конверсії по обраної мети.

Джерела трафіку користувачі та конверсії

Рис. 10 – Користувачі й конверсії

З графіків зрозуміло, що щодня на початку травня наш сайт відвідувало близько 300 осіб. І близько третини/половини затримувалися на ньому на потрібний нам час.

Тепер розберемо основні звіти Google Analytics.


2. Звіти Google Analytics

Що, крім джерел трафіку, показують звіти в Google:

  • кількість відвідувачів кожної сторінки сайту;
  • середній час, який вони проводять на сторінці;
  • кількість реєстрацій/підписок;
  • показник конверсій;
  • демографічні дані користувачів та ін..

У Аналітиці обираю мету, яку повинен здійснити відвідувач. Наприклад, мене цікавить Тривалість (час, проведений на сайті):

Джерела трафку мета тривалість

Рис. 11 – Мета Тривалість

Кращий канал трафіку для цієї мети — органічний пошук. А з т. з. конверсійності, переходи зі сторонніх сайтів спрацювали результативніше.

Кожен канал клікабельний. Наприклад, мені потрібні джерела реферального трафіку. Клікаю на цей канал, при переході відкривається докладний звіт з переліком сайтів, з котрих до нас приходили користувачі:

Джерела трафіку звіт за джерелами

Рис. 12 – Звіт за джерелами досягнутої мети

Загальна картина кожного джерела видна в Джерела трафіку — Увесь трафік — Канали:

Звіт джерела трафіку

Рис. 13 – Джерела трафіку

Мене цікавить посторінкова статистика заходів: Допоміжний параметр — Цільова сторінка:

Джерела трафіку цільова сторінка

Рис. 14 – Цільова сторінка

Чим корисний цей звіт:

  • дозволяє оцінити трафік з різних каналів;
  • показує, яка сторінка приносить найбільше відвідувань, а яка конвертує лідів.

Так видно, що найпопулярніші статті, на які приходять з Пошуку, це Топ-9: дизайн-прийоми для сітки постів в Instagram та Покрокова інструкція створення шаблонів для сітки постів Instagram.

Соцмережі привели користувачів з кейса по email-маркетингу – Впровадження email-маркетингу з нуля на сайт.

Рядок органічного трафіку показує not set – це той випадок, коли пошук не зрозумів, звідки прийшов трафік.

Прямі заходи (Direct) були на статтю 4 ключові переваги використання Business Manager Facebook. Швидше за все, статтю зберегли в закладках браузера.

Що показують інші звіти?

Наприклад, я хочу подивитися, який канал приводить більше користувачів: Джерела трафіку — Увесь трафік — Канали – Organic search, допоміжний параметр — Джерело.

Джерела трафіку звіт

Рис. 15 – Джерела трафіку

Бачу, що пошуковик Google – наше основне джерело трафіку.

Так само можна подивитися реферальний трафік, або соцмережі:

Джерела трафіку соцмережі

Рис. 16 – Джерела з соцмереж

not set – наше головне джерело трафіку з соцмереж. Що це за мережа, нам невідомо.

Facebook на другому місці за заходами.

Інструменти Google Analytics дають максимум інформації щодо каналів трафіку.
Інтерфейс інтуїтивно зрозумілий, розібратися легко. Досить клікнути на джерело, щоб побачити все, що вас цікавить.

А якщо у вас залишилися питання з джерел трафіку після прочитання статті, звертайтеся до наших РРС-спеціалістів за консультацією.


ltv cac crr csat nps банер

LTV, CAC, CRR, CSAT та NPS: ключові показники ефективності бізнесу

ecommerce банер

Електронна комерція як сфера діяльності

Мікро та макроконверсії банер

Що таке мікро та макроконверсії

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.