замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
28
1

Щорічно найгарячіший і прибутковий у торгівлі сезон починається з листопада і триває аж до Нового року.

Все тому, що саме в листопаді стартує Чорна П'ятниця. День, який чекають всі шопоголіки світу. З кожним роком розпродажі стають дедалі масштабнішим, а п'ятниця плавно перетворюється в тиждень, а то і місяць.

Є незмінні правила, які допомагають зробити це свято максимально вигідним для всіх сторін.


1. Основні правила

  1. Анонсувати наперед. В ідеалі тижня за 2-3. Тоді й ціни на рекламу нижче, й підігрів аудиторії вийде максимально якісним.
  2. Незвичайні рішення. До знижок звикли усі, а ось лотереї і бонусні бали, що можна буде витратити після розпродажу, викличуть інтерес.
  3. Закриті розпродажі. Це добре працює з постійними клієнтами. Доступ до розпродажу раніше, ніж для інших. Або знижки на певні групи товарів, недоступні іншим покупцям.
  4. Не намагайтеся обдурити клієнта. Black Friday націлена перш за все на підвищення лояльності. А спроби продати товар з “липовими” знижками або поганої якості покупці не оцінять.
  5. Використовуйте всі канали: від власного сайту до соціальних мереж.

2. Інструменти для підвищення продажів

Ми виділили 6 каналів, які допоможуть просунути бізнес.


2.1 Соціальні мережі

Відвідувачі, які зацікавлені у вашій продукції, регулярно перевіряють наявність та підписуються на сторінки бренду в соціальних мережах (Facebook, VK, Instagram, Однокласники, Twitter).

Там відбувається більша частина спілкування з аудиторією. На своїй сторінці компанія ділиться подробицями “життя”, та повідомляє про нові акції та знижки ще до того, як вони почнуть діяти. Це найзручніший спосіб підтримання зв’язку з клієнтами. 

До речі, в коментарях можна отримати відповіді на багато питань. Це спрощує життя покупців, так як більшість з них мають власні профілі в багатьох соціальних мережах. І деякі спеціально моніторять наявність акцій. 

Чим можна зацікавити аудиторію до початку Чорної П’ятниці?

1) Анонсом бонусів, які ви для неї приготували

Залийте невеликий красивий пост з хештегом і запропонуйте читачам перейти за посиланням й зареєструватися, щоб до них свято прийшло швидше (ранній доступ).

Або просто створюйте креативні пости, щоб попередити про насування скидонів.

І не забудьте налаштувати таргетовану рекламу в дні розпродажів! Налаштуйте аудиторії за інтересами, що відносяться до вашого бізнесу (мода і стиль, краса, косметика та ін.).

2) Зробіть розіграш або запропонуйте подарунок тому, хто зніме краще відео, на якому буде користуватися товаром.

Це підвищить залученість аудиторії.

Email Black Friday

Рис. 1 – Підігрів аудиторії Instagram


2.2 Ретаргет

Окрім роботи з новими користувачами потрібно продовжувати роботу з тими, хто вже цікавився товарами і/або послугами компанії. Ця аудиторія від початку є більш зацікавленою, потрібно додатково підштовхнути її до здійснення покупки. В цьому випадку необхідно налаштовувати ретаргетінг.

Щоб налаштувати таку рекламну кампанію, необхідно помістити на сайт пікселі (для соцмереж) або тег ремаркетингу. Вони будуть реєструвати дії користувачів, привласнюючи ідентифікатори.

Дія – це перегляд сторінки товару/послуги, перегляд відео, додавання до кошика та ін..

Коли збереться достатньо даних, в інструментах налаштування реклами можна буде вибрати потрібну аудиторію. Аудиторії варто сегментувати (розділяти), щоб показувати найбільш відповідні оголошення для кожної.

Ще є покупці, які просто про вас забули.
Саме час нагадати про себе і заздалегідь попередити їх про Чорну П’ятницю.
Доведеться налаштувати оголошення (вписати текст і завантажити картинки) і почати кампанію за групами ретаргетингу. Ваша реклама нагадуватиме про вас та готуватиме ЦА здійснювати замовлення.
А заздалегідь підготовлена аудиторія з більшою ймовірністю повернеться і закінчить розпочате, особливо, якщо надається знижка.


2.3 SMS-розсилка

Майже все доросле населення світу користується мобільним зв’язком. Для нього не потрібен інтернет, а телефон завжди знаходиться поруч.
Тим, хто не користується інтернетом або не читає листи, однозначно потрібно відправляти sms-розсилку. 95% повідомлень читаються одержувачами, а отже, є шанс збільшити охоплення ЦА.

Перш ніж почати розсилку, потрібно отримати альфаім’я. Це унікальне ім’я відправника, яке ідентифікує бренд, підвищує довіру та впізнаваність. Альфаім’я може складатися з букв, цифр та символів. На присвоєння ідентифікатора піде 2-4 тижні. Так що потрібно готуватися заздалегідь.

Основні вимоги до SMS-розсилки:

  • довжина одного смс може досягати 70 символів. Вигадайте короткий, але креативний заклик, і вкажіть посилання переходу на сторінку товару/акції (подивіться в прикладі, як це робити). Намагайтеся уникати скорочень, щоб втиснути більше тексту. Заклик повинен бути чітким та зрозумілим.
  • одного повідомлення може бути недостатньо, якщо Чорна П’ятниця триває кілька днів. Краще відправити серію смсок від 2 до 4 штук: за тиждень до початку, на старті розпродажів та за кілька днів до закінчення;
  • SMS повинні бути ненав’язливими. Тут головне – часовий проміжок. Тому що повідомлення можуть приходити від різних брендів. Не потрібно завалювати клієнтів смсками щодня – це лише відштовхне їх. А от виділятися варто.

Email Black Friday

Рис. 2 – Приклади SMS-розсилок до Black Friday


2.4 Viber

Один з найпопулярніших месенджерів у світі. В Україні програма встановлена на 96% смартфонів, а половина аудиторії – молоді люди у віці до 34 років. 

Бренди використовують Viber для розсилок зі знижками і акціями тому, що користувачі активно листуються онлайн. А значить, і потенційні покупці там теж сидять.
Для розсилки також потрібно отримати альфаім’я. Це займе 10-30 днів, але можливостей зацікавити ймовірних покупців тут більше.

Головні переваги використання Viber в Чорну П’ятницю:

  • довжина повідомлення до 1000 символів: можна вказати конкретні товари або групи товарів, на які діє знижка. Тільки не потрібно писати довгі поеми;
  • можливість прикріпити картинку – це багаторазово збільшить зацікавленість, але зображення повинно бути якісним і в тему. Одна картинка = одна думка;
  • кнопка CTA: кнопку призову до необхідної дії потрібно розміщувати знизу тексту, під картинкою. Підпис до кнопки може бути різною (1-2 слова) – купити, погнали, купити зі знижкою і т. ін.. 

Email Black Friday

Рис. 3 – Viber-розсилки виглядають цікавіше смс

Тут головне не переборщити. Реакцію користувачів можна перевірити за допомогою тестування – чергувати текст і оформлення, та стежити за поведінкою аудиторії.


2.5 Анонсування в пресі

Розміщуйте статті на сторонніх майданчиках і у власному блозі, якщо він є. 

Напишіть цікавий інформаційний матеріал про історію розвитку Чорної П’ятниці, гайд про те, що і як вибрати в подарунок, або про фейли в цей день. Користувачі люблять читати цікаві факти, а про факапи так тим більше. Та й популярність ЗМІ не згасає. Все тому, що це головне джерело новин для людей всіх вікових категорій.


2.6 Email-розсилка

Найефективніший спосіб для роботи з аудиторією в ці дні. І найменш ресурсовитратний.

У ділових людей ранок починається не з кави, а з перевірки поштової скриньки. Чіпляючий заголовок в листі приверне увагу (для виділення заголовку можна використовувати емодзі). Людина може не відкрити лист, але вона точно його помітить. 

Наша мета – довести до купівлі. Так що ідеальним варіантом буде підготувати серію з 3-5 листів в єдиному стилі з анонсом вашої пропозиції. А листи, пов’язані єдиною тематикою, переглядати набагато приємніше.

Email Black Friday

Рис. 4 – Серія розсилок від Cardo. Виглядає ефектно

У листі більше простору для фантазії. Текст повинен бути легким для читання і його не повинно бути занадто багато. Тому що багато читати ніхто не буде.

Кольори варто підбирати так, щоб вони асоціювалися з основними кольорами бренду/логотипу.

Бонуси:

  • додайте додаткову мотивацію для клієнтів. Наприклад, подарунок за покупку;
  • створіть почуття поспіху. Цитрус вставив в свої листи таймер, що підсвідомо подає сигнал про те, що варто поспішити:

Email Black Friday

Рис. 5 – Email-розсилка від Цитрусу закликає любителів гаджетів відвідати їх розпродаж

Емейли можуть бути інтерактивними – це розважає і підвищує інтерес до пропозиції в листі.

Попросіть людину зіграти в міні-гру. Наприклад, крутнути колесо, або натиснути на предмет на зображенні, щоб зловити персональний бонус.
Додатково можна підштовхнути та задати таймер – час, який знижка буде чинною.

Робочий спосіб вставити анімацію замість статичної картинки й вуаля – очі так і потягнуться подивитися спочатку на гіфку, а потім читати текст. У комбінації можна досягти приголомшливих результатів. Але пам’ятайте, що для різних аудиторій потрібні різні формати листу. Обміркуйте це заздалегідь.

І не забувайте про персоналізовану розсилку – людям подобається, коли до них звертаються особисто.


3. Что еще

Ось ще кілька способів поліпшити відносини з клієнтами за допомогою Чорної П’ятниці й підвищити свої продажі:

1. Налаштуйте кинуті кошики з урахуванням розпродажу, як це робить Cardo:

Email Black Friday

Рис. 6 – “Досить думати! Купуй швидше” – магазин Cardo натякає, що знижка не вічна

2. Впровадьте програму лояльності, щоб утримати клієнтів. Наприклад, картки знижок або накопичувальні бали, якими можна буде розплатитися в період акції або навіть після неї. Такий підігрів змусить людей витрачати несвідомо більше.

3. Спецпропозиція для існуючих клієнтів. Тут можна розщедритися і запропонувати знижку навіть вище, ніж для інших, якщо дозволяє собівартість товару. Ексклюзивний підхід тільки поліпшить взаємини між клієнтом і брендом.

4. Перевірте та оптимізуйте сайт. Навантаження на сервери в період розпродажів збільшується в кілька разів. Подбайте про готовність обробки великої кількості відвідувань і замовлень. Розділіть запити за серверами, щоб найважливіші не зависали в процесі оформлення замовлення. Швидкість завантаження сайту і картинок повинна бути швидкою, щоб клієнт не втік до конкурентів через тривале очікування. Більшість робить покупки через мобільні – оптимізуйте форму замовлення для мобільних, щоб збільшити кількість конверсій.

5. Спростіть оформлення замовлення до пари кліків. Заповнювати десятки полів стомлює, необхідно прибрати всі непотрібні поля. Якщо доставка товару відбувається у відділення, а не додому, то клієнту немає потреби вписувати власну адресу.

6. Поміркуйте над кількістю товарів та логістикою. Прикиньте, який рівень знижок можна собі дозволити, і на які групи товарів. Як приклад, зробіть знижку більше на залежалі товари, а за покупку хітів продажу нагороджуйте балами. Доставка повинна здійснюватися через надійні сервіси пересилань (це забезпечить швидкість і схоронність товару). А в разі повернення покупець чекає, що процес буде швидким і безкоштовним.


Висновки

До такої події, як Чорна П’ятниця, варто готуватися заздалегідь.
Безвідмовно працюючий сайт і проста форма купівлі допоможуть клієнтам швидко впоратися. А щоб ці клієнти взагалі були, використовуйте всі інструменти залучення трафіку.
Супроводжуйте свою аудиторію, нагадуйте їм про прийдешні акції, про їх старт та закінчення.
Будьте оригінальними та зірвете куш у вигляді величезного прибутку.

А якщо не виходить достукатися до ЦА, то ми допоможемо. ITForce знає, як налаштувати всі інструменти, щоб привернути максимум зацікавлених відвідувачів.


Email-маркетинг через агентство - гроші на вітер?

Що таке email-маркетинг?

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.