замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
PPC - контекстна реклама
76
2

Upd. 9.09.2020

Сьогодні вночі, 9.09.2020г. Google раптово прикрив чергову лазівку - заборонив використання Emoji в пошукових оголошеннях в рекламних кампаніях Google Ads.

Нам на пошту прийшло повідомлення, що оголошення відхилені через порушення правил пунктуації та символів:

Эмоджи

Повідомлення у пошті

Ми подивилися Довідку й знайшли пункт щодо того, що Emoji в оголошеннях не підтримуються (https://support.google.com/adspolicy/answer/6021546?hl=en), хоча в адресах багатьох оголошень можна знайти такі символи.

Эмоджи

Приклад оголошення з емоджи

У чому причина та що робити?

Офіційних заяв від Google з цього приводу ще не надходило.

Ми тестуємо оголошення й намагаємося знайти конкретну причину.
Можливо, компанія вирішила прибрати зайві символи тому, що вони впливають на релевантність інформації для користувача. А це заважає уніфікації стилю сторінки пошукової видачі. І недавні питання на форумах Гугл (https://support.google.com/google-ads/thread/64344552?hl=en) підтверджують, що використання Emoji є порушенням правил.

Що ж, будемо вирішувати проблему та тримати вас в курсі.

Всім доброго дня!

Раніше в блозі ми ділилися лайфхаком “Розширення ціни в гривнях”. Ця фішка успішно працювала декотрий час, поки її не прикрили модератори :-) а ті, хто тоді встиг пройти модерацію, користуються нею до сих пір.

Цього разу хотілося б поговорити про маленькі хитрощі, що актуальні зараз та допоможуть вам виділитися серед конкурентів в Пошуку. Тож поспішайте протестувати ці фішки в своїх акаунтах.

Ось те, що ми помітили та встигли протестувати в роботі.


1. Використання “КАПСА” в параметрах «Path1» та «Path2»

Оголошення практично завжди проходять модерацію:

Блог_эмоджи


2. Використання дужок в заголовках оголошень, текстах, уточненнях та цінах

Використання круглих, квадратних та “незвичайних” дужок в заголовках оголошень, текстах, уточненях та цінах (їх часто пропускають і вони-таки привертають увагу споживачів):

Блог_эмоджи


3. Emoji в оголошеннях Google Ads

Заливайте свої оголошення через Ads Editor та додавайте емодзі в параметри «Path1» та «Path2» – в більшості випадків модерація буде пройдена.

Блог_эмоджи

Зверніть увагу на те, що емодзі займають кілька символів. Тобто, якщо ви використовуєте 1 емодзі, то максимум шляхів в путі, що можно заповнити, буде дорівнювати 13.

В іншому випадку Ads Editor видаватиме помилку:

Блог_эмоджи

Міні-порада: додавайте емодзі на початку шляху, щоб вони не обрізалися в мобільній версії:

Блог_эмоджи

Блог_эмоджи

Ще один приклад використання emoji, підібраних під тематику реклами та доданих до «Path1» та «Path2».

Блог_эмоджи

Підіб’ємо підсумок – створюючи нові оголошення, завжди пробуйте додавати до них нестандартні символи та emoji, що можна знайти та підібрати під свою тематику тут – https://emojipedia.org/google/.

Та не вішаємо ніс, якщо розширення чи оголошення відхиляться ;-).


Цена клика Гугл Эдс

Як формується ціна за клік в Google Ads

Account Google Ads

Як створити акаунт Google Ads

Google Tag Manager

11 причин, чому слід використовувати Google Tag Manager

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.